WTF? Waarom stond dat bericht er al 2 minuten voordat ik het beeld hadquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:49 schreef Peterselieman het volgende:
Senna in de Wall of Champions
Hij was de hele dag al op zoek naar een crash
Ja. Of die van ons voor. Dat zou ook nog kunnen. Feitelijk hetzelfde resultaat natuurlijkquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:52 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
WTF? Waarom stond dat berocht er al 2 minuten voordat ik het beeld hadLoopt m;n stream dan achter
Wel een beetje ja, gelukkig hebben we dit nog...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:51 schreef vosss het volgende:
En waarom staan daar trouwens bandenstapels voor?
De F1 is echt een ouwewijven sport geworden zo door de jaren heen
Kuch...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:03 schreef Marks het volgende:
[..]
Wel een beetje ja, gelukkig hebben we dit nog...
Zeker, bedankt nog voor het plaatsen, ga ik straks even helemaal kijkenquote:
Dat zie ik voorlopig niet gebeuren, want veel te veel historische waarde.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:18 schreef Marks het volgende:
Denk dat ik daar volgend jaar maar eens heen ga, voordat dit verboden gaat worden, wat ik wel vrees ergens de komende jaren....
En die regen kwam er... een complete onverwachte wolkbreuk een paar minuten na het einde van FP2. Iedereen en alles doorweekt hier.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:45 schreef Sinister-D- het volgende:
Team monitor: ''Rain is only probable after practice session 2''
Vrijwel iedereen is wel één of meerdere keren daar rechtdoor gegaan vandaag. Heb er een tijd staan kijken en ze proberen allemaal net iets later te remmen of een andere lijn te nemen. Heel opvallend dat er bijna niemand dezelfde lijn rijdt. Denk dat het te maken heeft wanneer je na de chicane de achtervleugel open wil zetten.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:16 schreef Desunoto het volgende:
Concentratiefoutje van Alonso? Hij zat echt op het gras daar... kon nooit goed gaan.
Ze hebben nog gevraagd om het te verhuizen omdat oranje, maar Bernie wilde er niks van weten. Helaas.quote:
Veel plezier daar. Ben er zelf vorig jaar geweest, dus je hoeft mij in ieder geval niets over de regen daar te vertellen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 03:15 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
En die regen kwam er... een complete onverwachte wolkbreuk een paar minuten na het einde van FP2. Iedereen en alles doorweekt hier.
Nog meer FOK!'ers aanwezig? Als je ooit eens een GP wilt bezoeken, is dit denk ik wel één van de beste plekken. Zelfs op deze vrijdag was het behoorlijk druk en overal in de stad is het feest![]()
Wel jammer dat een aantal zaken zijn afgelast vanwege protesterende studenten, maar alsnog genoeg muziekfestivals, autoraces, etc hier in de stad.
Ik download de kwali wel, als NL gaat scoren, zullen d'r wel weer allemaal toeters en bellen af gaan.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ze hebben nog gevraagd om het te verhuizen omdat oranje, maar Bernie wilde er niks van weten. Helaas.
Wees blij dat ze niet spelen onder de F1 wedstrijd!
http://motorsport.nextgen(...)ng-design,43327.htmlquote:The widely-reported ’floor holes’ were not the only technical feature on Red Bull’s 2012 car to have caught the FIA’s attention recently.
The reigning world champions were told by F1’s governing body after Monaco that its floor design does not comply with a new directive issued by Charlie Whiting.
But Auto Motor und Sport reports that the energy drink-owned team has had to make yet another modification.
"The FIA has discovered another illegal detail on the Red Bull," the German report said on Friday.
The detail is in the brake cooling ducts of the Adrian Newey-penned RB8, which in the FIA’s opinion were being improperly used by Red Bull as an aerodynamic aid.
The rules say the ducts must be used only for cooling.
Red Bull reportedly argued that its design was exclusively for cooling, but the FIA did not agree and ordered a re-design.
Auto Motor und Sport said the Milton-Keynes based team has been using the offending layout since the start of the 2012 season.
fixedquote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:46 schreef JohnB52 het volgende:
Je kan m ook na de wedstrijd kijken op rtl7, de reclame-met-af-en-toe-autosport-tussendoor zender van Nederland
Ik bedoelde dat hij op het gras zat bij het aanremmen. Dat zie je maar weinig F1 coureurs doen... het is eerder een beginnersfout. Maar goed, kan gebeuren. In de kwalificatie/race zal die dat niet meer doen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 03:20 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Vrijwel iedereen is wel één of meerdere keren daar rechtdoor gegaan vandaag. Heb er een tijd staan kijken en ze proberen allemaal net iets later te remmen of een andere lijn te nemen. Heel opvallend dat er bijna niemand dezelfde lijn rijdt. Denk dat het te maken heeft wanneer je na de chicane de achtervleugel open wil zetten.
Als je beide wil kijken, zet je een laptop met stream op tafel in de woonkamer of zo.quote:
Ik heb dus precies andersomquote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:31 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Hmmm iemand die een leuke stream heeft voor op een ipad? M'n netbook gaat niet zo goed overweg met streams. Althans, het geluid is perfect, het beeld wil alleen niet mee.....
Volgens mij ontlopen ze elkaar...of zie ik dat verkeerd?quote:
Dat zie je verkeerd, Quali is van 19-20uur en wedstrijd van 18 tot 19:45, daarom heeft RTL7 de uitzending opgeschoven maar is het dus niet live.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:40 schreef David Letterman het volgende:
[..]
Volgens mij ontlopen ze elkaar...of zie ik dat verkeerd?
Ah, dat is dus het addertje onder het gras. Zover had ik nog niet gekeken, dank voor de uitleg.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd, Quali is van 19-20uur en wedstrijd van 18 tot 19:45, daarom heeft RTL7 de uitzending opgeschoven maar is het dus niet live.
ja, nu ik het terugzie, is dat wat vreemd, inderdaad. Het is er wel smal en je kijkt ver de bocht in, maar dan nog is het niet handig om over het lijntje te gaanquote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:53 schreef Desunoto het volgende:
Ik bedoelde dat hij op het gras zat bij het aanremmen. Dat zie je maar weinig F1 coureurs doen... het is eerder een beginnersfout. Maar goed, kan gebeuren. In de kwalificatie/race zal die dat niet meer doen.
Nee, zeker niet. Vrijdag was het geen goed weer daarvoor.quote:
Er is nu geen regen meer verwacht en zondag gaat het 27 graden worden volgens de experts.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:13 schreef ElmarO het volgende:
Qua festivals doel je dan neem ik aan op het feest in Crescent Street en een Francophone Festival in de buurt van metrostation Place Des Arts(?). Was vorig jaar ook erg leuk.
We zitten in Canada, dit betekent dat er tijdsverschil is.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:54 schreef Eenskijken het volgende:
Is de race morgen nou pas om 19.00? WTF zo laat :/
20.00quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:54 schreef Eenskijken het volgende:
Is de race morgen nou pas om 19.00? WTF zo laat :/
Dan is er qua festivals volgens mij zelfs nog net wat meer dan vorig jaar. Vorig jaar was het op Crescent Street op een donderdag ook best druk. Toen kon je 's middags een handtekening scoren, maar dat was helaas net wat te vroeg.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:08 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Er is nu geen regen meer verwacht en zondag gaat het 27 graden worden volgens de experts.
Naast die twee festivals is er nog een bierfestival, wat grote markten en in Little Italy is een optocht van Fiat's en Ferrari's en een Amerikaanse autoshow gecombineerd met een pop/rock muziekfestival.
Crescent Street viel wat tegen, vooral heel erg druk op donderdagavond al (toen kon je er een handtekening krijgen van Kimi, gisteren van Emerson
Je zit ergens anders dan ik zat. Ik doe een pure gok; tribune 32?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:02 schreef DutchTrain het volgende:
[ afbeelding ]
Niet helemaal geslaagde poging om de verschillende lijnen te laten zien. Alonso bleef consequent van de kerbs af aan de buitenkant, Vettel reed elk rondje net op het eerste randje en de HRT's en Caterham's gleden iedere keer vanzelf wel of niet de kerb op (de sporen van Narain staan er nog, als je ziet hoeveel moeite ze hebben om die dingen op de baan te houden was dit wel te verwachten).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan vast en zeker iemand plakken als ik niet de lapo heb
[ Bericht 1% gewijzigd door Sinister-D- op 09-06-2012 16:01:07 ]Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
Je haalt me de woorden uit mn mondquote:[vosss-modus]Wanneer begint die seniele ouwe geldwolf nu een in te zien dat we in een digitaal tijdperk leven en dat er behoefte is aan goede streamsVuige in het verleden vastgeroeste lul!!! [/Vosss-modus]
Thanks. Vergeet ze ook zeker niet in 1 van de F1 topics te gooien of maak er een leuk verslagje van voor op FOK!Sport; dat kan ook nog mocht je daar zin in hebbenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:02 schreef DutchTrain het volgende:
Nee, zeker niet. Vrijdag was het geen goed weer daarvoor.
Nee joh, er zitten nog Bridgestones op die wagenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:57 schreef vosss het volgende:
Weer een bever? Die hebben toch een hoop geluk daar zeg. Volgens mij doen ze het er gewoon om
Ow verrek. Maar het is niet R Schumacher en die had ook een bever toenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:00 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Nee joh, er zitten nog Bridgestones op die wagen
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:05 schreef M.Melandri het volgende:
Rosberg stuk, zeker de auto van Schumi gepakt
Zeer mooi, avondje TV kijken dus. Straks even een krat bier halen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd, Quali is van 19-20uur en wedstrijd van 18 tot 19:45, daarom heeft RTL7 de uitzending opgeschoven maar is het dus niet live.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |