SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -![]()
Als dit zo is, hartelijk dank dat je dit zonder spoiler plaatst.quote:
Nina ook?quote:Op maandag 28 mei 2012 17:00 schreef Frey het volgende:
Nick is de zoon van Ludo en dus heeft hij diens onsterfelijkheid.
quote:Eppisode 4495: Janine can't believe what she finds out. When Amy receives a package, she doesn't want to show Lucas what's in it.
quote:Op maandag 28 mei 2012 17:06 schreef Klipnap het volgende:
http://www.facebook.com/gtst
Haha, met Engelse subs
[..]
[ afbeelding ]
Jep.quote:
Hm, oké, maar hoe weet je of dat het einde was van de aflevering?quote:Op maandag 28 mei 2012 19:58 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Zonet voordat het RTL weerbericht kwam.
Zag je een stuk van de cliffhanger.
Omdat Nina in de fik werd gestoken door Amy.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:58 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Hm, oké, maar hoe weet je of dat het einde was van de aflevering?
Waarom is Laura dan zielig?quote:Op maandag 28 mei 2012 20:10 schreef Madame_Paon het volgende:
Arme Laura, die heeft geen idee waar dit over gaat.
Ja, oké,maar jij hebt het over de cliffhanger. Een aflevering is geen cliffhanger, dat is meestal de laatste scène van een aflevering.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:01 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Omdat Nina in de fik werd gestoken door Amy.
Nick stond met een hooivork te zwaaien.
1 drama.
Die zit nu tussen twee ruziënde vrouwen in, zonder te weten waar ze precies over ruziën.quote:
Ze had niet eens door dat het een ruzie was.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:13 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Die zit nu tussen twee ruziënde vrouwen in, zonder te weten waar ze precies over ruziën.
Als ze het niet weet, is het toch ook niet zielig.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:13 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Die zit nu tussen twee ruziënde vrouwen in, zonder te weten waar ze precies over ruziën.
Jack krijgt een ernstige ziekte doordat hij Lorena's uitgekotste karnemelk opslurpt.quote:
quote:
Goed voor de kijkcijfers.quote:
Niet alleen in GTST.quote:
Volgend seizoen zullen Jack en Lorena ook wel gaan trouwen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Vind ik ook niks mis mee.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:44 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Één dag verspreid over vijf afleveringen. Goede keus van de schrijvers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 mei 2012 21:07 schreef GSMboy het volgende:
Morgen:ach nina arme meidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 28 mei 2012 21:07 schreef GSMboy het volgende:
Morgen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Misschien gaat die wel dood in plaats van Nick.quote:
quote:Op maandag 28 mei 2012 21:10 schreef Klipnap het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maxime is een wolf in schaapskleren.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:38 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Bij Maxime die Bianca uitlachte dacht ik toch eventjes ''en ik vond haar net sympathiek''
Ja ik schrok ook. De eerste keer dat ik hem casual zie.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:43 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Ludo Sanders in t-shirt.
Ik dacht altijd dat die man sliep in zijn pak.
Isabella heeft haar afgestaan tijdens haar sterfbed. Alleen dacht Isabella dat ze tekende voor Ludo maar het was dus voor maximequote:Op maandag 28 mei 2012 22:48 schreef Kitlerrr het volgende:
Ik snap even iets niet. Hoe kan het dat Amy van Maxime is 'afgepakt' terwijl ze de dochter is van Ludo en Isabella?
Noud steeds met zijn onderhoudscontractquote:Op maandag 28 mei 2012 22:58 schreef Klipnap het volgende:
Ik vraag me trouwens af of Laura niet expres dingen breekt in de Rozenboom, zodat ze een gesprek met Noud kan hebben over zijn huwelijk.
Of Mike is de saboteur, waarna hij de twee kan afluisteren over Nina.
Oooohke. Heb het een tijdje niet gevolgtquote:Op maandag 28 mei 2012 23:10 schreef amaranta het volgende:
[..]
Isabella heeft haar afgestaan tijdens haar sterfbed. Alleen dacht Isabella dat ze tekende voor Ludo maar het was dus voor maxime
Later kwam er nog een rechtszaak omdat de Ludo de voogdij wou, maar die heeft Maxime gewonnen.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:23 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Oooohke. Heb het een tijdje niet gevolgt
Hopelijk is zij niet uitgenodigd.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:32 schreef Frey het volgende:
Nu krijgen we dat Nuran gezeik weer 2 afleveringen er doorheen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sophia_Eijsinkquote:Op maandag 28 mei 2012 23:35 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Hopelijk is zij niet uitgenodigd.
Er was een paar bruiloften geleden ook iets met de dubbelganger van Janine die haar levend ging begraven ofzo. Wie weet de details?
Vast niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:54 schreef loezzzje het volgende:
Iets met pressure points.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ben benieuwd hoe Bilal gaat reagerenquote:
Die vind dat prima, zolang ze tegen zijn familie maar doet alsof ze nog maagd is.quote:
quote:
Moeilijke rol ook, die van nukkige Mocro.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:26 schreef loezzzje het volgende:
Die Bilal zit zo'n 3 afleveringen erin en acteert al beter dan Nuran.
Truequote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Moeilijke rol ook, die van nukkige Mocro.
Turk.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Moeilijke rol ook, die van nukkige Mocro.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noot noot.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:34 schreef Scorpie het volgende:
Ninalekker ding, mag langer in de serie blijven.
nee niet echt een hunk! denk ook dat hij half zo oud is als ikquote:
Ik kan hem niet vindenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:03 schreef Frey het volgende:
Saaie shortie zoals verwacht. Nog even doorbijten.
vuurtje erbij enzoquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:43 schreef rozecroc het volgende:
Nina in de hooischuur met ducktape om haar snavel.
Dan heb ik slecht nieuws voor morgen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:54 schreef Luxuria het volgende:
Gelukkig hebben we al een tijdje geen Bing meer gezien
Maxime zoals we haar kennen is weer terugquote:
Ach hopelijk crasht hij de bruiloft en vliegt hij ook in de fik. Ipv dat Nick hem redt laat iedereen hem uitbranden. Dan zegt Jack: "Sjors hoeft dit niet te weten" en alles is goed. Maar Lorena wil het toch vertellen dus Jack overrijdt haar. Zomercliff.quote:
Ja dat zie ik dus ook gebeuren..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Zucht, ik zie alweer een Maxime vs Janine strijd aankomen binnen de familie Sanders. Hierna gaat Ludo natuurlijk weer wraak op Maxime nemen en die slaat ook weer terug, kunnen ze die familie niet iets behoorlijks te doen geven in plaats van dit onderlinge geklier?
Dat van Nina en Amy is ook jammer, ik vind dat de acteurs namelijk wel een soort chemie hebben, het zou jammer zijn als Amy's actie zo erg uit de hand loopt dat ze straks weg moet.
zou mooi zijn inderdaadquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:17 schreef Frey het volgende:
Ik blijf hopen dat hierna de strijd binnen de familie gaat stoppen. Tijd om samen een front te vormen tegen andere vijanden.
Waar ze Ludo de schuld van gaat geven... Mark my words.quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:15 schreef Madame_Paon het volgende:
Maxime hoeft in ieder geval niet op zoek naar een huis met twee slaapkamers, want Amy eindigt vast naast Wiet in de TBS-kliniek.
Dit. Echt bij ALLES wat Rik zegt gaat ze tekeer. Vermoeiend mens..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:27 schreef MoiMoi85 het volgende:
Ik vind die Yvon super irritant. Wat doet ze steeds moeilijk. Nu weer over dat trouwen. Kom op zeg, je hebt een paar weken wat en dan maak je overal een issue van. Nu afwachten tot Rik iets met Nuran krijgt.
Helemaal mee eens. Ik zag die chemie ook ja.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Dat van Nina en Amy is ook jammer, ik vind dat de acteurs namelijk wel een soort chemie hebben, het zou jammer zijn als Amy's actie zo erg uit de hand loopt dat ze straks weg moet.
Nouja, Rik en Yvon lopen misschien iets hard van stapel.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:27 schreef MoiMoi85 het volgende:
Ik vind die Yvon super irritant. Wat doet ze steeds moeilijk. Nu weer over dat trouwen. Kom op zeg, je hebt een paar weken wat en dan maak je overal een issue van. Nu afwachten tot Rik iets met Nuran krijgt.
Dan eerst Maxime Lucas en Nina out en Stefano Nick en Marcus in.quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:17 schreef Frey het volgende:
Ik blijf hopen dat hierna de strijd binnen de familie gaat stoppen. Tijd om samen een front te vormen tegen andere vijanden.
Ben ik de enige hier die Marcus soms een beetje hinderlijk vond?quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dan eerst Maxime Lucas en Nina out en Stefano Nick en Marcus in.
Toen was ik te jong om daar nu objectief over te oordelen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:11 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ben ik de enige hier die Marcus soms een beetje hinderlijk vond?
quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:21 schreef loezzzje het volgende:
Preview morgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:49 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]Ik heb het gevoel van wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]Ik heb, net als loezzzje, het gevoel van wel. Het zal me iig niets verbazen met deze schrijversSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:05 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik heb, net als loezzzje, het gevoel van wel. Het zal me iig niets verbazen met deze schrijvers
quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:11 schreef loezzzje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: http://teamgtst.jimdo.com/spoilers/
En ik ook en mijn moeder is ook overtuigd. Als dat gebeurt dan ben ik helemaal klaar met de soap.quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:05 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik heb, net als loezzzje, het gevoel van wel. Het zal me iig niets verbazen met deze schrijvers
Myriam's pagina op de GTST websitequote:Getrouwd geweest met Roos. John heeft haar ten huwelijk gevraagd omdat hij een erfenis krijgt op voorwaarde dat hij getrouwd is. Voor John is het puur een huwelijk op papier, maar Myriam houdt wel van John.
Mij ook niet. Ik zie ze er zelfs nog voor aan dat ze Robert buiten beeld dood laten gaan.quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:05 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Inderdaad, te kansloos voor woordenquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:13 schreef Madame_Paon het volgende:
Bing en Aysen die samenwerken ... dat wordt een drama.
Ach ze moeten wat tijd rekken.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:26 schreef MoiMoi85 het volgende:
Super saai dat gedoe tussen Jack en Lorena. Lorena loopt echt te zeuren.
Ja tijd rekken doen ze zeker!quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:26 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ach ze moeten wat tijd rekken.
En kan megatoby niet opsodemieteren? Bemoeial.
Ludo zou de confrontatie wel aan willen gaan met hem denk ik hèquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:32 schreef Madame_Paon het volgende:
Kruiwagen?![]()
Wat ik me wel afvraag ... ze zijn er een dag eerder achtergekomen dat Nick met die medicijnen heeft geknoeid, maar ze hebben hem niet laten weten dat hij niet welkom is op de bruiloft?
Na zijn vertrek toen is het anders definitief ingekakt en met zijn comeback ging het niveau duidelijk weer omhoog.quote:
GTST is al veel langer een soap wat niet meer te pruimen is. Ik kijk het alleen omdat het er in zit. Ik kijk vanaf het begin, en wil het niet missen terwijl het niks meer aan is.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:34 schreef Frey het volgende:
[..]
Na zijn vertrek toen is het anders definitief ingekakt en met zijn comeback ging het niveau duidelijk weer omhoog.
Ja, dit vind ik dus ook. Ik snap niet waarom ik nog steeds elke dag zo nodig moet kijken.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:55 schreef fotostarter het volgende:
[..]
GTST is al veel langer een soap wat niet meer te pruimen is. Ik kijk het alleen omdat het er in zit. Ik kijk vanaf het begin, en wil het niet missen terwijl het niks meer aan is.
Er is geen strijd meer. Ja die is er wel, tussen een of andere losgeslagen moslim en een nep rechercheur. En tussen pippie wannabee, en nina broodhoofd. Nee dankje, de spanning en de geloofwaardigheid van GTST is al langer ver te zoeken
Ja... De componist heeft zeker een dag werk gehad om muziekjes te componeren voor de komende jaren GTST en mocht toen opzouten ofzo...quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:05 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Dat is wel heel vaak bij hun, dat muziekje.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:01 schreef Frey het volgende:
De shortie deed het, maar toen lag fok! er weer uit.
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, zo nu en dan hoor je een klein nieuw deuntje ofzo, maar het lijkt er idd op dat Fons Merkies alle muziekjes binnen een uurtje in elkaar heeft gezet.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:06 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ja... De componist heeft zeker een dag werk gehad om muziekjes te componeren voor de komende jaren GTST en mocht toen opzouten ofzo...
Zo'n soort Looney Tunes muziekjequote:Op woensdag 30 mei 2012 21:05 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Dat is wel heel vaak bij hun, dat muziekje.
Ludo Tune op mijn mobielquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:59 schreef GSMboy het volgende:
Ik wil de Ludo-tune weer terug......
Volgens mij zijn Jack en Lorena de enige die een eigen tune hebben op dit moment (een lachwekkende tune helaas![]()
)
Nuran ook...quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:59 schreef GSMboy het volgende:
Ik wil de Ludo-tune weer terug......
Volgens mij zijn Jack en Lorena de enige die een eigen tune hebben op dit moment (een lachwekkende tune helaas![]()
).
Ik ga toch maar eens mailen met GTST...
Er is een muziekje die alleen speelt als zij in beeld is, maar echt mooi is het niet.quote:
Die muziek past bij scenes met Nuran: hinderlijk, nietszeggend, en je hoopt dat het zo snel mogelijk voorbij is.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:01 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Er is een muziekje die alleen speelt als zij in beeld is, maar echt mooi is het niet.
Of een aapquote:Op donderdag 31 mei 2012 06:45 schreef loezzzje het volgende:
En Jack mag zich wel eens scheren. Hij lijkt wel een zwerver.
Ja preciesquote:
Ik vond hem in de aflevering van gisteren grappig. Die van vandaag heb ik nog niet gezien. En hij ziet er natuurlijk niet slecht uitquote:Op donderdag 31 mei 2012 10:48 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kom terug op mijn oordeel over Mike.
Ik vind hem toch wel leuk
En zelfs dat muziekje hangt aan elkaar van (eerder) gebruikte stukjes; de vioolmuziek aan het begin hoorde je ook op de begrafenis van Rosa (weliswaar iets andere toonsoort), dat "whoaarrrrrr"-geluidje hoor je nu ook constant.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:18 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Virus is een voorbeeld van een geslaagd Fons Merkies muziekje.
Die zijn idd erg cool jaquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:28 schreef Klipnap het volgende:
Ik vond die vioolsnerpjes toen Ludo erachter kwam van Nick ook wel cool.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:43 schreef loezzzje het volgende:
Amy_______
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:49 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:49 schreef PeterKelder het volgende:
quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:52 schreef loezzzje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:51 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:52 schreef loezzzje het volgende:
[..]Ja want Niels is een echte womanizerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.___!
![]()
Ik sla weer over en neem morgenvroeg Lounge op.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:58 schreef PeterKelder het volgende:
Ik kan niet wachten op de shortie van morgen
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Hij was toch de nieuwe Hitkrant-Hunk?quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:04 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ja want Niels is een echte womanizer___!
![]()
![]()
Beter doe je dat ook niet en wacht je gewoon tot morgenavondquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:04 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik sla weer over en neem morgenvroeg Lounge op.![]()
![]()
Bij RTL noemde ze hem toekomstige eyecandy ofzoquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:05 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hij was toch de nieuwe Hitkrant-Hunk?![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:07 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Bij RTL noemde ze hem toekomstige eyecandy ofzo![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:51 schreef Frey het volgende:
![]()
Ja Niels is een super hunk![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb het geduld niet. Vorige keer heb ik me ook zitten opvreten met die shortie.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:06 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Beter doe je dat ook niet en wacht je gewoon tot morgenavond
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Hij lijkt op een knul van school die niemand mocht.. Iedereen noemde die gozer Zacharias Zultharses.... best een treffende vergelijking.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:05 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hij was toch de nieuwe Hitkrant-Hunk?![]()
Hopelijk sterft Niels Vrijdag/MaandagThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Desnoods Amy of allebei. Als het maar niet Nick is.quote:Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Is Niels het broertje van Sascha Visser ofzo, hij heeft precies zo'n zelfde babystemmetje.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?![]()
Maxime zou nog de beste oplossing zijn.quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:54 schreef Frey het volgende:
[..]
Desnoods Amy of allebei. Als het maar niet Nick is.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:54 schreef Frey het volgende:
[..]
Desnoods Amy of allebei. Als het maar niet Nick is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu je het zegt jaquote:Op donderdag 31 mei 2012 18:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Is Niels het broertje van Sascha Visser ofzo, hij heeft precies zo'n zelfde babystemmetje.![]()
![]()
....They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
dusThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: