quote:Op maandag 28 mei 2012 17:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Vanmiddag was Gers Pardoes, misschien was dat iets voor jou
Oh bedoelde je datquote:
Mastadon hebben ze wel uitgezonden maar dat geluid was erg slecht.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:27 schreef Jarno het volgende:
Jammer dat de enige act met een beetje ballen waarschijnlijk niet uitgezonden gaat worden.
Zag ik voorbij komen idd. Soundgarden helemaal niet tot nu toe toch?quote:Op maandag 28 mei 2012 19:28 schreef brother52 het volgende:
[..]
Mastadon hebben ze wel uitgezonden maar dat geluid was erg slecht.
Die waren geheel live, helaas, wat een bagger.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:29 schreef Jarno het volgende:
En Kyuss heb ik ook al niks van voorbij zien komen.
Echt? In 013 waren ze erg ok onlangs.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:29 schreef alors het volgende:
[..]
Die waren geheel live, helaas, wat een bagger.
Klopt, die hebben geen toestemming gegeven.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:29 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zag ik voorbij komen idd. Soundgarden helemaal niet tot nu toe toch?
Die waren er wel, da's toch zo'n 13 in dozijn metal bandje?quote:Op maandag 28 mei 2012 19:29 schreef Jarno het volgende:
En Kyuss heb ik ook al niks van voorbij zien komen.
Nee.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die waren er wel, da's toch zo'n 13 in dozijn metal bandje?
Nee, heeft niets met metal te maken.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Niet echt. Muziek is vrij Sky, ik vind sommige nummer wel aardig, sympathieke gast, hij heeft een mooie stem maar het is wel een beetje saai imo.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:29 schreef Wild_Overstekend het volgende:
Ben ik een grote cultuurbarbaar als James Morrison me niets zegt?
Kyuss is zo ongeveer de uitvinder van een genre, dus nee. Anno 2012 klinkt het wellicht zo?quote:Op maandag 28 mei 2012 19:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nouja ik vond er gewoon totaal niks aan. Maar ik hou ook niet van het genre.quote:
O, Sky is geen aanbeveling, in mijn geval. Nou ja, ik zal het wel zien.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:31 schreef alors het volgende:
[..]
Niet echt. Muziek is vrij Sky, ik vind sommige nummer wel aardig, sympathieke gast, hij heeft een mooie stem maar het is wel een beetje saai imo.
is toch keigaaf man, keigangster ook, gezellig voor de kids.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:32 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik ben toch niet de enige die vind dat Gers Pardoel niet op Pinkpop hoort?
Zijn altijd wel meer bands geweest op Pinkpop die er niet echt thuis horenquote:Op maandag 28 mei 2012 19:32 schreef Gtaboy107 het volgende:
Maar dit is echt pure bagger joh.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:33 schreef Brembo het volgende:
[..]
Zijn altijd wel meer bands geweest op Pinkpop die er niet echt thuis horen. Het is qua smaak wat meer top 40 dan lowlands.
Ach, pop is het wel toch.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:32 schreef Gtaboy107 het volgende:
Al jaren vraag ik me af waarom de programmering niet wat avontuurlijker kan. Vroeger, toen ik nog een klein Wildje was, wilde ik altijd naar PP maar kwam het er niet van, maar sinds ik bijna om de hoek woon, is het elk jaar 'mwah' (ik weiger zo veel te dokken als ik maar een act wil zien).quote:Op maandag 28 mei 2012 19:32 schreef Jarno het volgende:
Sowieso een enorm Sky Radio gehalte deze Pinkpop. Mijn god wat een middelmatige bagger.
Hier kan Rene alleen maar van dromen.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:34 schreef Jarno het volgende:
James Morrison. Gewoon een nasale René Froger dus.
Je moet gewoon Pearl Jam doen, of Slipknot. Prachtig joh.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:34 schreef Wild_Overstekend het volgende:
[..]
Al jaren vraag ik me af waarom de programmering niet wat avontuurlijker kan. Vroeger, toen ik nog een klein Wildje was, wilde ik altijd naar PP maar kwam het er niet van, maar sinds ik bijna om de hoek woon, is het elk jaar 'mwah' (ik weiger zo veel te dokken als ik maar een act wil zien).
Ben blij dat ik nog van de generatie ben die RATM heeft zien stampen op PP. Al was Lowlands altijd iets hipper qua programmering.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:34 schreef Wild_Overstekend het volgende:
[..]
Al jaren vraag ik me af waarom de programmering niet wat avontuurlijker kan. Vroeger, toen ik nog een klein Wildje was, wilde ik altijd naar PP maar kwam het er niet van, maar sinds ik bijna om de hoek woon, is het elk jaar 'mwah' (ik weiger zo veel te dokken als ik maar een act wil zien).
Op Lowlands kan het ook wat makkelijker wel, daar staan zoveel meer acts dat het niet eens opvalt. Maar Gers als act op het hoofdpodium van Pinkpop... tja...quote:Op maandag 28 mei 2012 19:33 schreef Brembo het volgende:
[..]
Zijn altijd wel meer bands geweest op Pinkpop die er niet echt thuis horen. Het is qua smaak wat meer top 40 dan lowlands.
Wacht, was dat toen meetstation Heimansgroeve zo uitsloeg? Dat zie ik hiermee niet gebeuren.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:36 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ben blij dat ik nog van de generatie ben die RATM heeft zien stampen op PP. Al was Lowlands altijd iets hipper qua programmering.
Ik heb RATM zien stampen op Lowlands, met Maynard James Keenan bij Know your enemyquote:Op maandag 28 mei 2012 19:36 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ben blij dat ik nog van de generatie ben die RATM heeft zien stampen op PP. Al was Lowlands altijd iets hipper qua programmering.
Wat een schreeuw was dat he?quote:Op maandag 28 mei 2012 19:37 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik heb RATM zien stampen op Lowlands, met Maynard James Keenan bij Know your enemy
Ben ik ook wel benieuwd naar. Iig als Miike Snow komt, wil iemand dan even een gil geven? dan ren ik naar de tv.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:38 schreef Brembo het volgende:
Weet iemand wat de programmering van ned 3 uit bestaat?
Mag toch nooit bij zulke artiesten, is ieder jaar zo.quote:
Hmm Kings of Leon en Coldplay waren volgens mij in zijn geheel live.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:47 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Mag toch nooit bij zulke artiesten, is ieder jaar zo.
2006 was volledig, dat weet ik nog.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:48 schreef Sloggi het volgende:
Een hele tijd geleden mocht er een stukje van de Peppers uit worden gezonden (waren het de Peppers?).
Het mag soms wel, maar dan hooguit een paar nummers nadat ze het gezien hebben & goedkeuring gegeven hebben. Ook genoeg grote bands die het wel goed vinden overigens.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:48 schreef Sloggi het volgende:
Een hele tijd geleden mocht er een stukje van de Peppers uit worden gezonden (waren het de Peppers?).
Volgens mij doen ze het soms ook toch voor dvd's die ze van die tours uitbrengen, en daar dan bijvoorbeeld overal wat van halen, van Pinkpop bijv, of van Hyde Park?quote:Op maandag 28 mei 2012 19:49 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het mag soms wel, maar dan hooguit een paar nummers nadat ze het gezien hebben & goedkeuring gegeven hebben. Ook genoeg grote bands die het wel goed vinden overigens.
Prijzen: Weekend: 3-dagen kaart incl. camping: ¤ 160,00 (excl. ¤ 5,00 servicekosten) Dagkaart: zaterdag / zondag / maandag: ¤ 80,00 per dag (excl. ¤ 5,00 servicekosten)quote:
En drie euro per consumptie zeker.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:53 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Prijzen: Weekend: 3-dagen kaart incl. camping: ¤ 160,00 (excl. ¤ 5,00 servicekosten) Dagkaart: zaterdag / zondag / maandag: ¤ 80,00 per dag (excl. ¤ 5,00 servicekosten)
Is veel geld, maar niet duur te noemen als je kijkt naar de prijs van concerten tegenwoordig,quote:
Peppers was 65, Coldplay ook zoiets (?)quote:Op maandag 28 mei 2012 19:56 schreef Karina het volgende:
Poeh hoop geld. Maar goed, wat ben je al niet kwijt voor het concert van 1 band?
Begint toch meestal ook met 50 euro ofzo toch?quote:Op maandag 28 mei 2012 19:56 schreef Karina het volgende:
Poeh hoop geld. Maar goed, wat ben je al niet kwijt voor het concert van 1 band?
Meeste artiesten die hier staan zijn wel in de categorie 40-80 ja.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:56 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Begint toch meestal ook met 50 euro ofzo toch?
Het lijkt me wel leuk om eens heen te gaan maar het gaat wel reteduur worden met eten etc.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:57 schreef Wild_Overstekend het volgende:
Fortuin voor een kaartje, en dan mag je niet eens je eigen vreten meenemen.
Inderdaad, dan gaat het erg duur worden denk ik.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:58 schreef Karina het volgende:
Tja dan blijft het nog veel geld, maar echt duur is het dan eigenlijk niet. Maar dat je je eigen eten niet eens mag meenemen vind ik idioot.
Waarom krijgen ze het in België bij Werchter dan wel altijd voor elkaar? Zometeen om 20:00 wordt het concert van Metallica op Werchter Boutique ook compleet live uitgezonden op StuBru...quote:Op maandag 28 mei 2012 19:47 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Mag toch nooit bij zulke artiesten, is ieder jaar zo.
Betalen er goed voor? Geen idee, vraag het aan Smeets.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:58 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Waarom krijgen ze het in België bij Werchter dan wel altijd voor elkaar? Zometeen om 20:00 wordt het concert van Metallica op Werchter Boutique ook compleet live uitgezonden op StuBru...
Kijk maar eens naar Coldplay nu man.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:59 schreef Sloggi het volgende:
Ik wilde laatst naar McCartney, tot ik zag dat de kaarten richting de 100 euro gingen.
Toen heb ik maar gepast.
Ik ga er in september heen, kost me zo'n 60-65 euro. Veel meer wil ik ook niet uitgeven aan concerten, hoe goed ik een artiest ook vind.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:59 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Kijk maar eens naar Coldplay nu man.
Dat is een optreden van vorig jaar? Heeft te maken met de band en het management. En misschien kost het vrij veel om te mogen uitzenden. Daarbij vind ik het voor Bruce Springsteen wel frapant: . “Bruce had dermate goede herinneringen aan zijn optreden op het 40-jarig jubileum van Pinkpop in 2009 dat hij heel graag wilde terugkeren naar Landgraaf.” En dan niet willen uitzendenquote:Op maandag 28 mei 2012 19:58 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Waarom krijgen ze het in België bij Werchter dan wel altijd voor elkaar? Zometeen om 20:00 wordt het concert van Metallica op Werchter Boutique ook compleet live uitgezonden op StuBru...
Net even een stukje Linkin Park gehoord op StuBru, mijn god, volgens mij hebben mijn oren zojuist onherstelbare schade opgelopen. Heb ze in jaren niet meer zo vals gehoord...
Met doktersverklaring wel, dacht ik, in geval van voedselintoleranties. O, en je mocht dit jaar weer een plaid meenemen.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:58 schreef Karina het volgende:
Tja dan blijft het nog veel geld, maar echt duur is het dan eigenlijk niet. Maar dat je je eigen eten niet eens mag meenemen vind ik idioot.
Jaloers.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:00 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik ga er in september heen, kost me zo'n 60-65 euro. Veel meer wil ik ook niet uitgeven aan concerten, hoe goed ik een artiest ook vind.
Volgens mij wel ja.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:01 schreef Gtaboy107 het volgende:
Is er niet veel criminaliteit eigenlijk bij die campings? Lijkt me zo een goudmijn eigenlijk.
Alsof je bammetjes goed blijven bij 30 gradenquote:Op maandag 28 mei 2012 19:58 schreef Karina het volgende:
22 arrestaties, volgens de FP, en niet allemaal diefstal.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:01 schreef Gtaboy107 het volgende:
Is er niet veel criminaliteit eigenlijk bij die campings? Lijkt me zo een goudmijn eigenlijk.
Koelbox? Of mag dat ook niet?quote:Op maandag 28 mei 2012 20:02 schreef Brembo het volgende:
[..]
Alsof je bammetjes goed blijven bij 30 graden.
En daarom heb ik geen zin om naar Pinkpop te gaan. Ja, beetje schijterd maar toch.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:02 schreef Wild_Overstekend het volgende:
[..]
22 arrestaties, volgens de FP, en niet allemaal diefstal.
Valt nog mee, al zal niet iedereen aangifte doen.
Nou ja drinken dan en bijvoorbeeld wat koeken of zo kan toch? Hoeft niet perse een snee brood te zijn he?quote:Op maandag 28 mei 2012 20:02 schreef Brembo het volgende:
[..]
Alsof je bammetjes goed blijven bij 30 graden.
Nee, dat is een optreden dat zometeen gaat plaatsvinden...quote:Op maandag 28 mei 2012 20:01 schreef Brembo het volgende:
[..]
Dat is een optreden van vorig jaar? Heeft te maken met de band en het management. En misschien kost het vrij veel om te mogen uitzenden. Daarbij vind ik het voor Bruce Springsteen wel frapant: . “Bruce had dermate goede herinneringen aan zijn optreden op het 40-jarig jubileum van Pinkpop in 2009 dat hij heel graag wilde terugkeren naar Landgraaf.” En dan niet willen uitzenden.
Het ligt aan de band, Bruce laat nooit concerten live uitzenden.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:04 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nee, dat is een optreden dat zometeen gaat plaatsvinden...
Als het om geld gaat: waarom kan een Belgisch station met een veel kleinere doelgroep dat dan wel ophoesten?
Een banaan zou al aardig zijn, maar zelfs dat mag niet.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja drinken dan en bijvoorbeeld wat koeken of zo kan toch? Hoeft niet perse een snee brood te zijn he?
quote:Op maandag 28 mei 2012 20:05 schreef Brembo het volgende:
Leo Blokhuis twittert dat ze toch iets van Bruce gaan uitzenden.
twitter:LeoBlokhuis twitterde op maandag 28-05-2012 om 19:55:32Brekend: wij mogen (op Ned3) drie nader te bepalen nummers van Springsteen uitzenden vanavond. #pp12 reageer retweet
En dan moet je nog betalen voor eten, koop je nog wel een hoedje, bier, ander drinken...quote:Op maandag 28 mei 2012 20:05 schreef 1shot1kill het volgende:
Die ¤165,- valt hartstikke mee, zoals boven genoemd kijk eens wat een concert van een beetje artiest kost, op Pinkpop zul je een stuk of 15 optredens meekrijgen + de camping, dat is naar mijn mening nog aardig goedkoop.
Ik vind het ook niet duur, als ik hier de prijzen van 1 concert lees, maar het is WEL een hoop geld. En wat wild_overstekend al zei: maak dan de prijzen van de consumpties niet zo hoog.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:05 schreef 1shot1kill het volgende:
Die ¤165,- valt hartstikke mee, zoals boven genoemd kijk eens wat een concert van een beetje artiest kost, op Pinkpop zul je een stuk of 15 optredens meekrijgen + de camping, dat is naar mijn mening nog aardig goedkoop.
Misschien wordt cultuur in België meer gesubsidieerd? Het verbaast me ook dat bij een kleiner festival als Bree de kinderen gratis naar binnen mogen (en dan hup, het kinderdorp in).quote:Op maandag 28 mei 2012 20:04 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nee, dat is een optreden dat zometeen gaat plaatsvinden...
Als het om geld gaat: waarom kan een Belgisch station met een veel kleinere doelgroep dat dan wel ophoesten?
Vlamingen hebben sowieso een betere smaak ook, Stubru is daar commercieel maar alternatiever dan een 3fm wat een publieke omroep is. Onze commercielen kunnen alleen maar top40 bagger uitzenden anders luistert er blijkbaar niemandquote:Op maandag 28 mei 2012 20:07 schreef Wild_Overstekend het volgende:
[..]
Misschien wordt cultuur in België meer gesubsidieerd? Het verbaast me ook dat bij een kleiner festival als Bree de kinderen gratis naar binnen mogen (en dan hup, het kinderdorp in).
quote:Op maandag 28 mei 2012 20:07 schreef Wild_Overstekend het volgende:
[..]
Misschien wordt cultuur in België meer gesubsidieerd? Het verbaast me ook dat bij een kleiner festival als Bree de kinderen gratis naar binnen mogen (en dan hup, het kinderdorp in).
Zeker vast in de 80's.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:09 schreef alors het volgende:
[..]
Asteroids Galaxy Tour, zij heet Mette ofzo, iets Deens iig.
Dank jequote:Op maandag 28 mei 2012 20:11 schreef alors het volgende:
[..]
http://livestreams.omroep.nl/npo/cultura24-bb
Heen en weerquote:Op maandag 28 mei 2012 20:14 schreef Karina het volgende:
Ik houd het even bij de tv. Cure nu geloof ik.
twitter:Cultura24 twitterde op maandag 28-05-2012 om 20:14:34Het gaat helemaal los @paulkalkbrenner in de tent @pinkpopfest! 22.15 ook 30min via de stream @Cultura24 @3voor12 voetjes Anne vloer! #pp12 reageer retweet
War was je in 79quote:
Tja dat hoedje had ik vorig jaar ook ja.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:06 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
En dan moet je nog betalen voor eten, koop je nog wel een hoedje, bier, ander drinken...
Dat was al een lauwe band in de 80's en nu helemaal.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:14 schreef Karina het volgende:
Ik houd het even bij de tv. Cure nu geloof ik.
En ook bij hen vind ik niet alle nummers leuk. Ik ben echt niet iemand voor 1 band. Ik ben meer van de verzamelcd'squote:Op maandag 28 mei 2012 20:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat was al een lauwe band in de 80's en nu helemaal.
Wel meer acts van vandaag. Het was een beetje de babyboom editiequote:Op maandag 28 mei 2012 20:22 schreef Wild_Overstekend het volgende:
The Cure is toch meer iets voor Pinkpop Classic, vind ik.
Ik kan kiezen uit 1500 stuks vinyl.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:21 schreef Karina het volgende:
[..]
En ook bij hen vind ik niet alle nummers leuk. Ik ben echt niet iemand voor 1 band. Ik ben meer van de verzamelcd's
Daar zou ik denk ik van elke LP 2 liedjes afhalen en dat bij elkaar gooienquote:Op maandag 28 mei 2012 20:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik kan kiezen uit 1500 stuks vinyl.
En Bruce moet nog komen.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:23 schreef alors het volgende:
[..]
Wel meer acts van vandaag. Het was een beetje de babyboom editie
Als er maar geen kinderdjes van komen.quote:
Toen die gisteren op de stream waren, heb ik het geluid uitgezetquote:Op maandag 28 mei 2012 20:26 schreef Norrage het volgende:
Eens kijken wat er van Keane is overgebleven...
Familiedagje uitquote:Op maandag 28 mei 2012 20:23 schreef alors het volgende:
[..]
Wel meer acts van vandaag. Het was een beetje de babyboom editie
Ik vind het ook niksquote:Op maandag 28 mei 2012 20:29 schreef Wild_Overstekend het volgende:
[..]
Toen die gisteren op de stream waren, heb ik het geluid uitgezet
James Morrison is daar nog. Klinkt beter dan Keanequote:Op maandag 28 mei 2012 20:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat komt daar? In het overzicht zit een gat tussen half 9 en half 10.
Vind ik ook niet zo. En dat is ook bijna afgelopen.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:29 schreef D. het volgende:
[..]
James Morrison is daar nog. Klinkt beter dan Keane
Rival Sons, ik ken ze ook niet.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat komt daar? In het overzicht zit een gat tussen half 9 en half 10.
OK toch even luisteren. Gisteren hoorde ik de bosshoss, nooit van gehoord, maar ik vond ze leuk!quote:
Ach Jamie is van Morisson.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:28 schreef Wild_Overstekend het volgende:
[..]
Zijn de fans daar niet te oud voor?
Het is mijn ding niet, maar beter dan Keanequote:Op maandag 28 mei 2012 20:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Vind ik ook niet zo. En dat is ook bijna afgelopen.
Ietsjes beterquote:Op maandag 28 mei 2012 20:33 schreef D. het volgende:
[..]
Het is mijn ding niet, maar beter dan Keane
twitter:3voor12 twitterde op maandag 28-05-2012 om 20:35:26Wegen technische problemen gaan we na James Morrison ahhoc hoogtepunten instarten. Hou http://t.co/TQh1fovH in de gaten voor updates #pp12 reageer retweet
quote:Op maandag 28 mei 2012 20:34 schreef trabant het volgende:
Zal ik dan maar een onvervalst mopje Toots & the Maytals opzetten?
Dat zit mijn Ikea-kast ook, maar is daarmee nog niet opwindend.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:34 schreef alors het volgende:
James irriteert mij iig niet, beetje gezapig maar het zit wel goed in elkaar.
Publiek op cultura en dan het geluid van de TVquote:Op maandag 28 mei 2012 20:41 schreef Wild_Overstekend het volgende:
Ze moeten permanent het publiek in beeld houden, dat is veel leuker.
Dit staat op de site van 3voor12, dus je moet nog even een uurtje wachtenquote:
Ik heb nog niets gehoord erover, ze hadden geen toestemming om het live uit te zenden iigquote:
quote:Op maandag 28 mei 2012 20:50 schreef kciR het volgende:
[..]
Dit staat op de site van 3voor12, dus je moet nog even een uurtje wachten
Pinkpop maandag op de livestream
20.30 - 20.50 3 On Stage: Racoon
20:50 - 21:00 Rival Sons
21:00 - 22:00 Babylon Circus
22:00 - 22:15 Miike Snow
22:15 - 22:45 Paul Kalkbrenner
22:45 - 01:00 Hoogtepunten Pinkpop 2012
niet haten op Benquote:Op maandag 28 mei 2012 20:52 schreef Norrage het volgende:
Ben Howardook al zon nietszeggende 3fm artiest
Hij heeft wel uitstraling ja, maar die muziek....waardeloos...quote:
Ben ik niet mee eens. Sterk eerste album dat toevallig is opgepikt door 3FM.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:52 schreef Norrage het volgende:
Ben Howardook al zon nietszeggende 3fm artiest
Ook wel cover genoemdquote:
twitter:3FM twitterde op maandag 28-05-2012 om 20:21:00#3fm zendt straks een aantal livetracks uit van het optreden van #springsteen uit 2009. Helaas niets live van #pp12: http://t.co/O7C6B6zq reageer retweet
Daar kan ik nog inkomen, maar hier op dat podium...komt niet tot zijn recht lijkt het...en het is zon 13 in een dozijn singer-songwriter wat mij betreft.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:58 schreef CoJackso het volgende:
[..]
Ben ik niet mee eens. Sterk eerste album dat toevallig is opgepikt door 3FM.
wat nu weer?quote:
Hier en daar een slechte bui.quote:
Oh ik las een recensie, over Miike Snow, het kwam er op neer dat het goed klonk, alles live was en zuiver, maar toch was het kut, want ze hadden niet meer de magie van toen het nog net nieuw was. Het was dus een aflopende zaak, ze zouden niet meer boven dit niveau uitkomen.quote:
quote:Op maandag 28 mei 2012 21:29 schreef ebeaydojraes het volgende:
Alles wat muziek maakt met Snow erin is per definitie k*t (al is snow patrol acceptabel).
Maar even aan de serieuze kant. 3voor12 geeft geen 10-en. Nooit! Een concert kan per definitie nooit perfect zijn of beter zijn dan een andere show waar je ook al zo'n hoog cijfer voor gegeven hebt. Een 9 wordt bij hoge uitzondering gegeven, maar dan moet het wel heel exceptioneel zijn geweest wat je nog nooit hebt meegemaakt. Er zijn altijd plus en minpunten en als je die niet zoiets dan moet je ernaar zoeken. Dus kan het als 'zuur' overkomen terwijl het heel realistisch is.
Precies. Dat is de laatste jaren al zo...quote:Op maandag 28 mei 2012 21:32 schreef alors het volgende:
[..]
Het is gewoon zeuren om het zeuren. Kijk ons eens diepzinnig dingen zien die jullie niet zien.
Ik zie Racoon op Cultura24..quote:
Dus Miike Snow is nog niet geweest?quote:Op maandag 28 mei 2012 21:48 schreef alors het volgende:
![]()
Ik bedenk me nu dat ik in de war ben met dat Babysitters Circus met dat verschrikkelijke nummer was je de godganse dag hoort. Ik dacht al, dit klinkt heel anders, en ze hebben een accent
Zonet (volgens mij) 1 nummer op ned 3, maar op de stream nog niet. Over 10 minuutjes was de planning geloof ikquote:
Dat nummer met dat koor erbij. Dat vond ik echt vreselijk. Ik werd er helemaal depri van, ik zag het gisteren al helemaal, nu alleen een heel klein stukje.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:54 schreef TAV74 het volgende:
Wat is er mis met Kyteman, vind dit een gaaf project![]()
Ik kan het ook wel waarderenquote:Op maandag 28 mei 2012 21:54 schreef TAV74 het volgende:
Wat is er mis met Kyteman? vind dit een gaaf project![]()
Op 3fm met een wandelmicrofoon in de luchtquote:
Ach, het is vooral wat jeugdige overmoed bij hem heb ik het idee, kan dat wel hebben. Ik ben blij dat er mensen zijn die wat anders doen ipv grauwe middelmaat a la Miss Montreal e.d.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:57 schreef trabant het volgende:
Muzikaal was/is Kyteman zeker interessant, maar de persoon zelf werkte bij mij ook enorm op de zenuwen.
quote:Op maandag 28 mei 2012 22:00 schreef linebear het volgende:
He, ik wist niet dat Ilse de Lange ook op Pinkpop stond (nu te zien op NEd3)
Dan heb ik liever Ilse..... Betere stem wat mij betreftquote:Op maandag 28 mei 2012 22:00 schreef linebear het volgende:
He, ik wist niet dat Ilse de Lange ook op Pinkpop stond (nu te zien op NEd3)
Dat dusquote:Op maandag 28 mei 2012 21:57 schreef trabant het volgende:
Muzikaal was/is Kyteman zeker interessant, maar de persoon zelf werkte bij mij ook enorm op de zenuwen.
Nee, Leo Blokhuis onderhandelt nu met de technici in de geluidswagen over de muziek.quote:
twitter:LeoBlokhuis twitterde op maandag 28-05-2012 om 22:09:31Okee mensen, definitief nu: vier nummers Bruce Springsteen om 23.05 op Ned3. reageer retweet
Er werd eerst wel gezegd 22.15, maar zonet zeiden ze dus dat ze het gehele concert van die maffe lui gaan uitzendenquote:
Hé, dat wilde ik ook net zeggen.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:11 schreef bartajax het volgende:
4 nummers van Bruce om 23:05 volgens Blokhuis.
Kan je een headsup geven?quote:Op maandag 28 mei 2012 22:12 schreef alors het volgende:
[..]
Er werd eerst wel gezegd 22.15, maar zonet zeiden ze dus dat ze het gehele concert van die maffe lui gaan uitzendendus dat duurt nog minimaal een halfuur.
Will And The Peoplequote:Op maandag 28 mei 2012 22:16 schreef Karina het volgende:
Wie zijn dit nu op NL3? Ik zat even iets anders te kijken, die in die badjas. Oh het nummer ken ik wel.
Wie is Mike Snow?quote:Op maandag 28 mei 2012 22:17 schreef alors het volgende:
[..]
Heb je het over Will And The People of Miike Snow?
Die was net op de 3fm/101tv stream.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:18 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
Wie is Mike Snow?![]()
Nee, die will met zijn uitspraak lijkt wel engels
Ze zijn hier ook pas net doorgebroken, dat nummer is wel al 3 jaar oudquote:
OK grappig dat ik het nummer dan wel herkende. Of misschien was het een cover.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:20 schreef alors het volgende:
[..]
Ze zijn hier ook pas net doorgebroken, dat nummer is wel al 3 jaar oud
Bruce and Seasick Steve do not approve this message.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:19 schreef Norrage het volgende:
Mumford & Sons, zon band waar ik de hype echt niet begrijp...
Wijze mannen, dat is duidelijkquote:Op maandag 28 mei 2012 22:21 schreef alors het volgende:
[..]
Bruce and Seasick Steve do not approve this message.
M&S?quote:
triest volk bij concerten iddtwitter:michielveenstra twitterde op maandag 28-05-2012 om 22:17:51Er staat hier iemand met een iPad het concert van Bruce te filmen. Snap ik niet. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |