Ja ja en nog meer fanatsie?quote:Op zondag 27 mei 2012 19:25 schreef deelnemer het volgende:
[..]
De aardkorst werkt voortdurend (op geologische tijdschaal).
Even serieus, dit is zo makkelijk te googelen dat het hilarisch wordt.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:24 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Als het miljoenen jaren gestroomd is. waar zijn is delta?
Kan ik beter aan jou vragen, water stroomt toch afwaarts en niet opwaarts.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:27 schreef Kaasrol het volgende:
TS, heb jij uberhaupt middelbare school gedaan eigenlijk?
Waarom moet daar een meer voor zijn? De Rijn heeft ook geen groot meer bovenaan, hoor.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:29 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Kan ik beter aan jou vragen, water stroomt toch afwaarts en niet opwaarts.
Hoe groot is de meer waar al dat water heeft gestaan boven Grand Canyon?
Jij ook?quote:Op zondag 27 mei 2012 19:27 schreef Uitstekelbaars het volgende:
Kindom34. Heb je dat stuk tekst überhaupt wel gelezen?
Mijn God weer Wikipedia onzin weerquote:Op zondag 27 mei 2012 19:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Even serieus, dit is zo makkelijk te googelen dat het hilarisch wordt.
[ afbeelding ]
Wat? Omdat het plaatje van Wikipedia komt?quote:Op zondag 27 mei 2012 19:32 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Jij ook?
[..]
Mijn God weer Wikipedia onzin weer
Je kunt lullen als brugman, je ontkomt niet aan de feiten wat er gebeurd is, 17 Miljoen jaren stroming en zo de Grand Canyon is ontstaan hoe groot en diep moet de meer zijn wel?quote:Op zondag 27 mei 2012 19:30 schreef Uitstekelbaars het volgende:
Kijk eens, Kingdom34, ik heb het nog een keertje voor je gevonden. Maar nu iets duidelijker uitgelegd. En je vaste mantra 'dat is nooit waargenomen/bewezen/door gelovigen vastgesteld' gaat hierbij niet op want je kan zelfs naar Limburg gaan om het waar te nemen. Joepie!
Stromend water kan het aardoppervlak op vier verschillende manieren eroderen: wassen, afbreken, afschuren en oplossen. Wassen is het verwijderen van losse fragmenten. Loszittend vuil wordt door het water meegesleurd en afgevoerd. Van deze vorm van erosie maak je zelf ook gebruik als je onder de douche staat en er schoon weer onder vandaan komt. Stromend water kan ook stukken rots van de geulbodem afbreken, door kleine scheurtjes open te duwen en te vergroten, net zo lang tot er een stuk loslaat. Stukken rots kunnen ook afbreken doordat met de stroom meegesleurde stenen er tegenaan botsen. Water met daarin zanddeeltjes kan werken als schuurpapier. De geulbodem en -wanden worden dan continu bewerkt door ertegenaan botsende zanddeeltjes, die ruwe oppervlakken afschuren en soms zelfs helemaal gladpolijsten. Ook stenen die de rivier meevoert worden op deze manier gladgeschuurd, wat bijvoorbeeld te zien is aan het gladde en ronde grind in de Zuid-Limburgse Maas. Als laatste kan water mineralen uit gesteenten oplossen. Dit gebeurt vooral doordat zuren die in het water zitten, reageren met de kalk in de ondergrond. Een deel van de kalk lost op, waardoor grote gaten (dolines genoemd) in de ondergrond kunnen ontstaan. In Nederland zijn dolines vooral in Zuid-Limburg te vinden, waar de bodem uit gemakkelijk oplosbare kalksteen bestaat.
Het systeem van door water uitgesleten dalen in Zuid-Limburg.
Een rivier snijdt zich in het landschap in door een combinatie van wassen, afbreken, afschuren en oplossen. Tot welk zichtbaar effect dat leidt in het landschap, is afhankelijk van de omstandigheden ter plaatse. Hoe harder de ondergrond, hoe rechter de insnijding en dus hoe verticaler de gevormde dalen. Vooral als de ondergrond ondertussen langzaam omhoogkomt, kunnen diepe dalen ontstaan, die over het algemeen een V-vorm hebben. Eén van de bekendste voorbeelden van een dergelijke rivierinsnijding is de Grand Canyon in de Verenigde Staten, maar ook in Nederland kun je dit effect zien.
In Zuid-Limburg (en de zuidelijker gelegen Ardennen) is het land sinds het Laat-Mioceen (ongeveer 6 miljoen jaar geleden) omhoog aan het komen, waardoor de Maas, maar ook kleinere rivieren zoals de Geul, zich in de ondergrond konden insnijden door kalksteen op te lossen en weg te voeren. Zo ontstonden de tientallen meters diepe dalen, die typerend zijn voor het Zuid-Limburgse landschap. Foutief wordt dit reliëfrijke landschap 'heuvellandschap' genoemd. Maar het reliëf bestaat eigenlijk niet uit heuvels maar uit een stelsel van uitgesleten dalen, een soort 'mini-Grand Canyons'. Zuid-Limburg zou je dan ook beter een 'dallandschap' kunnen noemen.
Er is geen delta te vinden in de grand canyonquote:Op zondag 27 mei 2012 19:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat? Omdat het plaatje van Wikipedia komt?Dit is gewoon op te zoeken in google maps. Heeft niets met wiki te maken. Hier: plaatje dat niet van wiki komt. Zelfde delta.
[ afbeelding ]
Havo NT. Ik heb nooit gezegd dat water opwaarts stroomt, integendeel, jij bent de enige die beweert dat dit nodig is.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:29 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Kan ik beter aan jou vragen, water stroomt toch afwaarts en niet opwaarts.
Hoe groot is de meer waar al dat water heeft gestaan boven Grand Canyon?
Waarom MOET er een meer zijn?quote:Op zondag 27 mei 2012 19:33 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Je kunt lullen als brugman, je ontkomt niet aan de feiten wat er gebeurd is, 17 Miljoen jaren stroming en zo de Grand Canyon is ontstaan hoe groot en diep moet de meer zijn wel?
Wie zijn dat, evolutionisten?quote:Op zondag 27 mei 2012 19:33 schreef Uitstekelbaars het volgende:
Ohja, Kingdom34, sorry. Ik vergat de bronnen te noemen! Voordat je weer gaat gillen dat het nooit bewezen is. Succes met je kritische weerlegging in één zin.
»Berendsen, H.J.A. 2005. Landschap in delen. Overzicht van de geofactoren. - Van Gorcum & Comp., Assen.
»Berendsen, H.J.A. 2005. Landschappelijk Nederland. - Van Gorcum & Comp., Assen.
»Beusekom, E.J. van 2007. Bewogen aarde. Aardkundig erfgoed in Nederland. - Matrijs, Utrecht.
»Erkens, G., K.M. Cohen, M.J.P. Gouw, H. Middelkoop & W.Z. Hoek 2006. Holocene sediment budgets of the Rhine Delta (The Netherlands): a record of changing sediment delivery. - Sediment Dynamics and the Hydromorphology of Fluvial Systems (Proceedings of a symposium held in Dundee, UK, July 2006). - IAHS Publications 306: 406-415.
»Gans, W. de 2006. ANWB Geologieboek van Nederland. - ANWB, Den Haag.
»Hoffmann, T., G. Erkens, K. M. Cohen, P. Houben, J. Seidel & R. Dikau 2007. Holocene floodplain sediment storage and hillslope erosion within the Rhine catchment. - The Holocene 17: 105-118
»Marshak, S. 2001. Earth, portrait of a planet. - Norton & Company, New York.
»Meulen, S. van der, J. Joziasse, G. van Meurs, G. van den Ham & E. Vastenburg, 2008. Sturende factoren erosie, transport en sedimentatie in stroomgebieden Rijn en Maas. - Deltares Rapport, in opdracht van Delft Cluster.
»Mulder, E.F.J. de, M.C. Geluk, I.L. Ritsema, W.E. Westerhoff en T.E. Wong 2003. De ondergrond van Nederland. - Wolters-Noordhoff, Gronigen.
Ohja nog één ding. Waarom heb je als gelovige steeds de neiging om alles te weerleggen met: dat is nooit waargenomen. Terwijl je zelf in een onzichtbare God gelooft. Apart...
Nee, waarom zou dat ook?quote:Op zondag 27 mei 2012 19:34 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Er is geen delta te vinden in de grand canyon
Het is een insect weet je nog?quote:Op zondag 27 mei 2012 19:34 schreef Uitstekelbaars het volgende:
Ohja en waarom hebben pissebedden kieuwen? Pas de 4e keer dat ik het vraag...
Echt waar TS. Je neemt geen enkele bron aan als het niet recht uit een bijbelvers is geciteerd, hoe wil je dan überhaupt discussie voeren?quote:
Waar water stroom moet een bron hebben toch?quote:
Oh, ik heb daarop gezeten (waren grotendeels idiote kinderen en voelde me er niet echt thuis), doe nu ondanks dat toch VWO, maar zulke figuren als Kingdom34 ben ik daar niet tegengekomen.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:34 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Havo NT. Ik heb nooit gezegd dat water opwaarts stroomt, integendeel, jij bent de enige die beweert dat dit nodig is.
Wat heb jij gedaan, basisschool speciaal onderwijs? Zo niet dan weet je die schijn wel goed op te houden.
De Rijn heeft ook geen meer als bron. De Amazone ook niet. Ontken je dat die al duizenden jaren stromen?quote:Op zondag 27 mei 2012 19:36 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Waar water stroom moet een bron hebben toch?
Of de meer vult automatisch aan elke Jaar of niet?
Speciaal voor jou, een mooi plaatje. Misschien snap je het nu wel.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:36 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Waar water stroom moet een bron hebben toch?
Of de meer vult automatisch aan elke Jaar of niet?
Dat is zo omdat jij het zegt.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:34 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 mei 2012 19:36 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Omdat het er moet zijn als er zoveel water is geweest over langere periode of tijd.
quote:Op zondag 27 mei 2012 19:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
De Rijn heeft ook geen meer als bron. De Amazone ook niet. Ontken je dat die al duizenden jaren stromen?
Ik vroeg war de bron is waar al dat water is gebleven als het 17 Miljoen jaar blijft stromen.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:35 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Echt waar TS. Je neemt geen enkele bron aan als het niet recht uit een bijbelvers is geciteerd, hoe wil je dan überhaupt discussie voeren?
Zie 3 posts omhoog. Waterkringloop, 2e jaars aardrijkskunde.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:37 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Ik vroeg war de bron is waar al dat water is gebleven als het 17 Miljoen jaar blijft stromen.
Jullie gaan gelijk in defense mode.
Leg jij het eens uit onze VWO studentjequote:Op zondag 27 mei 2012 19:36 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Oh, ik heb daarop gezeten (waren grotendeels idiote kinderen en voelde me er niet echt thuis), doe nu ondanks dat toch VWO, maar zulke figuren als Kingdom34 ben ik daar niet tegengekomen.
Hou op met mijn posts negerenquote:Op zondag 27 mei 2012 19:39 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Leg jij het eens uit onze VWO studentje
Waar komt al dat water vandaan als het 17 Miljoen jaar gestroomd is en waarom geen Delta is?
Laat eens dat knappe koppie werken
Er is geen spraken van circulatie slimme.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:37 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Speciaal voor jou, een mooi plaatje. Misschien snap je het nu wel.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 mei 2012 19:39 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Er is geen spraken van circulatie slimme.
Je moet nog veel leren over de realiteit.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:38 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Zie 3 posts omhoog. Waterkringloop, 2e jaars aardrijkskunde.
Ja? Waarom is daar een meer voor nodig?quote:Op zondag 27 mei 2012 19:39 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
We hebben over Grand Canyon is ontstaan.
Gast, nu kom je gewoon over als een zielige troll. Dit kun je overal om je heen zien.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:39 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Er is geen spraken van circulatie slimme.
Af en toe is er dit magisch verschijnsel bekend als regen. Evolutionisten beweren dat dit een deel van de watercyclus is. Maar dit is natuurlijk God die ons water schenkt.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:39 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Waar komt al dat water vandaan als het 17 Miljoen jaar gestroomd is en waarom geen Delta is?
Je hebt geen antwoord voor mijn argument, dus ga je op zo'n tour of ga je verder zoeken evolutionisten site?quote:
Nou, God knipte in zijn vingers, en toen viel al dat water naar beneden. Plausibel toch?quote:Op zondag 27 mei 2012 19:39 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Deze realiteit is overal om je heen. Wat denk je dan dat wolken zijn?quote:Op zondag 27 mei 2012 19:40 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Je moet nog veel leren over de realiteit.
Zelfs jij weet het niet, je opleiding heb je ook niks aan.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:41 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Nou, God knipte in zijn vingers, en toen viel al dat water naar beneden. Plausibel toch?
Je argument, dat is dan 'dat er geen meer is'? Terwijl net aangetoond is dat dat absoluut niet nodig is?quote:Op zondag 27 mei 2012 19:41 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Je hebt geen antwoord voor mijn argument, dus ga je op zo'n tour of ga je verder zoeken evolutionisten site?
Waarom er geen Delta is? Gast, je hebt net 4 beelden van de satelliet voor je neus gekregen. En 1 minuut later herhaal je vrolijk: er is geen delta.quote:en waarom geen Delta is?
Nee, maar in mijn heilige boek is dat geopenbaard, dus het is de waarheid. Hou op met die verhalen van jouw afgod.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:41 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Zelfs jij weet het niet, je opleiding heb je ook niks aan.
Je denkt dat paar wolken even de meer opvult waar 17 Miljoen jaar stroomde ik heb zo'n idee dat je daar in geloofdquote:Op zondag 27 mei 2012 19:41 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Deze realiteit is overal om je heen. Wat denk je dan dat wolken zijn?
Idioot.
Ja.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:42 schreef Uitstekelbaars het volgende:
[..]
Waarom er geen Delta is? Gast, je hebt net 4 beelden van de satelliet voor je neus gekregen. En 1 minuut later herhaal je vrolijk: er is geen delta.
Dus als jij me satellietbeeld en een foto van Mount Everest laat zien dan kan ik gewoon zeggen: er is geen Mount Everest?
Alle wetenschappelijke sites zijn onbetrouwbare evolutionistensites vooral wikipedia. Gelukkig hebben we nog creationistensites en conservapedia (de goede wikipedia)quote:Op zondag 27 mei 2012 19:41 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Je hebt geen antwoord voor mijn argument, dus ga je op zo'n tour of ga je verder zoeken evolutionisten site?
Ik heb nooit gezegd dat er geen delta is voor Grand Canyon.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:42 schreef Uitstekelbaars het volgende:
[..]
Waarom er geen Delta is? Gast, je hebt net 4 beelden van de satelliet voor je neus gekregen. En 1 minuut later herhaal je vrolijk: er is geen delta.
Dus als jij me satellietbeeld en een foto van Mount Everest laat zien dan kan ik gewoon zeggen: er is geen Mount Everest?
Er. Is. Geen. Meer. Nodig. Geef eens antwoord op deze post:quote:Op zondag 27 mei 2012 19:43 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Je denkt dat paar wolken even de meer opvult waar 17 Miljoen jaar stroomde ik heb zo'n idee dat je daar in geloofd
Dan nog is het te weinig om de meer op te vullen.
Heb je een andere theorie?
quote:Op zondag 27 mei 2012 19:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
De Rijn heeft ook geen meer als bron. De Amazone ook niet. Ontken je dat die al duizenden jaren stromen?
Vertel nou eens waarom er per sé een meer moet zijn en het geen smelwater/grondwater kan zijn.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:43 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Je denkt dat paar wolken even de meer opvult waar 17 Miljoen jaar stroomde ik heb zo'n idee dat je daar in geloofd
De andere theorie dat uit de kont van een God water gespoten werd en die kwam op de aarde. Het is een feit hoor, want het is nooit waargenomen, maar het staat in mijn heilige boek, en kom nu niet aan met je kinderachtige theorietjes van je God.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:43 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 mei 2012 19:43 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat er geen delta is voor Grand Canyon.
quote:Op zondag 27 mei 2012 19:34 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Ga je nog antwoord geven met je knappe koppiequote:Op zondag 27 mei 2012 19:42 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Nee, maar in mijn heilige boek is dat geopenbaard, dus het is de waarheid. Hou op met die verhalen van jouw afgod.
quote:Ik heb nooit gezegd dat er geen delta is voor Grand Canyon.
quote:Leg jij het eens uit onze VWO studentje
Omdat het een meer was geweest, een hele grote nog wel.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:43 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Vertel nou eens waarom er per sé een meer moet zijn en het geen smelwater/grondwater kan zijn.
Waar komt al het water vandaan van de zondvloed? God zeker?quote:Op zondag 27 mei 2012 19:44 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Ga je nog antwoord geven met je knappe koppie
Je hebt nota bene VWO niveau laat even zien dan en leg het uit waar al het water vandaan komt met 17 Miljoen jaar stromen.
Laat staan termieten, die niet eens kunnen overleven on the move. Dus die moesten een nest bouwen, een stukje overbruggen, weer een bouwen. En zo van Amerika of Australië helemaal naar Noah.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:44 schreef barthol het volgende:
Is de epische reis van de koalabeer naar de ark (en weer terug) al aan bod geweest, was niet gemakkelijk hoor, zo'n afstand voor zo'n dier wat niet gewend is zich te haasten, en al die oversteken van die zeestraten, en dan ook nog langs die komodovaranen, en roofdieren op in zuid Azie. Echt een enorme prestatie dat die beesten dat maar toch gedaan hebben.
En wat denk je van de drietenige luiaard, Niet alleen dat het nog een grotere afstand is geweest, Z. Amerika-> Noach's Ark en weer terug, maar met zijn maximale snelheid daarbovenop is dat ook een prestatie van formaat.
Dat heb ik je al uitgelegd, ik zal je de verzen laten zien:quote:Op zondag 27 mei 2012 19:44 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Ga je nog antwoord geven met je knappe koppie
Je hebt nota bene VWO niveau laat even zien dan en leg het uit waar al het water vandaan komt met 17 Miljoen jaar stromen.
Je stelt dat er een meer is geweest omdat er een meer is geweest? Kan het nog zwakker?quote:Op zondag 27 mei 2012 19:45 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Omdat het een meer was geweest, een hele grote nog wel.
Bron? En waarom zou er dan geen circulatie zijn?quote:Op zondag 27 mei 2012 19:45 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Omdat het een meer was geweest, een hele grote nog wel.
Het water zakte? Waar naartoe dan? De hele wereld was toch omgeven met water?quote:Op zondag 27 mei 2012 19:47 schreef Kingdom34 het volgende:
Ik heb een ander theorie.
Wat dacht je van zondvloed toen de het water zakte en zo de meer is ontstaan en dat er een zwakke plek is ontstaan en zo de Grand canyon is ontstaan door alle geweld in korte tijd.
Mars heeft ook Grote Canyons, hoe is dat ontstaan ?
Mars bestaat niet eens want dat staat niet in de Bijbel.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:47 schreef Kingdom34 het volgende:
Wat dacht je van zondvloed toen de het water zakte en zo de meer is ontstaan en dat er een zwakke plek is ontstaan en zo de Grand canyon is ontstaan door alle geweld in korte tijd.
Waarom moet ik een bron hebben?quote:Op zondag 27 mei 2012 19:47 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Bron? En waarom zou er dan geen circulatie zijn?
god heeft het gewoon opgedronken, snap dat dan.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het water zakte? Waar naartoe dan? De hele wereld was toch omgeven met water?
En op mars: erosie door vloeistof of wind.
quote:
Dat is geen theorie, zelfs geen hypothese.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:47 schreef Kingdom34 het volgende:
Klopt, maar in de Bijbel staat wel over universum (Ruimte)quote:Op zondag 27 mei 2012 19:48 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Mars bestaat niet eens want dat staat niet in de Bijbel.
1600 soorten hé. Allemaal met die ark mee.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:49 schreef Supertolll het volgende:
Waarom heeft god eigelijk organismen zoals de laboulbeniales geschapen? Welke zonde hebben de lieveheersbeestjes begaan om deze parasieten te verdienen. Heeft Adam het 7-stippelige lieveheersbeestje soms gegeten van de bladluizen van het blad der kwaad?
quote:Op zondag 27 mei 2012 19:50 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Lol, ik moet denken aan deze quote.
''Arguing with religious people is like playing chess with a pigeon. No matter how good i am at chess, the pigeon will just knock over the pieces, shit on the board and claim its victorious''
MARS IS NIET ONTSTAAN WANT DAT STAAT NIET IN DE BIJBELquote:Op zondag 27 mei 2012 19:50 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Klopt, maar in de Bijbel staat wel over universum (Ruimte)
Leg mij een uit, hoe is Mars ontstaan omdat het zoveel Canyons heeft?
Jouw 'ander' theorie is nooit bewezen. Ik heb ook een 'ander' theorie: ehhhh er was iemand met een hogedrukspuit ( zo groot dat het boven ons begrip uit gaat ) en die spoot en spoot en toen was de canyon groot ( ik laat het expres rijmen, dat zingt een stuk lekkerder mee op zondag-ochtend ).quote:Op zondag 27 mei 2012 19:47 schreef Kingdom34 het volgende:
God heeft Eerst de Aarde gemaakt en dan de universum zon sterren en planeten.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:50 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
MARS IS NIET ONTSTAAN WANT DAT STAAT NIET IN DE BIJBEL
Nice! Het geloof in één zin samengevat. Damn, deze ga ik onthouden!!!quote:
Dat begin ik ook steeds meer te hopen denken.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:51 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Maar even serieus, dit is gewoon een troll.
Wat mij verbaast is dat hij 4 topics vol gekregen heeftquote:Op zondag 27 mei 2012 19:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat begin ik ook steeds meer te hopen denken.
Er staat nergens in de Bijbel dat Mars bestaat, nu kun je wel aankomen met je: Zon, sterren en planeten, maar er staat nergens in de Bijbel dat Mars bestaat hoor.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:51 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
God heeft Eerst de Aarde gemaakt en dan de universum zon sterren en planeten.
Laat maar je ontwijkt het.
Troll ontmaskerd, troll gaat er vandoor. Verstandig.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:52 schreef Kingdom34 het volgende:
Beste evolutionisten, ik ga lekker pleitte om te relaxen.
Zoveel mensen die in die onzin geloven, ik wordt er gewoon bang van
Fijne avond verder
Volgens mij ook. Die gast lacht zich stiekem dood om dat er mensen zich druk lopen te maken. Hem met kilometers aan bewijs confronteren ( heb je mijn bronnen al uit, Kingdom34? ) en met één zin iedereen weer opfokt omdat er zo veel onwetendheid achter schuil gaat. Het lijkt zinloos, maar is in ieder geval wel amusant...quote:Op zondag 27 mei 2012 19:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat begin ik ook steeds meer te hopen denken.
Dit soort reacties vind ik geniaalquote:
Inderdaad.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:54 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Dit soort reacties vind ik geniaal
nog eentje wat hier zeer toepasselijk is:quote:Op zondag 27 mei 2012 19:50 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Lol, ik moet denken aan deze quote.
''Arguing with religious people is like playing chess with a pigeon. No matter how good i am at chess, the pigeon will just knock over the pieces, shit on the board and claim its victorious''
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |