Schumacher of anders Kimiquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:42 schreef Gort het volgende:
Eens kijken of Alonso wéér een crash veroorzaakt. 't zal me niet verbazen, want hij kwalificeert slecht en start goed. Dus dan kom je altijd wel iemand tegen (*kuch* Grosjean *kuch*).
Ik hoop dat Schumacher wint. Ik heb die man vervloekt toen ik ooit voor Häkkinen was, maar wat heeft hij een pech!
Ik snap echt niet hoe iemand tegen Alonso kan zijn... Volgens mij moet iedereen die iets van F1 afweet, gewoon zien hoe goed hij is. Maarja, volgens mij is men hier altijd voor de underdogs.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 05:01 schreef Kimilotus het volgende:
[..]
Schumacher of anders Kimi
Heel misschien Kobayashi of Perez
Als het maar niet Alonso word :-P
Vooral vorig jaar, ik kijk echt al heel lang F1 maar dat was een van mijn beste F1-ervaringen ooit. Goed gezelschap, eten net klaar, lang ernaar uitgekeken vanwege de regenvertraging, biertje, jointje. Het was echt een superavond.quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:09 schreef Dos37 het volgende:
Canada mooiste race al was het alleen om het tijdstip
Dat idee heb ik ook jaquote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:23 schreef Mikkie het volgende:
Schumacher gaat bazen dit weekend, let op mijn woorden.
Ben niet per se tegen Alonso maar ik ben gewoon geen fan hem, schumi en Kimi daarentegen weer wel. Tevens ben ik voor de 7e uit 7 en ik gun het beide om weer te winnenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:13 schreef Marks het volgende:
[..]
Ik snap echt niet hoe iemand tegen Alonso kan zijn... Volgens mij moet iedereen die iets van F1 afweet, gewoon zien hoe goed hij is. Maarja, volgens mij is men hier altijd voor de underdogs.
Wel apart dat ik hier nog niemand over Jaques Villeneuve heb zien berichten, dan doe ik het zelf maar evenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:01 schreef Kimilotus het volgende:
[..]
Ben niet per se tegen Alonso maar ik ben gewoon geen fan hem, schumi en Kimi daarentegen weer wel. Tevens ben ik voor de 7e uit 7 en ik gun het beide om weer te winnen
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:23 schreef Mikkie het volgende:
Van mij mag het ook, vroeger had ik een grafhekel aan hem maar nu gun ik hem wel een keer een podium of nog meer.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:23 schreef Mikkie het volgende:
Graag!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:23 schreef Mikkie het volgende:
Ja.. met Massaquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:33 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Graag!
Maar ik vrees dat de kans groter is dat Schumacher 'pech' heeft of betrokken raakt bij een incident.![]()
Banden sparen is iets voor een endurance race, niet voor de Formule 1. In de Formule 1 gaat om de beste coureur met de snelste auto. Dat er iets van strategie bij komt kijken is prima, zolang dat maar niet overheersend is. En dat is helaas met de huidige banden wel zo, omdat je inderdaad niet de hele tijd vol kan pushen omdat de banden dan te snel slijten.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:11 schreef Marks het volgende:
[..]
[knip]
En dan zegt hij vanochtend in de Telegraaf nog iets: de bandenloterij vind hij niets. Hij sluit zich daarmee aan bij o.a. Schumacher. Eerst was ik het ook met Schumacher eens, maar later vond ik toch ook dat men altijd al op de banden moest letten.
Maar eigenlijk sta ik daar nu weer anders tegenover, want Villeneuve zegt: ,,De banden zijn tijdens de race ineens weg en dan kan je als coureur weinig meer doen (Kimi China...).
Zoals ik al zei gaat het om de snelste coureur in de beste auto en in Spanje was Williams dat met Maldonado. Dat had niets met de bandenslijtage te maken, maar wel met het begrijpen van de banden en dat deze bij de ene beter werkt met warm weer en de ander met koud weer. Daar is imho niets mis mee, want dat ligt aan de afstelling van de wagen. De banden zijn voor iedereen gelijk.quote:En dan waarom ik reageer op jou, dat je 7 uit 7 wilt, want daarover zegt Jaques terecht: ,,Het is niet goed voor de sport dat een underdog als Maldonado wint, het is leuk als iemand de gevestigde orde kan verslaan, maar dat moet eens in de zoveel tijd kunnen gebeuren en niet iedere race.'' En dan de simpele uitsmijter, waar iedereen het eigenlijk toch mee eens zou moeten zijn, maar helaas niet aan de orde is momenteel: ,, In de Formule 1 zou de beste moeten winnen''
Een mooi duel tussen 2 toppers is het mooist, zoals Senna vs Prost, of Hakkinen vs Schumacher. Zoals de race op de Nurburgring in 2000, in de regen, Hakkinen en Schumi zetten het complete veld op een ronde! Echt, een eigen competitie hadden die twee, dat is het mooist. Als aan het eind van dit seizoen iemand wint, met 3 punten op nr 2, 6punten op nr 3, 8 op nr 4 .... Dan is het wel een kampioen, maar toch ook weer niet....
jup, net even te hard over de kerbs, beetje wegglijden en daar ga je. Dat zag ook Giedo vanaf de pitmuurquote:
Hij is bij Kimi in de leer gegaan denk ikquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:59 schreef Desunoto het volgende:
"It is my job to push, it's their job to fix it"
Ben er zelf wel eens vol de bandenstapels in geknaldquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:57 schreef Peterselieman het volgende:
Ben benieuwd wie de eerste is die de Wall of Champions tegenkomt
wel hetzelfde circuit!quote:
Bedoel ook Koba, want PdlR was idd vervanger van Perezquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:56 schreef M.Melandri het volgende:
Perez deed vorig jaar niet mee en DLR was bocht 4 dacht ik
En bevers.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:18 schreef Peterselieman het volgende:
ze mogen wel borden op de baan plaatsen: Pas op voor eekhoorns
Hoppelhoppel weg Duquote:
Goed goed komen. Ik voel het gewoon!quote:
Ik gun 'm die overwinning echt zo erg. Gewoon een keer een fatsoenlijke resultaat ipv dat gekloot nu al de hele tijd.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:54 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Van mij mag het ook, vroeger had ik een grafhekel aan hem maar nu gun ik hem wel een keer een podium of nog meer.
Niks ervan. Hij gaat knallen in quali, haalt de eerste bocht netjes en gaat daarna de rest een poepie laten ruiken.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:33 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Graag!
Maar ik vrees dat de kans groter is dat Schumacher 'pech' heeft of betrokken raakt bij een incident.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |