Kan ook suikerziekte zijn bijvoorbeeld. Maargoed ze zijn stom geweest, erg stom. Dat weten ze nu ook wel.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:38 schreef Esses het volgende:
Tenzij iedereen bij de meet medisch opgeleid is, mag er bij het niet reageren van een dronken persoon uitgegaan worden van ogenblikkelijk levensgevaar... Dus het valt er wel degelijk binnen.
wat doen ze dan?quote:Op zondag 27 mei 2012 21:38 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nee een erg labiel meisje. erg labiele mensen zijn niet leuk.
Hey, ik zwarte piet ook niet. Ik verduidelijk alleen iets wat hier al geroepen was.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Kan ook suikerziekte zijn bijvoorbeeld. Maargoed ze zijn stom geweest, erg stom. Dat weten ze nu ook wel.
meisjes met suikerziekte zijn zielig.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Kan ook suikerziekte zijn bijvoorbeeld. Maargoed ze zijn stom geweest, erg stom. Dat weten ze nu ook wel.
Nou nee, bij suikerziekte hypo/hyper(?) aanval (wat je kunt krijgen door grote hoeveelheden alcohol) is agressief gedrag en stemmingswisseling een symptoom daarvan.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:39 schreef Maringo het volgende:
[..]
Naar wat ik begreep hebben ze dat gedaan. En als je iemand ziet staan, lopen en schelden, mag je er vanuit gaan dat diegene goed genoeg in staat is om de avond door te komen. De mensen op de meet hebben niks strafbaars gaan. Jammer joh.
Ik was er niet eens bijquote:Op zondag 27 mei 2012 21:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon ff 0900-8844 (kleine moeite, groot plezier) bellen en geen meets meer organiseren als jullie zo onverantwoord met elkaar omgaan.
Ze is en was niet in acuut levensgevaar.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:34 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
iemand in acuut levensgevaar niet helpen daar kun je achteraf nog voor opgezocht worden. voor openbare dronkenschap zal dat in dit soort gevallen natuurlijk nooit achteraf beboet gaan worden.
Hoe de fuck weet je dat als jij er niet bij wasquote:Op zondag 27 mei 2012 21:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was er niet eens bij. Houd op met jullie.
[..]
Ze is en was niet in acuut levensgevaar.
punt is, je ben niet verantwoordelijk voor haar, er is een verschil tussen normen en waarden, je eigen waarden classificeren als feitelijk is niet reeel.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nou nee, bij suikerziekte hypo/hyper(?) aanval (wat je kunt krijgen door grote hoeveelheden alcohol) is agressief gedrag en stemmingswisseling een symptoom daarvan.
ik wil weten waarom het topic dicht isquote:Op zondag 27 mei 2012 21:42 schreef Strani het volgende:
Dan gaat het topic misschien weer open of komt Crutch met één of andere uitleg voor z'n besluit.
Omdat ze gewoon leeft, post en mensen hebben gezegd dat ze gewoon wakker werd en weer normaal kon lopen, praten en scheldenquote:Op zondag 27 mei 2012 21:43 schreef Esses het volgende:
[..]
Hoe de fuck weet je dat als jij er niet bij was
dat is aan de rechter om te bepalen.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:44 schreef leeell het volgende:
[..]
punt is, je ben niet verantwoordelijk voor haar, er is een verschil tussen normen en waarden, je eigen waarden classificeren als feitelijk is niet reeel.
zij komt er op eigen houtje naar toe, dan mag je er vanuit gaan dat je voor je zelf zorgt (en al helemaal geen meeleven mag verwachten als je gaat schreeuwen etc tegen mensen)
Zo te zien ga je daar nu geen duidelijk antwoord op krijgen dus wacht gewoon even tot morgenquote:Op zondag 27 mei 2012 21:44 schreef charmed_angel het volgende:
Iedereen op de meet was dronken/aangeschoten![]()
Snap het probleem niet, volgens mij heeft ze de helft verzonnen, want van al haar verhalen klopt geen reet
[..]
ik wil weten waarom het topic dicht isIk bedoel, we hadden het gewoon over de meet toch?
onzin, jij heb geen verplichting om iemand tot in den treure te begeleiding als ze zich misdraagt.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:44 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dat is aan de rechter om te bepalen.
En dat is weer een beetje jammer... Kom meteen met een verklaring en ga die niet achteraf zitten te bedenken, denk ik dan.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo te zien ga je daar nu geen duidelijk antwoord op krijgen dus wacht gewoon even tot morgen
je bent samen op zo'n meet dus je moet samen zorgen dat niemand in zulke gevallen aan hun lot overgelaten wordt. Maar dat is misschien een ouderwetse moraal van mij.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:44 schreef leeell het volgende:
[..]
punt is, je ben niet verantwoordelijk voor haar, er is een verschil tussen normen en waarden, je eigen waarden classificeren als feitelijk is niet reeel.
zij komt er op eigen houtje naar toe, dan mag je er vanuit gaan dat je voor je zelf zorgt (en al helemaal geen meeleven mag verwachten als je gaat schreeuwen etc tegen mensen)
Ze leeft. Ze post. Maar dat betekend niet dat er geen levensgevaar WAS. Zoals al eerder omschreven, waren mensen bekend met een suikerziekte verleden?quote:Op zondag 27 mei 2012 21:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat ze gewoon leeft, post en mensen hebben gezegd dat ze gewoon wakker werd en weer normaal kon lopen, praten en schelden.
Als je in acuut levensgevaar bent, dan lukt je dat niet echt, he. Tevens zijn de mensen die bij de meet waren echt wel in staat acute gevallen te herkennen.
ze hadden even de politie kunnen bellen. ze was overduidelijk niet helemaal jofel op dat moment en was dronken en dee raar. lijkt me niet zo heel gek om dan even te zorgen dat ze iig even profi hulp krijgt he.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:45 schreef leeell het volgende:
[..]
onzin, jij heb geen verplichting om iemand tot in den treure te begeleiding als ze zich misdraagt.
Ik denk dat Crutch nog even aan het nadenken is over de volgende stap. Is voor een mod ook niet leuk, zoiets.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dat is weer een beetje jammer... Kom meteen met een verklaring en ga die niet achteraf zitten te bedenken, denk ik dan.
niks mis mee hoor, maar om het als "verplicht" te zien is overdrevenquote:Op zondag 27 mei 2012 21:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
je bent samen op zo'n meet dus je moet samen zorgen dat niemand in zulke gevallen aan hun lot overgelaten wordt. Maar dat is misschien een ouderwetse moraal van mij.
Oh boo-freaking-hoo. Een gemiddeld mens reageert zo als diegene te veel alcohol op heeft. Ja, je kan wel de gehele medische gids openslaan, en elk symptoom breed uitmeten, maar dit is gewoon een gevalletje comazuiperij.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nou nee, bij suikerziekte hypo/hyper(?) aanval (wat je kunt krijgen door grote hoeveelheden alcohol) is agressief gedrag en stemmingswisseling een symptoom daarvan.
ja dat had het beste geweest denk ik, maar toch, je ben nergens toe verplicht, dat moet iemand voor zichzelf beslissen.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:46 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ze hadden even de politie kunnen bellen. ze was overduidelijk niet helemaal jofel op dat moment en was dronken en dee raar. lijkt me niet zo heel gek om dan even te zorgen dat ze iig even profi hulp krijgt he.
Fout.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:46 schreef Maringo het volgende:
[..]
Alleen mensen met BHV of een ander soort EHBO diploma behoren te reageren op zulke dingen, alle andere mensen gaan gewoon vrijuit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |