abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112101085
Welkom in het Feedback R&P!

R&P FAQ (vernieuwd) - eerst lezen, dan posten voor de nieuwe FAQ

:7
pi_112101115
hij moet nog sticky. re? crutch? :7
  zondag 27 mei 2012 @ 20:59:50 #3
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_112101126
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 20:59 schreef dawg het volgende:
hij moet nog sticky. re? crutch? :7
Is al gedaan.
  zondag 27 mei 2012 @ 21:00:08 #4
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_112101133
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 20:56 schreef kree het volgende:

[..]

Komt eerder omdat dit niet de eerste keer is?
Er zijn er meer weg gegaan door dit soort gezeik.

Toen bleef het topic open en gingen de betreffende personen maar weg.
Hopelijk maar een leermomentje voor jullie.

En crutch zal vast niet te beroerd zijn om het morgen weer open te gooien en misschien kunnen we het dan wel gewoon leuk houden?
Want het is wel een gezellig topic en ik zie het liever niet verdwijnen ook.
Jullie? Sorry? Ik kwam net binnenvallen en probeerde de discussie een beetje te sussen, oké, ik faalde, maar toch.

FOK!users zijn soms gewoon hard, ik heb m'n portie ook wel gehad. Maar zoals ik het terug lees, is S_O zelf de grootste onruststookster.

quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 20:57 schreef dawg het volgende:

[..]

het gaat niet om crutch. :')

fijn dat het prima mensen zijn, ik zie dat niet terug. al een tijdje niet. dat er nu een paar pas net in het topic posten en niet in tc maakt geen fuck uit natuurlijk.
Jawel, hij gooit het topic op slot zonder ook maar een woord te wisselen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_112101137
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 20:59 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Is al gedaan.
dank. ~:)
pi_112101182
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:00 schreef Samzz het volgende:

Jawel, hij gooit het topic op slot zonder ook maar een woord te wisselen.
nee, jij post pas net. dit is al aan de gang sinds dec vorig jaar ongeveer. structureel mensen aanvallen kleineren treiteren etc. de gepestte user verschilt zo nu en dan, de kern van treiteraars blijft hetzelfde, het is alleen meer ondergronds gegaan.

ik snap crutch wel, al vind ik het ook niet helemaal terecht.
  zondag 27 mei 2012 @ 21:03:14 #7
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_112101231
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:01 schreef dawg het volgende:

[..]

nee, jij post pas net. dit is al aan de gang sinds dec vorig jaar ongeveer. structureel mensen aanvallen kleineren treiteren etc. de gepestte user verschilt zo nu en dan, de kern van treiteraars blijft hetzelfde, het is alleen meer ondergronds gegaan.

ik snap crutch wel, al vind ik het ook niet helemaal terecht.
Ik snap Crutch niet. Maar dat heb ik wel met meer van zijn beslissingen en daarin ben ik niet de enige.

Maar goed, ik heb inderdaad niet meegekregen dat die treiterijen al zo lang bezig zijn, misschien omdat het niet zo is? Of omdat men het zich meer aantrekt dan zou moeten?

Ik ben benieuwd wanneer ik getreiterd ga worden, dan :7.
pi_112101249
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:03 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik snap Crutch niet. Maar dat heb ik wel met meer van zijn beslissingen en daarin ben ik niet de enige.

Maar goed, ik heb inderdaad niet meegekregen dat die treiterijen al zo lang bezig zijn, misschien omdat het niet zo is? Of omdat men het zich meer aantrekt dan zou moeten?

Ik ben benieuwd wanneer ik getreiterd ga worden, dan :7.
geen idee, ik ondervind er last van in mijn postplezier vandaar dat ik nu lekker ertegen ageer. :Y)
pi_112101282
Ik had eigenlijk een constructievere discussie voor ogen. Elkaar van van alles en nog wat beschuldigen is niet echt heel erg nuttig.

Ik vraag me vooral gewoon af waarom de moderators hebben besloten om het topic dicht te gooien: het gaat om een meet waar ook gebruikers die niet uit de reeks komen bij betrokken waren en het treft heel veel users die er niets mee te maken hebben en geen idee hebben waar het over gaat.

De in mijn ogen wat slechtere sfeer hangt al een tijdje in het topic, dus als het de moderators daarom gaat dan zijn ze al te laat. Dat is iets wat of al veel eerder aangepakt had moeten worden of wat je even moet laten gaan tot de sfeer weer vanzelf verbetert.

Ik ben van mening dat het dicht gooien van het topic niet echt een duidelijk doel lijkt te hebben en buitenproportioneel is :) Het zou fijn zijn als er op zijn minst een doel wordt gecommuniceerd zodat gewerkt kan worden aan een oplossing.
  zondag 27 mei 2012 @ 21:04:55 #10
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_112101283
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:03 schreef dawg het volgende:

[..]

geen idee, ik ondervind er last van in mijn postplezier vandaar dat ik nu lekker ertegen ageer. :Y)
Dat is precies de reden waarom ik hier Crutch vraag zijn beslissing eens toe te lichten. Dat is niet teveel gevraagd, toch :7.
pi_112101287
quote:

[..]

Jullie? Sorry? Ik kwam net binnenvallen en probeerde de discussie een beetje te sussen, oké, ik faalde, maar toch.

FOK!users zijn soms gewoon hard, ik heb m'n portie ook wel gehad. Maar zoals ik het terug lees, is S_O zelf de grootste onruststookster.

Gewoon hard?
Nou doe dat dan eens een keer niet en kwam net zo binnen vallen als jou, heb het niet gevolgd.
Maar kan het best goed begrijpen.
Van mij part had het vorige week ook wel even op slot gemogen.

Mensen realiseren niet wat woorden (en ja zelfs is het op fok) met mensen kunnen doen.
Ik was er vorige week ook niet echt blij om namelijk.

En dat waren nog woorden en dan heb ik het nog geneens over de rest (wat nu al lekker verspreid is tussen mensen) nog gaat doen met iemand.
Dat laatste is nog het ergste eigenlijk.
Do what you love, love what you do!
  zondag 27 mei 2012 @ 21:05:12 #12
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_112101288
quote:
Maar een beetje nuance aanbrengen als je he-le-maal geen idee hebt waar je het over hebt zou je sieren.
Oh, en dat geldt ook voor Crutch, wat een verschrikkelijke huilebalk ben je dat je een topic dicht gooit waarbij de meeste mensen geen flauw idee hebben dat er überhaupt een meet is geweest zeg, jezus christus...
  zondag 27 mei 2012 @ 21:05:27 #13
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112101296
quote:

Klopt, ze reageert zelfs aanvallend richting mij terwijl ik haar probeer te helpen. Kijk, ik ben ook niet perfect en ik kan domme dingen zeggen (ik ben ook maar een mens), maar de intentie achter mijn posts (dat ik haar probeer te helpen) is altijd duidelijk.
Ik heb haar een een paar DMs gestuurd om haar te kalmeren en daar heeft ze niet op gereageerd. Ze accepteert geen hulp en wil alleen maar lopen flippen, terwijl dat helemaal niet helpt.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  zondag 27 mei 2012 @ 21:06:00 #14
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_112101318
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 20:56 schreef Samzz het volgende:
Klopt, maar wel een mod. En dan mag je toch wel verwachten dat er eerst fatsoenlijk aan wordt gegeven dat het nu klaar is. En niet meteen met slotjes gegooid gaat worden zonder enige uitleg.

Als je dat niet kan, moet je geen mod worden.
Tja, maar wat ik ervan begrijp is dat er een meeting is geweest. Allerlei mensen daar ruzie met elkaar hebben gekregen. Dat vervolgens op het forum zijn gaan uitvechten.

Crutch was blijkbaar niet op die meeting. Dus waarom zou hij zich met jullie persoonlijke ruzietjes moeten gaan bemoeien?
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
  zondag 27 mei 2012 @ 21:06:07 #15
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_112101324
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:05 schreef kree het volgende:

[..]

Gewoon hard?
Nou doe dat dan eens een keer niet en kwam net zo binnen vallen als jou, heb het niet gevolgd.
Maar kan het best goed begrijpen.
Van mij part had het vorige week ook wel even op slot gemogen.

Mensen realiseren niet wat woorden (en ja zelfs is het op fok) met mensen kunnen doen.
Ik was er vorige week ook niet echt blij om namelijk.

En dat waren nog woorden en dan heb ik het nog geneens over de rest (wat nu al lekker verspreid is tussen mensen) nog gaat doen met iemand.
Dat laatste is nog het ergste eigenlijk.
Welkom in de echte wereld :).
pi_112101361
quote:
3s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:06 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Tja, maar wat ik ervan begrijp is dat er een meeting is geweest. Allerlei mensen daar ruzie met elkaar hebben gekregen. Dat vervolgens op het forum zijn gaan uitvechten.

Crutch was blijkbaar niet op die meeting. Dus waarom zou hij zich met jullie persoonlijke ruzietjes moeten gaan bemoeien?
Waarom voelt hij zich dan überhaupt genoodzaakt om in te grijpen, dat is de vraag die wij stellen :)
  zondag 27 mei 2012 @ 21:07:55 #17
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_112101376
quote:
3s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:06 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Laat ik even duidelijk hebben dat ik er niet bij was, dat ten eerste, ik weet samenvattend wat er is voorgevallen en ik weet ook dat iemand ontzettend in de slachtofferrol kruipt en het zelf niet los kan laten.

Op het moment dat Crutch binnen kwam, was de discussie eigenlijk al aan het afkoelen. Ik ben gewoon benieuwd waarom het topic is gesloten, vooral omdat het een meeting betrof waar maar een paar mensen bij betrokken waren en ook nog eens terwijl de discussie aan het sussen was.
  zondag 27 mei 2012 @ 21:07:57 #18
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_112101378
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:07 schreef benzin het volgende:

[..]

Waarom voelt hij zich dan überhaupt genoodzaakt om in te grijpen, dat is de vraag die wij stellen :)
  zondag 27 mei 2012 @ 21:08:22 #19
92926 Joipoidoipoipoi
pi_112101396
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:07 schreef benzin het volgende:
Omdat het op 'zijn' forum is! :D

Maar wie was nou die kontenknijper?
pi_112101404
quote:
10s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:08 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Huppelmuts
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  zondag 27 mei 2012 @ 21:09:03 #21
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_112101422
quote:
10s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:08 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Dan kan hij ook netjes uitleggen WAAROM er gesloten is. En niet als een hulk alles neerslaan zonder uitleg.

Just my two cents.
  zondag 27 mei 2012 @ 21:09:07 #22
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112101425
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:07 schreef Samzz het volgende:
Op het moment dat Crutch binnen kwam, was de discussie eigenlijk al aan het afkoelen. Ik ben gewoon benieuwd waarom het topic is gesloten, vooral omdat het een meeting betrof waar maar een paar mensen bij betrokken waren en ook nog eens terwijl de discussie aan het sussen was.
Daar ben ik het mee eens. S_O typte inmiddels al niet meer met alleen hoofdletters.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_112101523
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:05 schreef twi het volgende:

[..]

Oh, en dat geldt ook voor Crutch, wat een verschrikkelijke huilebalk ben je dat je een topic dicht gooit waarbij de meeste mensen geen flauw idee hebben dat er überhaupt een meet is geweest zeg, jezus christus...
hier stond net een heel lang verhaal over dat ik uit mijn nek lul en dat jij de spil achter alles zou zijn. toch?

nou, laat ik nog een keer zeggen wat mij steekt hierin.

er is al sinds ik in die reeks post continu gezuig van een aantal users tegen specifieke users. ik hoef geen namen te noemen, een paar zijn daarom uit de sc/tc gegaan, een paar posten nu nog steeds maar hebben van tijd tot tijd de groep weer even tegen zich, en nu dit.

afgezien van wat er waar allemaal wel en niet gezegd is door wie dan ook, wanneer dan ook, laat je iemand gewoon niet aan zijn lot over. en ik denk inderdaad dat dat komt door de onderliggende sfeer van gezuig. misschien heb ik het mis, maar onderschat niet hoe het gedrag van individuen in een groep kan zijn. dat is ook de reden dat de meesten elkaar vinden in de mening over specifieke mensen.

wanneer zulk gedrag tot uiting komt in het dagelijks leven, even los van de specifieke aanleiding maar het hele verhaal eromheen, is dat een grens die je in mijn ogen overgaat.

het zou je zusje maar zijn, die vrolijk naar een meet gaat om daar erachter te komen slecht tegen drank te kunnen, en niemand die vervolgens echt wat doet. een half uur praten met een deken is niks doen inderdaad, als je haar daarna toch achterlaat.

en volgende keer mag je best richting mij kritiek hebben hoor, ik heb het ook. edit is nergens voor nodig.
  zondag 27 mei 2012 @ 21:12:36 #24
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_112101550
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:11 schreef dawg het volgende:
hier stond net een heel lang verhaal over dat ik uit mijn nek lul en dat jij de spil achter alles zou zijn. toch?
Klopt, ik editte 'm per ongeluk weg in plaats van te quoten, godverdomme.
  zondag 27 mei 2012 @ 21:13:08 #25
92926 Joipoidoipoipoi
pi_112101575
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:08 schreef stevenmac26 het volgende:
Huppelmuts
Was jij ook op die meeting en vond je het lekker om in je kont geknepen te worden? :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')