quote:Op zondag 27 mei 2012 19:39 schreef Flippiee het volgende:
Als iemand pics krijgt, dmen we die wel even rond, ja toch?
Ironisch ditquote:Op zondag 27 mei 2012 19:39 schreef Flippiee het volgende:
Neequote:Op zondag 27 mei 2012 19:39 schreef Flippiee het volgende:
En dan achteraf ook nog het slachtoffer spelen. Ik kan daar bijzonder slecht tegen.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
En ik snap niet dat je zoveel zuipt als je geen van de mensen waarmee je bent echt kentEn al helemaal niet als je niet tegen drank kan.
Ja dat dus. De verantwoording ligt ten alle tijde nog steeds bij jezelf. Het is niet alsof ze je vastgehouden hebben en vodka hebben gevoerd.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:40 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
En dan achteraf ook nog het slachtoffer spelen. Ik kan daar bijzonder slecht tegen.
Ook al is ze er fucking erg aan toe en doet ze kanker fuck up, ik had haar tenminste bij de politie ofzo afgezet.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:41 schreef Snuf. het volgende:
Ze doet trouwens ook alsof niemand haar probeerde te helpen, maar er is een vuurtje gemaakt om warm te worden, ze heeft kleden gekregen, Mono heeft haar tot rust proberen te brengen, maar ze bleef maar zo doen. Het houdt een keertje op natuurlijk.
Zo koud was het niet gisteravond toch?quote:Op zondag 27 mei 2012 19:41 schreef Snuf. het volgende:
Ze doet trouwens ook alsof niemand haar probeerde te helpen, maar er is een vuurtje gemaakt om warm te worden, ze heeft kleden gekregen, Mono heeft haar tot rust proberen te brengen, maar ze bleef maar zo doen. Het houdt een keertje op natuurlijk.
quote:Op zondag 27 mei 2012 19:43 schreef Murdera het volgende:
Dames en heren, ik denk dat jullie binnenkort S_O mogen op nemen in het groepje, Klinkt dat super of niet?
zelfs hier past ze niet denk ikquote:Op zondag 27 mei 2012 19:43 schreef Murdera het volgende:
Dames en heren, ik denk dat jullie binnenkort S_O mogen op nemen in het groepje, Klinkt dat super of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |