quote:Op maandag 28 mei 2012 16:25 schreef Mozy het volgende:
de backlight van mijn imac is uitgevallen.kk
Hahahah wtf!quote:Op maandag 28 mei 2012 16:25 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Beter. Ik ben ook echt zwart sinds EmporiumIk ging m'n huid daar vergelijken met een Jamaicaan, maar ik heb nog even te gaan.
Minuutje stilte.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:25 schreef Mozy het volgende:
Bel Steve!quote:Op maandag 28 mei 2012 16:25 schreef Mozy het volgende:
Meisje van m'n school waar ik wel redelijk mee bevriend ben die is Anti en behoorlijk dik en heeft overduidelijk grotere tieten dan ik maar toch draagt ze slechts cup E. Ziet er ook echt niet uitquote:Op maandag 28 mei 2012 16:24 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, D pas ik ook wel, maar kreeg dan altijd kwabjes aan de zijkant zegmaarNu zei die vrouw dat ik gewoon E's moest passen en die zaten veel mooier. Sloten goed aan en nergens uitpuilende stukken tiet
Mjonge, lees nou die andere berichten ook dan.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zonde, maar nog genoeg tijd om weer bij te kleuren
Ohquote:Op maandag 28 mei 2012 16:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mjonge, lees nou die andere berichten ook dan.Alleen mn dooie huidlaag gaat er nu af, de kleur blijft dus gewoon.
Ik ben dat allemaal niet gewend, vervel niet zo snel namelijk.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mjonge, lees nou die andere berichten ook dan.Alleen mn dooie huidlaag gaat er nu af, de kleur blijft dus gewoon.
Wat maakt het uit, heb je een goed excuus om een windows pc te kopen.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:28 schreef Mozy het volgende:
Ik kan hem natuurlijk openmaken en kijken of er gewoon een stekkertje los zit. Het riscio is wel dat de computer uberhaupt niet meer opstart nadat ik aan de binnenkant heb zitten kloten.
Heb nog niet eens gestuurdquote:Op maandag 28 mei 2012 16:28 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hoe is het trouwens met je baby, kon ie nog gefixt worden?
Nee ik ook niet, want ik verbrand dus eigenlijk nooitquote:Op maandag 28 mei 2012 16:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ben dat allemaal niet gewend, vervel niet zo snel namelijk.
Ik heb iets veel beters dan een nokia 3310 voor je te leen!quote:Op maandag 28 mei 2012 16:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heb nog niet eens gestuurdkan wel gemaakt worden maar heb geen zin in 3 weken noki 3310, dus als je nog een oude iphone hebt die nog functioneert wil ik hem graag te logeren krijgen.
Ja, heerlijk. Goede sfeer, heerlijk weer en een fijne spacequote:Op maandag 28 mei 2012 16:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hahahah wtf!Was Emporium leuk?
Ging me wel wassen gister, dacht dat ik zwart was door het zand en zulks maar was dus gewoon allemaal echt van mij. So happy.
Whehe, van die chicks die zulke kleine BH's dragen waardoor hun tieten helemaal tegen elkaar gedrukt zijn en bijna hun kin rakenquote:Op maandag 28 mei 2012 16:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Meisje van m'n school waar ik wel redelijk mee bevriend ben die is Anti en behoorlijk dik en heeft overduidelijk grotere tieten dan ik maar toch draagt ze slechts cup E. Ziet er ook echt niet uitTieten zitten 1 cm onder d'r kin zowat en het puilt uit als een malle, laat ze nou ook nog es altijd met laag uitgesneden topjes lopen
Ik ook pas heel laat ja, maar dan verlies ik wel heel veel kleur helaas. Ik word dan ook wel heel erg bruin als ik er moeite voor doequote:Op maandag 28 mei 2012 16:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, want ik verbrand dus eigenlijk nooit. Meestal ga ik pas vervellen in December.
Hoezo zou hij niet meer opstarten? Als je gewoon alles weer aansluit zoals het hoort moet dat geen probleem zijn.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:28 schreef Mozy het volgende:
Ik kan hem natuurlijk openmaken en kijken of er gewoon een stekkertje los zit. Het riscio is wel dat de computer uberhaupt niet meer opstart nadat ik aan de binnenkant heb zitten kloten.
Oh jeetje.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:35 schreef wolvendagen het volgende:
http://nelly.com/nl/kledi(...)ip-bralet-209431-95/
ahueba deze is leuk. dat topje.
alleen als ik dat bestel zitten die tieten zo raar.
Die hitte doet rare dingen met mensen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |