Jullie? Sorry? Ik kwam net binnenvallen en probeerde de discussie een beetje te sussen, oké, ik faalde, maar toch.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:56 schreef kree het volgende:
[..]
Komt eerder omdat dit niet de eerste keer is?
Er zijn er meer weg gegaan door dit soort gezeik.
Toen bleef het topic open en gingen de betreffende personen maar weg.
Hopelijk maar een leermomentje voor jullie.
En crutch zal vast niet te beroerd zijn om het morgen weer open te gooien en misschien kunnen we het dan wel gewoon leuk houden?
Want het is wel een gezellig topic en ik zie het liever niet verdwijnen ook.
Jawel, hij gooit het topic op slot zonder ook maar een woord te wisselen.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:57 schreef dawg het volgende:
[..]
het gaat niet om crutch.
fijn dat het prima mensen zijn, ik zie dat niet terug. al een tijdje niet. dat er nu een paar pas net in het topic posten en niet in tc maakt geen fuck uit natuurlijk.
nee, jij post pas net. dit is al aan de gang sinds dec vorig jaar ongeveer. structureel mensen aanvallen kleineren treiteren etc. de gepestte user verschilt zo nu en dan, de kern van treiteraars blijft hetzelfde, het is alleen meer ondergronds gegaan.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:00 schreef Samzz het volgende:
Jawel, hij gooit het topic op slot zonder ook maar een woord te wisselen.
Ik snap Crutch niet. Maar dat heb ik wel met meer van zijn beslissingen en daarin ben ik niet de enige.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:01 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, jij post pas net. dit is al aan de gang sinds dec vorig jaar ongeveer. structureel mensen aanvallen kleineren treiteren etc. de gepestte user verschilt zo nu en dan, de kern van treiteraars blijft hetzelfde, het is alleen meer ondergronds gegaan.
ik snap crutch wel, al vind ik het ook niet helemaal terecht.
geen idee, ik ondervind er last van in mijn postplezier vandaar dat ik nu lekker ertegen ageer.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap Crutch niet. Maar dat heb ik wel met meer van zijn beslissingen en daarin ben ik niet de enige.
Maar goed, ik heb inderdaad niet meegekregen dat die treiterijen al zo lang bezig zijn, misschien omdat het niet zo is? Of omdat men het zich meer aantrekt dan zou moeten?
Ik ben benieuwd wanneer ik getreiterd ga worden, dan.
Dat is precies de reden waarom ik hier Crutch vraag zijn beslissing eens toe te lichten. Dat is niet teveel gevraagd, tochquote:Op zondag 27 mei 2012 21:03 schreef dawg het volgende:
[..]
geen idee, ik ondervind er last van in mijn postplezier vandaar dat ik nu lekker ertegen ageer.
Gewoon hard?quote:Op zondag 27 mei 2012 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jullie? Sorry? Ik kwam net binnenvallen en probeerde de discussie een beetje te sussen, oké, ik faalde, maar toch.
FOK!users zijn soms gewoon hard, ik heb m'n portie ook wel gehad. Maar zoals ik het terug lees, is S_O zelf de grootste onruststookster.
Oh, en dat geldt ook voor Crutch, wat een verschrikkelijke huilebalk ben je dat je een topic dicht gooit waarbij de meeste mensen geen flauw idee hebben dat er überhaupt een meet is geweest zeg, jezus christus...quote:Maar een beetje nuance aanbrengen als je he-le-maal geen idee hebt waar je het over hebt zou je sieren.
Klopt, ze reageert zelfs aanvallend richting mij terwijl ik haar probeer te helpen. Kijk, ik ben ook niet perfect en ik kan domme dingen zeggen (ik ben ook maar een mens), maar de intentie achter mijn posts (dat ik haar probeer te helpen) is altijd duidelijk.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:00 schreef Samzz het volgende:
FOK!users zijn soms gewoon hard, ik heb m'n portie ook wel gehad. Maar zoals ik het terug lees, is S_O zelf de grootste onruststookster.
Tja, maar wat ik ervan begrijp is dat er een meeting is geweest. Allerlei mensen daar ruzie met elkaar hebben gekregen. Dat vervolgens op het forum zijn gaan uitvechten.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:56 schreef Samzz het volgende:
Klopt, maar wel een mod. En dan mag je toch wel verwachten dat er eerst fatsoenlijk aan wordt gegeven dat het nu klaar is. En niet meteen met slotjes gegooid gaat worden zonder enige uitleg.
Als je dat niet kan, moet je geen mod worden.
Welkom in de echte wereldquote:Op zondag 27 mei 2012 21:05 schreef kree het volgende:
[..]
Gewoon hard?
Nou doe dat dan eens een keer niet en kwam net zo binnen vallen als jou, heb het niet gevolgd.
Maar kan het best goed begrijpen.
Van mij part had het vorige week ook wel even op slot gemogen.
Mensen realiseren niet wat woorden (en ja zelfs is het op fok) met mensen kunnen doen.
Ik was er vorige week ook niet echt blij om namelijk.
En dat waren nog woorden en dan heb ik het nog geneens over de rest (wat nu al lekker verspreid is tussen mensen) nog gaat doen met iemand.
Dat laatste is nog het ergste eigenlijk.
Waarom voelt hij zich dan überhaupt genoodzaakt om in te grijpen, dat is de vraag die wij stellenquote:Op zondag 27 mei 2012 21:06 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Tja, maar wat ik ervan begrijp is dat er een meeting is geweest. Allerlei mensen daar ruzie met elkaar hebben gekregen. Dat vervolgens op het forum zijn gaan uitvechten.
Crutch was blijkbaar niet op die meeting. Dus waarom zou hij zich met jullie persoonlijke ruzietjes moeten gaan bemoeien?
Laat ik even duidelijk hebben dat ik er niet bij was, dat ten eerste, ik weet samenvattend wat er is voorgevallen en ik weet ook dat iemand ontzettend in de slachtofferrol kruipt en het zelf niet los kan laten.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:06 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Tja, maar wat ik ervan begrijp is dat er een meeting is geweest. Allerlei mensen daar ruzie met elkaar hebben gekregen. Dat vervolgens op het forum zijn gaan uitvechten.
Crutch was blijkbaar niet op die meeting. Dus waarom zou hij zich met jullie persoonlijke ruzietjes moeten gaan bemoeien?
quote:Op zondag 27 mei 2012 21:07 schreef benzin het volgende:
[..]
Waarom voelt hij zich dan überhaupt genoodzaakt om in te grijpen, dat is de vraag die wij stellen
Omdat het op 'zijn' forum is!quote:Op zondag 27 mei 2012 21:07 schreef benzin het volgende:
Waarom voelt hij zich dan überhaupt genoodzaakt om in te grijpen, dat is de vraag die wij stellen
Huppelmutsquote:Op zondag 27 mei 2012 21:08 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Omdat het op 'zijn' forum is!
Maar wie was nou die kontenknijper?
Dan kan hij ook netjes uitleggen WAAROM er gesloten is. En niet als een hulk alles neerslaan zonder uitleg.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:08 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Omdat het op 'zijn' forum is!
Maar wie was nou die kontenknijper?
Daar ben ik het mee eens. S_O typte inmiddels al niet meer met alleen hoofdletters.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:07 schreef Samzz het volgende:
Op het moment dat Crutch binnen kwam, was de discussie eigenlijk al aan het afkoelen. Ik ben gewoon benieuwd waarom het topic is gesloten, vooral omdat het een meeting betrof waar maar een paar mensen bij betrokken waren en ook nog eens terwijl de discussie aan het sussen was.
hier stond net een heel lang verhaal over dat ik uit mijn nek lul en dat jij de spil achter alles zou zijn. toch?quote:Op zondag 27 mei 2012 21:05 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, en dat geldt ook voor Crutch, wat een verschrikkelijke huilebalk ben je dat je een topic dicht gooit waarbij de meeste mensen geen flauw idee hebben dat er überhaupt een meet is geweest zeg, jezus christus...
Klopt, ik editte 'm per ongeluk weg in plaats van te quoten, godverdomme.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:11 schreef dawg het volgende:
hier stond net een heel lang verhaal over dat ik uit mijn nek lul en dat jij de spil achter alles zou zijn. toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |