Deze.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je had het niet door. Daarom je ninja edit.
quote:Op maandag 28 mei 2012 16:15 schreef Chai het volgende:
Maar als je zoiets niet weet heb je ook nog nooit tieten gevoeld?
want dan zou je weten dat de vorm heel veel uitmaakt in hoe groot het lijkt. Een beha of bikini speelt daar dus een grote rol in.
Het ironische is eigenlijk dat mijn ma een lingerie winkel had. Echter weet ik alleen dat een E grote tetten zijn en ene A of kleine B klein en op die ene foto incl. die vanuit de Fernandes OP van Jumi ziet er niet groot uit. Maar blijkbaar heeft ze wel E's.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:15 schreef Chai het volgende:
Maar als je zoiets niet weet heb je ook nog nooit tieten gevoeld?
want dan zou je weten dat de vorm heel veel uitmaakt in hoe groot het lijkt. Een beha of bikini speelt daar dus een grote rol in.
En dan proberen mij dom te laten lijken nog he.quote:
Ik doe met je meequote:Op maandag 28 mei 2012 16:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ] Half fucking uurtje en dan dit
E is trouwens wel een supermooi formaat. Bij het juiste lichaam. Groter is erg snel lelijk.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:19 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik doe met je meeHeerlijk tintje.
En deze TT![]()
Tevens ben ik het eens met Chai. Onwetenden.
Da's minder. En nu?quote:Op maandag 28 mei 2012 16:20 schreef wolvendagen het volgende:
Ik had m'n harses niet ingesmeerd, nu ben ik dus aan het vervellen op mijn wangen en voorhoofd.
Moet ik mijn dooie huid eraf pulken maar blijft mijn geile teint nog wel.quote:
Ook een bandeaubikini.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het ironische is eigenlijk dat mijn ma een lingerie winkel had. Echter weet ik alleen dat een E grote tetten zijn en ene A of kleine B klein en op die ene foto incl. die vanuit de Fernandes OP van Jumi ziet er niet groot uit. Maar blijkbaar heeft ze wel E's.
Zondequote:Op maandag 28 mei 2012 16:20 schreef wolvendagen het volgende:
Ik had m'n harses niet ingesmeerd, nu ben ik dus aan het vervellen op mijn wangen en voorhoofd.
Schuurmachine is your friend?quote:Op maandag 28 mei 2012 16:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Moet ik mijn dooie huid eraf pulken maar blijft mijn geile teint nog wel.
Damn, nu alquote:Op maandag 28 mei 2012 16:20 schreef wolvendagen het volgende:
Mooi zo. Kan ik je ass weer kicken met GTA binnenkort en dan ben ik tevreden.quote:
Ja ik had alleen olie, kan niet op de kop.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:22 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ook een bandeaubikini.
[..]
ZondeInsmeren als een malle, smartass.
Ja washand met scrub.quote:
Ja, D pas ik ook wel, maar kreeg dan altijd kwabjes aan de zijkant zegmaarquote:Op maandag 28 mei 2012 16:23 schreef Chai het volgende:
Jumi, kan trouwens nog gewoon zijn dat je D hebt. Soms zetten ze en grotere maat in beha's zodat vrouwen denken dat ze grotere tetten hebben.
En je andere beha's passen ook nog? geen puilende tieten?
Haha, you wish. Ik ga je sowieso in je tieten schieten, again, again, and again.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:23 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Mooi zo. Kan ik je ass weer kicken met GTA binnenkort en dan ben ik tevreden.
Bwahaha.quote:
Ja, was verbrand op mn wangen en voorhoofd = droog = vervellen.quote:
Beter. Ik ben ook echt zwart sinds Emporiumquote:Op maandag 28 mei 2012 16:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja ik had alleen olie, kan niet op de kop.Maar verder niet heel erg want ik blijf bruin. Ben overigens wel supererg verkleurd op het strand zaterdag en gisteren nog. Holy moly.
Is dat ook weer opgelost, voor altijd.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:24 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, D pas ik ook wel, maar kreeg dan altijd kwabjes aan de zijkant zegmaarNu zei die vrouw dat ik gewoon E's moest passen en die zaten veel mooier. Sloten goed aan en nergens uitpuilende stukken tiet
Zonde, maar nog genoeg tijd om weer bij te kleurenquote:Op maandag 28 mei 2012 16:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, was verbrand op mn wangen en voorhoofd = droog = vervellen.
quote:Op maandag 28 mei 2012 16:25 schreef Mozy het volgende:
de backlight van mijn imac is uitgevallen.kk
Hahahah wtf!quote:Op maandag 28 mei 2012 16:25 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Beter. Ik ben ook echt zwart sinds EmporiumIk ging m'n huid daar vergelijken met een Jamaicaan, maar ik heb nog even te gaan.
Minuutje stilte.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:25 schreef Mozy het volgende:
Bel Steve!quote:Op maandag 28 mei 2012 16:25 schreef Mozy het volgende:
Meisje van m'n school waar ik wel redelijk mee bevriend ben die is Anti en behoorlijk dik en heeft overduidelijk grotere tieten dan ik maar toch draagt ze slechts cup E. Ziet er ook echt niet uitquote:Op maandag 28 mei 2012 16:24 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, D pas ik ook wel, maar kreeg dan altijd kwabjes aan de zijkant zegmaarNu zei die vrouw dat ik gewoon E's moest passen en die zaten veel mooier. Sloten goed aan en nergens uitpuilende stukken tiet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |