WTF? Waarom stond dat bericht er al 2 minuten voordat ik het beeld hadquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:49 schreef Peterselieman het volgende:
Senna in de Wall of Champions
Hij was de hele dag al op zoek naar een crash
Ja. Of die van ons voor. Dat zou ook nog kunnen. Feitelijk hetzelfde resultaat natuurlijkquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:52 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
WTF? Waarom stond dat berocht er al 2 minuten voordat ik het beeld hadLoopt m;n stream dan achter
Wel een beetje ja, gelukkig hebben we dit nog...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:51 schreef vosss het volgende:
En waarom staan daar trouwens bandenstapels voor?
De F1 is echt een ouwewijven sport geworden zo door de jaren heen
Kuch...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:03 schreef Marks het volgende:
[..]
Wel een beetje ja, gelukkig hebben we dit nog...
Zeker, bedankt nog voor het plaatsen, ga ik straks even helemaal kijkenquote:
Dat zie ik voorlopig niet gebeuren, want veel te veel historische waarde.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:18 schreef Marks het volgende:
Denk dat ik daar volgend jaar maar eens heen ga, voordat dit verboden gaat worden, wat ik wel vrees ergens de komende jaren....
En die regen kwam er... een complete onverwachte wolkbreuk een paar minuten na het einde van FP2. Iedereen en alles doorweekt hier.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:45 schreef Sinister-D- het volgende:
Team monitor: ''Rain is only probable after practice session 2''
Vrijwel iedereen is wel één of meerdere keren daar rechtdoor gegaan vandaag. Heb er een tijd staan kijken en ze proberen allemaal net iets later te remmen of een andere lijn te nemen. Heel opvallend dat er bijna niemand dezelfde lijn rijdt. Denk dat het te maken heeft wanneer je na de chicane de achtervleugel open wil zetten.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:16 schreef Desunoto het volgende:
Concentratiefoutje van Alonso? Hij zat echt op het gras daar... kon nooit goed gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |