Klopt wel ongeveer ja hahaha, en gewoon goed smeren met hoge factor en blijven smeren...quote:Op maandag 28 mei 2012 10:11 schreef Lutte het volgende:
Ik zie jullie al helemaal als een familie kreeften![]()
Ik ga vanmiddag weer naar het zwembad (openlucht), ook niet erg slim maar ja, nou is het een keer mooi weer.
Whehequote:
Wat een heldquote:Op maandag 28 mei 2012 12:29 schreef DeZwabber het volgende:
En dan echt alles he, telefoons, kopjes, glazen, spiegels, een druppel water op de tafel, een knoop, ALLES
[ afbeelding ]
Godspeed, brave man, godspeedquote:Op maandag 28 mei 2012 12:31 schreef PatriQue89 het volgende:
Wij gaan boodschappen doen!!
. ...
In Drachten
Neequote:Op maandag 28 mei 2012 12:35 schreef DeZwabber het volgende:
Benny, had je die levensgrote wappersmiley nog gezien die ik gemaakt had voor ESF?
Fakking tofquote:Op maandag 28 mei 2012 12:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en op de ESF meet:
[ afbeelding ]
4 min wachten. Hommoquote:Op maandag 28 mei 2012 12:52 schreef PatriQue89 het volgende:
Staan we dan te wachten... Rene moest zo snel wegGODVERDOMME
nah, als je niet de rechten op het nederlands elftal hebt, verzin dan iets anders dan voetbalplaatjesquote:Op maandag 28 mei 2012 14:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
C1000 heeft gewoon alles voor hun neus weggekaapt
Nah, hun grote vriend Unilever is in zee gegaan met C1000 hequote:Op maandag 28 mei 2012 14:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nah, als je niet de rechten op het nederlands elftal hebt, verzin dan iets anders dan voetbalplaatjes
Is dat de reden dat c1000 nu leuker is dan de AHquote:Op maandag 28 mei 2012 14:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nah, hun grote vriend Unilever is in zee gegaan met C1000 he
Yupquote:Op maandag 28 mei 2012 14:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is dat de reden dat c1000 nu leuker is dan de AH
Fakking vet?quote:
Ik verwachtte een I-can-haz-cheeseburger-reeks met hondjesquote:
quote:Op maandag 28 mei 2012 19:08 schreef iBenny het volgende:
Facebook in rep en roer... er is een 'niet-zo-charmant-filmpje' gevonden van een docent. Gevalletje oeps
__!
Lekkerrrrrrrquote:
Ow, okeeequote:Op maandag 28 mei 2012 21:12 schreef Kally het volgende:
Ik ga lekker even hangen op mijn bank en hopen dat het snel 4 augustus is
Dan ga ik mijn twee schatten opzoeken in greunquote:Op maandag 28 mei 2012 21:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow, okeee
Waaaarommmm!
Ga je leuke dingen doen
Trouwens, ik vond hem nog mild, ik had meer verwacht ervan whahahahaquote:
ik vond het vermakelijkquote:Op maandag 28 mei 2012 21:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Trouwens, ik vond hem nog mild, ik had meer verwacht ervan whahahaha
Ik ook wel ja, trieste bendequote:
Nee lekker vanuit huis daagjes op pad, maar dat weet je met mij nooit van tevoren, ik kan ineens de kolder in mijn kop krijgenquote:Op maandag 28 mei 2012 21:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wo henne? Of niet op reis ergens naartóe
Kolderquote:Op maandag 28 mei 2012 21:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee lekker vanuit huis daagjes op pad, maar dat weet je met mij nooit van tevoren, ik kan ineens de kolder in mijn kop krijgen
Ja wie weet zit ik ineens 2 weken in groningen ofzoquote:
Ook die heb ik wel eens in mijn kopquote:
Nee hoor, kloddertje mayo is oh zo lekkerquote:
Ja dat wel maar ik dacht niet aan een lekkere klodderquote:Op maandag 28 mei 2012 21:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee hoor, kloddertje mayo is oh zo lekker
quote:Op maandag 28 mei 2012 21:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Waar het hart van vol is stroomt de mond van over
Die is nu wel viesquote:Op maandag 28 mei 2012 21:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Waar het hart van vol is stroomt de mond van over
Zeg het even voorafquote:Op maandag 28 mei 2012 21:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja wie weet zit ik ineens 2 weken in groningen ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |