Deze.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je had het niet door. Daarom je ninja edit.
quote:Op maandag 28 mei 2012 16:15 schreef Chai het volgende:
Maar als je zoiets niet weet heb je ook nog nooit tieten gevoeld?
want dan zou je weten dat de vorm heel veel uitmaakt in hoe groot het lijkt. Een beha of bikini speelt daar dus een grote rol in.
Het ironische is eigenlijk dat mijn ma een lingerie winkel had. Echter weet ik alleen dat een E grote tetten zijn en ene A of kleine B klein en op die ene foto incl. die vanuit de Fernandes OP van Jumi ziet er niet groot uit. Maar blijkbaar heeft ze wel E's.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:15 schreef Chai het volgende:
Maar als je zoiets niet weet heb je ook nog nooit tieten gevoeld?
want dan zou je weten dat de vorm heel veel uitmaakt in hoe groot het lijkt. Een beha of bikini speelt daar dus een grote rol in.
En dan proberen mij dom te laten lijken nog he.quote:
Ik doe met je meequote:Op maandag 28 mei 2012 16:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ] Half fucking uurtje en dan dit
E is trouwens wel een supermooi formaat. Bij het juiste lichaam. Groter is erg snel lelijk.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:19 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik doe met je meeHeerlijk tintje.
En deze TT![]()
Tevens ben ik het eens met Chai. Onwetenden.
Da's minder. En nu?quote:Op maandag 28 mei 2012 16:20 schreef wolvendagen het volgende:
Ik had m'n harses niet ingesmeerd, nu ben ik dus aan het vervellen op mijn wangen en voorhoofd.
Moet ik mijn dooie huid eraf pulken maar blijft mijn geile teint nog wel.quote:
Ook een bandeaubikini.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het ironische is eigenlijk dat mijn ma een lingerie winkel had. Echter weet ik alleen dat een E grote tetten zijn en ene A of kleine B klein en op die ene foto incl. die vanuit de Fernandes OP van Jumi ziet er niet groot uit. Maar blijkbaar heeft ze wel E's.
Zondequote:Op maandag 28 mei 2012 16:20 schreef wolvendagen het volgende:
Ik had m'n harses niet ingesmeerd, nu ben ik dus aan het vervellen op mijn wangen en voorhoofd.
Schuurmachine is your friend?quote:Op maandag 28 mei 2012 16:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Moet ik mijn dooie huid eraf pulken maar blijft mijn geile teint nog wel.
Damn, nu alquote:Op maandag 28 mei 2012 16:20 schreef wolvendagen het volgende:
Mooi zo. Kan ik je ass weer kicken met GTA binnenkort en dan ben ik tevreden.quote:
Ja ik had alleen olie, kan niet op de kop.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:22 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ook een bandeaubikini.
[..]
ZondeInsmeren als een malle, smartass.
Ja washand met scrub.quote:
Ja, D pas ik ook wel, maar kreeg dan altijd kwabjes aan de zijkant zegmaarquote:Op maandag 28 mei 2012 16:23 schreef Chai het volgende:
Jumi, kan trouwens nog gewoon zijn dat je D hebt. Soms zetten ze en grotere maat in beha's zodat vrouwen denken dat ze grotere tetten hebben.
En je andere beha's passen ook nog? geen puilende tieten?
Haha, you wish. Ik ga je sowieso in je tieten schieten, again, again, and again.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:23 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Mooi zo. Kan ik je ass weer kicken met GTA binnenkort en dan ben ik tevreden.
Bwahaha.quote:
Ja, was verbrand op mn wangen en voorhoofd = droog = vervellen.quote:
Beter. Ik ben ook echt zwart sinds Emporiumquote:Op maandag 28 mei 2012 16:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja ik had alleen olie, kan niet op de kop.Maar verder niet heel erg want ik blijf bruin. Ben overigens wel supererg verkleurd op het strand zaterdag en gisteren nog. Holy moly.
Is dat ook weer opgelost, voor altijd.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:24 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, D pas ik ook wel, maar kreeg dan altijd kwabjes aan de zijkant zegmaarNu zei die vrouw dat ik gewoon E's moest passen en die zaten veel mooier. Sloten goed aan en nergens uitpuilende stukken tiet
Zonde, maar nog genoeg tijd om weer bij te kleurenquote:Op maandag 28 mei 2012 16:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, was verbrand op mn wangen en voorhoofd = droog = vervellen.
quote:Op maandag 28 mei 2012 16:25 schreef Mozy het volgende:
de backlight van mijn imac is uitgevallen.kk
Hahahah wtf!quote:Op maandag 28 mei 2012 16:25 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Beter. Ik ben ook echt zwart sinds EmporiumIk ging m'n huid daar vergelijken met een Jamaicaan, maar ik heb nog even te gaan.
Minuutje stilte.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:25 schreef Mozy het volgende:
Bel Steve!quote:Op maandag 28 mei 2012 16:25 schreef Mozy het volgende:
Meisje van m'n school waar ik wel redelijk mee bevriend ben die is Anti en behoorlijk dik en heeft overduidelijk grotere tieten dan ik maar toch draagt ze slechts cup E. Ziet er ook echt niet uitquote:Op maandag 28 mei 2012 16:24 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, D pas ik ook wel, maar kreeg dan altijd kwabjes aan de zijkant zegmaarNu zei die vrouw dat ik gewoon E's moest passen en die zaten veel mooier. Sloten goed aan en nergens uitpuilende stukken tiet
Mjonge, lees nou die andere berichten ook dan.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zonde, maar nog genoeg tijd om weer bij te kleuren
Ohquote:Op maandag 28 mei 2012 16:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mjonge, lees nou die andere berichten ook dan.Alleen mn dooie huidlaag gaat er nu af, de kleur blijft dus gewoon.
Ik ben dat allemaal niet gewend, vervel niet zo snel namelijk.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mjonge, lees nou die andere berichten ook dan.Alleen mn dooie huidlaag gaat er nu af, de kleur blijft dus gewoon.
Wat maakt het uit, heb je een goed excuus om een windows pc te kopen.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:28 schreef Mozy het volgende:
Ik kan hem natuurlijk openmaken en kijken of er gewoon een stekkertje los zit. Het riscio is wel dat de computer uberhaupt niet meer opstart nadat ik aan de binnenkant heb zitten kloten.
Heb nog niet eens gestuurdquote:Op maandag 28 mei 2012 16:28 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hoe is het trouwens met je baby, kon ie nog gefixt worden?
Nee ik ook niet, want ik verbrand dus eigenlijk nooitquote:Op maandag 28 mei 2012 16:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ben dat allemaal niet gewend, vervel niet zo snel namelijk.
Ik heb iets veel beters dan een nokia 3310 voor je te leen!quote:Op maandag 28 mei 2012 16:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heb nog niet eens gestuurdkan wel gemaakt worden maar heb geen zin in 3 weken noki 3310, dus als je nog een oude iphone hebt die nog functioneert wil ik hem graag te logeren krijgen.
Ja, heerlijk. Goede sfeer, heerlijk weer en een fijne spacequote:Op maandag 28 mei 2012 16:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hahahah wtf!Was Emporium leuk?
Ging me wel wassen gister, dacht dat ik zwart was door het zand en zulks maar was dus gewoon allemaal echt van mij. So happy.
Whehe, van die chicks die zulke kleine BH's dragen waardoor hun tieten helemaal tegen elkaar gedrukt zijn en bijna hun kin rakenquote:Op maandag 28 mei 2012 16:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Meisje van m'n school waar ik wel redelijk mee bevriend ben die is Anti en behoorlijk dik en heeft overduidelijk grotere tieten dan ik maar toch draagt ze slechts cup E. Ziet er ook echt niet uitTieten zitten 1 cm onder d'r kin zowat en het puilt uit als een malle, laat ze nou ook nog es altijd met laag uitgesneden topjes lopen
Ik ook pas heel laat ja, maar dan verlies ik wel heel veel kleur helaas. Ik word dan ook wel heel erg bruin als ik er moeite voor doequote:Op maandag 28 mei 2012 16:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, want ik verbrand dus eigenlijk nooit. Meestal ga ik pas vervellen in December.
Hoezo zou hij niet meer opstarten? Als je gewoon alles weer aansluit zoals het hoort moet dat geen probleem zijn.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:28 schreef Mozy het volgende:
Ik kan hem natuurlijk openmaken en kijken of er gewoon een stekkertje los zit. Het riscio is wel dat de computer uberhaupt niet meer opstart nadat ik aan de binnenkant heb zitten kloten.
Oh jeetje.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:35 schreef wolvendagen het volgende:
http://nelly.com/nl/kledi(...)ip-bralet-209431-95/
ahueba deze is leuk. dat topje.
alleen als ik dat bestel zitten die tieten zo raar.
Die hitte doet rare dingen met mensen.quote:
Whuuut, die wil ik al fucking lang. Dat met een denim shortjequote:Op maandag 28 mei 2012 16:35 schreef wolvendagen het volgende:
Alleen om hier 55 euro voor te dokken..quote:Op maandag 28 mei 2012 16:35 schreef wolvendagen het volgende:
Ja hij is echt supervet. En je hoeft niet op een lijst.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:44 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Whuuut, die wil ik al fucking lang. Dat met een denim shortje
Had jij laatst niet zo'n festival outfit gepost? Een wit jurkje met zo'n denim gilet? Zoiets zou jou echt tof staan denk ikquote:Op maandag 28 mei 2012 16:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Alleen om hier 55 euro voor te dokken..
http://nelly.com/nl/kledi(...)ing-dress-540566-13/
Ik vind dit soort jurkjes wel schattig, alleen m'n tieten werken niet mee![]()
Goed dat je het nog even aanstipt, had het bijna gemist.quote:
Goed werk op deze mooie dag, waarde Ludo.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Goed dat je het nog even aanstipt, had het bijna gemist.
[warning]Vrouwen-kleding discussie[/warning]
Ja volgensmijwelquote:Op maandag 28 mei 2012 16:51 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Had jij laatst niet zo'n festival outfit gepost? Een wit jurkje met zo'n denim gilet? Zoiets zou jou echt tof staan denk ik
Vraag dwc, hij weet.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja volgensmijwelDat soort shit zoek ik eigenlijk ook wel maar h&m en weet ik veel wat is zo standaard allemaal, waar moet ik heen voor dat?
Waarom zo'n streepje ertussen?quote:Op maandag 28 mei 2012 16:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Goed dat je het nog even aanstipt, had het bijna gemist.
[warning]Vrouwen-kleding discussie[/warning]
Het is te warm om zelf te typen dus had maar lui gekopieerd en geplakt.quote:
Ben je nou nog niet buiten geweest?quote:
Oke, dan is het goed.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het is te warm om zelf te typen dus had maar lui gekopieerd en geplakt.
Niet sinds de laatste keer neequote:Op maandag 28 mei 2012 16:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je nou nog niet buiten geweest?
Bij ASOS hebben ze vaak goedkope en toffe jurkjes. Probleem is wel dat je het dan niet kan passen, of je moet het weer terugsturen. Zara heeft ook wel leuke witte jurkjes nu, maar die zijn vaak zo degelijk. Vind ik niets voor jouquote:Op maandag 28 mei 2012 16:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja volgensmijwelDat soort shit zoek ik eigenlijk ook wel maar h&m en weet ik veel wat is zo standaard allemaal, waar moet ik heen voor dat?
Spannendquote:
Zara vind ik echt vreselijk inderdaadquote:Op maandag 28 mei 2012 16:55 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Bij ASOS hebben ze vaak goedkope en toffe jurkjes. Probleem is wel dat je het dan niet kan passen, of je moet het weer terugsturen. Zara heeft ook wel leuke witte jurkjes nu, maar die zijn vaak zo degelijk. Vind ik niets voor jou
http://www.asos.com/Women(...)&pgesize=200&sort=-1quote:Op maandag 28 mei 2012 16:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zara vind ik echt vreselijk inderdaadIk kom daar echt nooit
Hoeveel pizza's is dat geleden?quote:
quote:Op maandag 28 mei 2012 16:56 schreef Juminelle het volgende:
[..]
http://www.asos.com/Women(...)&pgesize=200&sort=-1
quote:
Je maakt een grapje neem ik aan?quote:
Pretty! Stad was open, heb bij de zara kanten/gehaakt wit jurkje gekocht.quote:
Dat jurkje dat links hing als je binnenkwam? Die wilde ik ook, maar een of ander kutwijf had dat ding vol gesmeerd met foundationquote:Op maandag 28 mei 2012 17:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Pretty! Stad was open, heb bij de zara kanten/gehaakt wit jurkje gekocht.
Bezorging gaat wel snel daar hoor. Ik ben nu dat witte jurkje aan het bestellenquote:Op maandag 28 mei 2012 17:02 schreef Vaseline_ het volgende:
Maar Asos is niet handig, moet je wachten tot het bezorgd is en mocht het dan nog niet passen heb je er niks aan
Lolquote:Op maandag 28 mei 2012 17:02 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat jurkje dat links hing als je binnenkwam? Die wilde ik ook, maar een of ander kutwijf had dat ding vol gesmeerd met foundation
Dat is waarquote:Op maandag 28 mei 2012 17:03 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Nice! Iets meer rondingen mag wel zeg
Ik vind het een beetje Indiaans aandoen.quote:Op maandag 28 mei 2012 17:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
Mijn vriendin ook niet denk ik, maar ik wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |