In Eindhoven ook genoeg.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zie drugs, negers en sex in je bericht..
Amsterdam dus
wijquote:Op maandag 28 mei 2012 00:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jammer dat de kankerdebielen in dit topic daar niets van laten zien.
Rotterdam, enige regio in Nederland met een economisch GROEIcijfer in het eerste kwartaal van 2012. Wij neuken jullie kontje zo hard dat de prolapse van je moeder gisteren er niets bij is.
Accent of spraakgebrek-voortvloeiend-uit-100-jaar-inteelt-in-brabant?quote:Op maandag 28 mei 2012 00:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Iemand die in Rotterdam woont die een accent gaat bashen, hilarisch.
Dat was niet mijn puntquote:Op maandag 28 mei 2012 00:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dus mindere mongolen om het omlaag te halen, wat in andere regio's wel in procenten meer aanwezig zijn.
De allochtonen neuken harder. Daar zijn veel niet blij mee denk ik.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jammer dat de kankerdebielen in dit topic daar niets van laten zien.
Rotterdam, enige regio in Nederland met een economisch GROEIcijfer in het eerste kwartaal van 2012. Wij neuken jullie kontje zo hard dat de prolapse van je moeder gisteren er niets bij is.
... Aldus de man die zojuist nog beweert dat "Eindhoven" de slimste regio van Nederland is. NONSENS, volgens mij is het allemaal Nederland.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
wij
Volgens mij is het allemaal nederland.
55% allochtoon in Rotterdamquote:Op maandag 28 mei 2012 00:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
De allochtonen neuken harder. Daar zijn veel niet blij mee denk ik.
Maar je punt sloeg eigenlijk nergens op.quote:
Zojuistquote:Op maandag 28 mei 2012 00:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
... Aldus de man die zojuist nog beweert dat "Eindhoven" de slimste regio van Nederland is. NONSENS, volgens mij is het allemaal Nederland.
Wederom verkeerd, 48.2 procent, waarvan een heel groot deel nog westers ook. Deze jongensquote:
48,2quote:Op maandag 28 mei 2012 00:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wederom verkeerd, 48.2 procent, waarvan een heel groot deel nog westers ook. Deze jongensEpische falers.
Kunnen deze in de OP?quote:
Rotterdamquote:Op maandag 28 mei 2012 00:37 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Behoorlijk inteelt hoofd...
Brabantse Turk zeker?
Ik had ook over geboorte cijfer waar jij zo blij mee was.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wederom verkeerd, 48.2 procent, waarvan een heel groot deel nog westers ook. Deze jongensEpische falers.
Jij ziet een turk en denkt niet eerst aan randstad?quote:Op maandag 28 mei 2012 00:37 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Behoorlijk inteelt hoofd...
Brabantse Turk zeker?
Niets is mooier dan brabant.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:39 schreef DonRaja het volgende:
Gers Pardoel klinkt alsof hij moet huilen. En niks mis met Brabant! Brabant(-/- die halve Limbo's uit regio Eindhoven)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |