Ja volgensmijwelquote:Op maandag 28 mei 2012 16:51 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Had jij laatst niet zo'n festival outfit gepost? Een wit jurkje met zo'n denim gilet? Zoiets zou jou echt tof staan denk ik
Vraag dwc, hij weet.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja volgensmijwelDat soort shit zoek ik eigenlijk ook wel maar h&m en weet ik veel wat is zo standaard allemaal, waar moet ik heen voor dat?
Waarom zo'n streepje ertussen?quote:Op maandag 28 mei 2012 16:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Goed dat je het nog even aanstipt, had het bijna gemist.
[warning]Vrouwen-kleding discussie[/warning]
Het is te warm om zelf te typen dus had maar lui gekopieerd en geplakt.quote:
Ben je nou nog niet buiten geweest?quote:
Oke, dan is het goed.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het is te warm om zelf te typen dus had maar lui gekopieerd en geplakt.
Niet sinds de laatste keer neequote:Op maandag 28 mei 2012 16:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je nou nog niet buiten geweest?
Bij ASOS hebben ze vaak goedkope en toffe jurkjes. Probleem is wel dat je het dan niet kan passen, of je moet het weer terugsturen. Zara heeft ook wel leuke witte jurkjes nu, maar die zijn vaak zo degelijk. Vind ik niets voor jouquote:Op maandag 28 mei 2012 16:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja volgensmijwelDat soort shit zoek ik eigenlijk ook wel maar h&m en weet ik veel wat is zo standaard allemaal, waar moet ik heen voor dat?
Spannendquote:
Zara vind ik echt vreselijk inderdaadquote:Op maandag 28 mei 2012 16:55 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Bij ASOS hebben ze vaak goedkope en toffe jurkjes. Probleem is wel dat je het dan niet kan passen, of je moet het weer terugsturen. Zara heeft ook wel leuke witte jurkjes nu, maar die zijn vaak zo degelijk. Vind ik niets voor jou
http://www.asos.com/Women(...)&pgesize=200&sort=-1quote:Op maandag 28 mei 2012 16:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zara vind ik echt vreselijk inderdaadIk kom daar echt nooit
Hoeveel pizza's is dat geleden?quote:
quote:Op maandag 28 mei 2012 16:56 schreef Juminelle het volgende:
[..]
http://www.asos.com/Women(...)&pgesize=200&sort=-1
quote:
Je maakt een grapje neem ik aan?quote:
Pretty! Stad was open, heb bij de zara kanten/gehaakt wit jurkje gekocht.quote:
Dat jurkje dat links hing als je binnenkwam? Die wilde ik ook, maar een of ander kutwijf had dat ding vol gesmeerd met foundationquote:Op maandag 28 mei 2012 17:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Pretty! Stad was open, heb bij de zara kanten/gehaakt wit jurkje gekocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |