waarom is zij er niet? als je zo veel drank hebt gedronken moet je wel eens kotsen.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:16 schreef Flippiee het volgende:
Ohjee zoveel uitgekotste users in een SC, hoe loopt dit af.
LOLOLquote:Op zondag 27 mei 2012 20:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Haha ik had heul niet de lapo zie ik nu
Warm is het zeker. Cholerawarm zelfs.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik vind het wel een waardig onderwerp voor deze warme zondagavond
Kloontje! Hoe is het met jou?quote:
Ja, maar niet knijpen.quote:
Ja, dat zij die meneer die nu in een rolstoel zit ook.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:13 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik zou dan nog steeds wel een beetje met je willen stoeien hoor
Pf, ik blijf wel SC's skippen totdat ze allemaal dicht zijn. Ik geef er echt niks om.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als deze sluit hebben we het radio topic nog
Die mag wel wat leven gebruiken
Wat als we in UDOWUDO uitgekotst worden?quote:Op zondag 27 mei 2012 20:17 schreef Murdera het volgende:
We zijn allemaal uitgekotst door crutch, dus we moeten wel.
Stuur een DMquote:Op zondag 27 mei 2012 20:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
waarom is zij er niet? als je zo veel drank hebt gedronken moet je wel eens kotsen.
quote:Op zondag 27 mei 2012 20:16 schreef Spouwerranger het volgende:
Oke, rel is voorbij. Ik ga maar eens opwarmen, heb nogal honger.
Gewoon hier blijven.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:17 schreef marbasnarf het volgende:
kunnen we niet een voledig nieuwe SC openen...? als we er hier ook uitgekickt worden
dan is het wel heel erg gesteld met julliequote:Op zondag 27 mei 2012 20:17 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Wat als we in UDOWUDO uitgekotst worden?
Helemaal niet. Je had post 300 en niet post 301. Ergo, geen lapo.quote:
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |