Ik zeg dan ook nergens dat het makkelijk is geweest voor ze. Ik zeg enkel dat ze wel de tijd ervoor hebben.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:02 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
14.600 om precies te zijn.
[..]
Dat een ras een miljard jaar bestaat, wil niet zeggen dat interstellair reizen ineens een makkie voor ze is hoor. Dinosaurussen liepen 135 miljoen jaar rond op aarde in tegenstelling tot mensen die nog 'maar' 200.000 jaar op deze planeet rondlopen en toch hadden de dinosauriers het geweldige aantal van 0 (nul) ruimteschepen. Laat staan dat ze overal in het heelal observatoria gebouwd hebben.
Ben je echt zo dom of speel je het alleen maar?quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:15 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Eerst beticht je mij van aannames, en daarna doe je er zelf een paar
Sowieso al je argumenten zijn ronduit lachwekkend en doen je naam eer aan.
Aliens van 1 miljard jaar, geen bewijs!
Aliens met gekoloniseerde planeten, geen bewijs!
Serieus? Is dat jou discussiestijl? Dit is namelijk waar de discussie over gaat!
[..]
Okay, nu weet ik dus zeker dat je naam niet zomaar uit de lucht is komen vallen
Te erg dit.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:05 schreef ems. het volgende:
[..]
Wellicht, maar na het lezen van jouw post kan ik alleen maar eensgelijk zeggen.
[..]
Oh, er zijn duizenden mensen die jezus op een of ander voedingsmiddel heb gezien. En nog meer mensen die beweren regelmatig contact met hem te hebben.
Nee, radarbeelden zijn precies dat, radarbeelden.quote:[..]
Laat me raden; die laten nogal wat aan de verbeelding over?
Dag trollquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:18 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Ben je echt zo dom of speel je het alleen maar?
Waar zie je mij aannames maken dan?quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:15 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Serieus? Is dat jou discussiestijl? Dit is namelijk waar de discussie over gaat!
[..]
Ik zag ze ook niet. Daarom ook de vraag of hij echt zo dom is. Gelukkig heeft hij die vraag met al zijn posts inmiddels positief beantwoordquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:23 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Waar zie je mij aannames maken dan?
Grote kans dat ze dit zagenquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:21 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Te erg dit.
Jij vergelijkt een vliegtuig vol passagiers en getrainde piloten die allemaal hetzelfde verklaren, met mafkezen die op zichzelf zonder andere mensen om hun heen jesus zijn verschijnen of ermee praten.
Oh, dus als we maar genoeg tijd hebben, dan kunnen we alles voor elkaar krijgen. Zonder acht te slaan op problemen als E=MC2 en Einsteins relativiteitstheorie en dergelijken.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:18 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ik zeg dan ook nergens dat het makkelijk is geweest voor ze. Ik zeg enkel dat ze wel de tijd ervoor hebben.
Je had het er zelf over dat als een ras er maar zelf lang genoeg bestaat, dat ze dan vanzelf wel iets kunnen bouwen waardoor 1000 lichtjaren geen enkel probleem hoeven te zijn. Als ik dan een ras erbij haal wat vele malen langer heeft rondgelopen dan de mens en helemaal niets in wetenschappelijk opzicht voor elkaar gekregen heb, dan slaat mijn argumentatie nergens op?quote:Ook weer je argumentatie slaat nergens op, "Dinosauriers hebben geen ruimteschepen!" wow.
En als, hypothetisch gezien, je tante kloten had, dan was ze je oom.quote:Ik heb het over een hypothetisch (dacht zet dat er maar bij voordat mensen weer gaan mierenneuken) ras dat 1 miljard jaar geleden aan ruimtereizen begon en nu nog steeds bestaat.
Er is er hier maar één die aannames doet, en dat is Supertolll in ieder geval niet.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:15 schreef Refragmental het volgende:
[..]
[..]
Een groot vliegend voorwerp zien zegt nog he-le-maal niets over buitenaardse bezoekers. Zo'n voorwerp kan van alles voorstellen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:24 schreef Refragmental het volgende:
Ik hecht meer waarde aan getuigenverklaringen van een heel vliegtuig vol met passagiers en getrainde piloten die melden een groot vliegend voorwerp te hebben gezien, dan aan 1 of andere josti die helemaal alleen meld dat jesus op zijn toast is verschenen.
En dan neemt het ook niet weg dat er bij een aantal meldingen aanraakbaar bewijs is in de vorm van radarbeelden.
Hier:quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:23 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Waar zie je mij aannames maken dan?
Weer iets dat ik totaal niet gezegd heb.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:38 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Oh, dus als we maar genoeg tijd hebben, dan kunnen we alles voor elkaar krijgen. Zonder acht te slaan op problemen als E=MC2 en Einsteins relativiteitstheorie en dergelijken.
Wow, nee, serieus. Stop. Je snapt dus blijkbaar niet dat ik met ras ook intelligentie bedoel.quote:[..]
Je had het er zelf over dat als een ras er maar zelf lang genoeg bestaat, dat ze dan vanzelf wel iets kunnen bouwen waardoor 1000 lichtjaren geen enkel probleem hoeven te zijn. Als ik dan een ras erbij haal wat vele malen langer heeft rondgelopen dan de mens en helemaal niets in wetenschappelijk opzicht voor elkaar gekregen heb, dan slaat mijn argumentatie nergens op?
Te erg ditquote:[..]
En als, hypothetisch gezien, je tante kloten had, dan was ze je oom.
1)Dus aliens beschikken over stealth ruimteschepen maar besluiten die niet te gebruiken. Waarom?quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:06 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Hier:
"Aliens die een afstand van 1000 lichtjaar, een tripje van niks vinden. Maar er niet in slagen om een ruimteschip te maken, die niet opgepikt kan worden op een radar."
Aanname
En hier:
"Hoe kan een ruimteschip dat sneller dan de snelheid van het licht vliegt, gezien worden door mensen of opgepikt worden door een radar?"
Aanname
WeerWachtWoordVergeten, dag troll
Dat beweer ik dan ook niet. Ik beweer enkel dat zulke getuigenverklaringen meer waarde hebben dan Harrie die alleen in de kelder zit en beweert met jesus te praten.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:45 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Een groot vliegend voorwerp zien zegt nog he-le-maal niets over buitenaardse bezoekers. Zo'n voorwerp kan van alles voorstellen.
Dames en heren, we hebben 'iets' gezien!quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:21 schreef Refragmental het volgende:
Nee, radarbeelden zijn precies dat, radarbeelden.
Wanneer een piloot zegt een object te zien, en de grondradarbeelden bevestigen dat, dan kunnen we veilig aan nemen dat er ook daadwerkelijk iets is.
Daar doe je weer een aanname.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:11 schreef Supertolll het volgende:
[..]
1)Dus aliens beschikken over stealth ruimteschepen maar besluiten die niet te gebruiken. Waarom?
Dan mag je mijn post nogmaals lezen. Ik heb niks gezegd over sneller dan licht reizen.quote:2) Jij beweert dat voor aliens een afstand van 1000 jaar niks is. Wat dus impliceert dat de ruimteschepen VEEL sneller zijn dan het licht.
Al doen ze er 10.000 jaar over, voor een ras dat miljoenen, zoniet een miljard jaar bestaat is dat niks.quote:Anders deden ze er minstens duizend jaar over.
Weer een opmerking van jou gebaseerd op een verkeerde aanname.quote:Voorwerpen die met dergelijke snelheid bewegen kunnen niet geobserveerd worden door radars en zeker niet door mensen. Tenzij ze hier veel trager zouden vliegen, maar waarom zouden ze dat doen?
Dan moet je toch maar eens een basiscursus begrijpend lezen volgenquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:39 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Er is er hier maar één die aannames doet, en dat is Supertolll in ieder geval niet.
Uiteindelijk hebben getuigenverklaringen waaruit blijkt dat ze 'iets' gezien hebben net zoveel waarde als iemand die beweert met m'n overleden overgrootvader te kunnen praten.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:11 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Dat beweer ik dan ook niet. Ik beweer enkel dat zulke getuigenverklaringen meer waarde hebben dan Harrie die alleen in de kelder zit en beweert met jesus te praten.
Nee.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:17 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Uiteindelijk hebben getuigenverklaringen waaruit blijkt dat ze 'iets' gezien hebben net zoveel waarde als iemand die beweert met m'n overleden overgrootvader te kunnen praten.
Helemaal niets.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:18 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Want? Wat wil je precies uit het woordje 'iets' afleiden dan?
Als we de 'believers' mogen geloven dan zijn de aliens een hoogtechnologisch ras dat er in slaagt om interstellair te reizen en 'saucers' bezit die veel sneller vliegen dan onze vliegtuigen. Dan is het niet zo vergezocht om te denken dat ze tenminste de technische 'knowhow' hebben om stealth schepen te maken.quote:
Oh de aliens doen aan ruimtereizen sinds ze ontstaan zijn?quote:Dan mag je mijn post nogmaals lezen. Ik heb niks gezegd over sneller dan licht reizen.
Ik heb enkel gezegd dat de tijd die het kost voor een ras om 1000 lichtjaar te overbruggen niks is voor een ras dat al 1 miljard jaar aan ruimtereizen doet.
De aliens zijn onsterfelijk? Of ze leven en planten zich voort op de ruimteschepen?quote:[..]
Al doen ze er 10.000 jaar over, voor een ras dat miljoenen, zoniet een miljard jaar bestaat is dat niks.
Hoezo zijn getrainde piloten deskundigen?quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:20 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Helemaal niets.
Nogmaals, en dit blijf ik herhalen omdat niemand het blijkbaar begrijpt.
Een grote groep mensen en deskundigen die iets zien, onderbouwd met tastbaar bewijs... hecht ik meer waarde aan dan een enkeling in een zolderkamer die iets beweert.
Te erg dit.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:21 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Te erg dit.
Jij vergelijkt een vliegtuig vol passagiers en getrainde piloten die allemaal hetzelfde verklaren, met mafkezen die op zichzelf zonder andere mensen om hun heen jesus zijn verschijnen of ermee praten.
Jammer dat die radarbeelden dus nooit bewijs hebben geleverdquote:Nee, radarbeelden zijn precies dat, radarbeelden.
Wanneer een piloot zegt een object te zien, en de grondradarbeelden bevestigen dat, dan kunnen we veilig aan nemen dat er ook daadwerkelijk iets is.
En dat mijn waarde, noemt men een aanname.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:22 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Als we de 'believers' mogen geloven dan zijn de aliens een hoogtechnologisch ras dat er in slaagt om interstellair te reizen en 'saucers' bezit die veel sneller vliegen dan onze vliegtuigen. Dan is het niet zo vergezocht om te denken dat ze tenminste de technische 'knowhow' hebben om stealth schepen te maken.
Er is niks foutiefs aan de term ras.quote:[..]
Oh de aliens doen aan ruimtereizen sinds ze ontstaan zijn?
Gelieve op te houden met het foutief gebruik van de term 'ras'.
Generatieschepen. Stasis. Of andere zaken waar wij nog niet aan gedacht hebben.quote:[..]
De aliens zijn onsterfelijk? Of ze leven en planten zich voort op de ruimteschepen?
Ze zijn getraind in het observeren van het luchtruim en deskundig in het herkennen van andere vliegtuigen.quote:[..]
Hoezo zijn getrainde piloten deskundigen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |