Het is de 2e keer dat Tyrion een dutje doet op de grond bij een enorme vechtparty...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:01 schreef planethugo het volgende:
[..]
aangezien we alleen maar wat troepen aan zagen komen door de ogen van een flauwvallende Tyrion moet er toch ergens geïllustreerd worden dat er flink gevochten is
maar... wat een aflevering![]()
al had ik wel gehoopt op een machtsovername door Stannis. Nu zijn we nog niet van Joffrey af. Hopelijk komt dat volgende week alsnog.
Ik vreesde trouwens wel dat Tyrion, net als een figurant 20 seconden daarvoor, een zwaard dwars door z'n kop kreeg en zijn hersenpan er langzaam afgleed. Gelukkig was dat toch niet het geval maar ik zat wel even rechtop
Tja, wat verwacht je van iemand die de helft van een normale krijger is en totaal niet opgeleid is als vechter in tegenstelling tot het leger van Stannis.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:04 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Het is de 2e keer dat Tyrion een dutje doet op de grond bij een enorme vechtparty...
Hij deed het deze keer toch erg goed, inspireerde de troepen, ging zelf voorop, rekende met een paar soldaten af en wordt dan door een metgezel bijna onthoofd. Kan dat mietje van een Joffrey nog wat van leren. Ben wel benieuwd hoe Tywin tegen dit alles aankijkt, lijkt me niet dat zijn kleinzoon de familie een goede naam bezorgdquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:04 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Het is de 2e keer dat Tyrion een dutje doet op de grond bij een enorme vechtparty...
SPOILER: niets met de boeken te makenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die lafheid van Joffrey stoort hem wel denk ik. Dat sadisme boeit hem niet zoveel volgens mij.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:20 schreef planethugo het volgende:
[..]
Hij deed het deze keer toch erg goed, inspireerde de troepen, ging zelf voorop, rekende met een paar soldaten af en wordt dan door een metgezel bijna onthoofd. Kan dat mietje van een Joffrey nog wat van leren. Ben wel benieuwd hoe Tywin tegen dit alles aankijkt, lijkt me niet dat zijn kleinzoon de familie een goede naam bezorgd
Als je The mountain als je persoonlijke hitman gebruikt lijkt me sadisme niet iets waar je over kan struikelen nee.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:21 schreef Klauz het volgende:
[..]
Die lafheid van Joffrey stoort hem wel denk ik. Dat sadisme boeit hem niet zoveel volgens mij.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:10 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik verwacht niks, ik moet er alleen maar om lachen. Doet me denken aan de reklame waar een lilliputter op een minipony of zo in ME klederdracht samen met zijn normale ME collegas richting hooligans gaat met schild en helmpje en knuppel.
Ik ben vast gemeen dat ik daarom moet lachen...
Beetje fantaseren mag toch wel???quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:34 schreef Klauz het volgende:
ik zat net wat te denken als niet-boekenlezer ... ik denk dat ik weet waarom de Tyrells de Lannisters steunen ...
maar ik durf het niet te zeggen om het niet voor jullie te verpesten
Jaime mag niet trouwen want kingsguard.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:38 schreef Klauz het volgende:
Ik denk dat die Margary (spel je dat zo?) met Jaime gaat trouwen ...
<south park> Nice .... </south park>quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:40 schreef Khaleesi het volgende:
Dan is Joffrey (L) Margaery toch voor de hand liggender...
ow ze moet een puber voorstellen?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:41 schreef Khaleesi het volgende:
Haha LOL, hoe weet jij hoe oud die Margaery is??
<south park> Nice .... </south park>quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:45 schreef Klauz het volgende:
of Loras heeft Tywin om de hand van Cersei gevraagd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |