Sakamichi no Apollon.quote:
Eens.quote:Op zondag 27 mei 2012 15:13 schreef .Cake. het volgende:
TT is meh.
De serie is goed, maar alleen de titel van een serie als TT is beetje schraal.
/mening.
Wow, diep!quote:Op zondag 27 mei 2012 15:17 schreef Bakakame het volgende:
De TT gaat over ons (de titulaire "Kids") en het steeds verder afglijden van de kwaliteit van de TT's en de inhoud van de topics en het versnelde topicvullen. De "Slope" is dus een helling die omlaag gaat, wat dus de kwaliteit van TT en inhoud weerspiegelt en hoe wij als "Kids" steeds sneller en sneller gaan, net als wanneer je van een helling afrent
Goeie TT!
Ik weet het, maar ik kon niks beters verzinnen.quote:Op zondag 27 mei 2012 15:13 schreef .Cake. het volgende:
TT is meh.
De serie is goed, maar alleen de titel van een serie als TT is beetje schraal.
/mening.
Je hoeft niet meer te doen alsof, ik heb de diepere betekenis achter je TT al doorgrond!quote:Op zondag 27 mei 2012 15:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik kon niks beters verzinnen.
Betrapt.quote:Op zondag 27 mei 2012 15:19 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Je hoeft niet meer te doen alsof, ik heb de diepere betekenis achter je TT al doorgrond!
Maar wel een mooie serie hè?quote:Op zondag 27 mei 2012 15:22 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik mis de vijf meiden en Sawa-chan sensei nu al
"Ik haat Naruto want sommige mensen die het ook kijken vind ik stom"quote:Op zondag 27 mei 2012 17:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik moet dan altijd denken aan de stinkhippies die altijd nog hun bandje om hebben.
SPOILER: nsfw?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is gewoon niet mijn ding. Heel die sfeer.. blargh.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:45 schreef Bakakame het volgende:
[..]
"Ik haat Naruto want sommige mensen die het ook kijken vind ik stom"
Maar hoezo niet? Ja er zijn mensen die hun bandje jaren omhouden, zo hield ik de mijne 'n jaar om na LL2009, heb 'm eraf gehaald na LL2010 en hetzelfde voor die van 2010. Die van 2011 heb ik er na 'n paar weken afgehaald, aangezien ik dit jaar waarschijnlijk toch niet ga.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is gewoon niet mijn ding. Heel die sfeer.. blargh.
13 uur geslapen, prima toch?quote:Op zondag 27 mei 2012 17:55 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hoi
Om 04:30 naar bed en net om 17:30 wakker!
om 4:00 naar bed en om 9:30 er alweer uit (zo rond 9:00 was ik denk ik wakker)quote:Op zondag 27 mei 2012 17:55 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hoi
Ik ging om 3:23 naar bed en was 6:19 weer opquote:Op zondag 27 mei 2012 17:55 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hoi
quote:Op zondag 27 mei 2012 17:46 schreef mschol het volgende:
gezien op tweakers:WutSPOILER: nsfw?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat uit een anime?
Fuck,ik weet niet eens waar mijn Disgaea 4 en Ninja Gaiden Sigma 2 zijn gebleven!quote:Op zondag 27 mei 2012 18:00 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik ging om 3:23 naar bed en was 6:19 weer op
Ik zit nu op 10 uur met disgaea 4
ik heb geen flauw idee.,.quote:
gezien op tweakers:SPOILER: nsfw?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is dus uit Melody of Oblivion blijkbaarquote:![]()
gezien op tweakers:Een kus van een monsterSPOILER: nsfw?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Filmpje is dood, maar hier te zien:
en
Nog meer WTF uit Japan
quote:Op zondag 27 mei 2012 18:23 schreef Qunix het volgende:
[..]
Een kus van een monster
Filmpje is dood, maar hier te zien:
en
Nog meer WTF uit Japan
Vroeger was Lowlands leuker. Was jaartje of 7 niet geweest en afgelopen jaar maar weer eens geprobeerd... Het is nu heel mainstream, ik heb slechts twee hanenkammen gezien en ook de metalheads waren zeldzaam. Nu waren er veel hipsters en shizzle.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:56 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Maar hoezo niet? Ja er zijn mensen die hun bandje jaren omhouden, zo hield ik de mijne 'n jaar om na LL2009, heb 'm eraf gehaald na LL2010 en hetzelfde voor die van 2010. Die van 2011 heb ik er na 'n paar weken afgehaald, aangezien ik dit jaar waarschijnlijk toch niet ga.
Maar als dat je enige reden is waarom je Lowlands niks vindt dan is het misschien maar beter dat je er niet heen gaat
Ik heb Lowlands ervaren als een weekend lang kunnen doen wat je wilde zonder dat je er raar op aangekeken werd. Als iedereen in Nederland het hele jaar zo naar zijn medemens zou kijken, denk ik dat heel Nederland er 'n stuk beter van zou worden
Ik haat mainstream!quote:Op zondag 27 mei 2012 18:31 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Vroeger was Lowlands leuker. Was jaartje of 7 niet geweest en afgelopen jaar maar weer eens geprobeerd... Het is nu heel mainstream, ik heb slechts twee hanenkammen gezien en ook de metalheads waren zeldzaam. Nu waren er veel hipsters en shizzle.
Vroegâh was dat toch anders, het is duidelijk niet meer hetzelfde festival.
En toch ga je naar animeconventies.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is gewoon niet mijn ding. Heel die sfeer.. blargh.
Veel beter!quote:Op zondag 27 mei 2012 18:38 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
En toch ga je naar animeconventies.
Hmm... Hmm...quote:Op zondag 27 mei 2012 17:56 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Maar hoezo niet? Ja er zijn mensen die hun bandje jaren omhouden, zo hield ik de mijne 'n jaar om na LL2009, heb 'm eraf gehaald na LL2010 en hetzelfde voor die van 2010. Die van 2011 heb ik er na 'n paar weken afgehaald, aangezien ik dit jaar waarschijnlijk toch niet ga.
Maar als dat je enige reden is waarom je Lowlands niks vindt dan is het misschien maar beter dat je er niet heen gaat
Ik heb Lowlands ervaren als een weekend lang kunnen doen wat je wilde zonder dat je er raar op aangekeken werd. Als iedereen in Nederland het hele jaar zo naar zijn medemens zou kijken, denk ik dat heel Nederland er 'n stuk beter van zou worden
Gezellig met vrienden, de weaboos neem ik voor lief.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:38 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
En toch ga je naar animeconventies.
Hipster.quote:
Nee hoor,ik ben nooit een hype/rage fan geweest!quote:Op zondag 27 mei 2012 18:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gezellig met vrienden, de weaboos neem ik voor lief.
[..]
Hipster.
Desu desu!quote:Op zondag 27 mei 2012 18:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gezellig met vrienden, de weaboos neem ik voor lief.
[..]
Hipster.
Wat is jouw UI eigenlijk?quote:Op zondag 27 mei 2012 19:52 schreef Repelsteeltju het volgende:
> zoekt op Tumblr naar anime
> bekijkt resultaten
> 20% hentai
> 20% shounenshit
> 20% fanspul
> 40% oké anime
dat ging beter dan verwacht...
Ik twijfel tussen een korset en een muis.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee. Dat is een spoiler voor Fate/Zero.
Ninja-edit! Ik kon hem al niet vinden.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:05 schreef Repelsteeltju het volgende:
Het is het gezicht van Diarmuid Ua Duibhne, zijn aanblik alleen doet vouwen verliefd op hem worden. Een knapperd, niet?
Ik vrees dat je dan wel weer andere anime hebt gevonden.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:43 schreef Klipnap het volgende:
Nog maar 1 episode van Ouran
Ach, dan kan ik me beter concentreren op de Nederlands, geschiedenis en aardrijkskundewerkstukken die ik nog moet afmaken in week 24, waarna de toetsweek komt.
Ben in 2009 pas voor 't eerst geweest, maar heb 'n hele leuke tijd gehad met m'n vrienden. Kan helaas niet oordelen over eerder, maar geloof best dat 't een stuk meer mainstream is.. Kan aan mij liggen maar dat meende ik zelfs te merken afgelopen jaar 13.gifquote:Op zondag 27 mei 2012 18:31 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Vroeger was Lowlands leuker. Was jaartje of 7 niet geweest en afgelopen jaar maar weer eens geprobeerd... Het is nu heel mainstream, ik heb slechts twee hanenkammen gezien en ook de metalheads waren zeldzaam. Nu waren er veel hipsters en shizzle.
Vroegâh was dat toch anders, het is duidelijk niet meer hetzelfde festival.
Misschien reageerde ik iets te sterk, maar ik heb te vaak gehad dat mensen Lowlands afwijzen op zulke kleine dingetjes terwijl 't een prima festival is op zichzelfquote:Op zondag 27 mei 2012 18:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm... Hmm...
Oké, het was een tikkeltje ongenuanceerd van me
Misschien dat ik het om het politieke gedoe juist niets vind. Ook dat gezeur bij die btw-verhoging. Blargh.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:27 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ben in 2009 pas voor 't eerst geweest, maar heb 'n hele leuke tijd gehad met m'n vrienden. Kan helaas niet oordelen over eerder, maar geloof best dat 't een stuk meer mainstream is.. Kan aan mij liggen maar dat meende ik zelfs te merken afgelopen jaar 13.gif
[..]
Misschien reageerde ik iets te sterk, maar ik heb te vaak gehad dat mensen Lowlands afwijzen op zulke kleine dingetjes terwijl 't een prima festival is op zichzelf
Kan je zeker aanraden erheen te gaan, denk dat je 't op zich best kan waarderen, zit ook genoeg politiek gedoe (wel redelijk links)
Nouja, kan me voorstellen dat het erg lastig wordt als je opeens een prijsverhoging op je dak krijgt zonder dat je je daar fatsoenlijk op hebt voor kunnen bereiden.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Misschien dat ik het om het politieke gedoe juist niets vind. Ook dat gezeur bij die btw-verhoging. Blargh.
De organisatie doet echt alsof zo'n festival een basisbehoefte is, terwijl het gewoon bij de overige luxeproducten van 19% zou moeten horen.
Gosick,gothic loli moequote:Op zondag 27 mei 2012 23:54 schreef Klipnap het volgende:
Ouran afgelopen![]()
Nu volg ik alleen nog Cardcaptor Sakura, Chobits en Gosick (en zeven lopende!)
Als ik die drie series kijk heb ik het gevoel dat ik mijn tijd verspil. Daarom zijn ze nu ideaalquote:
geen shoujo voor mijquote:Op maandag 28 mei 2012 00:03 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Als ik die drie series kijk heb ik het gevoel dat ik mijn tijd verspil. Daarom zijn ze nu ideaalあ
Lovely Complexquote:Op maandag 28 mei 2012 00:16 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Ouran high school host club.
Fruits basket.
Pita Ten.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
quote:Op maandag 28 mei 2012 14:07 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Oke. What the fuck, Seikon no Qwaser?Hoe heette die anime ookalweer waarin de kracht van een vrouw door borstgrootte wordt bepaald?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wil het niet eens weten..quote:Op maandag 28 mei 2012 14:13 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Hoe heette die anime ookalweer waarin de kracht van een vrouw door borstgrootte wordt bepaald?
Ow die, ja die was een seizoen of twee of drie geleden.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:13 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Hoe heette die anime ookalweer waarin de kracht van een vrouw door borstgrootte wordt bepaald?
Seikon no Qwaser. Ik heb hem niet gezien maar weet wel dat het inderdaad een beetje aparte serie is.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:20 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik wil het niet eens weten..Ik twijfel of ik Seikon no Qwaser wel moet kijken.. S1 + S2..
Ik weet het niet, met name die Qwasers spraken me aan, maar dat was het enige wat ik gezien had. Nu ik de anime kijk zie ikquote:Op maandag 28 mei 2012 14:38 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ow die, ja die was een seizoen of twee of drie geleden.
[..]
Seikon no Qwaser. Ik heb hem niet gezien maar weet wel dat het inderdaad een beetje aparte serie is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
quote:Op maandag 28 mei 2012 14:47 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik weet het niet, met name die Qwasers spraken me aan, maar dat was het enige wat ik gezien had. Nu ik de anime kijk zie ikJa en dat spreekt de Japanners weer aan heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar vraag is...
is aanbod!quote:Op maandag 28 mei 2012 14:58 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ja en dat spreekt de Japanners weer aan he
Waar vraag is...
Die cowgirlserie wil ik best zienquote:Op maandag 28 mei 2012 14:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
is aanbod!
Overigens zijn dat soort series best vermakelijk.
Omdat het NSFW is heb ik het maar niet bekeken.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:19 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Dat filmpje laatst met die "koeien" melken
oke, nu weet ik eindelijk wat men zegt in Mami's themequote:Salti roiyary tamarie pastiarasa resting (ah~)
Salti roiyary pirarya soltia reiya resting (ah~)
(Huwa) Gritariya pirarifu safariha
(yui) Yasoriiya (il) zay fariya (Salti roiya)
Salti Oane
Salti roiyary tamarie pastiarasa resting (ah~)
Salti roiyary pirarya soltia reiya resting (ah~)
Salti Oane
Yasoriiya zeei fariya (Salti roiya)
Salti Oane (Ah~)
Gritariya pirarifu safariha
Gritariya pirarifu safariha
Salti Oane (Ah~)
Salti roiyary (Ah~) tamarie patiaraiya riiya.
Hihi. Apart.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:40 schreef Klipnap het volgende:
[..]
oke, nu weet ik eindelijk wat men zegt in Mami's theme![]()
http://myanimelist.net/anime/10465/Manyuu_Hikenchouquote:Op maandag 28 mei 2012 14:13 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Heb je pagina 2 niet gezien?Ik had al een link gegeven.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:27 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Iets met Melody
http://myanimelist.net/anime/159/Melody_of_Oblivion
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 mei 2012 16:32 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hoi,net wakker*
[..]
http://myanimelist.net/anime/10465/Manyuu_Hikenchou
[..]
Heb je pagina 2 niet gezien?Ik had al een link gegeven.Ja, ik had geen zin om terug te bladerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Luiwammesquote:Op maandag 28 mei 2012 16:35 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ja, ik had geen zin om terug te bladeren
Ewww. Ze proberen te tongen.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:40 schreef Klipnap het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel oké voor tussendoor, niet het beste dat er is.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:50 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
http://myanimelist.net/anime/6880/Deadman_Wonderland ?
quote:Op maandag 28 mei 2012 16:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hier moest ik om lachen
[ afbeelding ]
niks heel expliets op beeld te zien hoor, maar niet iets wat je snel opzet op je werk imho..quote:Op maandag 28 mei 2012 15:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Omdat het NSFW is heb ik het maar niet bekeken.
Ok.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:58 schreef Klipnap het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Oke, en nu stoppen we.
De manga is leesbaar, de anime is de enige recente serie die Scamp gerecenseerd heeft als terribad.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:50 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
http://myanimelist.net/anime/6880/Deadman_Wonderland ?
Anime was ook te zien op Toonami, afgelopen weekend!quote:Op maandag 28 mei 2012 17:10 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
De manga is leesbaar, de anime is de enige recente serie die Scamp gerecenseerd heeft als terribad.
En je projecten?quote:Op maandag 28 mei 2012 17:26 schreef Klipnap het volgende:
Nou mensen, ik download Manyuu Hikenchou. Vraag me af hoe het wordt.
Terug op tv sinds zaterdag!quote:Op maandag 28 mei 2012 17:16 schreef Repelsteeltju het volgende:
Heb je satelliettelevisie, ben je in het buitenland of is Toonnami terug op tv?
Klopt!quote:Op maandag 28 mei 2012 17:42 schreef Repelsteeltju het volgende:
Op Cartoon Network zeker! Die zender wordt beter en beter!
Oh man, echt?! Thundercats heb ik kapotgekeken vroeger! Ik had een dekbed en dat zwaard en een actiepop van Mumm-ra, precies zo'n een als in het filmpje hieronder. Damn, wat was ik vroeger toch cool!quote:Op maandag 28 mei 2012 18:10 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ze zijn ook al begonnen met het uitzenden van de Thundercats. Hele generaties kinderen zullen opgroeien met kwaliteitstekenfilms.
Ik had vroeger een Pokémon-poster met alle Pokémons, een Yu-Gi-Oh! pet, een Digimon shirt en een Pokémon onderbroek.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:28 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Oh man, echt?! Thundercats heb ik kapotgekeken vroeger! Ik had een dekbed en dat zwaard en een actiepop van Mumm-ra, precies zo'n een als in het filmpje hieronder. Damn, wat was ik vroeger toch cool!
Bedankt, nu heb ik twee knagende stemmen.quote:Op maandag 28 mei 2012 17:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En je projecten?![]()
Oh, ziet er apart uit. Ik wens je veel succes. Wil je niet eerst aan Elfen Lied beginnen voordat je backlog nog groter wordt?
Ik betaalde vaak mensen om mijn boekverslagen te makenquote:Op maandag 28 mei 2012 18:38 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Bedankt, nu heb ik twee knagende stemmen.
In de zomer haal ik alles in
Hoelaatquote:Op maandag 28 mei 2012 17:39 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Terug op tv sinds zaterdag!
Iets dat jij niet interessant vindt. Het zoveelste Asuka (NGE) plaatje van mij.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:57 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Wat staat hier? Om een of andere reden kan ik geen plaatjes laden nu.
quote:
Hmm, lastig.quote:
Ik was dus laatst op Animecon. En daar draaiden ze Stein's Gate.quote:
quote:Op maandag 28 mei 2012 20:21 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Ik was dus laatst op Animecon. En daar draaiden ze Stein's Gate.
Dus ik heb daar de eerste 4 afleveringen weer gezien, en ben nu maar verder aan het kijken.
(Nu bij 12).
12 of 13 was het keerpunt. Hierna wordt het nog beter.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:21 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Ik was dus laatst op Animecon. En daar draaiden ze Stein's Gate.
Dus ik heb daar de eerste 4 afleveringen weer gezien, en ben nu maar verder aan het kijken.
(Nu bij 12).
Gaafquote:Op maandag 28 mei 2012 20:36 schreef Klipnap het volgende:
[..]
12 of 13 was het keerpunt. Hierna wordt het nog beter.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nee want die zijn te geweldadig,quote:Op maandag 28 mei 2012 18:10 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ze zijn ook al begonnen met het uitzenden van de Thundercats. Hele generaties kinderen zullen opgroeien met kwaliteitstekenfilms.
...twitter:radiomaru twitterde op maandag 28-05-2012 om 05:56:38anime conventions are like a bunch of sweaty teenagers in sexy fantasy costumes in a hotel for a wknd w / o supervision what could go wrong reageer retweet
Niets. Want het gros van de mensen daar is te lelijk om geneukt te worden.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:23 schreef Repelsteeltju het volgende:
...twitter:radiomaru twitterde op maandag 28-05-2012 om 05:56:38anime conventions are like a bunch of sweaty teenagers in sexy fantasy costumes in a hotel for a wknd w / o supervision what could go wrong reageer retweet
Dit wou ik even delen.
''anata no gellobanana wa punyu-punyu~...'' ''WAAAA''quote:Op maandag 28 mei 2012 21:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
GEL BANAEN ZIJN ZO DERO-DERO EN PUNYU-PUNYU~
De eerste, laten we zeggen acht, afleveringen van Steins; Gate waren het beste. Omdat Okabe's act toen nog echt volledig komedie was, later kreeg het een tragisch geforceerde bijklank. Wat verhaaltechnisch klopte, maar het maakte de serie minder vrolijk.
Ik veronderstel van wel.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:08 schreef Klipnap het volgende:
Wtf, ik kijk nu twee Alice in Wonderland episodes vlak na elkaar: Cardcaptor Sakura en Ouran Host Club.
Is dat daar populair ofzo?
Die manier van opvoedenquote:Op maandag 28 mei 2012 21:12 schreef mschol het volgende:
[..]
nee want die zijn te geweldadig,
(helaas maak ik dat van dichtbij mee, die manier van opvoeden)
Het is jouw woord tegen dat van een door critici gewaardeerd striptekenaar.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Niets. Want het gros van de mensen daar is te lelijk om geneukt te worden.
Jij kijkt MGX nog? Waar is de [respect +1]-knop?quote:Op maandag 28 mei 2012 21:27 schreef Qunix het volgende:
Playlist:
One Piece 548
Gundam AGE 33
Hunter x Hunter 33
Space Bros. 9
Hyouka 5
Mysterious Girlfriend 7
Mysterious Girlfriend 8
...
Dit wou ik even delen.
Zo wou ik het niet zeggen, maar sommige vragen er wel om in die gewaagde outfitjes.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Niets. Want het gros van de mensen daar is te lelijk om geneukt te worden.
Overigens overdrijf ik nu wel. Ik heb er ook zat leuke meisjes zien rondlopen.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:34 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Zo wou ik het niet zeggen, maar sommige vragen er wel om in die gewaagde outfitjes.
Ik ook laatst in Almelo. Ik woon er, en ga nooit naar die cons toe, maar heb wel iemands nummer gescoord, leuke meid was het welquote:Op maandag 28 mei 2012 21:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Overigens overdrijf ik nu wel. Ik heb er ook zat leuke meisjes zien rondlopen.
Offfff, en dit is maar een idee hoor, sommigen verkleden zich als personages die ze leuk vinden... sommigen.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:34 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Zo wou ik het niet zeggen, maar sommige vragen er wel om in die gewaagde outfitjes.
Nice.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:36 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik ook laatst in Almelo. Ik woon er, en ga nooit naar die cons toe, maar heb wel iemands nummer gescoord, leuke meid was het wel
No shitquote:Op maandag 28 mei 2012 21:36 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Offfff, en dit is maar een idee hoor, sommigen verkleden zich als personages die ze leuk vinden... sommigen.
quote:Op maandag 28 mei 2012 21:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Overigens overdrijf ik nu wel. Ik heb er ook zat leuke meisjes zien rondlopen.
Afgezien van die beugel lijkt ze wel erg goed. Vooral de antennes.quote:
quote:Op maandag 28 mei 2012 21:43 schreef robin007bond het volgende:
De echte insiders hier weten al hoe iedereen er uit ziet.
Met uitzondering van sommige users.
Hoe zie ik eruit dan?quote:Op maandag 28 mei 2012 21:43 schreef robin007bond het volgende:
Zal wel is een foto posten met mijn Konoha forehead protectorquote:Op maandag 28 mei 2012 21:43 schreef robin007bond het volgende:
Ooit had haast iedereen zijn foto hier gepost. Ik heb nog wel ergens een foto in het userfoto topic gepost, als je goed zoekt.quote:
Er zijn wel twee --niet zo drukbezochte-- meetings geweest sinds ik deze reeks volg. Dus misschien drie of vier in totaal.quote:
Dat is best vetquote:Op maandag 28 mei 2012 21:50 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Zal wel is een foto posten met mijn Konoha forehead protector! Nee jk, die heb ik niet.. Wel heb ik Ichigo's Zanpakutou aan de muur hangen
Klopt!quote:Op maandag 28 mei 2012 21:43 schreef robin007bond het volgende:
PROOF IT!quote:Op maandag 28 mei 2012 21:49 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]![]()
nee, dit is geen foto van mij
Wauw ik weet dat ik wel eens schertsend gezegd heb dat One Piece 'Piraten in de Ruimte' zou worden maar ik dacht niet dat die idioot van een mangaka het ook echt zou doen.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:56 schreef Qunix het volgende:
Even serieus... WTF is Gundam AGE aan het doen? Piraten in de ruimte? Beetje One Piece na-apen?
Nieuwe seizoen is bagger
quote:Op maandag 28 mei 2012 23:48 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik ga maar ff verder met Seikon no Qwaser. Ik ga mezelf vermannen en ff door die 24 episodes heen bikkelen
worstel je eens door b.v.Pretty Cure heenquote:Op maandag 28 mei 2012 23:48 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik ga maar ff verder met Seikon no Qwaser. Ik ga mezelf vermannen en ff door die 24 episodes heen bikkelen
geen comedy Wel dusquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:25 schreef smitjew het volgende:
Kent er iemand nog een mini comedy serie ?
Kore wa Zombie desu ka is wel komisch.. S1 12 eps en S2 momenteel 8quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:25 schreef smitjew het volgende:
Rizelmine.danna-samaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:25 schreef smitjew het volgende:
Another (slapstick tot het logische uiteinde), Daily Lives of Highschool Boys ('satire done right' volgens Scamp), Thermae Romae (flash animatie, korter van duur), Ijsbeer Café (veel voor ons gaijin onbegrijpelijke woordgrapjes), Hanasaku Iroha (zolang je Mari Okada's dorama negeert)quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:25 schreef smitjew het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
Bokusatsu tenshi dokuro-chanquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:25 schreef smitjew het volgende:
nou ,nee!!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Bokusatsu tenshi dokuro-chan
Level E en Arakawa under the bridge maar beide geen miniserie, Moshidora is leuk maar geen komedie maar wel redelijkj klein met 10 afleveringen en Fractale is een grap op zich.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:25 schreef smitjew het volgende:
SPOILER: clameReOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:23 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Haha, Hah, HaOke, nu ga ik hem zeker niet kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Inderdaad. Die is best tof.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Bokusatsu tenshi dokuro-chan
ik woon te ver wegquote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:02 schreef cablegunmaster het volgende:
Iemand uit Groningen die interesse in Anime heeft?Zoek nog naar mensen die zin hebben om een Anime avond te houden
.
Je mag met ons mee naar Utrecht op de meet!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:02 schreef cablegunmaster het volgende:
Iemand uit Groningen die interesse in Anime heeft?Zoek nog naar mensen die zin hebben om een Anime avond te houden
.
Ik MOET hem afkijken van mezelfquote:
quote:
Succes! Maar moet je je door die serie heenslepen of vind je het serieus leuk?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:50 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik MOET hem afkijken van mezelf
Nu eerst ff naar school, Engels examen maken.
Dankje, komt wel goedquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:52 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Succes! Maar moet je je door die serie heenslepen of vind je het serieus leuk?
je weet nooit met die asian. ze zou al beter piano spelen als jijquote:Op maandag 28 mei 2012 22:50 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Zo'n klein kind kan volgens mij niet zulke *ahum* intelligente reacties als ik posten.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:54 schreef redboyke het volgende:
[..]
je weet nooit met die asian. ze zou al beter piano spelen dansorry jij
ik zou toch liever japans kunnen dan nederlands.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:39 schreef Klipnap het volgende:
[..]ja dat is waar, maar ze kan dan geen Nederlands
Dinsdag = wekelijks vergadermiddagquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:43 schreef redboyke het volgende:
[..]
ik zou toch liever japans kunnen dan nederlands.
moet jij niet op school zitten spijbelaar?
Ik zag NANA op nyaa.eu met NL subs.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:49 schreef smitjew het volgende:
Zijn er ook series met nederlandse ondertiteling ofzo , kan goed engelse maar om echt japans beetje beter te snappen lijkt me direct beter inplaats van tussen stapje . Snap je
De meeste Nederlandse fansubs zijn een vertaling van de Engelse vertaling.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:49 schreef smitjew het volgende:
Zijn er ook series met nederlandse ondertiteling ofzo , kan goed engelse maar om echt japans beetje beter te snappen lijkt me direct beter inplaats van tussen stapje . Snap je
http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/groter-als-groter-danquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:39 schreef Klipnap het volgende:
[..]ja dat is waar, maar zij
kan dan geen Nederlands
engels is het punt niet maar gewoon dat je de japanse taal iets beter en sneller snaptquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:51 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik zag NANA op nyaa.eu met NL subs.
En anders heb je nog fandubs
Maar even serieus, ik heb in de brugklas heel goed Engels geleerd door die subs.
SleepSub is de enige nederlandse subber voor zover ik weet.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:03 schreef smitjew het volgende:
[..]
engels is het punt niet maar gewoon dat je de japanse taal iets beter en sneller snapt
Niet zo lang blijkbaar, want:quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:46 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Dinsdag = wekelijks vergadermiddag
Maar ik ga vandaag niet meer op FOK of anime. Kijken hoe lang ik het volhoud.
Ik tel 5 minutenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:51 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik zag NANA op nyaa.eu met NL subs.
En anders heb je nog fandubs
Maar even serieus, ik heb in de brugklas heel goed Engels geleerd door die subs.
Oke ik zet mijn mobiel nu uitquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:05 schreef .Cake. het volgende:
[..]
SleepSub is de enige nederlandse subber voor zover ik weet.
[..]
Niet zo lang blijkbaar, want:
[..]
Ik tel 5 minuten
Ik lees de fan-translation van [Evil-Genius].quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:32 schreef Repelsteeltju het volgende:
Die tekst staat niet bij dat plaatje in de Tokyopop versie van Wecome to the NHK volume 8. Ben je hem aan het lezen trouwens? De latere boekdelen hebben wel wat te veel drama nar mijn smaak.
Ik wil wel maar ik heb het te druk met schoolquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:36 schreef .Cake. het volgende:
Een vraagje voor de geïntresseerden van Animees:
Ik ga denk ik Sankarea droppen op Animees omdat 4 series volgen teveel blijkt te zijn, ik hou het simpelweg gewoon niet bij. De afgelopen weken hebben mij geleerd dat als ik ook maar iets te doen heb in het weekend dat ik dan al vies achter ga lopen en dat wil ik eigenlijk een beetje inperken. Nu doe ik dat vooral door Sankarea "later" te doen, maar het komt er in dit tempo gewoon niet van.
Ik zou het echter zonde vinden als ik de serie moet droppen vanwege die reden, dus ik vroeg mij af of er iemand van jullie is die de serie op zou willen pikken op Animees? Geef mij even een pm/dm of mail naar cake@animees.nl, dan regelen we wel wat.
In principe is de deal voor nu alleen zolang Sankarea nog loopt, maar als het mij/jou/jullie bevalt en je wilt zelf ook wel doorgaan dan kunnen we ter zijner tijd wel kijken of je als vaste schrijver mee kan doen.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:56 schreef AnimeFan het volgende:
.Cake: Moet je fanzub.com en nieuwsgroepen niet op je site noemen, of wordt het dan te ingewikkeld?
Beste Klipnap,quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:59 schreef Klipnap het volgende:
[..]ik wist helemaal niet dat die site bestond!
Goeie, bedankt! Zal het er op zetten binnenkort.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:56 schreef AnimeFan het volgende:
.Cake: Moet je fanzub.com en nieuwsgroepen niet op je site noemen, of wordt het dan te ingewikkeld?
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Beste Klipnap,
Jij hebt geen nieuwsgroepen. Of voor zo ver ik weet geen payserver.
Groeten,
Robin
Als je wil mag je mijn payserver gebruiken.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:59 schreef Klipnap het volgende:
[..]ik wist helemaal niet dat die site bestond!
En http://news.is-fabulo.us/ is dan misschien ook wel handig.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:02 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Goeie, bedankt! Zal het er op zetten binnenkort.
fanzub bedoelt ze denk ikquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Beste Klipnap,
Jij hebt geen nieuwsgroepen. Of voor zo ver ik weet geen payserver.
Groeten,
Robin
google.com is ook best handig somsquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En http://news.is-fabulo.us/ is dan misschien ook wel handig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Strak plan, maar ik denk dat ze IRC handiger blijft vinden.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:03 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
[..]
Als je wil mag je mijn payserver gebruiken.
Groetjes Animefan en de kids
Ah, niet verder gekeken, zit op uni, die waarderen downloaden meestal niet zoquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat is een site om via nieuwsgroepen te downloaden
Het lukt me nooit om op IRC meer dan 6MB/s te halenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Strak plan, maar ik denk dat ze IRC handiger blijft vinden.
Groetjes,
Papa Robin en de kids.
IRC SUCKS TORRENTS FTWquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Strak plan, maar ik denk dat ze IRC handiger blijft vinden.
Groetjes,
Papa Robin en de kids.
Is toch meer dan genoeg lijkt me? Dan heb je de gemiddelde anime aflevering met zo'n 30 sec binnengehengeldquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:05 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Het lukt me nooit om op IRC meer dan 6MB/s te halen
Hoe doen jullie dat?
Dan moet je een payserver hebben en een programma om via nieuwsgroepen te downloaden. Als Animefan je de payserver geeft, dan wil ik je wel uitleggen hoe je dat programma installeert e.d.quote:
Het ligt puur aan je bot.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:05 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Het lukt me nooit om op IRC meer dan 6MB/s te halen
Hoe doen jullie dat?
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:07 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik heb deze, zijn deze 'n beetje goed?
[ afbeelding ]
Als jij 'm deelt, zullen wij ons oor aan je deel geven.quote:
Als ik de nieuwe TT heb noem ik 'm ''Boku no Topico''quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:09 schreef AnimeFan het volgende:
Als ik de nieuwe TT heb noem ik 'm Hoi Klipnap
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:09 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Als ik de nieuwe TT heb noem ik 'm ''Boku no Topico''
Hahaha
Harry Potterquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:11 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Nee hij zegt steeds hetzelfde
Edit: Oh nu is het iemand die iemand anders slaat
Nee! Niet haten!quote:
Nou en. Ik ben ouderwets.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:25 schreef mschol het volgende:
[..]
haten op harry potter, das zo ouderwets
quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:36 schreef AnimeFan het volgende:
Oja moest jij niet aan een werkstuk werken
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:37 schreef Repelsteeltju het volgende:
Harry Potter is het niet Japanse equivalent van mahou shoujo, echt waar, NichiBros zei het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |