Een overzicht van alle teams is nu hier te vinden, met youtubelinkjesquote:BBC One's The Voice UK will apparently launch on Saturday, March 24. In a press release about the primetime Saturday night talent show's social media strategy, the premiere date was confirmed. However, the BBC still maintains that no official launch date has been set.
Black Eyed Peas star will.i.am, The Script's Danny O'Donoghue, Jessie J and Tom Jones are the coaches in the reality series, which features blind auditions and battle stages before reaching live shows.
The winner of The Voice UK will land a record contract with Universal.
Holly Willoughby and Radio 1's Reggie Yates are hosting the series, which BBC One controller Danny Cohen reportedly spent over £20 million to secure for the broadcaster after a battle with ITV over the rights.
All four judges and the hosts will be at a Central London launch event tomorrow.
jazz had wel altijd de meeste stemmenquote:Op zondag 27 mei 2012 20:48 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien toch niet, en zijn ze niet zo van de negers daar
Zeiden ze dat? Kan het me niet herinnerenquote:Op zondag 27 mei 2012 20:51 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
jazz had wel altijd de meeste stemmen
Ruth toch ook?quote:Op zondag 27 mei 2012 20:51 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
jazz had wel altijd de meeste stemmen
Dat sowieso inderdaad.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:51 schreef Cee het volgende:
Verder was het nummer zelf natuurlijk helemaal ruk.
Lampen, zonnebank, Australie.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:51 schreef Daph_ het volgende:
Wat zijn haar benen bruin (of moet ik zeggen oranje?)
o ja vergetenquote:
Ik heb nog nooit iets gehoord over hoeveelheid stemmenquote:
Ligt het dus niet aan mijquote:Op zondag 27 mei 2012 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iets gehoord over hoeveelheid stemmen
oehoe jaaa laat hem iets van Boy II Men zingen jaquote:Op zondag 27 mei 2012 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
Als Jaz nou een keer Boyz II Men doet, dan kan ik ermee leven dat Tyler naar huis moet.
Oh maar ik mis altijd de helft hoor, ik zit 10 meter van de tv, ben blind en zit op dit scherm altijd driftig te typenquote:
Ja dan ben ik helemaal omquote:Op zondag 27 mei 2012 20:53 schreef MissJ het volgende:
[..]
oehoe jaaa laat hem iets van Boy II Men zingen ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |