Wow, incestquote:Op maandag 28 mei 2012 00:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Klopt, relax man je moeder exploïteren verdient goed. Jammer dat ze laatst stukgetrokken werd door de 30 cm van Steven.
quote:
ik ben geen familie van tom12psv hoorquote:
Wat een vergelijking voor een user.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb geen last van je, je bent net als kanker, eerst irritant om te hebben maar dan leer je ermee leven en lach je het leven weer toe
Nou, pleurt op dan. En neem je broertje mee.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als ik op die manier serieus genomen moet worden, nee dankje.
Nee joh, blijven volhouden dat Matavz een top aankoop is, Wijnaldum talent heeft (hij moet het alleen nog vinden), dat Strootman over 3 jaar bij Barca speelt.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo relevant, ik heb liever dat er een beetje inhoud voorkomt in posts.
Gelukkig niet zeg.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik ben geen familie van tom12psv hoor
quote:Op maandag 28 mei 2012 00:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb geen last van je, je bent net als kanker, eerst irritant om te hebben maar dan leer je ermee leven en lach je het leven weer toe
Brabander hequote:
Nee man.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:29 schreef Helpmefok het volgende:
Ik heb de indruk dat GGMM die gasten tot de orde geroepen heeft via DM. Ze worden ineens verstandig.
Iemand met verstand heeft ze geholpen, hoe kan het ook anders.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:29 schreef Helpmefok het volgende:
Ik heb de indruk dat GGMM die gasten tot de orde geroepen heeft via DM. Ze worden ineens verstandig.
Tja, dat is gewoon gebrek aan inzicht, dat kan. Posts als "Strootmanquote:Op maandag 28 mei 2012 00:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee joh, blijven volhouden dat Matavz een top aankoop is, Wijnaldum talent heeft (hij moet het alleen nog vinden), dat Strootman over 3 jaar bij Barca speelt.![]()
Maar dan jongens die de credits wel verdienen ze niet geven
Als hij dat deed zat je inbox nu dan niet vol?quote:Op maandag 28 mei 2012 00:29 schreef Helpmefok het volgende:
Ik heb de indruk dat GGMM die gasten tot de orde geroepen heeft via DM.
Nee joh, alleen jou.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:29 schreef Helpmefok het volgende:
Ik vraag me meer en meer af of die gasten naast een kerncentrale wonen ofzo, zoveel achterlijkheid in één provincie.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die pisvee mensen zijn net de kabel van het ek.,
Alleen geboren. Hele leven in Brabant gewoond. Later in Rotterdam gaan wonen. Of nog steeds?quote:
Rusland !quote:Op maandag 28 mei 2012 00:31 schreef DonRaja het volgende:
Ok nu iedereen ofwel een ziekte is toegewenst ofwel voor debiel is uitgemaakt, over tot de belangrijke zaken in het leven: Mikey wie heeft dat songfestival gewonnen?
http://www.google.nl/url?(...)gQ7mqJiTm6TMfEZaEklwquote:Op maandag 28 mei 2012 00:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik vraag me meer en meer af of die gasten naast een kerncentrale wonen ofzo, zoveel achterlijkheid in één provincie.
Dat maakt het geen brabander.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Alleen geboren. Hele leven in Brabant gewoond. Later in Rotterdam gaan wonen. Of nog steeds?
Waarom weet ik dit
http://nos.nl/artikel/245(...)egio-ter-wereld.htmlquote:Op maandag 28 mei 2012 00:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik vraag me meer en meer af of die gasten naast een kerncentrale wonen ofzo, zoveel achterlijkheid in één provincie.
Zonder er iets vanaf te weten zeg ik Rusland of zo'n soort gelijk corrupt land.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:31 schreef DonRaja het volgende:
Ok nu iedereen ofwel een ziekte is toegewenst ofwel voor debiel is uitgemaakt, over tot de belangrijke zaken in het leven: Mikey wie heeft dat songfestival gewonnen?
inderdaad wat een faal dat ik denk dat Gers Padoel uit Brabant komt, neee dat had ik echt moeten weten kut man, daar heb jij mijquote:
Zwedenquote:
Oquote:Op maandag 28 mei 2012 00:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Alleen geboren. Hele leven in Brabant gewoond. Later in Rotterdam gaan wonen. Of nog steeds?
Waarom weet ik dit
Gemiddeld gezien, dat wil zeggen dat er ook mensen aan de andere kant van het spectrum zitten die het niveau omlaag halen..quote:Op maandag 28 mei 2012 00:32 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/245(...)egio-ter-wereld.html
Mijn vriendin zegt Zweden., Ajacied , Davy en HMF waren met zijn 3en erg actief in het EFS topic die avond.,quote:Op maandag 28 mei 2012 00:31 schreef DonRaja het volgende:
Het is bewezen, inteelt loont.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:32 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/245(...)egio-ter-wereld.html
Hij praat als een heroinehoertje die zojuist is gekeelneukt door een negerstaaf. Dat maakt je in mijn ogen wel een Brabander.quote:
Gemiddeld hoger dan de havenarbeiders dus. Die hebben geen recht van spreken dan.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gemiddeld gezien, dat wil zeggen dat er ook mensen aan de andere kant van het spectrum zitten die het niveau omlaag halen..
quote:Op maandag 28 mei 2012 00:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij praat als een heroinehoertje die zojuist is gekeelneukt door een negerstaaf. Dat maakt je in mijn ogen wel een Brabander.
Ik zie drugs, negers en sex in je bericht..quote:Op maandag 28 mei 2012 00:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij praat als een heroinehoertje die zojuist is gekeelneukt door een negerstaaf. Dat maakt je in mijn ogen wel een Brabander.
Dus mindere mongolen om het omlaag te halen, wat in andere regio's wel in procenten meer aanwezig zijn.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gemiddeld gezien, dat wil zeggen dat er ook mensen aan de andere kant van het spectrum zitten die het niveau omlaag halen..
Iemand die in Rotterdam woont die een accent gaat bashen, hilarisch.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Jammer dat de kankerdebielen in dit topic daar niets van laten zien.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:34 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Gemiddeld hoger dan de havenarbeiders dus. Die hebben geen recht van spreken dan.
In Eindhoven ook genoeg.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zie drugs, negers en sex in je bericht..
Amsterdam dus
wijquote:Op maandag 28 mei 2012 00:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jammer dat de kankerdebielen in dit topic daar niets van laten zien.
Rotterdam, enige regio in Nederland met een economisch GROEIcijfer in het eerste kwartaal van 2012. Wij neuken jullie kontje zo hard dat de prolapse van je moeder gisteren er niets bij is.
Accent of spraakgebrek-voortvloeiend-uit-100-jaar-inteelt-in-brabant?quote:Op maandag 28 mei 2012 00:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Iemand die in Rotterdam woont die een accent gaat bashen, hilarisch.
Dat was niet mijn puntquote:Op maandag 28 mei 2012 00:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dus mindere mongolen om het omlaag te halen, wat in andere regio's wel in procenten meer aanwezig zijn.
De allochtonen neuken harder. Daar zijn veel niet blij mee denk ik.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jammer dat de kankerdebielen in dit topic daar niets van laten zien.
Rotterdam, enige regio in Nederland met een economisch GROEIcijfer in het eerste kwartaal van 2012. Wij neuken jullie kontje zo hard dat de prolapse van je moeder gisteren er niets bij is.
... Aldus de man die zojuist nog beweert dat "Eindhoven" de slimste regio van Nederland is. NONSENS, volgens mij is het allemaal Nederland.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
wij
Volgens mij is het allemaal nederland.
55% allochtoon in Rotterdamquote:Op maandag 28 mei 2012 00:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
De allochtonen neuken harder. Daar zijn veel niet blij mee denk ik.
Maar je punt sloeg eigenlijk nergens op.quote:
Zojuistquote:Op maandag 28 mei 2012 00:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
... Aldus de man die zojuist nog beweert dat "Eindhoven" de slimste regio van Nederland is. NONSENS, volgens mij is het allemaal Nederland.
Wederom verkeerd, 48.2 procent, waarvan een heel groot deel nog westers ook. Deze jongensquote:
48,2quote:Op maandag 28 mei 2012 00:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wederom verkeerd, 48.2 procent, waarvan een heel groot deel nog westers ook. Deze jongensEpische falers.
Kunnen deze in de OP?quote:
Rotterdamquote:Op maandag 28 mei 2012 00:37 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Behoorlijk inteelt hoofd...
Brabantse Turk zeker?
Ik had ook over geboorte cijfer waar jij zo blij mee was.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wederom verkeerd, 48.2 procent, waarvan een heel groot deel nog westers ook. Deze jongensEpische falers.
Jij ziet een turk en denkt niet eerst aan randstad?quote:Op maandag 28 mei 2012 00:37 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Behoorlijk inteelt hoofd...
Brabantse Turk zeker?
Niets is mooier dan brabant.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:39 schreef DonRaja het volgende:
Gers Pardoel klinkt alsof hij moet huilen. En niks mis met Brabant! Brabant(-/- die halve Limbo's uit regio Eindhoven)
jij bent donker dus je bent allochtoonquote:Op maandag 28 mei 2012 00:39 schreef DonRaja het volgende:
Gers Pardoel klinkt alsof hij moet huilen. En niks mis met Brabant! Brabant(-/- die halve Limbo's uit regio Eindhoven)
aids is zelfs mooier dan brabantquote:
Quote ff wie zei dat in Eindhoven geen enkel allochtoon woont.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:39 schreef Helpmefok het volgende:
Per 1 Januari 2012:
Rotterdam
westerse allochtoon: 11.0
niet westerse allochtoon: 36.7
Totaal allochtoon: 47.7
Eindhoven:
Westerse allochtoon: 12,6
Niet westerse allochtoon: 26,9
Totaal allochtoon: 39,5
LOLFAAL![]()
![]()
Want bij jullie is het allemaal zo blank he kankerdebiel?
![]()
![]()
Jij bent ook al een mongool dusquote:Op maandag 28 mei 2012 00:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Quote ff wie zei dat in Eindhoven geen enkel allochtoon woont.
wie zei dat in Eindhoven geen enkel allochtoon woont.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Quote ff wie zei dat in Eindhoven geen enkel allochtoon woont.
Nee maar jij brengt het op een manier alsof je een wereld ontdekking heb gedaan terwijl het niet zo relevant was. Niemand heeft gezegd dat er veel minder allochtonen waren. Er werd alleen beweert dat in Rotterdam er meer waren en dat is gewoon waar.quote:
Gaat hem vast lukken, dan begint ie weer over moeders.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Eens kijken of HMF nog een post gaat plaatsen zonder kanker.
of PSVquote:Op maandag 28 mei 2012 00:42 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Gaat hem vast lukken, dan begint ie weer over moeders.
Ohhhh snap!quote:Op maandag 28 mei 2012 00:42 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Gaat hem vast lukken, dan begint ie weer over moeders.
Oss toch? Het verstoten broertje van Brabant.quote:
Den Boschquote:Op maandag 28 mei 2012 00:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Oss toch? Het verstoten broertje van Brabant.
Alsof de familie Tokkie zegt 'nee, die is te dom. Douw maar terug'
Dat werd nergens beweert, waar de neuk haal je dat nou weer vandaanquote:Op maandag 28 mei 2012 00:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee maar jij brengt het op een manier alsof je een wereld ontdekking heb gedaan terwijl het niet zo relevant was. Niemand heeft gezegd dat er veel minder allochtonen waren. Er werd alleen beweert dat in Rotterdam er meer waren en dat is gewoon waar.
Groot in massa of in gayheid?quote:Op maandag 28 mei 2012 00:43 schreef Doublepain het volgende:
Zelfs de grootste homo kent meer spelers dan Gers_!
Carlo ook maar 4quote:Op maandag 28 mei 2012 00:43 schreef Doublepain het volgende:
Zelfs de grootste homo kent meer spelers dan Gers_!
quote:Op maandag 28 mei 2012 00:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat werd nergens beweert, waar de neuk haal je dat nou weer vandaan. Mongool.
Heerlijk man hier die allochtone wijven, lekker kapotneuken.
En jullie mogen dan hier overheen:
[ afbeelding ]
Friesland wint toch van beidequote:Op maandag 28 mei 2012 00:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat werd nergens beweert, waar de neuk haal je dat nou weer vandaan. Mongool.
Heerlijk man hier die allochtone wijven, lekker kapotneuken.
En jullie mogen dan hier overheen:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |