quote:Op maandag 28 mei 2012 17:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Vanmiddag was Gers Pardoes, misschien was dat iets voor jou
Oh bedoelde je datquote:
Mastadon hebben ze wel uitgezonden maar dat geluid was erg slecht.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:27 schreef Jarno het volgende:
Jammer dat de enige act met een beetje ballen waarschijnlijk niet uitgezonden gaat worden.
Zag ik voorbij komen idd. Soundgarden helemaal niet tot nu toe toch?quote:Op maandag 28 mei 2012 19:28 schreef brother52 het volgende:
[..]
Mastadon hebben ze wel uitgezonden maar dat geluid was erg slecht.
Die waren geheel live, helaas, wat een bagger.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:29 schreef Jarno het volgende:
En Kyuss heb ik ook al niks van voorbij zien komen.
Echt? In 013 waren ze erg ok onlangs.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:29 schreef alors het volgende:
[..]
Die waren geheel live, helaas, wat een bagger.
Klopt, die hebben geen toestemming gegeven.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:29 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zag ik voorbij komen idd. Soundgarden helemaal niet tot nu toe toch?
Die waren er wel, da's toch zo'n 13 in dozijn metal bandje?quote:Op maandag 28 mei 2012 19:29 schreef Jarno het volgende:
En Kyuss heb ik ook al niks van voorbij zien komen.
Nee.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die waren er wel, da's toch zo'n 13 in dozijn metal bandje?
Nee, heeft niets met metal te maken.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Niet echt. Muziek is vrij Sky, ik vind sommige nummer wel aardig, sympathieke gast, hij heeft een mooie stem maar het is wel een beetje saai imo.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:29 schreef Wild_Overstekend het volgende:
Ben ik een grote cultuurbarbaar als James Morrison me niets zegt?
Kyuss is zo ongeveer de uitvinder van een genre, dus nee. Anno 2012 klinkt het wellicht zo?quote:Op maandag 28 mei 2012 19:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nouja ik vond er gewoon totaal niks aan. Maar ik hou ook niet van het genre.quote:
O, Sky is geen aanbeveling, in mijn geval. Nou ja, ik zal het wel zien.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:31 schreef alors het volgende:
[..]
Niet echt. Muziek is vrij Sky, ik vind sommige nummer wel aardig, sympathieke gast, hij heeft een mooie stem maar het is wel een beetje saai imo.
is toch keigaaf man, keigangster ook, gezellig voor de kids.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:32 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik ben toch niet de enige die vind dat Gers Pardoel niet op Pinkpop hoort?
Zijn altijd wel meer bands geweest op Pinkpop die er niet echt thuis horenquote:Op maandag 28 mei 2012 19:32 schreef Gtaboy107 het volgende:
Maar dit is echt pure bagger joh.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:33 schreef Brembo het volgende:
[..]
Zijn altijd wel meer bands geweest op Pinkpop die er niet echt thuis horen. Het is qua smaak wat meer top 40 dan lowlands.
Ach, pop is het wel toch.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:32 schreef Gtaboy107 het volgende:
Al jaren vraag ik me af waarom de programmering niet wat avontuurlijker kan. Vroeger, toen ik nog een klein Wildje was, wilde ik altijd naar PP maar kwam het er niet van, maar sinds ik bijna om de hoek woon, is het elk jaar 'mwah' (ik weiger zo veel te dokken als ik maar een act wil zien).quote:Op maandag 28 mei 2012 19:32 schreef Jarno het volgende:
Sowieso een enorm Sky Radio gehalte deze Pinkpop. Mijn god wat een middelmatige bagger.
Hier kan Rene alleen maar van dromen.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:34 schreef Jarno het volgende:
James Morrison. Gewoon een nasale René Froger dus.
Je moet gewoon Pearl Jam doen, of Slipknot. Prachtig joh.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:34 schreef Wild_Overstekend het volgende:
[..]
Al jaren vraag ik me af waarom de programmering niet wat avontuurlijker kan. Vroeger, toen ik nog een klein Wildje was, wilde ik altijd naar PP maar kwam het er niet van, maar sinds ik bijna om de hoek woon, is het elk jaar 'mwah' (ik weiger zo veel te dokken als ik maar een act wil zien).
Ben blij dat ik nog van de generatie ben die RATM heeft zien stampen op PP. Al was Lowlands altijd iets hipper qua programmering.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:34 schreef Wild_Overstekend het volgende:
[..]
Al jaren vraag ik me af waarom de programmering niet wat avontuurlijker kan. Vroeger, toen ik nog een klein Wildje was, wilde ik altijd naar PP maar kwam het er niet van, maar sinds ik bijna om de hoek woon, is het elk jaar 'mwah' (ik weiger zo veel te dokken als ik maar een act wil zien).
Op Lowlands kan het ook wat makkelijker wel, daar staan zoveel meer acts dat het niet eens opvalt. Maar Gers als act op het hoofdpodium van Pinkpop... tja...quote:Op maandag 28 mei 2012 19:33 schreef Brembo het volgende:
[..]
Zijn altijd wel meer bands geweest op Pinkpop die er niet echt thuis horen. Het is qua smaak wat meer top 40 dan lowlands.
Wacht, was dat toen meetstation Heimansgroeve zo uitsloeg? Dat zie ik hiermee niet gebeuren.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:36 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ben blij dat ik nog van de generatie ben die RATM heeft zien stampen op PP. Al was Lowlands altijd iets hipper qua programmering.
Ik heb RATM zien stampen op Lowlands, met Maynard James Keenan bij Know your enemyquote:Op maandag 28 mei 2012 19:36 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ben blij dat ik nog van de generatie ben die RATM heeft zien stampen op PP. Al was Lowlands altijd iets hipper qua programmering.
Wat een schreeuw was dat he?quote:Op maandag 28 mei 2012 19:37 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik heb RATM zien stampen op Lowlands, met Maynard James Keenan bij Know your enemy
Ben ik ook wel benieuwd naar. Iig als Miike Snow komt, wil iemand dan even een gil geven? dan ren ik naar de tv.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:38 schreef Brembo het volgende:
Weet iemand wat de programmering van ned 3 uit bestaat?
Mag toch nooit bij zulke artiesten, is ieder jaar zo.quote:
Hmm Kings of Leon en Coldplay waren volgens mij in zijn geheel live.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:47 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Mag toch nooit bij zulke artiesten, is ieder jaar zo.
2006 was volledig, dat weet ik nog.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:48 schreef Sloggi het volgende:
Een hele tijd geleden mocht er een stukje van de Peppers uit worden gezonden (waren het de Peppers?).
Het mag soms wel, maar dan hooguit een paar nummers nadat ze het gezien hebben & goedkeuring gegeven hebben. Ook genoeg grote bands die het wel goed vinden overigens.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:48 schreef Sloggi het volgende:
Een hele tijd geleden mocht er een stukje van de Peppers uit worden gezonden (waren het de Peppers?).
Volgens mij doen ze het soms ook toch voor dvd's die ze van die tours uitbrengen, en daar dan bijvoorbeeld overal wat van halen, van Pinkpop bijv, of van Hyde Park?quote:Op maandag 28 mei 2012 19:49 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het mag soms wel, maar dan hooguit een paar nummers nadat ze het gezien hebben & goedkeuring gegeven hebben. Ook genoeg grote bands die het wel goed vinden overigens.
Prijzen: Weekend: 3-dagen kaart incl. camping: ¤ 160,00 (excl. ¤ 5,00 servicekosten) Dagkaart: zaterdag / zondag / maandag: ¤ 80,00 per dag (excl. ¤ 5,00 servicekosten)quote:
En drie euro per consumptie zeker.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:53 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Prijzen: Weekend: 3-dagen kaart incl. camping: ¤ 160,00 (excl. ¤ 5,00 servicekosten) Dagkaart: zaterdag / zondag / maandag: ¤ 80,00 per dag (excl. ¤ 5,00 servicekosten)
Is veel geld, maar niet duur te noemen als je kijkt naar de prijs van concerten tegenwoordig,quote:
Peppers was 65, Coldplay ook zoiets (?)quote:Op maandag 28 mei 2012 19:56 schreef Karina het volgende:
Poeh hoop geld. Maar goed, wat ben je al niet kwijt voor het concert van 1 band?
Begint toch meestal ook met 50 euro ofzo toch?quote:Op maandag 28 mei 2012 19:56 schreef Karina het volgende:
Poeh hoop geld. Maar goed, wat ben je al niet kwijt voor het concert van 1 band?
Meeste artiesten die hier staan zijn wel in de categorie 40-80 ja.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:56 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Begint toch meestal ook met 50 euro ofzo toch?
Het lijkt me wel leuk om eens heen te gaan maar het gaat wel reteduur worden met eten etc.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:57 schreef Wild_Overstekend het volgende:
Fortuin voor een kaartje, en dan mag je niet eens je eigen vreten meenemen.
Inderdaad, dan gaat het erg duur worden denk ik.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:58 schreef Karina het volgende:
Tja dan blijft het nog veel geld, maar echt duur is het dan eigenlijk niet. Maar dat je je eigen eten niet eens mag meenemen vind ik idioot.
Waarom krijgen ze het in België bij Werchter dan wel altijd voor elkaar? Zometeen om 20:00 wordt het concert van Metallica op Werchter Boutique ook compleet live uitgezonden op StuBru...quote:Op maandag 28 mei 2012 19:47 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Mag toch nooit bij zulke artiesten, is ieder jaar zo.
Betalen er goed voor? Geen idee, vraag het aan Smeets.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:58 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Waarom krijgen ze het in België bij Werchter dan wel altijd voor elkaar? Zometeen om 20:00 wordt het concert van Metallica op Werchter Boutique ook compleet live uitgezonden op StuBru...
Kijk maar eens naar Coldplay nu man.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:59 schreef Sloggi het volgende:
Ik wilde laatst naar McCartney, tot ik zag dat de kaarten richting de 100 euro gingen.
Toen heb ik maar gepast.
Ik ga er in september heen, kost me zo'n 60-65 euro. Veel meer wil ik ook niet uitgeven aan concerten, hoe goed ik een artiest ook vind.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:59 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Kijk maar eens naar Coldplay nu man.
Dat is een optreden van vorig jaar? Heeft te maken met de band en het management. En misschien kost het vrij veel om te mogen uitzenden. Daarbij vind ik het voor Bruce Springsteen wel frapant: . “Bruce had dermate goede herinneringen aan zijn optreden op het 40-jarig jubileum van Pinkpop in 2009 dat hij heel graag wilde terugkeren naar Landgraaf.” En dan niet willen uitzendenquote:Op maandag 28 mei 2012 19:58 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Waarom krijgen ze het in België bij Werchter dan wel altijd voor elkaar? Zometeen om 20:00 wordt het concert van Metallica op Werchter Boutique ook compleet live uitgezonden op StuBru...
Net even een stukje Linkin Park gehoord op StuBru, mijn god, volgens mij hebben mijn oren zojuist onherstelbare schade opgelopen. Heb ze in jaren niet meer zo vals gehoord...
Met doktersverklaring wel, dacht ik, in geval van voedselintoleranties. O, en je mocht dit jaar weer een plaid meenemen.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:58 schreef Karina het volgende:
Tja dan blijft het nog veel geld, maar echt duur is het dan eigenlijk niet. Maar dat je je eigen eten niet eens mag meenemen vind ik idioot.
Jaloers.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:00 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik ga er in september heen, kost me zo'n 60-65 euro. Veel meer wil ik ook niet uitgeven aan concerten, hoe goed ik een artiest ook vind.
Volgens mij wel ja.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:01 schreef Gtaboy107 het volgende:
Is er niet veel criminaliteit eigenlijk bij die campings? Lijkt me zo een goudmijn eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |