Dat zeg ik toch net..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je zult het toch echt voor jezelf moeten doen en niet voor een man...
En geen man die je eerst afwijst en ziet dat je dikkere tieten hebt en je dan wel wilt en dat jij dan gaat instemmen ofzo maar stiekem denkt... "Ja hij doet het voor mijn tieten''
Nee dat werkt niet
Drugs als in medicijnen? In dat geval wel ja.quote:
Ok.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:46 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik heb een veel te bleke huid, dus als het volgende week mooi weer is dan ga ik voor het eerst in 10 jaar naar het strand. Waarschijnlijk neem ik ook iemand mee.
^^ Dat is stap 1.
Dokter - Medicijn tegen angst?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:47 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Drugs als in medicijnen? In dat geval wel ja.
Het is inderdaad zo erg. Als ik op het strand ben, dan hoop ik dat ik niet geklierd word door een grote groep mensen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dokter - Medicijn tegen angst?
Maar is het echt zo erg?
Moet je wel mee oppassen. Waar zat je aan te denken dan?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:47 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Drugs als in medicijnen? In dat geval wel ja.
Ok.. Al bij de dokter geweest? Schijnt dat die medicijnen al op korte termijn dermate effect hebben dat het je levenskwaliteit bijna instant verbeterd waarna je het zelfs kan afbouwen en er blijvend voordeel uithaalt.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:50 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Het is inderdaad zo erg. Als ik op het strand ben, dan hoop ik dat ik niet geklierd word door een grote groep mensen.
Nog een tip wat makkelijk helpt om je zelfvertrouwen te vergroten.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:46 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik heb een veel te bleke huid, dus als het volgende week mooi weer is dan ga ik voor het eerst in 10 jaar naar het strand. Waarschijnlijk neem ik ook iemand mee.
^^ Dat is stap 1.
Je bent te laat, al uitverkocht, je kunt haar wel overkopen. Misschien ruilen voor een exemplaar uit jouw collectie?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:51 schreef waspoedertje het volgende:
[..]
Die met bril graag
Hoeft geen zakje om
Dat heb ik ook, maar kalmeringsmiddelen zijn dan alvast niet de oplossing, weet ik.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:50 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Het is inderdaad zo erg. Als ik op het strand ben, dan hoop ik dat ik niet geklierd word door een grote groep mensen.
Antidepressiva geeft mij een rationelere blik op de werkelijkheid... Zeker in het geval van angst die nergens op slaat eigenlijk.... Zou dat een erg prettige uitwerking kunnen geven op je leven.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, maar kalmeringsmiddelen zijn dan alvast niet de oplossing, weet ik.
Beste werkt toch jezelf te confronteren met je angsten
Schijt hebben is goed. Mocht het je enorm zwaar vallen kan je ook altijd een tijdje zonnebanken toch?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:46 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
^^ Dat is stap 1.
Kan die beter eerst even gewoon langs de huisarts gaan, zonder meteen allerlei medicijnen te willen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Antidepressiva geeft mij een rationelere blik op de werkelijkheid... Zeker in het geval van angst die nergens op slaat eigenlijk.... Zou dat een erg prettige uitwerking kunnen geven op je leven.
Precies. Beste vraag je iemand met verstand van zaken. Deze middelen werken per persoon ook weer anders.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kan die beter eerst even gewoon langs de huisarts gaan, zonder meteen allerlei medicijnen te willen.
Het krijgen van zelfvertrouwen heeft heel veel te maken met welke gedachten je hebt.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:50 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ok dank je welquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:55 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Het krijgen van zelfvertrouwen heeft heel veel te maken met welke gedachten je hebt.
Bovenstaande gedachte is een voorbeeld van angst, minderwaardigheid en gebrek aan zelfvertrouwen.
Terwijl juist positieve gedachten je enorm gaan helpen om je doelen te bereiken. Gedachten over dat het OK is om jezelf te zijn, dat je goed genoeg bent en dat je alles kan als je het maar vaak genoeg probeert.
Ik wil je aanraden om een aantal artikelen en boeken te lezen over het krijgen van zelfvertrouwen. Dat gaat je ook enorm helpen.
Precies, want er komt nog eens bij dat antidepressiva meestal alleen werken bij zware depressies. En er zijn genoeg andere dingen die kunnen helpen bij een bepaalde mate van sociale angst.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Precies. Beste vraag je iemand met verstand van zaken. Deze middelen werken per persoon ook weer anders.
Twijfel je nu aan mijn professionaliteit?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Precies. Beste vraag je iemand met verstand van zaken. Deze middelen werken per persoon ook weer anders.
Geen sc schatjequote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Twijfel je nu aan mijn professionaliteit?
Je hebt het in elk geval geprobeerdquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:58 schreef Lot88 het volgende:
Avond. Ik ben de dag op wonderbaarlijke wijze doorgekomen. Ben rond 4 uur snachts eindelijk in slaap gevallen en de wekker ging 5 uurStress stress stress de presentatie verliep waardeloos ik kreeg mijn verhaal niet goed over gebracht maar ze waren al met al tevreden.
Vervolgens naar Arnhem geweest was een duits team van visagie en fotograaf en ik spreek nauwelijks duitsWel echt een toffe fotograaf heb er 4 foto's uit voor mijn ''portfolio'' Ik heb wel besloten dat het een leuke ervaring was maar het is niet echt mijn ding..
Wat voor fotoshoot had je?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:58 schreef Lot88 het volgende:
Avond. Ik ben de dag op wonderbaarlijke wijze doorgekomen. Ben rond 4 uur snachts eindelijk in slaap gevallen en de wekker ging 5 uurStress stress stress de presentatie verliep waardeloos ik kreeg mijn verhaal niet goed over gebracht maar ze waren al met al tevreden.
Vervolgens naar Arnhem geweest was een duits team van visagie en fotograaf en ik spreek nauwelijks duitsWel echt een toffe fotograaf heb er 4 foto's uit voor mijn ''portfolio'' Ik heb wel besloten dat het een leuke ervaring was maar het is niet echt mijn ding..
Door alle SC heb ik gemist wat je bent gaan doen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:58 schreef Lot88 het volgende:
haha nee joh. Ik heb een casting voor modellen gehad ben een tijdje terug aangesproken op straatquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:02 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Door alle SC heb ik gemist wat je bent gaan doen.
Klinkt alsof dit allemaal voor een relatiebemiddelingsbureau was?
Dan ging het toch goed genoeg blijkbaarquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:58 schreef Lot88 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pics
Mijn ervaring is als je die angst meer hebt, dat het ook eerder werkelijkheid wordt. Als je iets vaker doet, zal je ook minder bang zijn ervoor (behalve natuurlijk als je wel gepest wordt).quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:50 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:21 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]Ik heb ze al wel maar moet ze morgen ff inscannen.. heb ik eindelijk een fatzoenlijke pic voor op fb ipv verkleurde roze pics door mijn lampjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]![]()
Toch leuk dat je er op deze manier een paar professionele foto's aan over houdt.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:05 schreef Lot88 het volgende:
[..]
haha nee joh. Ik heb een casting voor modellen gehad ben een tijdje terug aangesproken op straatIk ben helemaal niet into relatiebemiddeling internet daten is ook niet echt aan mij besteed. Omdat ik meer uit mijn comfort zone moest stappen heb ik naar een week wikken en wegen mij toch aangemeld en die shoot was dus vanmiddag
Tja zelf acceptatie komt dan weer aanbod. Enerzijds vind ik ze tof anderzijds confronteer ik mijzelf meteen weer met alles wat anders moetquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:57 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Toch leuk dat je er op deze manier een paar professionele foto's aan over houdt.
Hoe zijn ze geworden?
Misschien kunnen Comp_Lex en jij samen aan je zelfvertrouwen werkenquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:06 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Tja zelf acceptatie komt dan weer aanbod. Enerzijds vind ik ze tof anderzijds confronteer ik mijzelf meteen weer met alles wat anders moet
Heel goed. Pas wel op, want je bent zo verbrand.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:46 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
^^ Dat is stap 1.
Tuurlijk is er aan te werken en dat doe ik al een tijd. Ik wilde nooit op de foto en dat heb ik nu toch gedaan. Gek genoeg viel het ook nog mee ook.quote:Op woensdag 30 mei 2012 08:23 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Misschien kunnen Comp_Lex en jij samen aan je zelfvertrouwen werken
Volgens mij is er best wat aan onzekerheid over je eigen lichaam te doen. Begin eens met wat boeken en artikelen te lezen over zelfvertrouwen. Door je gedachten over jezelf te veranderen bereiken jullie beiden naar mijn idee flink meer zekerheid en zelfvertrouwen.
Wel goed dat je het gedaan hebtquote:Op woensdag 30 mei 2012 09:48 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Tuurlijk is er aan te werken en dat doe ik al een tijd. Ik wilde nooit op de foto en dat heb ik nu toch gedaan. Gek genoeg viel het ook nog mee ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |