omg, blanke racist!quote:Op zondag 27 mei 2012 20:09 schreef Smoofie het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen, sinds ik me haar heb lopen inbeelden, en "hoorde" dat het een nigga was...vind ik het geen hulpeloos klein meisje meer.
Een user.quote:
nounouquote:Op zondag 27 mei 2012 20:09 schreef wietparkiet het volgende:
kunnen we dit niet beter doorzetten op TC ofzo, heb namelijk geen zin in ban
jij was toch aan het kamperen bij een vriend?quote:Op zondag 27 mei 2012 20:09 schreef wietparkiet het volgende:
Exact hetzelfde, in exact hetzelfde topic.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]![]()
Handig wel als je dan weer in veel dezelfde topics komt.
Nee, ik ging drinken bij een vriend. maar meneer is vergeten zijn ouders het huis uit te schoppen dus moesten we wachtenquote:Op zondag 27 mei 2012 20:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
jij was toch aan het kamperen bij een vriend?
Gewoon voor de pc eten tochquote:Op zondag 27 mei 2012 19:52 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik ga eten negurs, jammer dat ik een kwartiertje van deze show moet missen
ah ik ga ook zo maar heb mijn pijpje nog niet opquote:Op zondag 27 mei 2012 20:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee, ik ging drinken bij een vriend. maar meneer is vergeten zijn ouders het huis uit te schoppen dus moesten we wachten
Ik probeer me dan ook terughoudend te houdenquote:Op zondag 27 mei 2012 20:09 schreef wietparkiet het volgende:
Verstand @ work hier.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:10 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik probeer me dan ook terughoudend te houden. Ik geef geen zin om een ban te krijgen om dit domme gedoe
Geen idee.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kan dat?
Wauw.Hij heeft enkel goede gesprekken over mij in feedback.
Stuur eens een pic via DMquote:Op zondag 27 mei 2012 20:12 schreef monkyyy het volgende:
Iemand wilde mij aanranden, maar toen diegene zag dat ik 64kg puur spier, 50kg dl, 25kg bp was, durfde die niet zoveel meer.
Wat een pussy.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:12 schreef monkyyy het volgende:
Iemand wilde mij aanranden, maar toen diegene zag dat ik 64kg puur spier, 50kg dl, 25kg bp was, durfde die niet zoveel meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |