Klopt wel ongeveer ja hahaha, en gewoon goed smeren met hoge factor en blijven smeren...quote:Op maandag 28 mei 2012 10:11 schreef Lutte het volgende:
Ik zie jullie al helemaal als een familie kreeften![]()
Ik ga vanmiddag weer naar het zwembad (openlucht), ook niet erg slim maar ja, nou is het een keer mooi weer.
Whehequote:
Wat een heldquote:Op maandag 28 mei 2012 12:29 schreef DeZwabber het volgende:
En dan echt alles he, telefoons, kopjes, glazen, spiegels, een druppel water op de tafel, een knoop, ALLES
[ afbeelding ]
Godspeed, brave man, godspeedquote:Op maandag 28 mei 2012 12:31 schreef PatriQue89 het volgende:
Wij gaan boodschappen doen!!
. ...
In Drachten
Neequote:Op maandag 28 mei 2012 12:35 schreef DeZwabber het volgende:
Benny, had je die levensgrote wappersmiley nog gezien die ik gemaakt had voor ESF?
Fakking tofquote:Op maandag 28 mei 2012 12:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en op de ESF meet:
[ afbeelding ]
4 min wachten. Hommoquote:Op maandag 28 mei 2012 12:52 schreef PatriQue89 het volgende:
Staan we dan te wachten... Rene moest zo snel wegGODVERDOMME
nah, als je niet de rechten op het nederlands elftal hebt, verzin dan iets anders dan voetbalplaatjesquote:Op maandag 28 mei 2012 14:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
C1000 heeft gewoon alles voor hun neus weggekaapt
Nah, hun grote vriend Unilever is in zee gegaan met C1000 hequote:Op maandag 28 mei 2012 14:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nah, als je niet de rechten op het nederlands elftal hebt, verzin dan iets anders dan voetbalplaatjes
Is dat de reden dat c1000 nu leuker is dan de AHquote:Op maandag 28 mei 2012 14:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nah, hun grote vriend Unilever is in zee gegaan met C1000 he
Yupquote:Op maandag 28 mei 2012 14:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is dat de reden dat c1000 nu leuker is dan de AH
Fakking vet?quote:
Ik verwachtte een I-can-haz-cheeseburger-reeks met hondjesquote:
quote:Op maandag 28 mei 2012 19:08 schreef iBenny het volgende:
Facebook in rep en roer... er is een 'niet-zo-charmant-filmpje' gevonden van een docent. Gevalletje oeps
__!
Lekkerrrrrrrquote:
Ow, okeeequote:Op maandag 28 mei 2012 21:12 schreef Kally het volgende:
Ik ga lekker even hangen op mijn bank en hopen dat het snel 4 augustus is
Dan ga ik mijn twee schatten opzoeken in greunquote:Op maandag 28 mei 2012 21:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow, okeee
Waaaarommmm!
Ga je leuke dingen doen
Trouwens, ik vond hem nog mild, ik had meer verwacht ervan whahahahaquote:
ik vond het vermakelijkquote:Op maandag 28 mei 2012 21:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Trouwens, ik vond hem nog mild, ik had meer verwacht ervan whahahaha
Ik ook wel ja, trieste bendequote:
Nee lekker vanuit huis daagjes op pad, maar dat weet je met mij nooit van tevoren, ik kan ineens de kolder in mijn kop krijgenquote:Op maandag 28 mei 2012 21:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wo henne? Of niet op reis ergens naartóe
Kolderquote:Op maandag 28 mei 2012 21:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee lekker vanuit huis daagjes op pad, maar dat weet je met mij nooit van tevoren, ik kan ineens de kolder in mijn kop krijgen
Ja wie weet zit ik ineens 2 weken in groningen ofzoquote:
Ook die heb ik wel eens in mijn kopquote:
Nee hoor, kloddertje mayo is oh zo lekkerquote:
Ja dat wel maar ik dacht niet aan een lekkere klodderquote:Op maandag 28 mei 2012 21:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee hoor, kloddertje mayo is oh zo lekker
quote:Op maandag 28 mei 2012 21:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Waar het hart van vol is stroomt de mond van over
Die is nu wel viesquote:Op maandag 28 mei 2012 21:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zeg het even voorafquote:Op maandag 28 mei 2012 21:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja wie weet zit ik ineens 2 weken in groningen ofzo
Uiteraardquote:
quote:
quote:
ik ben het niet hoor!!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 07:00 schreef Renesite het volgende:
Grrrr er ligt iemand in mijn bed en de naam begint niet met een R
Yeps vrijdags na Hemelvaart (met MarijkeZwolle)quote:
Goede gezegde verdraaiingquote:Op maandag 28 mei 2012 21:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:23 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga zometeen baantjes zwemmen, goddelijk lichaam in the making
Bommetje!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:23 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga zometeen baantjes zwemmen, goddelijk lichaam in the making
quote:
Ja ja ik ook van jou, maar ben nog steeds pissigquote:
Waaroverrrr?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ja ik ook van jou, maar ben nog steeds pissig
Kijk maar op FB, mijn babyquote:
Met liefde, maar jaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:39 schreef Renesite het volgende:
Man gewoon een half uurtje met een bamboestok slaan.
Foto van gemaakt?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Met liefde, maar ja
Nee ik pak hem wel even op zijn zwakke plek, zijn functie, je kan ook dreigen met schoolbestuur enzo he? Aan pesten doet hij geen ene flikker dus om nou te zeggen dat het een bekwaam iemand is.
Ja, al zie je dit morgen nog hoorquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:42 schreef Renesite het volgende:
Indien ja: brief naar wethouder en kopie brief naar schoolbestuur + dreigen met de krant, dat je daar een opiniërend stuk naartoe gaat schrijven
+ daarbij even benoemen dat dit enorm schade kan brengen aan de hoeveelheid aanmeldingen volgend schooljaar - dat met rasse schreden nadert.
Mooiquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Beter dan verwachtEigenlijk gewoon heel goed
Thanks for asking
Nou vakantie
* Trots isquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Thanks for asking
Nou vakantie
Moet in die drie maanden vast wel in te plannen zijnquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mooi![]()
Staat er een tripje naar EIndhoven op de planning?![]()
Coolquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Thanks for asking
Nou vakantie
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Moet in die drie maanden vast wel in te plannen zijnWorden drie heerlijke maanden dit, agenda staat nog vol maar nu met feesten en afspraken
Oh ja je reisje, leuk!! *noteertquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
![]()
Alleen niet in de week van 13 augustus, want dan ben ik zelf weg...
Dontquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:57 schreef Kally het volgende:
Waarom zetten mensen hun baby katjes op FB met de vraag of iemand er nog 1 wil, gatver nu wil ik er weer 1
Zorro is heul geen reus, die blijft kleinquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dont
You
Dare
To
Do
That
je hebt al drie reusjes!
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:58 schreef DeZwabber het volgende:
gotta catch 'em all, gotta catch 'em all!
Nee nee, ik kijk al niet meerquote:
Jeejquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Thanks for asking
Nou vakantie
IK OOOOOOKquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:57 schreef Kally het volgende:
Waarom zetten mensen hun baby katjes op FB met de vraag of iemand er nog 1 wil, gatver nu wil ik er weer 1
Ik wil adres enzooooquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jeej
Zwemmen in een Olympisch trainingscentrum heeft trouwens nog een extra voordeel... ik heb me toch een paar lekkere lijven gezien tijdens het zwemmen
Ik las lekkere wijven en krabde me even achter het oorquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jeej
Zwemmen in een Olympisch trainingscentrum heeft trouwens nog een extra voordeel... ik heb me toch een paar lekkere lijven gezien tijdens het zwemmen
Goede motivatiequote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jeej
Is toch beter dan de Ajax-kleedkamer. Hoop overgewicht.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jeej
Tongelreep Eindhovenquote:
Ik zou nog steeds geen nee zeggen hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Is toch beter dan de Ajax-kleedkamer. Hoop overgewicht.
Nice! Waar precies?quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:18 schreef iBenny het volgende:
*bam*
Spanje geboekt. En ik ga 3 dagen eerder dan de rest
Ohhhquote:
Net zoals die Roemeense club OteLUL galatiquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:35 schreef Pisces29 het volgende:
Ik las gister over een sportteam dat Swaffel heet, of Swaffelen, ik ben het krantje kwijt, maareh...
Ja maar dit is een Nederlandse verenigingquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Net zoals die Roemeense club OteLUL galati![]()
Okeequote:Op donderdag 31 mei 2012 16:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar dit is een Nederlandse vereniging
quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:53 schreef Bos81 het volgende:
Hier in EHV heb je een club die heet Rust Roest![]()
Was er uiteindelijk wel genoegquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:08 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, geen idee... normaal altijd tot 21.00 open
Waarom niet allesquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Even verder schrijven aan mijn Script waarvan ik nog niet weet of ik er een boek, film of tv serie van maak
Dat Harry Pottermens (iets met JK), wist het ook wel goed te verbloemenquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dan lijkt het weer alsof ik uit ben op het grote geld
Ohja...quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat Harry Pottermens (iets met JK), wist het ook wel goed te verbloemen
Al een tijdje, in mijn hoofdquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar je had opeens een idee voor een verhaal ofzo?
Ah, als je eenmaal bent begonnen zou het wel snel moeten gaan tochquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Al een tijdje, in mijn hoofd![]()
Alleen op papier krijgen is wat lastiger!
quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Even verder schrijven aan mijn Script waarvan ik nog niet weet of ik er een boek, film of tv serie van maak
Uiteraaaaaaard!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:43 schreef iBenny het volgende:
Doen jullie ook (weer) mee met de EKpool?
http://sport.fok.nl/ekpool/meedoen
(als je dan mee doet... kom dan ook bij de TAL-subleague. ww is "tal187")
Ik wilde meedoen maar ww is niet goedquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:43 schreef iBenny het volgende:
Veel geluk en plezier.quote:
Ik join jullie ook wel evenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:43 schreef iBenny het volgende:
maar ik kan nie voeballequote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:43 schreef iBenny het volgende:
Maakt niet uit... gewoon random wat cijfertjes invullen. Het is net de 3de dinsdag van September.quote:
Nicequote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:39 schreef Renesite het volgende:
Zojuist een laptop mogen uitzoeken voor het werk! En zelf kopen
Leuk dingquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:49 schreef Renesite het volgende:
Gezien de voorkeur voor Asus/Windows/het bedrag en alles kwam ik op: http://www.vergelijk.nl/notebook/asus/x73sd_ty085v/?v=2 . Al was hij wel duurder bij Mediamarkt - maar moest ik hem voor maandag hebben
17"
Asus
Wifi/bedraad internet
En het liefst een i5/i7
Voorkeursmerk...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Leuk ding. Wel een beetje duur, maar als je het van je werk krijgt...
Bij Asus heb ik altijd het gevoeld alsof het het allemaal net-niet niet is....quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Voorkeursmerk...
Ik mocht hem zelf uitzoeken voor een Asus... dan is de keuze niet groot.
Ja, met Acer heb ik het gevoel dat het het NIET is... met Sony heb ik wellicht het beste een bandquote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Bij Asus heb ik altijd het gevoeld alsof het het allemaal net-niet niet is....
Acer is echt schijtquote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, met Acer heb ik het gevoel dat het het NIET is... met Sony heb ik wellicht het beste een band! Of uiteraard appeltje
Of Samsung.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:30 schreef Renesite het volgende:
Daarom.
Keuze die over is:
Sony
Toshiba
HP
Asus.
Vind ik.
Nou, Toshiba heb ik ook helemaal niets mee... HP heb ik slechte ervaring mee (patrick zijn HP, mijn oude) en dan dus Asus nog...
Die heb ik een. Werkt als een tierelier.quote:
Naamquote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jou had ik nodig! Welk Twitteraccount moet ik nou volgen? Naam of gekke woordjes?
Hahahaquote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Naam. DIe andere had ik gemaakt toen mensen van school begonnen met twitt0r, maar ik was die oude vergeten
.
quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:33 schreef Renesite het volgende:
Mijn apple werkt als een tiet euh... hunk
Bounty puur is ook lekkerquote:
70% pure chocolade eten schijnt goed voor je hartje te zijn, wel minstens iedere dag een reep. Nou ik doe het zo heurrquote:
Wat danquote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:11 schreef Pheno het volgende:
Ik denk dat ik maandag tot en met zaterdagochtend baggerslecht eet
http://www.e3expo.com/quote:
In LA hebben ze het EK nietquote:
Vakantiegeld op. Maar toch gaan hequote:
Ik ga kijken wat ik kan doen. na dit te hebben geboekt ging mijn camera stuk, dus heb nu een compact mee.quote:
Oh, da's wel klote. Gaat een duur grapje worden, als je een nieuwe gaat halen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga kijken wat ik kan doen. na dit te hebben geboekt geen mijn camera stuk, dus heb nu een compact mee.
Komt door types als mijn ouders die denken dat alleen IE internet is en Firefox et cetera virussenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:20 schreef iBenny het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)macht-in-europa.html
IE wordt kapot gemaakt____________________!
Alleen Nederland faalt weer
De D7000 zou het dan worden. ja, iets te duur voor nu.Zeker nu ik nog geen zicht heb op een vast contract. Dus dat laat ik even. Dat laatste wist ik pas na het boeken van de E3, anders was ik wss niet gegaanquote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oh, da's wel klote. Gaat een duur grapje worden, als je een nieuwe gaat halen.
Joe!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:23 schreef Pheno het volgende:
maar nu eerst naar huis, dan naar therapie voor de nek en dan morgen nek naar de klote door lange vliegreisTot vanavond, ergens. En anders tot volgende week
Succes en anders veel pret!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:23 schreef Pheno het volgende:
maar nu eerst naar huis, dan naar therapie voor de nek en dan morgen nek naar de klote door lange vliegreisTot vanavond, ergens. En anders tot volgende week
Het is juist IE die voor de meeste virussen zorgtquote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Komt door types als mijn ouders die denken dat alleen IE internet is en Firefox et cetera virussen
Ja hèquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:51 schreef iBenny het volgende:
Net voor de 2de keer Intouchables gezien.
Mooie film is mooi
Ludovico Einaudiquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die muziek, de humor, de drama... alles
Hahaha, waarom moest ik gelijk denken aan iemand die ik laatst zeug noemde?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:15 schreef iBenny het volgende:
Ik krijg trouwens nachtmerries vannacht... Een zeekoe in zo'n 'hotpants'broekje![]()
Whehehequote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hahaha, waarom moest ik gelijk denken aan iemand die ik laatst zeug noemde?*krabt aan kin
Mental imagequote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Whehehe. Zoiets, maar dan toch nog iets erger
Die heb vanaf afgelopen zaterdag nog maar 1 hele dag niet gezienquote:
Haha, beterquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:53 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Die heb vanaf afgelopen zaterdag nog maar 1 hele dag niet gezienen dat was vandaag
En morgen komt ie hier weer
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:53 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Die heb vanaf afgelopen zaterdag nog maar 1 hele dag niet gezienen dat was vandaag
En morgen komt ie hier weer
"mag"quote:
'Mogen' was als in 'gaan' iddquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
"mag". Het is meer "kan"
Zondag? Ik weet het eigenlijk niet... we hebben nog niks afgesproken
Waarom doe je het dan niet rustig(er) aanquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:23 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mwah,.. ik vond het wel veel... het houd de relatie niet spannend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |