Wow, incestquote:Op maandag 28 mei 2012 00:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Klopt, relax man je moeder exploïteren verdient goed. Jammer dat ze laatst stukgetrokken werd door de 30 cm van Steven.
quote:
ik ben geen familie van tom12psv hoorquote:
Wat een vergelijking voor een user.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb geen last van je, je bent net als kanker, eerst irritant om te hebben maar dan leer je ermee leven en lach je het leven weer toe
Nou, pleurt op dan. En neem je broertje mee.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als ik op die manier serieus genomen moet worden, nee dankje.
Nee joh, blijven volhouden dat Matavz een top aankoop is, Wijnaldum talent heeft (hij moet het alleen nog vinden), dat Strootman over 3 jaar bij Barca speelt.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo relevant, ik heb liever dat er een beetje inhoud voorkomt in posts.
Gelukkig niet zeg.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik ben geen familie van tom12psv hoor
quote:Op maandag 28 mei 2012 00:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb geen last van je, je bent net als kanker, eerst irritant om te hebben maar dan leer je ermee leven en lach je het leven weer toe
Brabander hequote:
Nee man.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:29 schreef Helpmefok het volgende:
Ik heb de indruk dat GGMM die gasten tot de orde geroepen heeft via DM. Ze worden ineens verstandig.
Iemand met verstand heeft ze geholpen, hoe kan het ook anders.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:29 schreef Helpmefok het volgende:
Ik heb de indruk dat GGMM die gasten tot de orde geroepen heeft via DM. Ze worden ineens verstandig.
Tja, dat is gewoon gebrek aan inzicht, dat kan. Posts als "Strootmanquote:Op maandag 28 mei 2012 00:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee joh, blijven volhouden dat Matavz een top aankoop is, Wijnaldum talent heeft (hij moet het alleen nog vinden), dat Strootman over 3 jaar bij Barca speelt.![]()
Maar dan jongens die de credits wel verdienen ze niet geven
Als hij dat deed zat je inbox nu dan niet vol?quote:Op maandag 28 mei 2012 00:29 schreef Helpmefok het volgende:
Ik heb de indruk dat GGMM die gasten tot de orde geroepen heeft via DM.
Nee joh, alleen jou.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:29 schreef Helpmefok het volgende:
Ik vraag me meer en meer af of die gasten naast een kerncentrale wonen ofzo, zoveel achterlijkheid in één provincie.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die pisvee mensen zijn net de kabel van het ek.,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |