Je denkt dat paar wolken even de meer opvult waar 17 Miljoen jaar stroomde ik heb zo'n idee dat je daar in geloofdquote:Op zondag 27 mei 2012 19:41 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Deze realiteit is overal om je heen. Wat denk je dan dat wolken zijn?
Idioot.
Ja.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:42 schreef Uitstekelbaars het volgende:
[..]
Waarom er geen Delta is? Gast, je hebt net 4 beelden van de satelliet voor je neus gekregen. En 1 minuut later herhaal je vrolijk: er is geen delta.
Dus als jij me satellietbeeld en een foto van Mount Everest laat zien dan kan ik gewoon zeggen: er is geen Mount Everest?
Alle wetenschappelijke sites zijn onbetrouwbare evolutionistensites vooral wikipedia. Gelukkig hebben we nog creationistensites en conservapedia (de goede wikipedia)quote:Op zondag 27 mei 2012 19:41 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Je hebt geen antwoord voor mijn argument, dus ga je op zo'n tour of ga je verder zoeken evolutionisten site?
Ik heb nooit gezegd dat er geen delta is voor Grand Canyon.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:42 schreef Uitstekelbaars het volgende:
[..]
Waarom er geen Delta is? Gast, je hebt net 4 beelden van de satelliet voor je neus gekregen. En 1 minuut later herhaal je vrolijk: er is geen delta.
Dus als jij me satellietbeeld en een foto van Mount Everest laat zien dan kan ik gewoon zeggen: er is geen Mount Everest?
Er. Is. Geen. Meer. Nodig. Geef eens antwoord op deze post:quote:Op zondag 27 mei 2012 19:43 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Je denkt dat paar wolken even de meer opvult waar 17 Miljoen jaar stroomde ik heb zo'n idee dat je daar in geloofd
Dan nog is het te weinig om de meer op te vullen.
Heb je een andere theorie?
quote:Op zondag 27 mei 2012 19:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
De Rijn heeft ook geen meer als bron. De Amazone ook niet. Ontken je dat die al duizenden jaren stromen?
Vertel nou eens waarom er per sé een meer moet zijn en het geen smelwater/grondwater kan zijn.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:43 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Je denkt dat paar wolken even de meer opvult waar 17 Miljoen jaar stroomde ik heb zo'n idee dat je daar in geloofd
De andere theorie dat uit de kont van een God water gespoten werd en die kwam op de aarde. Het is een feit hoor, want het is nooit waargenomen, maar het staat in mijn heilige boek, en kom nu niet aan met je kinderachtige theorietjes van je God.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:43 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 mei 2012 19:43 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat er geen delta is voor Grand Canyon.
quote:Op zondag 27 mei 2012 19:34 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Er is geen delta te vinden in de grand canyon
Ga je nog antwoord geven met je knappe koppiequote:Op zondag 27 mei 2012 19:42 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Nee, maar in mijn heilige boek is dat geopenbaard, dus het is de waarheid. Hou op met die verhalen van jouw afgod.
quote:Ik heb nooit gezegd dat er geen delta is voor Grand Canyon.
quote:Leg jij het eens uit onze VWO studentje
Waar komt al dat water vandaan als het 17 Miljoen jaar gestroomd is en waarom geen Delta is?
Laat eens dat knappe koppie werken
Omdat het een meer was geweest, een hele grote nog wel.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:43 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Vertel nou eens waarom er per sé een meer moet zijn en het geen smelwater/grondwater kan zijn.
Waar komt al het water vandaan van de zondvloed? God zeker?quote:Op zondag 27 mei 2012 19:44 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Ga je nog antwoord geven met je knappe koppie
Je hebt nota bene VWO niveau laat even zien dan en leg het uit waar al het water vandaan komt met 17 Miljoen jaar stromen.
Laat staan termieten, die niet eens kunnen overleven on the move. Dus die moesten een nest bouwen, een stukje overbruggen, weer een bouwen. En zo van Amerika of Australië helemaal naar Noah.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:44 schreef barthol het volgende:
Is de epische reis van de koalabeer naar de ark (en weer terug) al aan bod geweest, was niet gemakkelijk hoor, zo'n afstand voor zo'n dier wat niet gewend is zich te haasten, en al die oversteken van die zeestraten, en dan ook nog langs die komodovaranen, en roofdieren op in zuid Azie. Echt een enorme prestatie dat die beesten dat maar toch gedaan hebben.
En wat denk je van de drietenige luiaard, Niet alleen dat het nog een grotere afstand is geweest, Z. Amerika-> Noach's Ark en weer terug, maar met zijn maximale snelheid daarbovenop is dat ook een prestatie van formaat.
Dat heb ik je al uitgelegd, ik zal je de verzen laten zien:quote:Op zondag 27 mei 2012 19:44 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Ga je nog antwoord geven met je knappe koppie
Je hebt nota bene VWO niveau laat even zien dan en leg het uit waar al het water vandaan komt met 17 Miljoen jaar stromen.
Je stelt dat er een meer is geweest omdat er een meer is geweest? Kan het nog zwakker?quote:Op zondag 27 mei 2012 19:45 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Omdat het een meer was geweest, een hele grote nog wel.
Bron? En waarom zou er dan geen circulatie zijn?quote:Op zondag 27 mei 2012 19:45 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Omdat het een meer was geweest, een hele grote nog wel.
Het water zakte? Waar naartoe dan? De hele wereld was toch omgeven met water?quote:Op zondag 27 mei 2012 19:47 schreef Kingdom34 het volgende:
Ik heb een ander theorie.
Wat dacht je van zondvloed toen de het water zakte en zo de meer is ontstaan en dat er een zwakke plek is ontstaan en zo de Grand canyon is ontstaan door alle geweld in korte tijd.
Mars heeft ook Grote Canyons, hoe is dat ontstaan ?
Mars bestaat niet eens want dat staat niet in de Bijbel.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:47 schreef Kingdom34 het volgende:
Ik heb een ander theorie.
Wat dacht je van zondvloed toen de het water zakte en zo de meer is ontstaan en dat er een zwakke plek is ontstaan en zo de Grand canyon is ontstaan door alle geweld in korte tijd.
Mars heeft ook Grote Canyons, hoe is dat ontstaan ?
Waarom moet ik een bron hebben?quote:Op zondag 27 mei 2012 19:47 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Bron? En waarom zou er dan geen circulatie zijn?
god heeft het gewoon opgedronken, snap dat dan.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het water zakte? Waar naartoe dan? De hele wereld was toch omgeven met water?
En op mars: erosie door vloeistof of wind.
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |