SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -![]()
Als dit zo is, hartelijk dank dat je dit zonder spoiler plaatst.quote:
Nina ook?quote:Op maandag 28 mei 2012 17:00 schreef Frey het volgende:
Nick is de zoon van Ludo en dus heeft hij diens onsterfelijkheid.
quote:Eppisode 4495: Janine can't believe what she finds out. When Amy receives a package, she doesn't want to show Lucas what's in it.
quote:Op maandag 28 mei 2012 17:06 schreef Klipnap het volgende:
http://www.facebook.com/gtst
Haha, met Engelse subs
[..]
[ afbeelding ]
Jep.quote:
Zonet voordat het RTL weerbericht kwam.quote:
Hm, oké, maar hoe weet je of dat het einde was van de aflevering?quote:Op maandag 28 mei 2012 19:58 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Zonet voordat het RTL weerbericht kwam.
Zag je een stuk van de cliffhanger.
Omdat Nina in de fik werd gestoken door Amy.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:58 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Hm, oké, maar hoe weet je of dat het einde was van de aflevering?
Waarom is Laura dan zielig?quote:Op maandag 28 mei 2012 20:10 schreef Madame_Paon het volgende:
Arme Laura, die heeft geen idee waar dit over gaat.
Ja, oké,maar jij hebt het over de cliffhanger. Een aflevering is geen cliffhanger, dat is meestal de laatste scène van een aflevering.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:01 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Omdat Nina in de fik werd gestoken door Amy.
Nick stond met een hooivork te zwaaien.
1 drama.
Die zit nu tussen twee ruziënde vrouwen in, zonder te weten waar ze precies over ruziën.quote:
Ze had niet eens door dat het een ruzie was.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:13 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Die zit nu tussen twee ruziënde vrouwen in, zonder te weten waar ze precies over ruziën.
Als ze het niet weet, is het toch ook niet zielig.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:13 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Die zit nu tussen twee ruziënde vrouwen in, zonder te weten waar ze precies over ruziën.
Jack krijgt een ernstige ziekte doordat hij Lorena's uitgekotste karnemelk opslurpt.quote:
quote:
Goed voor de kijkcijfers.quote:
Niet alleen in GTST.quote:
Volgend seizoen zullen Jack en Lorena ook wel gaan trouwen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Vind ik ook niks mis mee.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:44 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Één dag verspreid over vijf afleveringen. Goede keus van de schrijvers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 mei 2012 21:07 schreef GSMboy het volgende:
Morgen:ach nina arme meidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 28 mei 2012 21:07 schreef GSMboy het volgende:
Morgen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Misschien gaat die wel dood in plaats van Nick.quote:
quote:Op maandag 28 mei 2012 21:10 schreef Klipnap het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maxime is een wolf in schaapskleren.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:38 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Bij Maxime die Bianca uitlachte dacht ik toch eventjes ''en ik vond haar net sympathiek''
Ja ik schrok ook. De eerste keer dat ik hem casual zie.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:43 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Ludo Sanders in t-shirt.
Ik dacht altijd dat die man sliep in zijn pak.
Isabella heeft haar afgestaan tijdens haar sterfbed. Alleen dacht Isabella dat ze tekende voor Ludo maar het was dus voor maximequote:Op maandag 28 mei 2012 22:48 schreef Kitlerrr het volgende:
Ik snap even iets niet. Hoe kan het dat Amy van Maxime is 'afgepakt' terwijl ze de dochter is van Ludo en Isabella?
Noud steeds met zijn onderhoudscontractquote:Op maandag 28 mei 2012 22:58 schreef Klipnap het volgende:
Ik vraag me trouwens af of Laura niet expres dingen breekt in de Rozenboom, zodat ze een gesprek met Noud kan hebben over zijn huwelijk.
Of Mike is de saboteur, waarna hij de twee kan afluisteren over Nina.
Oooohke. Heb het een tijdje niet gevolgtquote:Op maandag 28 mei 2012 23:10 schreef amaranta het volgende:
[..]
Isabella heeft haar afgestaan tijdens haar sterfbed. Alleen dacht Isabella dat ze tekende voor Ludo maar het was dus voor maxime
Later kwam er nog een rechtszaak omdat de Ludo de voogdij wou, maar die heeft Maxime gewonnen.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:23 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Oooohke. Heb het een tijdje niet gevolgt
Hopelijk is zij niet uitgenodigd.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:32 schreef Frey het volgende:
Nu krijgen we dat Nuran gezeik weer 2 afleveringen er doorheen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sophia_Eijsinkquote:Op maandag 28 mei 2012 23:35 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Hopelijk is zij niet uitgenodigd.
Er was een paar bruiloften geleden ook iets met de dubbelganger van Janine die haar levend ging begraven ofzo. Wie weet de details?
Vast niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:54 schreef loezzzje het volgende:
Iets met pressure points.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ben benieuwd hoe Bilal gaat reagerenquote:
Die vind dat prima, zolang ze tegen zijn familie maar doet alsof ze nog maagd is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |