quote:Op zondag 27 mei 2012 19:43 schreef Murdera het volgende:
Dames en heren, ik denk dat jullie binnenkort S_O mogen op nemen in het groepje, Klinkt dat super of niet?
Nee.quote:
Ja, en dat is netjes om te doen. Maar als persoon zelf moet je er ook rekening houden dat niet iedereen zo is. Lekker makkelijk om de rest de schuld te geven als je zelf te lam was om op jezelf te passen. Als je als vrouw naar zoiets heen gaat in je eentje, zorg dan op z'n minst dat je je verstand erbij houdt.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ook al is ze er fucking erg aan toe en doet ze kanker fuck up, ik had haar tenminste bij de politie ofzo afgezet.
Ik denk het niet.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:43 schreef Murdera het volgende:
Dames en heren, ik denk dat jullie binnenkort S_O mogen op nemen in het groepje, Klinkt dat super of niet?
Ze stond te zingen en te dansen bij het vuur, als je dat kan, kan je ook achter de rest aan lopen.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja, en dat is netjes om te doen. Maar als persoon zelf moet je er ook rekening houden dat niet iedereen zo is. Lekker makkelijk om de rest de schuld te geven als je zelf te lam was om op jezelf te passen. Als je als vrouw naar zoiets heen gaat in je eentje, zorg dan op z'n minst dat je je verstand erbij houdt.
Pics?quote:Op zondag 27 mei 2012 19:45 schreef Dientje12 het volgende:
me moeder moet kotsen omdat ze de slappe lach heeft ofzo
Die TWI zei ook al dat ze vrij actief was toen ze weg gingen. Schelden, tieren, blijkbaar ook dansen en nog wat dingen. Sorry hoor, maar als je iedereen kunt uitschelden ed., kun je ook achter de rest aanlopen of tenminste naar het station kunnen lopen of natuurlijk zelf de politie bellen. Niemand die daar over begint natuurlijk.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ook al is ze er fucking erg aan toe en doet ze kanker fuck up, ik had haar tenminste bij de politie ofzo afgezet.
Ze hebben al ergere users weg kunnen krijgen, dus laat maar door komen. Ik vermaak me prima.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:43 schreef Murdera het volgende:
watquote:Op zondag 27 mei 2012 19:45 schreef Dientje12 het volgende:
me moeder moet kotsen omdat ze de slappe lach heeft ofzo
Ze was al KO gegaan, en daarna weer wakker geworden, je kunt er dan vanuit gaan dat ze niet meer helemaal 100 is, heb vaak zat mensen meegemaakt die nog wel konden schelden en lopen maar tegelijkertijd dachten ze dat hun mobiel hun fietslseutel was.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:45 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Die TWI zei ook al dat ze vrij actief was toen ze weg gingen. Schelden, tieren, blijkbaar ook dansen en nog wat dingen. Sorry hoor, maar als je iedereen kunt uitschelden ed., kun je ook achter de rest aanlopen of tenminste naar het station kunnen lopen of natuurlijk zelf de politie bellen. Niemand die daar over begint natuurlijk.
[..]
Ze hebben al ergere users weg kunnen krijgen, dus laat maar door komen. Ik vermaak me prima.
Nee, ik heb veel haat te geven maar ik ben bang dat ik te dicht richting de bodem ga, en hoe moet ik dan nog chicks mentaal molesteren?quote:Op zondag 27 mei 2012 19:47 schreef Flippiee het volgende:
Mur houd haar bij jullie. Al kunnen we haar wel handlen hoor. Als ze zelfs hier weggepest wordt.
Oke ik ookquote:Op zondag 27 mei 2012 19:48 schreef monkyyy het volgende:
Okay, ik had me haar heel anders voorgesteld.
Ja geen idee. Misschien moet je dan bij iemand opnieuw in de leer gaan.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, ik heb veel haat te geven maar ik ben bang dat ik te dicht richting de bodem ga, en hoe moet ik dan nog chicks mentaal molesteren?
Ja, ik ook.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:48 schreef monkyyy het volgende:
ik ookquote:Op zondag 27 mei 2012 19:48 schreef monkyyy het volgende:
Wil jij niet voor me in het leer gaan?quote:Op zondag 27 mei 2012 19:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja geen idee. Misschien moet je dan bij iemand opnieuw in de leer gaan.
Ach, als ze zo tekeer kan gaan, kan ze ook voor zichzelf zorgen. Jammer dat ze bestolen is, maar ik geef er echt geen flikker om. Eigen verantwoordelijkheid, had je maar niet zoveel moeten zuipen.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze was al KO gegaan, en daarna weer wakker geworden, je kunt er dan vanuit gaan dat ze niet meer helemaal 100 is, heb vaak zat mensen meegemaakt die nog wel konden schelden en lopen maar tegelijkertijd dachten ze dat hun mobiel hun fietslseutel was.
Instant ban inderdaad.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:52 schreef Flippiee het volgende:
Meetfoto's in een topic plaatsen heb ik slechte ervaring mee.
Wat een slim plan van je, ik verwacht ook niet anders.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan wachten we tot het wat later en kouder is. Komt goed.
quote:Op zondag 27 mei 2012 19:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Pas als iedereen zeker weten klaar is met eten aub.
Er is niets wat tussen ons in kan komen. Vooral niet een beetje warmte.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat een slim plan van je, ik verwacht ook niet anders.
weet niet welke richting ze woont, maar als ik haar was zou ik een psychiater raadplegenquote:Op zondag 27 mei 2012 19:53 schreef Dientje12 het volgende:
Haar leven was al over, nu haar FoK! leven ook...
Erger dan dit kan het niet worden of wel?
Ach, ze heeft al iedereen uit het topic voor blanke smerige racisten enzo uitgemaakt.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:53 schreef Dientje12 het volgende:
Haar leven was al over, nu haar FoK! leven ook...
Erger dan dit kan het niet worden of wel?
quote:Op zondag 27 mei 2012 19:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ach, ze heeft al iedereen uit het topic voor blanke smerige racisten enzo uitgemaakt.
Het kan altijd erger.
lolquote:Op zondag 27 mei 2012 19:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ach, ze heeft al iedereen uit het topic voor blanke smerige racisten enzo uitgemaakt.
Het kan altijd erger.
omg zo schattig moet je stamelen van blijheidquote:Op zondag 27 mei 2012 19:54 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
oh hey
Ik wist niet wat ik moest zeggen toch
Volgens mij niet.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:57 schreef napoleonfour het volgende:
nog steeds geen fotos van ons doornroosje?
Volgens mij ookquote:Op zondag 27 mei 2012 19:57 schreef Monopoly het volgende:
Niet in het topic. DM's werken wel aardig volgens mij
Nee, S_O is een hertje.quote:
jaquote:Op zondag 27 mei 2012 19:55 schreef coban het volgende:
[..]
omg zo schattig moet je stamelen van blijheid
Oh, wist ik niet. Gelukkig heb ik dat ook niet gedaan.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vragen om pic is ook insant ban. Heb ik ervaring mee
Wat nou, wildy. Twas maar een park.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:01 schreef napoleonfour het volgende:
najah terecht dat jullie haar achter lieten, zoiets hoort ook gewoon voor zich zelf te kunnen zorgen in de wildy.
in rotterdam?quote:Op zondag 27 mei 2012 20:01 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wat nou, wildy. Twas maar een park.
Ja dat zou inderdaad beter voor haar zijnquote:Op zondag 27 mei 2012 20:02 schreef monkyyy het volgende:
Ze moet leren niet te caren en gewoon even uitloggen van fok een paar daagjes, nu gaat ze met iedereen in discussie, maakt het voor haar alleen mar kutter
heb hem nu al 12x bekeken, blijf lachenquote:
Die 274x is per IP adres heh.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
heb hem nu al 12x bekeken, blijf lachen
zienquote:Op zondag 27 mei 2012 20:05 schreef napoleonfour het volgende:
hej, monks jij hebt een andere fotodie is nicer
quote:Op zondag 27 mei 2012 20:05 schreef Beach het volgende:
[..]
niet dronken worden en dan blijven liggen he
ik ga ook zo ja. nog even mijn kampeer spullen pakken.quote:
deed ze al een tijdjequote:Op zondag 27 mei 2012 20:06 schreef monkyyy het volgende:
Nu speelt ze ook nog de "Ik ben aangerand" kaart.
Ik heb 1 met 2 negers.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:06 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja er is er ook nog één waar de door 2 negers tegelijk genomen wordt
Ze dacht dat dat zou helpen.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jeetje wat moet dat mens met zoveel accounts.
quote:
omg, blanke racist!quote:Op zondag 27 mei 2012 20:09 schreef Smoofie het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen, sinds ik me haar heb lopen inbeelden, en "hoorde" dat het een nigga was...vind ik het geen hulpeloos klein meisje meer.
Een user.quote:
nounouquote:Op zondag 27 mei 2012 20:09 schreef wietparkiet het volgende:
kunnen we dit niet beter doorzetten op TC ofzo, heb namelijk geen zin in ban
jij was toch aan het kamperen bij een vriend?quote:Op zondag 27 mei 2012 20:09 schreef wietparkiet het volgende:
Exact hetzelfde, in exact hetzelfde topic.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]![]()
Handig wel als je dan weer in veel dezelfde topics komt.
Nee, ik ging drinken bij een vriend. maar meneer is vergeten zijn ouders het huis uit te schoppen dus moesten we wachtenquote:Op zondag 27 mei 2012 20:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
jij was toch aan het kamperen bij een vriend?
Gewoon voor de pc eten tochquote:Op zondag 27 mei 2012 19:52 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik ga eten negurs, jammer dat ik een kwartiertje van deze show moet missen
ah ik ga ook zo maar heb mijn pijpje nog niet opquote:Op zondag 27 mei 2012 20:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee, ik ging drinken bij een vriend. maar meneer is vergeten zijn ouders het huis uit te schoppen dus moesten we wachten
Ik probeer me dan ook terughoudend te houdenquote:Op zondag 27 mei 2012 20:09 schreef wietparkiet het volgende:
Verstand @ work hier.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:10 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik probeer me dan ook terughoudend te houden. Ik geef geen zin om een ban te krijgen om dit domme gedoe
Geen idee.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kan dat?
Wauw.Hij heeft enkel goede gesprekken over mij in feedback.
Stuur eens een pic via DMquote:Op zondag 27 mei 2012 20:12 schreef monkyyy het volgende:
Iemand wilde mij aanranden, maar toen diegene zag dat ik 64kg puur spier, 50kg dl, 25kg bp was, durfde die niet zoveel meer.
Wat een pussy.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:12 schreef monkyyy het volgende:
Iemand wilde mij aanranden, maar toen diegene zag dat ik 64kg puur spier, 50kg dl, 25kg bp was, durfde die niet zoveel meer.
Ze is echt niet goed bij haar hoofdquote:Op zondag 27 mei 2012 20:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Exact hetzelfde, in exact hetzelfde topic.
quote:Op zondag 27 mei 2012 20:12 schreef monkyyy het volgende:
Iemand wilde mij ook ooit aanranden.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:12 schreef monkyyy het volgende:
Ik zou dan nog steeds wel een beetje met je willen stoeien hoorquote:Op zondag 27 mei 2012 20:12 schreef monkyyy het volgende:
quote:Op zondag 27 mei 2012 20:13 schreef Monopoly het volgende:
Dat topic in R&P was topic 450
DAT WAS WEL ECHT FANTASTISCH
Ik snap hetquote:Op zondag 27 mei 2012 20:13 schreef coban het volgende:
het leven zonder whatsapp is moeilijker dan ik dacht
vind het wel fijn als ze meestal tegenstribbelt. Maarjah ik ben dan ook 90kg puur spierquote:Op zondag 27 mei 2012 20:12 schreef monkyyy het volgende:
quote:Op zondag 27 mei 2012 20:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
vind het wel fijn als ze meestal tegenstribbelt. Maarjah ik ben dan ook 90kg puur spier
En dat vanaf je luie stoel?quote:Op zondag 27 mei 2012 20:14 schreef Dimens het volgende:
Vanavond heb ik FOK!kers leren kennen die ik nog nooit gesproken heb.
quote:Op zondag 27 mei 2012 20:14 schreef Dimens het volgende:
Vanavond heb ik FOK!kers leren kennen die ik nog nooit gesproken heb.
Ik ben 50kg puur spier.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
vind het wel fijn als ze meestal tegenstribbelt. Maarjah ik ben dan ook 90kg puur spier
dit jaquote:
waarom is zij er niet? als je zo veel drank hebt gedronken moet je wel eens kotsen.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:16 schreef Flippiee het volgende:
Ohjee zoveel uitgekotste users in een SC, hoe loopt dit af.
LOLOLquote:Op zondag 27 mei 2012 20:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Haha ik had heul niet de lapo zie ik nu
Warm is het zeker. Cholerawarm zelfs.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik vind het wel een waardig onderwerp voor deze warme zondagavond
Kloontje! Hoe is het met jou?quote:
Ja, maar niet knijpen.quote:
Ja, dat zij die meneer die nu in een rolstoel zit ook.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:13 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik zou dan nog steeds wel een beetje met je willen stoeien hoor
Pf, ik blijf wel SC's skippen totdat ze allemaal dicht zijn. Ik geef er echt niks om.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als deze sluit hebben we het radio topic nog
Die mag wel wat leven gebruiken
Wat als we in UDOWUDO uitgekotst worden?quote:Op zondag 27 mei 2012 20:17 schreef Murdera het volgende:
We zijn allemaal uitgekotst door crutch, dus we moeten wel.
Stuur een DMquote:Op zondag 27 mei 2012 20:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
waarom is zij er niet? als je zo veel drank hebt gedronken moet je wel eens kotsen.
quote:Op zondag 27 mei 2012 20:16 schreef Spouwerranger het volgende:
Oke, rel is voorbij. Ik ga maar eens opwarmen, heb nogal honger.
Gewoon hier blijven.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:17 schreef marbasnarf het volgende:
kunnen we niet een voledig nieuwe SC openen...? als we er hier ook uitgekickt worden
dan is het wel heel erg gesteld met julliequote:Op zondag 27 mei 2012 20:17 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Wat als we in UDOWUDO uitgekotst worden?
Helemaal niet. Je had post 300 en niet post 301. Ergo, geen lapo.quote:
quote:
quote:
StevenMac?quote:Op zondag 27 mei 2012 20:17 schreef monkyyy het volgende:
Ja, dat zij die meneer die nu in een rolstoel zit ook.
quote:Op zondag 27 mei 2012 20:17 schreef Murdera het volgende:
We zijn allemaal uitgekotst door crutch, dus we moeten wel.
Users die overal worden uitgekotst door oceanview?quote:Op zondag 27 mei 2012 20:17 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Wat als we in UDOWUDO uitgekotst worden?
zondag 27 mei 2012 @ 20:12:37 #301quote:Op zondag 27 mei 2012 20:18 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Helemaal niet. Je had post 300 en niet post 301. Ergo, geen lapo.
Ik trok het niet meer. Even geen werk meer voor mij.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:17 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Prima, ook met jou? Druk met werk weer?
Wil je met me trouwen?quote:Op zondag 27 mei 2012 19:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja, en dat is netjes om te doen. Maar als persoon zelf moet je er ook rekening houden dat niet iedereen zo is. Lekker makkelijk om de rest de schuld te geven als je zelf te lam was om op jezelf te passen. Als je als vrouw naar zoiets heen gaat in je eentje, zorg dan op z'n minst dat je je verstand erbij houdt.
Ik weet het ook niet.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:18 schreef Monopoly het volgende:
Ik hoorde dat er pics op aanvraag zijn bij iemand.
Ik noem geen namen, maar ik ben het niet zelf.
Morgen 12 uur, starbucks groningen?quote:
allah akbar!quote:Op zondag 27 mei 2012 20:18 schreef coban het volgende:
hier is iedereen welkom voor altijd en eeuwig amen
Zijn er pics van jou billetjes?quote:Op zondag 27 mei 2012 20:18 schreef Monopoly het volgende:
Ik hoorde dat er pics op aanvraag zijn bij iemand.
Ik noem geen namen, maar ik ben het niet zelf.
ehhh...quote:Op zondag 27 mei 2012 20:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Users die overal worden uitgekotst door oceanview?
Ik heb dat wel eens gedaan met Patje en graseter.... Resultaat : een banquote:Op zondag 27 mei 2012 20:17 schreef marbasnarf het volgende:
kunnen we niet een voledig nieuwe SC openen...? als we er hier ook uitgekickt worden
wtf, toennet was het post 300.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
zondag 27 mei 2012 @ 20:12:37 #301
mooi gebedquote:Op zondag 27 mei 2012 20:18 schreef coban het volgende:
hier is iedereen welkom voor altijd en eeuwig amen
True that.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:19 schreef benzin het volgende:
Ik snap sowieso niet helemaal waarom het hele topic op slot gaat omdat er iemand enorm slecht onderbouwd aan het schreeuwen is en iedereen daar een mening over heeft![]()
Je maakte me aan het lachen, dat is toch goed?quote:Op zondag 27 mei 2012 20:19 schreef Smoofie het volgende:
Wat lach je me uit uft? Nu ben je hier niet meer welkom/.
Tuurlijk, is op het station, dat ding is van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat open.quote:
omg met uft in 1 topic postenquote:Op zondag 27 mei 2012 20:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Je maakte me aan het lachen, dat is toch goed?
Door dronken te worden op een meetquote:Op zondag 27 mei 2012 20:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan zorg je toch dat het bekenden worden.
het zijn er wel erg veel inderdaadquote:
Omg Joysaquote:
Whutnouquote:
ZIJ IS VAN MIJquote:Op zondag 27 mei 2012 20:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Omg JoysaWanneer gaan we meeten?
napoleonfour, ik woon op terschelling en hou van slapen in parken.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik ben fktwkgs2012. ik woon op texel en hou van schapen. wie ben jij?
quote:Op zondag 27 mei 2012 20:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Een beetje het AVNZMG topic op een avond met Rokjon.
Ohquote:Op zondag 27 mei 2012 20:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ZIJ IS VAN MIJ
net zoals jij trouwens
hou je waffel dikke tyfusflikkerquote:Op zondag 27 mei 2012 20:21 schreef Monopoly het volgende:
Uft en ik gaan samen lekker eten deze zomer
tof. ik ben er om stipt 12 uur! wel komen hequote:Op zondag 27 mei 2012 20:20 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Tuurlijk, is op het station, dat ding is van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat open.
Je herkent me aan de sneeuwmuts, grote bril zonder glazen en mac laptopje waarop ik mijn roman schrijf.
quote:Op zondag 27 mei 2012 20:21 schreef Monopoly het volgende:
Steven en ik gaan lekker samen touren binnenkortquote:Op zondag 27 mei 2012 20:21 schreef Monopoly het volgende:
trio tochquote:Op zondag 27 mei 2012 20:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ZIJ IS VAN MIJ
net zoals jij trouwens
kloptquote:Op zondag 27 mei 2012 20:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Steven en ik gaan lekker samen touren binnenkort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |