quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:00 schreef borisz het volgende:
GSMC Na LI winnares Roland Garros 2011
64 76(0)
quote:Op zondag 5 juni 2011 19:06 schreef borisz het volgende:
GSMC Rafael Nadal, winnaar Roland Garros 2011
![]()
75 76(3) 57 61
Vindt wel dat een nummer 1 van de wereld tenminste 1 grandslam gewonnen moet hebben.quote:Op maandag 28 mei 2012 12:33 schreef Reya het volgende:
Wozniacki was nog altijd een stuk beter dan Safina.
Dat had Safina ook niet.quote:Op maandag 28 mei 2012 12:34 schreef CoolStoryBro het volgende:
[..]
Vindt wel dat een nummer 1 van de wereld tenminste 1 grandslam gewonnen moet hebben.
Nicequote:
De eerste twee games sloeg ze Brianti helemaal weg, maar daarna was het niks meer. Toch zou het nog kunnenquote:Op maandag 28 mei 2012 12:35 schreef Norrage het volgende:
Aza speelde nog best aardig in de graveltoernooien, daar ligt het niet aan...ze kan niet tegen dit spelletje...
Ik vind wel dat de nummer 1 van de wereld geen part-timer mag zijn. Dus tot zover Williams, Sharapova, en Clijsters.quote:Op maandag 28 mei 2012 12:34 schreef CoolStoryBro het volgende:
[..]
Vindt wel dat een nummer 1 van de wereld tenminste 1 grandslam gewonnen moet hebben.
Ze hopen dat deze partij snel afgelopen is natuurlijk, dan kunnen ze dit nog meepikken.quote:Op maandag 28 mei 2012 12:36 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Niceaan de ene kant jammer dat NOS niet overschakelt, zouden ze toch doen?
Dit is natuurlijk ook wel iets geks...quote:Op maandag 28 mei 2012 12:36 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ze hopen dat deze partij snel afgelopen is natuurlijk, dan kunnen ze dit nog meepikken.
Ja zeer terecht dat ze dit uitzendenquote:Op maandag 28 mei 2012 12:37 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk ook wel iets geks...
Samen met Niermann naar de Tourquote:
Hij gaat niet naar de Tour. Heeft ook weer keihard gefaald met Rabo in de Giro.quote:
Haal nou niet Jana erbijquote:Op maandag 28 mei 2012 12:48 schreef thijsdetweede het volgende:
Toch zet ik nog wel in op een Novotna voor Brianti.
Songfestival fanquote:Op maandag 28 mei 2012 12:49 schreef Zelva het volgende:
Wist niet dat Bertens uit Zweden kwam trouwens.
Wtfquote:
Kiki Belgens ?quote:Op maandag 28 mei 2012 12:51 schreef mitt het volgende:
Volgens het speelschema van de televaag is Kiki Belgisch.
Sorry, ik had het ook liever anders gezien....quote:
Je zag wel net dat ze echt kwaad op zichzelf was, puur op mentaliteit teruggeknokt dus..quote:
Die TT heeft het gejinxt.quote:Op maandag 28 mei 2012 12:57 schreef CoolStoryBro het volgende:
Azarenka 2e set gewonnen 6-4, 6 games op een rij
Huh? Volgens de slamtracker is ie voor Kamkequote:
Ja ik ook wel.quote:Op maandag 28 mei 2012 12:58 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik vind dat ergens wel grappig; België heeft dat toch veel minder.
Ja, ze heeft Wimbledon destijds uiteindelijk toch gewonnen - van Tauziat toch in de finale?quote:Op maandag 28 mei 2012 12:53 schreef thijsdetweede het volgende:
[..]
Sorry, ik had het ook liever anders gezien....
(En ja, ik weet dat Novotna meer heeft gedaan dan een beetje op de hertogin van Kents schouder staan huilen)
Die pianist?quote:
Ze speelt zelf ook nog echt niet zo goed, maar ze doet voorlopig wat ze moet doen: McHale de fouten laten maken.quote:Op maandag 28 mei 2012 13:06 schreef Mykonos het volgende:
Netjes hoor, hoewel ze helemaal niet zo heel veel beter is
Mag ook wel een keerquote:Op maandag 28 mei 2012 13:09 schreef CoolStoryBro het volgende:
Nederlanders hebben dit jaar wel geluk met de loting in de 1e ronde.
Dan hbben ze dus ook geen excuses meer.quote:Op maandag 28 mei 2012 13:09 schreef CoolStoryBro het volgende:
Nederlanders hebben dit jaar wel geluk met de loting in de 1e ronde.
En vorm en talent, de laatste 2 of 3 jaar ofzo...quote:Op maandag 28 mei 2012 13:15 schreef franklop het volgende:
Van Krajicek lijkt me ook niet te verwachten dat ze doorgaat, mist ritme natuurlijk
Mist talent? Pardon?quote:Op maandag 28 mei 2012 13:16 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
En vorm en talent, de laatste 2 of 3 jaar ofzo...
2-2 in de 3e set kan nog alle kanten opquote:Op maandag 28 mei 2012 13:17 schreef Alovenac het volgende:
Ik zie het nog steeds somber in voor Azarenka.
Die wint wel!quote:Op maandag 28 mei 2012 13:17 schreef Alovenac het volgende:
Ik zie het nog steeds somber in voor Azarenka.
Poe dat is lastig. Ligt er ook aan wat de rest om haar heen doet. Dit potje moet ze sowieso winnen.quote:Op maandag 28 mei 2012 13:18 schreef thijsdetweede het volgende:
Misa is met afstand de meest talentvolle speelster die we hebben.
Wat moet ze doen voor de OS trouwens (zonder wildcard)? Is dit potje winnen genoeg?
Alles ligt stil ja. Ik vrees dat het niet goed gaat met Krajicek.quote:Op maandag 28 mei 2012 13:18 schreef TheArt het volgende:
[..]
Poe dat is lastig. Ligt er ook aan wat de rest om haar heen doet. Dit potje moet ze sowieso winnen.
Maar ik vrees een blessurebehandeling nu.
Het is ook een wonder dat ze al zo snel na de operatie op de baan staat.quote:Op maandag 28 mei 2012 13:19 schreef BobW het volgende:
[..]
Alles ligt stil ja. Ik vrees dat het niet goed gaat met Krajicek.
Waar kijken jullie?quote:Op maandag 28 mei 2012 13:19 schreef truedestiny het volgende:
Wat is er aan de hand bij Kraaij, ze doen wel heel lang niets?
Ze is al sinds 2004 of 2005 bezig he, in 2005 en 2006 won ze al WTA-toernooien. Dit stap om daar te blijven of verder komen heeft ze nooit gezet. Of het nou door blessures, mentaliteit, talent of wat dan komt, feit is dat ze een veel grotere toekomst voorspeld is dan dat ze tot nu toe heeft gehad.quote:Op maandag 28 mei 2012 13:16 schreef TheArt het volgende:
[..]
Mist talent? Pardon?
En ze is het laatste jaar weer veel beter gaan spelen, dus je opmerking is niet bepaald op zijn plaats.
Bedankt.quote:Op maandag 28 mei 2012 13:21 schreef thijsdetweede het volgende:
[..]
Scoreboard. En daar gebeurt niks.
Nou door talent komt dat zeker niet.quote:Op maandag 28 mei 2012 13:21 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Ze is al sinds 2004 of 2005 bezig he, in 2005 en 2006 won ze al WTA-toernooien. Dit stap om daar te blijven of verder komen heeft ze nooit gezet. Of het nou door blessures, mentaliteit, talent of wat dan komt, feit is dat ze een veel grotere toekomst voorspeld is dan dat ze tot nu toe heeft gehad.
2 jaar geleden won ze voor het laatst een toernooi, en afgezien van 2005 en 2006 heeft ze geen WTA-toernooien gewonnen.
Na 2 2e rondes bij Australian Open en US Open afgelopen keren had ze 10 of 11 keer niet eens meegedaan bij Grand Slams. Lijkt me nou niet echt een top tennister...
Gebroken.quote:
Ja je kan genoeg talent hebben, maar als je er niets mee doet... Zeggen dat ze de meest talentvolle speelster is is leuk, maar wat heb je eraan? Ze stond in 2006 al op 35 aan het eind van het seizoen...quote:Op maandag 28 mei 2012 13:23 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nou door talent komt dat zeker niet.
Dat komt heel zeker door verkeerde keuzes. Wat blessures gehad, maar daarna McCaw als trainer nemen en daar een relatie mee krijgen, heeft haar carrière een paar jaar stilgezet. Nu gaat het weer een stuk beter.
Dus heeft ze talent, want zonder talent had ze nooit zo jong daar al gestaan. Maar als je daarna niet de goede keuzes maakt in je carrière wordt dat gewoon keihard afgestraft.quote:Op maandag 28 mei 2012 13:24 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Ja je kan genoeg talent hebben, maar als je er niets mee doet... Zeggen dat ze de meest talentvolle speelster is is leuk, maar wat heb je eraan? Ze stond in 2006 al op 35 aan het eind van het seizoen...
pfiew!quote:Op maandag 28 mei 2012 13:25 schreef TheArt het volgende:
Blessurebehandeling bij Martic, niet bij Misa
Niet leuk natuurlijk, maar toch.quote:Op maandag 28 mei 2012 13:25 schreef TheArt het volgende:
Blessurebehandeling bij Martic, niet bij Misa
Lees jij überhaupt wat ik zeg? Schijnbaar niet dus.quote:Op maandag 28 mei 2012 13:26 schreef TheGOAT het volgende:
Ik vind Krajicek mentaal ook niet sterk, ze verliest vaak in 1e rondes, etc. Als je zoveel talent hebt moet je toch kunnen winnen van qualifiers etc.? Talent is maar relatief he, ze heeft nu al een jaar of 6 of 7 talent maar het lijkt er bijna nooit meer uit te komen, is het er dan nog?
Wie wat waar? Alle tennissers?quote:Op maandag 28 mei 2012 13:25 schreef CoolStoryBro het volgende:
Lol 18000 euro als je in de eerste ronde verliest
quote:Op maandag 28 mei 2012 13:28 schreef TheArt het volgende:
[..]
Lees jij überhaupt wat ik zeg? Schijnbaar niet dus.
Ik heb het over het tweede deel van je verhaal.quote:Op maandag 28 mei 2012 13:29 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Verkeerde keuzes heeft niets te maken met mentale weerbaarheid. Begin dit jaar dacht ik verloor ze van een uzbekeese vrouw, ze had 4 matchpoints maar verloor de wedstrijd nog. Als dit soort berichten je dan niet meer verbazen weet je toch al hoe laat het is?
Omdat het geen challengen isquote:Op maandag 28 mei 2012 13:30 schreef Zelva het volgende:
Waarom mogen ze hier wel onbeperkt challengen?
Da's een goeie vraag.quote:Op maandag 28 mei 2012 13:30 schreef Zelva het volgende:
Waarom mogen ze hier wel onbeperkt challengen?
Challengen is het aanvechten van een beslissing. Wat is dit dan?quote:
Maakt echt nauwelijks wat uit.quote:Op gravel kan je alle afdrukken zien en kan de umpire zo van de stoel af. Challenge aanvragen duurt altijd wat lang.
Dit duurt net zo lang als het aanvragen van een challenge volgens mij. En dit is feitelijk toch ook een challenge.quote:Op maandag 28 mei 2012 13:31 schreef TheArt het volgende:
[..]
Omdat het geen challengen isOp gravel kan je alle afdrukken zien en kan de umpire zo van de stoel af. Challenge aanvragen duurt altijd wat lang.
quote:
Met challengen bedoel ik echt het hawk-eye systeem.quote:Op maandag 28 mei 2012 13:32 schreef Zelva het volgende:
[..]
Challengen is het aanvechten van een beslissing. Wat is dit dan?
[..]
Maakt echt nauwelijks wat uit.
Hoeft idd niet.quote:Op maandag 28 mei 2012 13:33 schreef BobW het volgende:
Als de umpire echt zeker weet dat de bal uit was, dan blijft hij toch gewoon zitten ook al vraagt de speler er om? Of moet hij dan gaan kijken?
Ik gok op zenuwenquote:Op maandag 28 mei 2012 13:34 schreef BobW het volgende:
Kukushkin
*5-1 naar 5-6* tegen Gulbis en al wat MPs gehad
Sorry de TT mag ook wel aangepast wordenquote:Op maandag 28 mei 2012 13:37 schreef franklop het volgende:
hebben trouwens topic 3 overgeslageneven aangepast
quote:Op maandag 28 mei 2012 13:38 schreef Zelva het volgende:
Natuurlijk speel je slecht Kiek, maar je moet gewoon durven te verliezen.
Er moet een spatie na die komma.quote:
Ze speelde een half jaar geleden nog louter 10k-toernooien, je kunt ook niet verwachten dat ze zomaar haar tegenstanders wegveegt op een Grand Slam.quote:Op maandag 28 mei 2012 13:41 schreef TheArt het volgende:
Kiek speelt echt gewoon zeer slecht voor haar doen
quote:
Hoe laat moeten jullie?quote:Op maandag 28 mei 2012 13:43 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ze durft inderdaad niet te slaan, arm ook heel gehoekt.
Daar verwacht ik ook zeker niet, maar ze speelt zo onder haar kunnen. En een half jaar geleden louter 10k-toernooien is gewoon totaal niet waar.quote:Op maandag 28 mei 2012 13:43 schreef Reya het volgende:
[..]
Ze speelde een half jaar geleden nog louter 10k-toernooien, je kunt ook niet verwachten dat ze zomaar haar tegenstanders wegveegt op een Grand Slam.
McGeeuw?quote:Op maandag 28 mei 2012 13:53 schreef TheGOAT het volgende:
Wat een bal van Bertens, en wat slecht van McHale
als je alles met Federer/Nadal vergelijkt dan lijkt me dat ook moeilijk ja!quote:Op maandag 28 mei 2012 13:56 schreef Federer-fan het volgende:
Ik vind het moeilijk om enthousiasme op te brengen voor de Nederlanders. Die Bertens vind ik al helemaal weinig.
Niet alleen. In de tijd van Haarhuis, Eltingh, Siemerink etc. was ik nog wel voor de Nederlanders maar nu heb ik er echt weinig mee. Ik kan me al moeilijk voorstellen dat er uberhaupt mensen zijn die Haase aanmoedigen, afgezien van zijn ouders en zijn vriend.quote:Op maandag 28 mei 2012 13:57 schreef franklop het volgende:
[..]
als je alles met Federer/Nadal vergelijkt dan lijkt me dat ook moeilijk ja!
Ook weer, typische successupporter.quote:Op maandag 28 mei 2012 13:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Niet alleen. In de tijd van Haarhuis, Eltingh, Siemerink etc. was ik nog wel voor de Nederlanders maar nu heb ik er echt weinig mee
Herken ik wel hoorquote:Op maandag 28 mei 2012 13:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Niet alleen. In de tijd van Haarhuis, Eltingh, Siemerink etc. was ik nog wel voor de Nederlanders maar nu heb ik er echt weinig mee
ja wat verwacht je dan, ze heeft 2 maanden niet gespeeld ofzo en net een operatie gehad. Even puntje ophalen en wat geld sprokkelen en dan weer verderquote:Op maandag 28 mei 2012 14:03 schreef Eppie_NL het volgende:
Het lijkt erop dat Krajicek vanaf morgen zich kan gaan concentreren op het grasseizoen.
Ja, maar tweede set McHale beter en Bertens wat minder. Dus als dat zo doorgaat...quote:Op maandag 28 mei 2012 14:04 schreef Rosario het volgende:
[..]
Het staat toch 1-1 in sets? Ik schakel net in..
Slechte poging tot een jinxquote:
Ja, want die waren toch succesvol (in de single).quote:
Dat dacht ik ook al jaquote:Op maandag 28 mei 2012 14:05 schreef Reya het volgende:
Bertens heeft tips ontvangen van Robin Haase.
Vond ik altijd wel sympathieke figuren Vanaf Krajicek vond ik er weinig meer aan.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:01 schreef Norrage het volgende:
Fed-fanalsof eltingh, krajicek en zo zo leuk waren op de baan....
MARTIN!quote:Op maandag 28 mei 2012 14:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vond ik altijd wel sympathieke figuren Vanaf Krajicek vond ik er weinig meer aan.
Ach nou en joh is toch grappig, zij zijn er tenminste om haar aan te moedigen.quote:
Ik heb het nog niet gehoordquote:Op maandag 28 mei 2012 14:08 schreef Szura het volgende:
Hebben ze al gezongen?
"papapapaderapapapadeba..... ALLEZ"
quote:
Ja da's waar.. Maar vind het zo EK-achtig, meer voor voetbal. Als je daar nou met een Nederlandse vlag zwaait, oké, maar zo'n hele uitdossing.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:08 schreef alors het volgende:
[..]
Ach nou en joh is toch grappig, zij zijn er tenminste om haar aan te moedigen.
dare to be differentquote:Op maandag 28 mei 2012 14:10 schreef Rosario het volgende:
[..]
Ja da's waar.. Maar vind het zo EK-achtig, meer voor voetbal. Als je daar nou met een Nederlandse vlag zwaait, oké, maar zo'n hele uitdossing.
Ach, ik kan me genoeg wedstrijden herinneren op slams waar de Nederlanders er echt doorheen zijn gesleept door die mafkezen op de tribunequote:Op maandag 28 mei 2012 14:10 schreef Rosario het volgende:
[..]
Ja da's waar.. Maar vind het zo EK-achtig, meer voor voetbal. Als je daar nou met een Nederlandse vlag zwaait, oké, maar zo'n hele uitdossing.
Je bent slecht Kiek, maar zij is ook slecht. Durf slecht te zijn, want goed ben je niet. Hup!quote:
Martin Verkerk? Laatste die ver kwam, naar ik mij herinner.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ach, ik kan me genoeg wedstrijden herinneren op slams waar de Nederlanders er echt doorheen zijn gesleept door die mafkezen op de tribune
Yup finale RG was een echte eendagsvliegquote:Op maandag 28 mei 2012 14:13 schreef Rosario het volgende:
[..]
Martin Verkerk? Laatste die ver kwam, naar ik mij herinner.
Zulk iets jaquote:Op maandag 28 mei 2012 14:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je bent slecht Kiek, maar zij is ook slecht. Durf slecht te zijn, want goed ben je niet. Hup!
Martin Verkerk een eendagsvlieg noemenquote:Op maandag 28 mei 2012 14:13 schreef CoolStoryBro het volgende:
[..]
Yup finale RG was een echte eendagsvlieg
tja, niet iedereen is even humoristisch aangelegdquote:Op maandag 28 mei 2012 14:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je bent slecht Kiek, maar zij is ook slecht. Durf slecht te zijn, want goed ben je niet. Hup!
Whutquote:Op maandag 28 mei 2012 14:13 schreef CoolStoryBro het volgende:
[..]
Alles met z'n service toch? Eerste Grand Slam die ik ooit keek. Misschien dat Verkerk mij dus wel heeft leren tennis kijken...quote:Op maandag 28 mei 2012 14:13 schreef CoolStoryBro het volgende:
[..]
Ja die had verder ook echt niks gepresteerdquote:Op maandag 28 mei 2012 14:13 schreef CoolStoryBro het volgende:
[..]
Martin is God!quote:Op maandag 28 mei 2012 14:13 schreef franklop het volgende:
[..]
Martin Verkerk een eendagsvlieg noemen
Jij kent haar coach niet volgens mij...die zegt letterlijk zulke dingen. Kerel spoort niet.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:14 schreef The_Hives het volgende:
[..]
tja, niet iedereen is even humoristisch aangelegd
Om gek van te worden jaquote:Op maandag 28 mei 2012 14:14 schreef Norrage het volgende:
Godverdomme die GS supporters in dit topic![]()
nee idd, wist ik nietquote:Op maandag 28 mei 2012 14:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij kent haar coach niet volgens mij...die zegt letterlijk zulke dingen. Kerel spoort niet.
Het werkt anders welquote:Op maandag 28 mei 2012 14:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij kent haar coach niet volgens mij...die zegt letterlijk zulke dingen. Kerel spoort niet.
Verder had hij toch ook niks gepresteerd?quote:Op maandag 28 mei 2012 14:13 schreef franklop het volgende:
[..]
Martin Verkerk een eendagsvlieg noemen
je kijkt online zeker? want game was hier al even binnenquote:Op maandag 28 mei 2012 14:15 schreef Rosario het volgende:
Zo, mijn aanmoediging kreeg ze effe binnen hè.
Martin Verkerk #18 - Leeft eeuwig voort lees deze reeks maar eens door, dan weet je alles over Hem en Zijn geweldige prestaties.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:16 schreef CoolStoryBro het volgende:
[..]
Verder had hij toch ook niks gepresteerd?
Martin Verkerk #18 - Leeft eeuwig voortquote:Op maandag 28 mei 2012 14:16 schreef CoolStoryBro het volgende:
[..]
Verder had hij toch ook niks gepresteerd?
Ja... Waar kijk jij dan?quote:Op maandag 28 mei 2012 14:16 schreef franklop het volgende:
[..]
je kijkt online zeker? want game was hier al even binnen
Ja, zodra ze eenmaal in een flow zit wel. Ze moet even een wereldpunt maken ofzo en daar dan op verder liften, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaanquote:Op maandag 28 mei 2012 14:16 schreef thijsdetweede het volgende:
Kiki lijkt me niet van de publiek interactie, maar vechten moet toch beter gaan met die josti's die staan te juichen bij alles dat per ongeluk goed gaat?
NLD 1quote:
Schalken was in die periode toch echt een subtopper!quote:Op maandag 28 mei 2012 14:14 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ja die had verder ook echt niks gepresteerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |