SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou nou openbaring, de echte VI-Hooligan wist dit allang.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:19 schreef Quyxz_ het volgende:
2 zetels erbij voor D66 met deze openbaring van Johan.
ons?quote:Op maandag 28 mei 2012 23:20 schreef Xaobotnik het volgende:
Derksen zit nu dus bij ons...... Ik weet het nog zo net niet.
Ik wil dat Blok en Samsom afleren. Beide populisten moeten op hun nummer gesmeten worden.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:19 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Toch klopt het wel. Feitelijk heeft hij zo heel handig zijn gebrek aan basis weten op te vangen. Spreken in standaard riedels en die herhalen en volhouden.
Weinig mis mee overigens, tenzij je het inhoudelijke verhaal en het sterkere argument belangrijk vind (slechts een kleine groep vind dat belangrijk, zelfs de producenten van de debatsuitzendingen, getuige het klapvee achter alle partijen en de spelshow-elementen).
Jaja, ik oogst wat ik zaai.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:20 schreef Symer het volgende:
De heren politici worden he-le-maal gefileerd.
Ik vind zowel Blok als Samsom geen populist.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik wil dat Blok en Samsom afleren. Beide populisten moeten op hun nummer gesmeten worden.
Volgens mij heeft hij altijd gezegd dat hij VVD stemde, of misschien al dat hij ging afhaken. Maar concreet Pechtold is nieuw dacht ik?quote:Op maandag 28 mei 2012 23:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou nou openbaring, de echte VI-Hooligan wist dit allang.
Nee hoor hij heeft er al vaker over gehad, maar dat geheel terzijde.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:21 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij altijd gezegd dat hij VVD stemde, of misschien al dat hij ging afhaken. Maar concreet Pechtold is nieuw dacht ik?
Derksen schaarde zich ooit aan de linkerkant van de VVD. Dan is D'66 inderdaad een acceptabel alternatief.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:21 schreef golfer het volgende:
Derksen is toch nog steeds een rechte val. VVD of D66 maakt weinig verschil uit.
Die heb ik ook al vaker gehoord.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:21 schreef Van_Poppel het volgende:
"iedere beslissing met onze lieve heer op de schouder"
Ik wel.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:21 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Ik vind zowel Blok als Samsom geen populist.
Dan stijgen de kijkcijfers meteen, dus ik zeg doen!quote:Op maandag 28 mei 2012 23:21 schreef tompsv18 het volgende:
Kan de rest niet stil zijn, gewoon het hele uur Johan aan het woord.
quote:
Wat ben jij voor mannetje joh. Moet je een koek?quote:
quote:
quote:Op maandag 28 mei 2012 17:26 schreef Mike het volgende:
Even weer een hoop onzin verwijderd. Ik wil hier vanavond echt niet de hele tijd van die VI-uitspraken zien, want ik blijf niet alles schoonvegen. Als het toch weer een invasie wordt van troep, dan kun je er op rekenen de dagen erna niet te kunnen posten.
Daar is het VI topic voor, niet hier.quote:
Die twee zijn nergens goed in, voor een buitenstaander is het moeilijk beoordelen of hij met een zielige politicus of een sneue cabaretier te doen heeft.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:26 schreef Symer het volgende:
Is die Stef Blok nou Thomas van Luyn of niet?
Ja tussen '78 en 87' was het echt grandioosquote:Op maandag 28 mei 2012 23:28 schreef Kenju het volgende:
Hoezo per toeval?? We hebben toch altijd een goed Oranje?
over 2 jaar niet meerquote:Op maandag 28 mei 2012 23:28 schreef Kenju het volgende:
Ik denk dat het merendeel van de bevolking alleen maar aan panem et circus denkt.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:27 schreef Confetti het volgende:
Jammer dat het zo weinig over Europa ging. Bij de bevolking speelt het ENORM.
Inderdaad. En het is nu echt niet beter dan wat we 10 jaar geleden hadden of iets ervoor. In tegendeel zelfs. Misschien tov alles wat er sinds 2004 was.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:28 schreef Kenju het volgende:
hey niet haten op Ben Wijnstekersquote:Op maandag 28 mei 2012 23:28 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ja tussen '78 en 87' was het echt grandioos
De Bennie Wijnstekers generatie, vanaf 1980 trouwens.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:28 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ja tussen '78 en 87' was het echt grandioos
Wilfried de Jongquote:
Hear hearquote:Op maandag 28 mei 2012 23:30 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Wilfried de Jong![]()
![]()
Pseudo-psychologische onzin waar hij vooral op basis van eigen voorkeuren, ego en opportunisme zgn. 'mooie tv' maakt waarin iedereen de meest simpele dingen opeens briljant noemen.
Een amateurpsycholoog noemen we dat hè.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:30 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Wilfried de Jong![]()
![]()
Pseudo-psychologische onzin waar hij vooral op basis van eigen voorkeuren, ego en opportunisme zgn. 'mooie tv' maakt waarin iedereen de meest simpele dingen opeens briljant noemen.
Dan kijk je alleen Johan terugquote:Op maandag 28 mei 2012 23:30 schreef kapiteintje het volgende:
Is de Knevel en van den Brink-uitzending de moeite waard om terug te kijken? Met name het stuk waar Johan veel aan het woord komt, de rest van die religieuze prietpraat kan me gestolen worden.
Psychologie van de koude grond.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:30 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Een amateurpsycholoog noemen we dat hè.
ah thnxquote:Op maandag 28 mei 2012 23:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
http://www.gelderlander.n(...)ie-Cor-Huntelaar.ece
Sterker nog, ik houd er rekening mee.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik gok op dat we de voorrondes niet halen..
Ik vraag of het de moeite was?quote:Op maandag 28 mei 2012 23:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dan kijk je alleen Johan terug
Bert van Oranje lalalaaquote:Op maandag 28 mei 2012 23:32 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat verwacht je?
Dat Johan de reet van Bert compleet schoon likt?
Lijkt een beetje op Hansie met zijn lijstje nu.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:32 schreef Evertjan het volgende:
gaat JD nu ineens de opstelling maken voor Bert!
Hij haalt zo een papiertje uit zijn binnenzak.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:32 schreef Evertjan het volgende:
gaat JD nu ineens de opstelling maken voor Bert!
Misschien moet je je tv aanzetten, dan kan je het zelf zien.quote:
Ja dan ga je je oud voelen hequote:Op maandag 28 mei 2012 23:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wuttes, we hebben een 18-jarige in het team?
Die is toch veel te jong, dat komt nooit goedquote:Op maandag 28 mei 2012 23:35 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ja dan ga je je oud voelen he
Ja, Willemsquote:Op maandag 28 mei 2012 23:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Jethro Willems.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
quote:Op maandag 28 mei 2012 23:35 schreef Kenju het volgende:
Hij zegt de hele tijd "Gullit en Van Basten", maar Van Basten had het alleen over dat er spelers geselecteerd waren, en daarbij de posities gezocht zijn. Gullit was degene die het breder trok...
O, nu komen de clichés eraan...
Willems is een fucking baas. Derest moet maar iets harder werken om hem beter tot zijn recht te laten komen.
Net als die neger bij het WK, die elke keer 5 minuten mocht spelen en het erg goed deed.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:35 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Jethro Willems.
Ik verwacht dat Willems alleen de bank mag warmhouden. Af en toe een minuut of tien meespelen, meer niet.
Jup. Werd helemaal scheel gespeeld dit seizoen door spelers als Leroy George en Ruben Schaken.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Boeien, Nani werd weggespeeld door Koppers.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Jup. Werd helemaal scheel gespeeld dit seizoen door spelers als Leroy George en Ruben Schaken.
Gelukkig maar. Dat was juist zo mooi aan VI Oranje tijdens het WK.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:38 schreef j0rdiiii het volgende:
Komen dus wel gewoon mensen die niet uit de voetballerij komen.
Hij zat twee jaar terug al op het bankje met een oranje petje. Dus wat is je punt?quote:
Die was net na zijn verkiezing ook tussen het publiek gaan zitten met zo'n petje hoog op zijn hoofd. Hoorde er totaal niet thuis. Laat die maar lekker over hockey praten ofzo.quote:
Hoeveel BTW heb je nou betaald?quote:Op maandag 28 mei 2012 23:39 schreef rubbereend het volgende:
en op die plek doen wij over 80 dagen het sodom en gomora van Lowlands
hoeveel ongewenste zwangerschappen zouden er na zon weekend komen?quote:Op maandag 28 mei 2012 23:39 schreef alors het volgende:
Wat een ontzettende gristelijke koppen ook allemaal daar
19%quote:Op maandag 28 mei 2012 23:39 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Hoeveel BTW heb je nou betaald?
Dat wordt vroeg slapen na de laatste wedstrijd.quote:
Waarschijnlijk gaat rutte veel te grappig doenquote:Op maandag 28 mei 2012 23:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat wordt vroeg slapen na de laatste wedstrijd.
Ik heb niets tegen Johan Derksen, maar als VI Oranje zo verkracht wordt door kinderachtige volksvertegenwoordigers, dan hoeft het voor mij absoluut niet meer.
Lowlands is gewoon een braaf kutfestival met zogenoemde muziekfans die alleen maar 3FM, Q en 538 luisteren.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:39 schreef rubbereend het volgende:
en op die plek doen wij over 80 dagen het sodom en gomora van Lowlands
Lastig he, mensen die een bepaald doel in hun leven hebben en daar gelukkig mee zijn?quote:Op maandag 28 mei 2012 23:42 schreef golfer het volgende:
Blije gristenhoofden die allemaal blije liedjes zingen.
Ik heb al voor de grap gezegd EK-moe te zijn.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaat rutte veel te grappig doen
Niks mis mee. Is toch heerlijk man.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:42 schreef golfer het volgende:
Blije gristenhoofden die allemaal blije liedjes zingen.
Nee hoor. Niks lastigs aan.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:43 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Lastig he, mensen die een bepaald doel in hun leven hebben en daar gelukkig mee zijn?
Als je daar niet van gediend bent dan zeg je dat toch gewoon?quote:Op maandag 28 mei 2012 23:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee hoor. Niks lastigs aan.
Laat ze lekker daar in dat reservaat op Biddinghuizen maar gelukkig zijn met elkaar.
Zolang ze maar niet proberen mij te overtuigen om ook mee te moeten doen.
Je wordt toch niet overtuigd? Moet je een koek?quote:Op maandag 28 mei 2012 23:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee hoor. Niks lastigs aan.
Laat ze lekker daar in dat reservaat op Biddinghuizen maar gelukkig zijn met elkaar.
Zolang ze maar niet proberen mij te overtuigen om ook mee te moeten doen.
Ik trek geen partij, maar als blijkt dat jij hierachter zit, dan is het gebeurd.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:44 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik ga Mike halen hoor! Dan zullen we zien wie er morgen in dit topic posten en wie niet.
Whehe ik denk dat je in het gemiddelde studentenhuis meer tegenkomt dan op masters of hardcorequote:Op maandag 28 mei 2012 23:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Neem ze mee naar een hardcore feest of zo, nu denken ze dat de hele wereld buiten het klooster braaf is
Nee, ik neem wel een hosti.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:46 schreef marcodej het volgende:
Je wordt toch niet overtuigd? Moet je een koek?
Ook goed, ouwe reus. Niks mis mee.quote:
Dit was een loze waarschuwing, zo blijkt...quote:Op maandag 28 mei 2012 17:26 schreef Mike het volgende:
Even weer een hoop onzin verwijderd. Ik wil hier vanavond echt niet de hele tijd van die VI-uitspraken zien, want ik blijf niet alles schoonvegen. Als het toch weer een invasie wordt van troep, dan kun je er op rekenen de dagen erna niet te kunnen posten.
Lidl doet een klein deel.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:49 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Is dat nou gelul of niet? Er gaat toch maar een klein deel van die CD naar spieren voor spieren?
Voor elke CD van 7.50 doneert LIDL een kwartje.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:49 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Is dat nou gelul of niet? Er gaat toch maar een klein deel van die CD naar spieren voor spieren?
Kunnen we allemaal even lachen mensen, het begint zielig te worden.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zou wel grappig zijn als ze nu een kei harde kutscheet laat.
Ik hoop Blok ooit te kunnen ontmaskeren als racist. Net zoals Henk Kamp.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:49 schreef borisz het volgende:
Blok wordt doorgeschoven naar Sociale Zaken.
Ah joh donderstraal toch op naar de keuken.quote:
Morgen wordt het aangenamer.quote:
Speciaal voor jouquote:Op maandag 28 mei 2012 23:46 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik hoef het plaatje niet 10 keer of meer te zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
18 graden is lekker, niet koud.quote:
Wel onthullende onderzoeksjournalistiek ja.quote:
In het ek subforum sowieso.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:52 schreef Van_Poppel het volgende:
Als Mike consequent is, dan wordt het VI-Oranje topic behoorlijk stil.
Ghehehequote:Op maandag 28 mei 2012 23:55 schreef Elfletterig het volgende:
Hè bah.... allemaal rode bultjes op m'n armen... enorme jeuk die maar niet weggaat.
Voortaan toch vooraf kijken welke gasten er bij Knevel & Van den Brink zitten, zodat mijn Stef Blok-allergie geen kans krijgt...
GHEGHEGHE MEID HILAAAAARISCH!!1quote:Op maandag 28 mei 2012 23:55 schreef Elfletterig het volgende:
Hè bah.... allemaal rode bultjes op m'n armen... enorme jeuk die maar niet weggaat.
Voortaan toch vooraf kijken welke gasten er bij Knevel & Van den Brink zitten, zodat mijn Stef Blok-allergie geen kans krijgt...
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:13 schreef Symer het volgende:
Derksen z'n pak kleurt goed bij z'n snor trouwens.
quote:
Blok lult net zoveel dat er niemand iets kan zeggenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:59 schreef Be-Smart het volgende:
Die blok is gewoon echt zielig. Die kan het gewoon niet. Volgens mij probeert hij sympathiek over te komen met humor maar het lukt gewoon niet.
Ik kan hem ook echt niet uitstaan, wat een irritante ventquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:59 schreef Be-Smart het volgende:
Die blok is gewoon echt zielig. Die kan het gewoon niet. Volgens mij probeert hij sympathiek over te komen met humor maar het lukt gewoon niet.
Komt door zijn hoofd.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:59 schreef Be-Smart het volgende:
ze grossieren in irritante onbetrouwbare venten bij het CDAquote:Op dinsdag 29 mei 2012 02:09 schreef Sound.Cloud het volgende:
[..]
Ik kan hem ook echt niet uitstaan, wat een irritante vent
En dat nog wel bij de VVD.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 06:41 schreef michaelmoore het volgende:
ze grossieren in irritante onbetrouwbare venten bij het CDA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Weet iemand wat het gebruikte lettertype voor die posters is? Dan boycot ik die vanaf nu,quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:21 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Dit vind ik dan weer een leuke poster achteraf.
[ afbeelding ]
Even onder ons: wie geloof je?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:18 schreef rubbereend het volgende:
lol Blok zegt precies het tegenover gestelde van Rutte. Rutte loofde Bos over het redden van de economie in de eerste bankencrisis.
Blok verdient gewoon een rotsblok voor zijn bakkes voor het verkondigen van dit soort populistische uitspraken.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:36 schreef pberends het volgende:
VVD: werklozen helpen door aanleg wegen
Blok, een zeer bescheiden man, zoals Johan al zei.
Ik moest eigenlijk constant lachen om het optreden van Blok.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Blok verdient gewoon een rotsblok voor zijn bakkes voor het verkondigen van dit soort populistische uitspraken.
Mensen die op hem en zijn billenmaatjes gestemd hebben moeten zich wel vijftig keer achter de oren krabben. Die notoire domoren zijn met open ogen in het drijfzand gelopen...
quote:Maar ook dichter bij huis wordt in de politiek gejijbakt: Bij de regeringsverklaring van Kabinet-Rutte vroeg Femke Halsema aan VVD-fractievoorzitter Stef Blok of hij zich ook zorgen maakte over de gezamenlijke schuld van 600 miljard die Nederland door de hypotheekrenteaftrek heeft opgebouwd. Blok antwoordde: ‘Als u uw zin had gekregen, was de huizenmarkt ingestort.’ Waarop Halsema riposteerde: ‘Wordt dit de nieuwe strategie van de VVD? Jij-bakken?’[1].
Een hilarische uitspraak inderdaad. Wat me trouwens ook opviel, was de zenuwachtigheid van Blok. Op een bepaald moment wees hij met een vinger vooruit en die trilde helemaal. Samsom zat er ontspannen bij; doet het steeds beter.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:36 schreef pberends het volgende:
VVD: werklozen helpen door aanleg wegen
Blok, een zeer bescheiden man, zoals Johan al zei.
Inderdaad, het snoeien om te groeien is het kabinet-Rutte niet bepaald geluktquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een hilarische uitspraak inderdaad. Wat me trouwens ook opviel, was de zenuwachtigheid van Blok. Op een bepaald moment wees hij met een vinger vooruit en die trilde helemaal. Samsom zat er ontspannen bij; doet het steeds beter.
Het is mooi om te zien hoe Samsom groeit in zijn rol en hoe hij Blok op feiten aftroefde. Twee belangrijke feiten:
1) Het Kunduz-akkoord is een sprintje voor 2013, maar doet daarna niks. De PvdA-plannen werken naar een structureel evenwicht in 2017.
2) De resultaten van twee jaar rechts beleid: 4,6 procent begrotingstekort, historisch laag consumentenvertrouwen, achterblijvende consumptieve bestedingen, groeiende werkloosheid én - als enige in Noord-Europa - een recessie.
En dan zijn er nog steeds mensen die met droge ogen beweren dat de economie wel wat VVD kan gebruiken.Uit de cijfers blijkt 180 graden het tegenovergestelde. Waarom onderkennen mensen de feiten niet?
Ik let niet opquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:08 schreef Neroje het volgende:
[..]
Niet echt, en zeker niet 1 juni 2011...
Daarom beiden voor doodslag veroordelen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:13 schreef MilaNL het volgende:
Je zal maar achterop de scooter hebben gezeten en 8 jaar de cel in gaan voor doodslag wat iemand anders heeft gedaan.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bedankt, paarden en Turken voor jou.
Hij is een advocaat, dit is z'n werk...quote:
Tuurlijk niet. Er rijdt er toch maar 1.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:13 schreef Confetti het volgende:
[..]
Daarom beiden voor doodslag veroordelen.
Het kan blijkbaar wel, zie stoeptegelmoord.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:13 schreef MilaNL het volgende:
Je zal maar achterop de scooter hebben gezeten en 8 jaar de cel in gaan voor doodslag wat iemand anders heeft gedaan.
gewoon de keus bij de jongens neerleggen. een van hen krijgt de straf, ze mogen zelf bepalen wie.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:14 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Er rijdt er toch maar 1.
Rationeel heb je misschien gelijk, maar gevoelsmatig klopt dit gewoon niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:14 schreef Neroje het volgende:
[..]
Hij is een advocaat, dit is z'n werk...
Beetje advocaat van de duivel is dit wel, dat klopt
Gewoon 20 jaar geven en samen in een cel met een camera erop, dan zijn ze er vast zo uit.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:14 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
gewoon de keus bij de jongens neerleggen. een van hen krijgt de straf, ze mogen zelf bepalen wie.
Deden ze. Ze zeiden allebei dat de ander het moest krijgen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:14 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
gewoon de keus bij de jongens neerleggen. een van hen krijgt de straf, ze mogen zelf bepalen wie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |