De stewards konden helemaal niet ingrijpen.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Uiteraard weet ik dat en dat de coureurs optimaal willen profiteren van de kansen die hen geboden worden, maar Vettel deed dat imo te veel en het is dan ook jammer dat de stewards of Red Bull niet ingrepen.
Als je daarmee een crash vermijdt ja......quote:Het zal voor de uiteindelijke uitslag van de race niets uitgemaakt hebben, maar als je dit soort gevallen niet beter bestudeert lijkt het wel een vrijbrief te zijn om na de start vaker een stukje af te snijden.
En je kunt niet uitleggen waarom. Ok. Duidelijk.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Uiteraard weet ik dat en dat de coureurs optimaal willen profiteren van de kansen die hen geboden worden, maar Vettel deed dat imo te veel
Nee.quote:Het zal voor de uiteindelijke uitslag van de race niets uitgemaakt hebben, maar als je dit soort gevallen niet beter bestudeert lijkt het wel een vrijbrief te zijn om na de start vaker een stukje af te snijden.
Dat heb ik eerder al gedaanquote:Op zondag 27 mei 2012 17:14 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En je kunt niet uitleggen waarom. Ok. Duidelijk.
toch wel, want je kunt nu zeggen ik moest uitwijken voor een andere coureur en zomaar een stukje afsteken en er zelf van profiteren. Misschien dat het meevalt, maar daarvoor moet wel een grens aangegeven worden, eentje die imo steeds meer richting de verkeerde kant opschuift.quote:Nee.
Dat was het dus inderdaadquote:Op zondag 27 mei 2012 16:45 schreef LWD-Godius het volgende:
Vergne was inderdaad al heel vroeg in de race op supersofts overgegaan, zijn banden waren sowieso al op, was het gokje waard.
Nee. Je zegt alleen dat Vettel op de rem had moeten gaan. Waarom kun je niet uitleggen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
iets verder teruglezen. Vettel ging ongeveer tegelijk met Räikkönen de bocht in, maar kwam er door het afsteken naast Massa weer uit.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:38 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee. Je zegt alleen dat Vettel op de rem had moeten gaan. Waarom kun je niet uitleggen.
Nee. Door het uitwijken. Let op het verschil.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
iets verder teruglezen. Vettel ging ongeveer tegelijk met Räikkönen de bocht in, maar kwam er door het afsteken naast Massa weer uit.
het is hoe je het noemen wilt, maar je impliceert hiermee wel dat Vettel voordeel heeft gehad van zijn actie en imo was het te veel voordeelquote:Op zondag 27 mei 2012 17:43 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee. Door het uitwijken. Let op het verschil.
12 uur lokale tijd, moet 18 uur hier zijnquote:Op zondag 27 mei 2012 17:40 schreef vosss het volgende:
Hey koekebakkers, weet iemand van mijn fokvriendjes hoelaat de start van indy is
Ik denk ook 18 uur, tis toch altijd 1 uur voorbeschouwen?quote:Op zondag 27 mei 2012 17:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
12 uur lokale tijd, moet 18 uur hier zijn
Dat klopt. Hij had het voordeel dat hij niet tegen Grosjean aanreedt.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
het is hoe je het noemen wilt, maar je impliceert hiermee wel dat Vettel voordeel heeft gehad van zijn actie
En je kunt nog steeds niet uitleggen waarom.quote:en imo was het te veel voordeel
Je zegt alleen dat het te veel voordeel is. Maar wat is te veel? Wie bepaalt dat? Jij?quote:
nee, de stewards.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:10 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Je zegt alleen dat het te veel voordeel is. Maar wat is te veel? Wie bepaalt dat? Jij?
Maar waarom is dat te veel? Waar ligt de grens?quote:Op zondag 27 mei 2012 18:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nee, de stewards.
Als kijker vind ik dat Vettel te veel terrein tov de concurrentie heeft gewonnen door zijn actie.
tussen 0 en 1 plek voordeel.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:15 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Maar waarom is dat te veel? Waar ligt de grens?
Volgens mij niet hoor. Ik heb de regels er niet bij, maar volgens mij geldt het geen voordeel mogen hebben alleen als je uit eigen beweging de baan verlaat.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nee, de stewards.
Als kijker vind ik dat Vettel te veel terrein tov de concurrentie heeft gewonnen door zijn actie. Een ander kan iets anders vinden en het oordeel is aan de stewards.
En dat bepaal jij? En waarom ligt daar de grens?quote:
dat is dus het lastige. Die valt niet zomaar te trekken.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:15 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Maar waarom is dat te veel? Waar ligt de grens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |