abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112089616

Welkom in het FOK! anime en manga topic!

Laat je niet afschrikken door de slowchat, als je vragen hebt kun je die hier altijd kwijt. ;)

Anime(aa-ni-mee) is de Japanse variant (dus Japanse uitspraak op het Engels animation) op onze Westerse tekenfilm. Het mag dan wel getekend zijn, maar anime gaan vaak veel dieper dan de tekenfilms die je hier op TV ziet. Hetzelfde geldt voor Manga (wat o.a. "onbeheerste of willekeurige kwaststreken" betekend).
Door veel mensen die niet bekend worden deze termen echter in verband gebracht met seksueel getinte onderwerpen(hentai, wat eigenlijk pervers betekent in het Japans) of onze (kinderlijke, dus kodomo) series.
Hierdoor heeft dit onderwerp een slechte reputatie bij een aantal mensen.

Anime en manga kun je onderverdelen in verschillende leeftijd categorie. De twee grootste zijn "Shonen" en "Shoujo".
Hiernaast heb je meerdere kleine (sub-)genres, zoals "Josei", "Seinen". Elk (sub-)genre snijd een ander onderwerp aan, dus er zou in principe voor iedereen iets tussen moeten zitten.

Gericht op jonge jongens (Shonen,leeftijd ~12-20/25 jaar): dit is over het algemeen het meest bekeken genre. De meeste mensen beginnen met de bekende series uit dit gedeelte.
De series zijn meestal gericht op actie en humor. De bekende series Bleach, Naruto en Fullmetal Alchemist vallen bijvoorbeeld in dit gedeelte.

Gericht op jonge meisjes (Shoujo,leeftijd ~12-20/25 jaar): dit onderdeel behandelt meestal het (meer) dramatische gedeelte, en bevat veel romantiek.
Meestal is het hoofdpersoon in een van deze series een vrouw (of meisje natuurlijk). Een aantal voorbeelden zijn Sailor Moon, Cardcaptor Sakura en Fruits Basket.

Gericht op de volwassen vrouw (Josei,leeftijd ~20/23/25-70/80+ jaar): deze bevatten globaal dezelfde thema's als de "Shoujo"-series, maar dan iets serieuzer en realistischer uitgevoerd.
Onder andere de series Nana, Paradise Kiss en Honey and Clover zijn voorbeelden hiervan

Gericht op de volwassen man (Seinen,leeftijd ~20/23/25-70/80+ jaar): dit genre is heel divers en er zit veel afwisseling in, van avant-garde tot erotiek. Deze series hebben vaak een serieuze ondertoon.
Een aantal populaire series zijn Elfen Lied, Ghost in the Shell en Black Lagoon.

Gericht op jonge kinderen (Kodomo,leeftijd 0-12 jaar): Hello Kitty, Pokemon en Hamtaro - dit spreekt voor zich.

Gericht op de jong volwassen vrouw (Yaoi/shounen-ai): dit genre gaat over homoseksuele relaties tussen mannelijke figuren. Een aantal voorbeelden hiervan zijn Junjou Romantica en Gravitation.

De makkelijkste manier is de taal leren door middel van een cursus of ervaring. Als je daar geen zin in hebt (of daartoe niet in staat bent) kun je fansubs kijken. Fansub-groepen (zoals Dattebayo) nemen "raw"-versies op van de Japanse TV, vertalen deze en voegen ondertitelingen toe. Vaak geven de groepen extra informatie zodat het voor de kijker beter te begrijpen is (typische Japanse dingen worden uitgelegd).

Er zijn verschillende soorten groepen die animes ondertitelen, daarom zijn er verschillende in de gebruikte lettertypen, tekstopmaak of vertalingen. Verder zijn er twee soorten, de "speedsubbers" en de "qualitysubbers".
Zoals de namen doen vermoeden brengen de "speedsubbers" snel hun aflevering (of hoofdstuk) uit (waardoor het kan zijn dat deze van mindere kwaliteit is), en de "quality-subbers" nemen de tijd en leveren vaak beter werk af.

Het verschil tussen speedsubbers en qualitysubbers wordt steeds kleiner. Vaak hebben de meeste speedsubbers ook kwaliteit die niet onder doet voor die van qualitysubbers. Dit onderscheid is eigenlijk meer iets van vroeger en wordt tegenwoordig niet meer zo gemaakt.

Fansubs worden uitgebracht op verschillende sites, om deze te vinden kun je altijd even Googelen of op (de grotere) P2P-sites zoeken. Ook kun je via IRC downloaden. Een guide daarvoor is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.

Links vragen doen we niet in dit topic (omdat het niet in alle gevallen legaal is), maar als je er echt niet uit komt kun je altijd een van de mensen hier een PM/DM sturen.

Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.

Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen. Het CCCP-Project is een (gratis) pakket speciaal ontwikkeld voor anime, probeer deze eerst te downloaden.
VLC speelt ook nog eens alles af(ook Blu-Ray Disk/BD)! :D
Let er wel op dat deze speler achterloopt op het CCCP Codec Pack en niet speciaal is ontwikkeld met anime in het achterhoofd.

Huidig seizoen
Klik voor de vergroting!

Lente 2012

2007 | Winter | Spring | Summer | Fall
2008 | Winter | Spring | Summer | Fall
2009 | Winter | Spring | Summer | Fall
2010 | Winter | Spring | Summer | Fall
2011 | Winter | Spring | Summer | Fall
2012 | Winter | Spring | Summer | Fall

Aziatische drama's Deel 2
Een topic over Aziatische drama series, voornamelijk over J-drama. Als je een keer geen zin hebt in anime moet je het hier een keer proberen.

Japans. [Deel 2]
Altijd al een beetje Japans willen leren? Dan is dit hét topic voor jou

Japanse cultuur enzo :D
Vragen over de Japanse Cultuur? Stel ze hier!

Japan #24
Dingen die je echt moet doen (mocht je naar Japan gaan).

Zelf sushi maken deel VII
Gerechten

[Animé] Meld hier dat er een nieuwe EP uit is 3
Hier word het gemeld als er nieuwe afleveringen uitgebracht worden.

Anime/mangaseries verkiezingstopic 2008 - Deel 4
Je wil iets nieuws zien maar weet niet wat? In dit topic vind je welke series het populairst waren op FOK!

Het grote anime/manga Meet topic 25-02-11
Een anime/manga meet.

[Anime] Bleach #9: Bankai. Senbonzakura Kageyoshi
[Anime&Manga] Naruto #17
[ANIME] One Piece

Animees
Nederlandstalig blog met reviews over lopende animeseries en (soms) meer!

Anime News Network (ANN)
Nieuws over anime, hier staan ook beschrijvingen van series en handige lijstjes van goede anime.

Animeinfo.com
Hier vind je alle informatie over een anime die jij zoekt.

Anidb.net
De anime-database.

Anime Planet
Hier kun je een aantal aanraders zoeken (anime).

Anime Recommendations
Een wiki vol met aanraders. Er zit altijd wel wat tussen!

My Anime List (MAL)
Houd je eigen anime- en mangalijst bij! Bekijk andere lijsten en geef je oordeel over anime en manga! Er is zelfs een FOK! groep op MAL, deze vind je hier!

Sommige topicmeubels hebben hun eigen MyAnimeLists (MALs), waar je kunt zien wat zij gekeken hebben en wat ze leuk vinden! De links staan hieronder:
.Cake.
Bakakame
Qunix
Xaryna
Strawberry/Aardbei
ArcticBlizzard
SleepSub
Denninho
Mschol
NeeEcht
Gaddle
Robin007bond
Sinterklaaskapoentje
Lithia
Klipnap
Samael
De_Ilias
RedBoyke
Blue_Panther_Ninja
AnimeFan
gniffie
Easymodo
DrNick
cablegunmaster
Charlea
PaRoDiUzZ
Key.
Repelsteeltju
smitjew
Wil jij je eigen MAL er ook bij? Verander de wiki of post het even in het topic, er is vast wel iemand die het voor je kan doen :)

Voorgaande delen

Topicreeks: Het grote anime/manga topic

------------------------------------------------------------

Veel mensen plaatsen lukraak afbeeldingen en illustraties in dit topic om hun powerlevel te tonen. Aangezien dit de laatste tijd nogal wat problemen oplevert hier een kleine guide, waarvan de basis is ontsprongen aan het intellect van outcast_within.

1. Plak niet zomaar lukraak de directe URL van de afbeelding. Dit heet hotlinking en kost bandbreedte aan de kant van de host. Sommige sites als Random Curiosity worden veel gehotlinked en hebben besloten om dit tegen te gaan. Het gevolg voor jouw afbeelding is dat wij slechts een placeholder te zien krijgen met de boodschap dat hotlinken niet toegestaan is.

2. Om ons wel jouw gevatheid te tonen is het beter om de afbeelding te rehosten. Dat wil zoveel zeggen als upload jouw afbeelding naar een andere site of database en link vanaf die locatie. Kost de originele host van de afbeelding minder bandbreedte en garandeert dat wij jouw afbeelding kunnen zien. Er bestaan een aantal van dergelijke sites, zoals Imgur of Photobucket. Als je een eigen site hebt kan je natuurlijk ook vanaf die locatie rehosten.

------------------------------------------------------------

Degene die het laatst post in dit topic moet een nieuw topic aanmaken, en deze (als dat kan) bijhouden zolang deze open is.
De OP is hier te vinden.
Klik boven op de tab 'Bewerken' en kopiëer deze versie in verband met incorrecte weergave!
  zondag 27 mei 2012 @ 15:13:54 #2
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_112089727
TT is meh.

De serie is goed, maar alleen de titel van een serie als TT is beetje schraal.

/mening.
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
  zondag 27 mei 2012 @ 15:14:33 #3
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_112089758
ik snap de TT niet
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  zondag 27 mei 2012 @ 15:15:03 #4
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_112089769
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 15:14 schreef Frag_adder het volgende:
ik snap de TT niet
Sakamichi no Apollon.
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
pi_112089771
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 15:14 schreef Frag_adder het volgende:
ik snap de TT niet
:')
pi_112089779
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 15:13 schreef .Cake. het volgende:
TT is meh.

/mening.
Eens.
pi_112089835
De TT gaat over ons (de titulaire "Kids") en het steeds verder afglijden van de kwaliteit van de TT's en de inhoud van de topics en het versnelde topicvullen. De "Slope" is dus een helling die omlaag gaat, wat dus de kwaliteit van TT en inhoud weerspiegelt en hoe wij als "Kids" steeds sneller en sneller gaan, net als wanneer je van een helling afrent

Goeie TT! *O*
  zondag 27 mei 2012 @ 15:18:11 #8
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_112089862
quote:
12s.gif Op zondag 27 mei 2012 15:17 schreef Bakakame het volgende:
De TT gaat over ons (de titulaire "Kids") en het steeds verder afglijden van de kwaliteit van de TT's en de inhoud van de topics en het versnelde topicvullen. De "Slope" is dus een helling die omlaag gaat, wat dus de kwaliteit van TT en inhoud weerspiegelt en hoe wij als "Kids" steeds sneller en sneller gaan, net als wanneer je van een helling afrent

Goeie TT! *O*
Wow, diep!
pi_112089881
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 15:13 schreef .Cake. het volgende:
TT is meh.

/mening.
Ik weet het, maar ik kon niks beters verzinnen. :P
pi_112089903
quote:
9s.gif Op zondag 27 mei 2012 15:18 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik weet het, maar ik kon niks beters verzinnen. :P
Je hoeft niet meer te doen alsof, ik heb de diepere betekenis achter je TT al doorgrond!
  zondag 27 mei 2012 @ 15:22:23 #11
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112090006
quote:
14s.gif Op zondag 27 mei 2012 15:19 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Je hoeft niet meer te doen alsof, ik heb de diepere betekenis achter je TT al doorgrond!
Betrapt.
pi_112090378
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 15:22 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Ik mis de vijf meiden en Sawa-chan sensei nu al ;(
Maar wel een mooie serie hè? :D
  zondag 27 mei 2012 @ 15:35:53 #14
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112093037
Dus.
pi_112093182
Dit is nu gaande, zo'n 200 meter van mijn huis vandaan... De bassen waren gisteren behoorlijk hevig vanwege de wind. Nu valt het mee... Als het beetje waait in de foute richting hoor ik het wel weer.
pi_112093432
Festivals :{w :r

Lowlands :')
  zondag 27 mei 2012 @ 17:22:17 #18
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_112093485
Oké ik wou net naar het Gaasperpark gaan om een boek te lezen maar misschien kan ik beter ergens anders naartoe gaan.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_112093955
quote:
1s.gif Op zondag 27 mei 2012 17:20 schreef robin007bond het volgende:
Festivals :{w :r

Lowlands :')
Wat is er mis met Lowlands?
pi_112094049
quote:
11s.gif Op zondag 27 mei 2012 17:39 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Wat is er mis met Lowlands?
Ik moet dan altijd denken aan de stinkhippies die altijd nog hun bandje om hebben. ;(
pi_112094119
quote:
1s.gif Op zondag 27 mei 2012 17:43 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ik moet dan altijd denken aan de stinkhippies die altijd nog hun bandje om hebben. ;(
"Ik haat Naruto want sommige mensen die het ook kijken vind ik stom"
pi_112094150
gezien op tweakers:
SPOILER: nsfw?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_112094267
quote:
12s.gif Op zondag 27 mei 2012 17:45 schreef Bakakame het volgende:

[..]

"Ik haat Naruto want sommige mensen die het ook kijken vind ik stom"
Het is gewoon niet mijn ding. Heel die sfeer.. blargh. :P
pi_112094412
*hoi

Om 04:30 naar bed en net om 17:30 wakker! :P
pi_112094413
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 17:50 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Maar hoezo niet? Ja er zijn mensen die hun bandje jaren omhouden, zo hield ik de mijne 'n jaar om na LL2009, heb 'm eraf gehaald na LL2010 en hetzelfde voor die van 2010. Die van 2011 heb ik er na 'n paar weken afgehaald, aangezien ik dit jaar waarschijnlijk toch niet ga.
Maar als dat je enige reden is waarom je Lowlands niks vindt dan is het misschien maar beter dat je er niet heen gaat ;)

Ik heb Lowlands ervaren als een weekend lang kunnen doen wat je wilde zonder dat je er raar op aangekeken werd. Als iedereen in Nederland het hele jaar zo naar zijn medemens zou kijken, denk ik dat heel Nederland er 'n stuk beter van zou worden :Y
pi_112094423
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 17:55 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hoi

13 uur geslapen, prima toch?
pi_112094486
quote:
10s.gif Op zondag 27 mei 2012 17:56 schreef Bakakame het volgende:

[..]

13 uur geslapen, prima toch?
Langste ooit was ~21 uur!
pi_112094506
quote:
*hoi

om 4:00 naar bed en om 9:30 er alweer uit (zo rond 9:00 was ik denk ik wakker) ^O^
  zondag 27 mei 2012 @ 18:00:46 #29
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_112094563
quote:
*hoi

Ik ging om 3:23 naar bed en was 6:19 weer op :+

Ik zit nu op 10 uur met disgaea 4 >:)
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  zondag 27 mei 2012 @ 18:01:33 #30
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112094582
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 17:46 schreef mschol het volgende:
gezien op tweakers:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wut :')
Is dat uit een anime?
pi_112094608
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 18:00 schreef wdn het volgende:

[..]

Ik ging om 3:23 naar bed en was 6:19 weer op :+

Ik zit nu op 10 uur met disgaea 4 >:)
Fuck,ik weet niet eens waar mijn Disgaea 4 en Ninja Gaiden Sigma 2 zijn gebleven! 8)7 :'(
pi_112094631
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 18:01 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Is dat uit een anime?
ik heb geen flauw idee.,.
dit is bron:
http://gamebuster.tweakblogs.net/blog/7908/(nsfw)-anime-stijl-koeien-melken.html
pi_112094680
quote:
gezien op tweakers:
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 18:01 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Is dat uit een anime?
Het is dus uit Melody of Oblivion blijkbaar :P
pi_112095134
quote:
gezien op tweakers:
Een kus van een monster
Filmpje is dood, maar hier te zien:

en
Nog meer WTF uit Japan
  zondag 27 mei 2012 @ 18:25:50 #35
246140 Klipnap
Petrowh <3
  zondag 27 mei 2012 @ 18:31:44 #36
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_112095397
quote:
12s.gif Op zondag 27 mei 2012 17:56 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Maar hoezo niet? Ja er zijn mensen die hun bandje jaren omhouden, zo hield ik de mijne 'n jaar om na LL2009, heb 'm eraf gehaald na LL2010 en hetzelfde voor die van 2010. Die van 2011 heb ik er na 'n paar weken afgehaald, aangezien ik dit jaar waarschijnlijk toch niet ga.
Maar als dat je enige reden is waarom je Lowlands niks vindt dan is het misschien maar beter dat je er niet heen gaat ;)

Ik heb Lowlands ervaren als een weekend lang kunnen doen wat je wilde zonder dat je er raar op aangekeken werd. Als iedereen in Nederland het hele jaar zo naar zijn medemens zou kijken, denk ik dat heel Nederland er 'n stuk beter van zou worden :Y
Vroeger was Lowlands leuker. Was jaartje of 7 niet geweest en afgelopen jaar maar weer eens geprobeerd... Het is nu heel mainstream, ik heb slechts twee hanenkammen gezien en ook de metalheads waren zeldzaam. Nu waren er veel hipsters en shizzle.

Vroegâh was dat toch anders, het is duidelijk niet meer hetzelfde festival.
ANIMEES.
- Scamp
pi_112095407
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 18:31 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Vroeger was Lowlands leuker. Was jaartje of 7 niet geweest en afgelopen jaar maar weer eens geprobeerd... Het is nu heel mainstream, ik heb slechts twee hanenkammen gezien en ook de metalheads waren zeldzaam. Nu waren er veel hipsters en shizzle.

Ik haat mainstream! :r
  zondag 27 mei 2012 @ 18:38:38 #38
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_112095620
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 17:50 schreef robin007bond het volgende:

[..]

En toch ga je naar animeconventies.
pi_112095649
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 18:38 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Veel beter! :+
pi_112095965
quote:
12s.gif Op zondag 27 mei 2012 17:56 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Hmm... Hmm...

Oké, het was een tikkeltje ongenuanceerd van me :P
pi_112095978
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 18:38 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Gezellig met vrienden, de weaboos neem ik voor lief.
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 18:32 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Ik haat mainstream! :r
Hipster.
pi_112096009
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 18:50 schreef robin007bond het volgende:

[..]

[..]

Hipster.
Nee hoor,ik ben nooit een hype/rage fan geweest! :P
  zondag 27 mei 2012 @ 19:00:31 #43
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112096279
quote:

[..]

[..]

Hipster.
Desu desu!
pi_112096326
quote:
1s.gif Op zondag 27 mei 2012 19:00 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Desu desu!
:Y
  zondag 27 mei 2012 @ 19:52:14 #45
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_112098007
> zoekt op Tumblr naar anime
> bekijkt resultaten
> 20% hentai
> 20% shounenshit
> 20% fanspul
> 40% oké anime

dat ging beter dan verwacht...
  zondag 27 mei 2012 @ 19:58:58 #46
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112098243
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 19:52 schreef Repelsteeltju het volgende:
> zoekt op Tumblr naar anime
> bekijkt resultaten
> 20% hentai
> 20% shounenshit
> 20% fanspul
> 40% oké anime

dat ging beter dan verwacht...
Wat is jouw UI eigenlijk?
pi_112098421
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 19:58 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Wat is jouw UI eigenlijk?
Nee. Dat is een spoiler voor Fate/Zero.
  zondag 27 mei 2012 @ 20:04:39 #48
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112098451
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 20:04 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Nee. Dat is een spoiler voor Fate/Zero.
Ik twijfel tussen een korset en een muis.
  zondag 27 mei 2012 @ 20:05:26 #49
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_112098484
Het is het gezicht van Diarmuid Ua Duibhne, zijn aanblik alleen doet vouwen verliefd op hem worden. Een knapperd, niet? :P
  zondag 27 mei 2012 @ 20:08:17 #50
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112098630
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 20:05 schreef Repelsteeltju het volgende:
Het is het gezicht van Diarmuid Ua Duibhne, zijn aanblik alleen doet vouwen verliefd op hem worden. Een knapperd, niet? :P
Ninja-edit! Ik kon hem al niet vinden.
  zondag 27 mei 2012 @ 20:09:42 #51
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_112098695
Sumimasen. Zoals je kon zien zat de eerste versie vol fouten.
pi_112101507
Robin S - Show Me Your Love...

Luid en duidelijk te horen... De wind is gaan veranderen of het volume is luider geworden bij het evenement. Dit nummer klinkt heerlijk, dat dan weer wel :P

Ducksause - Big Bad Wolf
Daft Punk - One More Time

[ Bericht 6% gewijzigd door Qunix op 27-05-2012 22:22:59 ]
  zondag 27 mei 2012 @ 22:43:16 #53
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112105885
Nog maar 1 episode van Ouran ;(

Ach, dan kan ik me beter concentreren op de Nederlands, geschiedenis en aardrijkskundewerkstukken die ik nog moet afmaken in week 24, waarna de toetsweek komt.
pi_112105990
quote:
15s.gif Op zondag 27 mei 2012 22:43 schreef Klipnap het volgende:
Nog maar 1 episode van Ouran ;(

Ach, dan kan ik me beter concentreren op de Nederlands, geschiedenis en aardrijkskundewerkstukken die ik nog moet afmaken in week 24, waarna de toetsweek komt.
Ik vrees dat je dan wel weer andere anime hebt gevonden. :P
pi_112107025
Afgelopen. Fijn, wat een rust. Die bassen zijn echt hard. :{
  zondag 27 mei 2012 @ 23:08:53 #56
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_112107386
Wtf. One piece.

Precies hetzelfde einde als vorige aflevering :') . Wel met een stoerder muziekje :7
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_112108577
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 18:31 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Ben in 2009 pas voor 't eerst geweest, maar heb 'n hele leuke tijd gehad met m'n vrienden. Kan helaas niet oordelen over eerder, maar geloof best dat 't een stuk meer mainstream is.. Kan aan mij liggen maar dat meende ik zelfs te merken afgelopen jaar 13.gif
quote:

[..]

Hmm... Hmm...

Oké, het was een tikkeltje ongenuanceerd van me :P
Misschien reageerde ik iets te sterk, maar ik heb te vaak gehad dat mensen Lowlands afwijzen op zulke kleine dingetjes terwijl 't een prima festival is op zichzelf ;)
Kan je zeker aanraden erheen te gaan, denk dat je 't op zich best kan waarderen, zit ook genoeg politiek gedoe (wel redelijk links :+ )
pi_112108858
quote:
12s.gif Op zondag 27 mei 2012 23:27 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Ben in 2009 pas voor 't eerst geweest, maar heb 'n hele leuke tijd gehad met m'n vrienden. Kan helaas niet oordelen over eerder, maar geloof best dat 't een stuk meer mainstream is.. Kan aan mij liggen maar dat meende ik zelfs te merken afgelopen jaar 13.gif

[..]

Misschien reageerde ik iets te sterk, maar ik heb te vaak gehad dat mensen Lowlands afwijzen op zulke kleine dingetjes terwijl 't een prima festival is op zichzelf ;)
Kan je zeker aanraden erheen te gaan, denk dat je 't op zich best kan waarderen, zit ook genoeg politiek gedoe (wel redelijk links :+ )
Misschien dat ik het om het politieke gedoe juist niets vind. Ook dat gezeur bij die btw-verhoging. Blargh.

De organisatie doet echt alsof zo'n festival een basisbehoefte is, terwijl het gewoon bij de overige luxeproducten van 19% zou moeten horen.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 27-05-2012 23:36:00 ]
pi_112109652
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 23:31 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Misschien dat ik het om het politieke gedoe juist niets vind. Ook dat gezeur bij die btw-verhoging. Blargh.

De organisatie doet echt alsof zo'n festival een basisbehoefte is, terwijl het gewoon bij de overige luxeproducten van 19% zou moeten horen.
Nouja, kan me voorstellen dat het erg lastig wordt als je opeens een prijsverhoging op je dak krijgt zonder dat je je daar fatsoenlijk op hebt voor kunnen bereiden.

Zie o.a. ook studieboete van 3000 euro per jaar :{w
  zondag 27 mei 2012 @ 23:54:41 #60
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112110109
Ouran afgelopen :'(
Nu volg ik alleen nog Cardcaptor Sakura, Chobits en Gosick (en zeven lopende!)
pi_112110353
quote:
1s.gif Op zondag 27 mei 2012 23:54 schreef Klipnap het volgende:
Ouran afgelopen :'(
Nu volg ik alleen nog Cardcaptor Sakura, Chobits en Gosick (en zeven lopende!)
Gosick,gothic loli moe O+
  maandag 28 mei 2012 @ 00:03:57 #62
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112110625
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 23:58 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Gosick,gothic loli moe O+
Als ik die drie series kijk heb ik het gevoel dat ik mijn tijd verspil. Daarom zijn ze nu ideaal ^O^
pi_112110917
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 00:03 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Als ik die drie series kijk heb ik het gevoel dat ik mijn tijd verspil. Daarom zijn ze nu ideaal ^O^
geen shoujo voor mij :*
pi_112110964
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 00:09 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

geen shoujo voor mij :*
echte mannen kijken alles
pi_112111303
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 00:10 schreef mschol het volgende:

[..]

echte mannen kijken alles
Ouran high school host club.
Fruits basket.
Pita Ten.
  maandag 28 mei 2012 @ 00:43:02 #66
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112114127
quote:
7s.gif Op maandag 28 mei 2012 00:43 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Lovely Complex :*
UFO Princess Valkyrie. 8)7
pi_112116077
quote:
7s.gif Op maandag 28 mei 2012 00:43 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Lovely Complex :*
Ewww.
  maandag 28 mei 2012 @ 09:55:30 #69
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112117535
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 09:55 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Vampire Knight 8)7
TENGEN TOPPA GURREN LAGANN :7 8-) *) *O*
  maandag 28 mei 2012 @ 10:47:51 #71
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112117709
Nieuwe ep van Aquarion EVOL en Tasogara Otome x Amnesia :D !
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
pi_112119251
quote:
6s.gif Op maandag 28 mei 2012 10:38 schreef Bakakame het volgende:

[..]

TENGEN TOPPA GURREN LAGANN :7 8-) *) *O*
GIGA... DRILL.... BREAKER!
  maandag 28 mei 2012 @ 12:11:50 #73
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_112120135

maandag 28 mei 2012 @ 13:00:15 #74
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112121973
quote:
:P

ORE DA; HYOUUUIIIINNNN KYOUOOUUMA

WATASHI WA TAB

HACKKKIKNNGGUUU YOUUUUU TOOOO THE GATEEEEE

EL
PSY
CONGROO

FWUAUAUAA
  maandag 28 mei 2012 @ 14:07:24 #75
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112124750
Oke. What the fuck, Seikon no Qwaser? :')
SPOILER
  maandag 28 mei 2012 @ 14:13:27 #76
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112124985
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 14:07 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Oke. What the fuck, Seikon no Qwaser? :')
SPOILER
Hoe heette die anime ookalweer waarin de kracht van een vrouw door borstgrootte wordt bepaald? :')
  maandag 28 mei 2012 @ 14:20:52 #77
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112125301
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 14:13 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Hoe heette die anime ookalweer waarin de kracht van een vrouw door borstgrootte wordt bepaald? :')
Ik wil het niet eens weten.. :') Ik twijfel of ik Seikon no Qwaser wel moet kijken.. S1 + S2.. :')
  maandag 28 mei 2012 @ 14:38:57 #78
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_112126092
quote:

[..]

Ow die, ja die was een seizoen of twee of drie geleden.
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 14:20 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Ik wil het niet eens weten.. :') Ik twijfel of ik Seikon no Qwaser wel moet kijken.. S1 + S2.. :')
Seikon no Qwaser. Ik heb hem niet gezien maar weet wel dat het inderdaad een beetje aparte serie is.
ANIMEES.
- Scamp
  maandag 28 mei 2012 @ 14:47:58 #79
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112126413
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 14:38 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Ow die, ja die was een seizoen of twee of drie geleden.

[..]

Seikon no Qwaser. Ik heb hem niet gezien maar weet wel dat het inderdaad een beetje aparte serie is.
Ik weet het niet, met name die Qwasers spraken me aan, maar dat was het enige wat ik gezien had. Nu ik de anime kijk zie ik
SPOILER
  maandag 28 mei 2012 @ 14:58:20 #80
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112126731
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 14:47 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Ik weet het niet, met name die Qwasers spraken me aan, maar dat was het enige wat ik gezien had. Nu ik de anime kijk zie ik
SPOILER
Ja en dat spreekt de Japanners weer aan he :')
Waar vraag is...
pi_112126772
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 14:58 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Ja en dat spreekt de Japanners weer aan he :')
Waar vraag is...
is aanbod!

Overigens zijn dat soort series best vermakelijk.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2012 14:59:56 ]
  maandag 28 mei 2012 @ 15:00:42 #82
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112126805
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 14:59 schreef robin007bond het volgende:

[..]

is aanbod!

Overigens zijn dat soort series best vermakelijk.
Die cowgirlserie wil ik best zien :P
pi_112127378
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 15:00 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Het zegt me niets. :@
  maandag 28 mei 2012 @ 15:19:25 #84
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112127470
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 15:19 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Dat filmpje laatst met die "koeien" melken :P
Omdat het NSFW is heb ik het maar niet bekeken. :P
pi_112127589
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 15:00 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Weet je inmiddels de titel?
  maandag 28 mei 2012 @ 15:27:58 #87
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112127774
Cowgirl Melody.
  maandag 28 mei 2012 @ 15:29:52 #89
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_112127784
Sakamichi no Apollon #6 staat op Animees!

Maar whatever, iedereen weet toch dat aflevering 7 beter is :P
ANIMEES.
- Scamp
  maandag 28 mei 2012 @ 15:40:45 #90
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112128138
quote:
Salti roiyary tamarie pastiarasa resting (ah~)

Salti roiyary pirarya soltia reiya resting (ah~)

(Huwa) Gritariya pirarifu safariha

(yui) Yasoriiya (il) zay fariya (Salti roiya)

Salti Oane

Salti roiyary tamarie pastiarasa resting (ah~)

Salti roiyary pirarya soltia reiya resting (ah~)

Salti Oane

Yasoriiya zeei fariya (Salti roiya)

Salti Oane (Ah~)

Gritariya pirarifu safariha

Gritariya pirarifu safariha

Salti Oane (Ah~)

Salti roiyary (Ah~) tamarie patiaraiya riiya.
oke, nu weet ik eindelijk wat men zegt in Mami's theme :?
pi_112128257
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 15:40 schreef Klipnap het volgende:

[..]

oke, nu weet ik eindelijk wat men zegt in Mami's theme :?
Hihi. Apart.
pi_112129997
*hoi,net wakker* :+

quote:

[..]

http://myanimelist.net/anime/10465/Manyuu_Hikenchou
quote:
Heb je pagina 2 niet gezien?Ik had al een link gegeven.
SPOILER
_O-
  maandag 28 mei 2012 @ 16:35:25 #93
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112130096
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 16:32 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hoi,net wakker* :+

[..]

http://myanimelist.net/anime/10465/Manyuu_Hikenchou

[..]

Heb je pagina 2 niet gezien?Ik had al een link gegeven.
SPOILER
_O-
Ja, ik had geen zin om terug te bladeren :6
  maandag 28 mei 2012 @ 16:38:40 #94
371080 Blue_Panther_Ninja
FOSS ftw
pi_112130187
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 16:35 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Ja, ik had geen zin om terug te bladeren :6
Luiwammes :+
  maandag 28 mei 2012 @ 16:40:07 #95
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112130243
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 16:38 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Luiwammes :+
16.gif :6 16.gif :6 16.gif :6
  maandag 28 mei 2012 @ 16:40:41 #96
-1 #ANONIEM
pi_112130266
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 16:40 schreef Klipnap het volgende:

[..]

[ afbeelding ] :6 [ afbeelding ] :6 [ afbeelding ] :6
Ewww. Ze proberen te tongen.
  maandag 28 mei 2012 @ 16:40:59 #97
-1 #ANONIEM
pi_112130281
Wat een kutgrap :')
  maandag 28 mei 2012 @ 16:46:11 #98
FOSS ftw
pi_112130463
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 16:40 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ewww. Ze proberen te tongen.
Ik ben 10 jaar ouder dan haar. :*
  maandag 28 mei 2012 @ 16:47:42 #99
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112130514
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 16:40 schreef robin007bond het volgende:
Wat een kutgrap :')
Inderdaad ja :')
  maandag 28 mei 2012 @ 16:50:27 #100
FOSS ftw
pi_112130617
Zavvi - Fandom en GeekgearPathe Thuis - Net uit de bios nu al op je tvFiverr - alle diensten vanaf 5 piek
  maandag 28 mei 2012 @ 16:53:55 #101
-1 #ANONIEM
pi_112130746
11.gif ~O>
  maandag 28 mei 2012 @ 16:55:35 #102
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112130804
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 16:53 schreef robin007bond het volgende:
[ afbeelding ] ~O>
  maandag 28 mei 2012 @ 16:57:03 #103
-1 #ANONIEM
pi_112130871
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 16:55 schreef Klipnap het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hier moest ik om lachen :P

maandag 28 mei 2012 @ 16:57:20 #104
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_112130879
quote:
Wel oké voor tussendoor, niet het beste dat er is.
ANIMEES.
- Scamp
  maandag 28 mei 2012 @ 16:58:00 #105
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112130903
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 16:57 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Hier moest ik om lachen :P

[ afbeelding ]

Oke, en nu stoppen we.
  maandag 28 mei 2012 @ 17:00:50 #106
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112131010
Dit is misschien een leuk topic voor jullie:
japanners die engels (proberen te) spreken
  maandag 28 mei 2012 @ 17:01:07 #107
FOSS ftw
pi_112131022
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 16:55 schreef Klipnap het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
LOL
  maandag 28 mei 2012 @ 17:02:39 #108
77135 mschol
pi_112131072
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 15:20 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Omdat het NSFW is heb ik het maar niet bekeken. :P
niks heel expliets op beeld te zien hoor, maar niet iets wat je snel opzet op je werk imho..
  maandag 28 mei 2012 @ 17:04:45 #109
-1 #ANONIEM
pi_112131157
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 16:58 schreef Klipnap het volgende:

[..]

[ afbeelding ][ afbeelding ]
Oke, en nu stoppen we.
Ok.
  maandag 28 mei 2012 @ 17:08:27 #110
FOSS ftw
pi_112131269
quote:
6s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:04 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ok.
gestoorde spuitelf. })
Surfshark - veilig toegang tot het open internetZavvi - Fandom en GeekgearAnoniem en veilig met ProtonVPN
  maandag 28 mei 2012 @ 17:10:52 #111
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_112131349
quote:
De manga is leesbaar, de anime is de enige recente serie die Scamp gerecenseerd heeft als terribad.
  maandag 28 mei 2012 @ 17:14:00 #112
FOSS ftw
pi_112131464
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:10 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

De manga is leesbaar, de anime is de enige recente serie die Scamp gerecenseerd heeft als terribad.
Anime was ook te zien op Toonami, afgelopen weekend! :Y
  maandag 28 mei 2012 @ 17:16:14 #113
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_112131553
Heb je satelliettelevisie, ben je in het buitenland of is Toonnami terug op tv?
  maandag 28 mei 2012 @ 17:26:08 #114
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112131911
Nou mensen, ik download Manyuu Hikenchou. Vraag me af hoe het wordt.
  maandag 28 mei 2012 @ 17:29:10 #115
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_112132023
Sakamichi no Apollon aflevering 7, nú te lezen op Animees!

Tienerangst, bromance en jazz, gouden combi!

_O_
ANIMEES.
- Scamp
  maandag 28 mei 2012 @ 17:31:20 #116
-1 #ANONIEM
pi_112132096
quote:
7s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:26 schreef Klipnap het volgende:
Nou mensen, ik download Manyuu Hikenchou. Vraag me af hoe het wordt.
En je projecten? :@

Oh, ziet er apart uit. Ik wens je veel succes. Wil je niet eerst aan Elfen Lied beginnen voordat je backlog nog groter wordt? :P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2012 17:31:29 ]
  maandag 28 mei 2012 @ 17:39:15 #117
FOSS ftw
pi_112132389
quote:
10s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:16 schreef Repelsteeltju het volgende:
Heb je satelliettelevisie, ben je in het buitenland of is Toonnami terug op tv?
Terug op tv sinds zaterdag! :*
  maandag 28 mei 2012 @ 17:42:07 #118
-1 #ANONIEM
pi_112132501
:@
  maandag 28 mei 2012 @ 17:42:51 #119
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_112132535
_O_

Op Cartoon Network zeker! Die zender wordt beter en beter! *O*
  maandag 28 mei 2012 @ 17:43:25 #120
FOSS ftw
pi_112132558
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:42 schreef Repelsteeltju het volgende:
_O_

Op Cartoon Network zeker! Die zender wordt beter en beter! *O*
Klopt! :P
Zenmate VPNBekijk het streamingaanbod van PrimevideoDe snelste VPN - FastestVPN
  maandag 28 mei 2012 @ 18:10:52 #121
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_112133403
Ze zijn ook al begonnen met het uitzenden van de Thundercats. Hele generaties kinderen zullen opgroeien met kwaliteitstekenfilms. :o
  maandag 28 mei 2012 @ 18:28:53 #122
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_112134015
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:10 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ze zijn ook al begonnen met het uitzenden van de Thundercats. Hele generaties kinderen zullen opgroeien met kwaliteitstekenfilms. :o
Oh man, echt?! Thundercats heb ik kapotgekeken vroeger! Ik had een dekbed en dat zwaard en een actiepop van Mumm-ra, precies zo'n een als in het filmpje hieronder. Damn, wat was ik vroeger toch cool!

ANIMEES.
- Scamp
  maandag 28 mei 2012 @ 18:32:29 #123
-1 #ANONIEM
pi_112134135
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:28 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Oh man, echt?! Thundercats heb ik kapotgekeken vroeger! Ik had een dekbed en dat zwaard en een actiepop van Mumm-ra, precies zo'n een als in het filmpje hieronder. Damn, wat was ik vroeger toch cool!

Ik had vroeger een Pokémon-poster met alle Pokémons, een Yu-Gi-Oh! pet, een Digimon shirt en een Pokémon onderbroek.
  maandag 28 mei 2012 @ 18:38:31 #124
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112134322
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:31 schreef robin007bond het volgende:

[..]

En je projecten? :@

Oh, ziet er apart uit. Ik wens je veel succes. Wil je niet eerst aan Elfen Lied beginnen voordat je backlog nog groter wordt? :P
Bedankt, nu heb ik twee knagende stemmen.
In de zomer haal ik alles in :P
  maandag 28 mei 2012 @ 18:41:10 #125
-1 #ANONIEM
pi_112134414
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:38 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Bedankt, nu heb ik twee knagende stemmen.
In de zomer haal ik alles in :P
Ik betaalde vaak mensen om mijn boekverslagen te maken :@

Pas op dat je de discipline niet meer gaat verliezen. Ik moest nog een boekverslag inleveren. Zonder dat boekverslag kon ik niet over, maar toch wist ik dat ik mezelf er niet toe zou kunnen brengen. Toen heb ik een pauper uit mijn klas een tientje gegeven om er wat van te maken.

Zelfs als het ging om overgaan of niet overgaan lukte het me niet om er iets aan te doen. Probeer het niet zo ver te laten komen.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2012 18:41:42 ]
  maandag 28 mei 2012 @ 18:55:44 #126
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112134961
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:39 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Terug op tv sinds zaterdag! :*
Hoelaat :D ? Op Cartoon Network?
  maandag 28 mei 2012 @ 18:57:52 #127
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112135043
quote:
17s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:42 schreef robin007bond het volgende:
[ afbeelding ] :@
Wat staat hier? Om een of andere reden kan ik geen plaatjes laden nu.
  maandag 28 mei 2012 @ 18:59:29 #128
-1 #ANONIEM
pi_112135116
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:57 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Wat staat hier? Om een of andere reden kan ik geen plaatjes laden nu.
Iets dat jij niet interessant vindt. Het zoveelste Asuka (NGE) plaatje van mij. :@

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2012 18:59:41 ]
  maandag 28 mei 2012 @ 19:01:36 #129
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112135188

INORI :@
  maandag 28 mei 2012 @ 19:09:08 #130
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_112135470
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:01 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[ afbeelding ]
:O
ANIMEES.
- Scamp
VyprVPN - de snelle VPNBekijk het streamingaanbod van PrimevideoZenmate VPN
  maandag 28 mei 2012 @ 19:11:42 #131
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112135569
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:09 schreef .Cake. het volgende:

[..]

:O
:(
  maandag 28 mei 2012 @ 19:25:50 #132
180416 Bakakame
pi_112136120
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:11 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

:(
Nee echt, :O
  maandag 28 mei 2012 @ 19:27:57 #133
-1 #ANONIEM
pi_112136221
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:01 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[ afbeelding ]
Hmm, lastig.

Het gekke is, ik ben helemaal fan van Asuka, maar in het echt vind ik rood haar echt :r
  maandag 28 mei 2012 @ 20:03:52 #134
372464 AnimeFan
pi_112138035
Hoi Klipnap
  maandag 28 mei 2012 @ 20:19:34 #135
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112138797
quote:
11s.gif Op maandag 28 mei 2012 20:03 schreef AnimeFan het volgende:
Hoi Klipnap
Hoi :?
  maandag 28 mei 2012 @ 20:21:19 #136
-1 #ANONIEM
pi_112138890
Hoi Klipnap.
  maandag 28 mei 2012 @ 20:21:38 #137
372464 AnimeFan
pi_112138909
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 20:19 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Hoi :?
Ik was dus laatst op Animecon. En daar draaiden ze Stein's Gate.
Dus ik heb daar de eerste 4 afleveringen weer gezien, en ben nu maar verder aan het kijken.
(Nu bij 12). :)
  maandag 28 mei 2012 @ 20:22:03 #138
-1 #ANONIEM
pi_112138930
quote:
11s.gif Op maandag 28 mei 2012 20:21 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Dus ik heb daar de eerste 4 afleveringen weer gezien, en ben nu maar verder aan het kijken.
^O^
Het wordt nog beter.
  maandag 28 mei 2012 @ 20:36:22 #139
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112139770
quote:
11s.gif Op maandag 28 mei 2012 20:21 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

12 of 13 was het keerpunt. Hierna wordt het nog beter.

maandag 28 mei 2012 @ 20:58:43 #140
372464 AnimeFan
pi_112140938
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 20:36 schreef Klipnap het volgende:

[..]

12 of 13 was het keerpunt. Hierna wordt het nog beter.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaaf :). Thnx

Ik moet Guilty Crown misschien ook nog verder kijken.. had 'm gedropt bij ep18 :P
Surf volledig anoniem met NordVPNVyprVPN - de snelle VPNSurf volledig anoniem met NordVPN
  maandag 28 mei 2012 @ 21:08:51 #141
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112141462
Wtf, ik kijk nu twee Alice in Wonderland episodes vlak na elkaar: Cardcaptor Sakura en Ouran Host Club.

Is dat daar populair ofzo?
  maandag 28 mei 2012 @ 21:09:48 #142
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_112141517
GEL BANAEN ZIJN ZO DERO-DERO EN PUNYU-PUNYU~

De eerste, laten we zeggen acht, afleveringen van Steins; Gate waren het beste. Omdat Okabe's act toen nog echt volledig komedie was, later kreeg het een tragisch geforceerde bijklank. Wat verhaaltechnisch klopte, maar het maakte de serie minder vrolijk.

maandag 28 mei 2012 @ 21:12:28 #143
77135 mschol
pi_112141672
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:10 schreef Repelsteeltju het volgende:
nee want die zijn te geweldadig, :Y
(helaas maak ik dat van dichtbij mee, die manier van opvoeden)
  maandag 28 mei 2012 @ 21:23:15 #144
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_112142288
radiomaru twitterde op maandag 28-05-2012 om 05:56:38 anime conventions are like a bunch of sweaty teenagers in sexy fantasy costumes in a hotel for a wknd w / o supervision what could go wrong reageer retweet
...

Dit wou ik even delen.
  maandag 28 mei 2012 @ 21:26:56 #145
-1 #ANONIEM
pi_112142473
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 21:23 schreef Repelsteeltju het volgende:
radiomaru twitterde op maandag 28-05-2012 om 05:56:38 anime conventions are like a bunch of sweaty teenagers in sexy fantasy costumes in a hotel for a wknd w / o supervision what could go wrong reageer retweet
...

Dit wou ik even delen.
Niets. Want het gros van de mensen daar is te lelijk om geneukt te worden.
  maandag 28 mei 2012 @ 21:27:00 #146
124400 Qunix
pi_112142478
Playlist:
One Piece 548
Gundam AGE 33
Hunter x Hunter 33
Space Bros. 9
Hyouka 5
Mysterious Girlfriend 7
Mysterious Girlfriend 8
...

Dit wou ik even delen.
  maandag 28 mei 2012 @ 21:31:35 #147
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112142716
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 21:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
GEL BANAEN ZIJN ZO DERO-DERO EN PUNYU-PUNYU~

De eerste, laten we zeggen acht, afleveringen van Steins; Gate waren het beste. Omdat Okabe's act toen nog echt volledig komedie was, later kreeg het een tragisch geforceerde bijklank. Wat verhaaltechnisch klopte, maar het maakte de serie minder vrolijk.

''anata no gellobanana wa punyu-punyu~...'' ''WAAAA''
  maandag 28 mei 2012 @ 21:31:55 #148
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_112142728
quote:
9s.gif Op maandag 28 mei 2012 21:08 schreef Klipnap het volgende:
Wtf, ik kijk nu twee Alice in Wonderland episodes vlak na elkaar: Cardcaptor Sakura en Ouran Host Club.

Is dat daar populair ofzo?
Ik veronderstel van wel.
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 21:12 schreef mschol het volgende:

[..]

nee want die zijn te geweldadig, :Y
(helaas maak ik dat van dichtbij mee, die manier van opvoeden)
Die manier van opvoeden :r

quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 21:26 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Het is jouw woord tegen dat van een door critici gewaardeerd striptekenaar.

quote:
14s.gif Op maandag 28 mei 2012 21:27 schreef Qunix het volgende:
Playlist:
One Piece 548
Gundam AGE 33
Hunter x Hunter 33
Space Bros. 9
Hyouka 5
Mysterious Girlfriend 7
Mysterious Girlfriend 8
...

Dit wou ik even delen.
Jij kijkt MGX nog? Waar is de [respect +1]-knop?
Ik wou dat mijn maag d'r sterk genoeg voor was. :@
  maandag 28 mei 2012 @ 21:32:14 #149
-1 #ANONIEM
pi_112142743
  maandag 28 mei 2012 @ 21:34:49 #150
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112142857
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 21:26 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Zo wou ik het niet zeggen, maar sommige vragen er wel om in die gewaagde outfitjes. :)
Cyberghost VPNZavvi - Fandom en GeekgearSurfshark - veilig toegang tot het open internet
  maandag 28 mei 2012 @ 21:35:19 #151
-1 #ANONIEM
pi_112142883
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 21:34 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Zo wou ik het niet zeggen, maar sommige vragen er wel om in die gewaagde outfitjes. :)
Overigens overdrijf ik nu wel. Ik heb er ook zat leuke meisjes zien rondlopen. :P
  maandag 28 mei 2012 @ 21:36:34 #152
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112142953
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 21:35 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Overigens overdrijf ik nu wel. Ik heb er ook zat leuke meisjes zien rondlopen. :P
Ik ook laatst in Almelo. Ik woon er, en ga nooit naar die cons toe, maar heb wel iemands nummer gescoord, leuke meid was het wel :D
  maandag 28 mei 2012 @ 21:36:53 #153
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_112142975
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 21:34 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Offfff, en dit is maar een idee hoor, sommigen verkleden zich als personages die ze leuk vinden... sommigen.
  maandag 28 mei 2012 @ 21:37:34 #154
-1 #ANONIEM
pi_112143002
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 21:36 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Ik ook laatst in Almelo. Ik woon er, en ga nooit naar die cons toe, maar heb wel iemands nummer gescoord, leuke meid was het wel :D
Nice. :P
  maandag 28 mei 2012 @ 21:38:33 #155
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112143051
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 21:36 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Offfff, en dit is maar een idee hoor, sommigen verkleden zich als personages die ze leuk vinden... sommigen.
No shit :') Misschien zien die personages er wel gewaagd uit, en zij dus ook, aangezien ze zich als dat personage verkleden?
  maandag 28 mei 2012 @ 21:39:16 #156
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112143082
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 21:37 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Nice. :P
Jup :D
  maandag 28 mei 2012 @ 21:39:27 #157
-1 #ANONIEM
pi_112143093
Trouwens, wie gaat er allemaal nog meer naar Tsunacon?
  maandag 28 mei 2012 @ 21:40:05 #158
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112143128
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 21:35 schreef robin007bond het volgende:

[..]

maandag 28 mei 2012 @ 21:40:35 #159
-1 #ANONIEM
pi_112143151
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 21:40 schreef Klipnap het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
;(
  maandag 28 mei 2012 @ 21:40:42 #160
372464 AnimeFan
pi_112143159
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Ben jij dat?

Veel beter dan 246140.jpg?time=1337438028
Betrouwbaar en snel - ExpressVPNAnoniem en veilig met ProtonVPNZenmate VPN
  maandag 28 mei 2012 @ 21:41:01 #161
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_112143174
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Afgezien van die beugel lijkt ze wel erg goed. Vooral de antennes.
haat me niet.
  maandag 28 mei 2012 @ 21:42:05 #162
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112143227
quote:
11s.gif Op maandag 28 mei 2012 21:40 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Ben jij dat?
Nee.
quote:
Veel beter dan [ afbeelding ]
Niet haten op Jorritsma :{w
  maandag 28 mei 2012 @ 21:43:31 #163
-1 #ANONIEM
pi_112143294
De echte insiders hier weten al hoe iedereen er uit ziet.

Met uitzondering van sommige users.
  maandag 28 mei 2012 @ 21:45:02 #164
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112143367
quote:
6s.gif Op maandag 28 mei 2012 21:43 schreef robin007bond het volgende:

;(
  maandag 28 mei 2012 @ 21:45:35 #165
-1 #ANONIEM
pi_112143398
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 21:45 schreef Klipnap het volgende:

[..]

;(
Het is vrijblijvend :P
  maandag 28 mei 2012 @ 21:46:54 #166
372464 AnimeFan
pi_112143458
quote:

Hoe zie ik eruit dan?
  maandag 28 mei 2012 @ 21:48:07 #167
-1 #ANONIEM
pi_112143543
quote:
11s.gif Op maandag 28 mei 2012 21:46 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Hoe zie ik eruit dan?
Je bent hier niet lang genoeg :o
  maandag 28 mei 2012 @ 21:49:04 #168
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112143593

O+ O+

nee, dit is geen foto van mij
  maandag 28 mei 2012 @ 21:50:39 #169
372464 AnimeFan
pi_112143677
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 21:48 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Je bent hier niet lang genoeg :o
Was er een keer een meet dan?
  maandag 28 mei 2012 @ 21:50:42 #170
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112143682
quote:

Zal wel is een foto posten met mijn Konoha forehead protector :D ! Nee jk, die heb ik niet.. Wel heb ik Ichigo's Zanpakutou aan de muur hangen :)
Anoniem en veilig met ProtonVPNFiverr - alle diensten vanaf 5 piekSurfshark - veilig toegang tot het open internet
  maandag 28 mei 2012 @ 21:53:45 #171
-1 #ANONIEM
pi_112143881
quote:
11s.gif Op maandag 28 mei 2012 21:50 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Ooit had haast iedereen zijn foto hier gepost. Ik heb nog wel ergens een foto in het userfoto topic gepost, als je goed zoekt. :P
  maandag 28 mei 2012 @ 21:55:20 #172
364550 Arashimashou
pi_112143985
Goed, ik ga de laatste episode van A-channel kijken... daarna maar eindelijk es een keer K-ON afkijken.
  maandag 28 mei 2012 @ 21:56:12 #173
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_112144031
quote:
11s.gif Op maandag 28 mei 2012 21:50 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Er zijn wel twee --niet zo drukbezochte-- meetings geweest sinds ik deze reeks volg. Dus misschien drie of vier in totaal.
  maandag 28 mei 2012 @ 22:06:04 #174
-1 #ANONIEM
pi_112144649
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 21:50 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Zal wel is een foto posten met mijn Konoha forehead protector :D ! Nee jk, die heb ik niet.. Wel heb ik Ichigo's Zanpakutou aan de muur hangen :)
Dat is best vet :P

Ik heb een foto met mijn dakimakura. Alleen de echte elite heeft hem gezien.
  maandag 28 mei 2012 @ 22:06:49 #175
FOSS ftw
pi_112144699
quote:

Klopt! :P
  maandag 28 mei 2012 @ 22:31:43 #176
124400 Qunix
pi_112146111
ka-pe!
  maandag 28 mei 2012 @ 22:33:03 #177
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112146202
Wauw, Tasogare was weer vet deze week! Straks toch maar ff tegen mijn zin wat episodes van Seikon no Qwaser kijken :D
  maandag 28 mei 2012 @ 22:36:09 #178
-1 #ANONIEM
pi_112146393
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 21:49 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
O+ O+

nee, dit is geen foto van mij
PROOF IT! >:)
  maandag 28 mei 2012 @ 22:46:50 #179
-1 #ANONIEM
pi_112146976
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 22:36 schreef redboyke het volgende:

[..]

Dat maakt ze zelf wel uit. :6
  maandag 28 mei 2012 @ 22:48:00 #180
372464 AnimeFan
pi_112147046
Ik zit nu midden in 13 en het is echt gaaf :)
Pathe Thuis - Net uit de bios nu al op je tvSurfshark - veilig toegang tot het open internetAnoniem en veilig met ProtonVPN
  maandag 28 mei 2012 @ 22:50:50 #181
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112147210
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 22:36 schreef redboyke het volgende:

[..]

Zo'n klein kind kan volgens mij niet zulke *ahum* intelligente reacties als ik posten.
  maandag 28 mei 2012 @ 22:56:20 #182
124400 Qunix
pi_112147572
Even serieus... WTF is Gundam AGE aan het doen? Piraten in de ruimte? Beetje One Piece na-apen?
Nieuwe seizoen is bagger :r
  maandag 28 mei 2012 @ 22:57:27 #183
364550 Arashimashou
pi_112147645
Mecha's kijken :P
  maandag 28 mei 2012 @ 23:06:09 #184
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_112148298
quote:
13s.gif Op maandag 28 mei 2012 22:56 schreef Qunix het volgende:
Even serieus... WTF is Gundam AGE aan het doen? Piraten in de ruimte? Beetje One Piece na-apen?
Nieuwe seizoen is bagger :r
Wauw ik weet dat ik wel eens schertsend gezegd heb dat One Piece 'Piraten in de Ruimte' zou worden maar ik dacht niet dat die idioot van een mangaka het ook echt zou doen.
  maandag 28 mei 2012 @ 23:48:30 #185
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112151288
Ik ga maar ff verder met Seikon no Qwaser. Ik ga mezelf vermannen en ff door die 24 episodes heen bikkelen :')
  maandag 28 mei 2012 @ 23:53:22 #186
-1 #ANONIEM
pi_112151515
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 23:48 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik ga maar ff verder met Seikon no Qwaser. Ik ga mezelf vermannen en ff door die 24 episodes heen bikkelen :')
;(
Sterkte. Ik had hetzelfde met Lovely Craplex.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 00:04:09 #187
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_112151959
Om dezelfde redenen?
  dinsdag 29 mei 2012 @ 00:06:51 #188
-1 #ANONIEM
pi_112152076
quote:
11s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 00:04 schreef Repelsteeltju het volgende:
Om dezelfde redenen?
Nee.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 00:13:55 #189
FOSS ftw
pi_112152386
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 00:06 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Nee.
School?? :+
  dinsdag 29 mei 2012 @ 00:14:54 #190
77135 mschol
pi_112152430
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 23:48 schreef Mauskoekwaus het volgende:
worstel je eens door b.v.Pretty Cure heen :+
ik heb em gezien en vond em uiteindelijk wel geinig, maar goed issie eigenlijk niet :P
Cyberghost VPNBetrouwbaar en snel - ExpressVPNSurfshark - veilig toegang tot het open internet
  dinsdag 29 mei 2012 @ 00:23:47 #191
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112152783
Haha, Hah, Ha :')
SPOILER
  dinsdag 29 mei 2012 @ 00:25:17 #192
370366 smitjew
mijn onderschrift is speciaal
pi_112152844
Kent er iemand nog een mini comedy serie ?
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX
  dinsdag 29 mei 2012 @ 00:26:04 #193
77135 mschol
pi_112152878
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 00:25 schreef smitjew het volgende:
geen comedy Wel dus :D, wel een leuke mini serie: REC (9 afleveringen a 12 minuten (incl intro/outtro)
  dinsdag 29 mei 2012 @ 00:26:20 #194
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112152889
quote:
Kore wa Zombie desu ka is wel komisch.. S1 12 eps en S2 momenteel 8 :)
  dinsdag 29 mei 2012 @ 00:30:49 #195
370366 smitjew
pi_112153040
Thanks
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX
  dinsdag 29 mei 2012 @ 00:38:59 #196
FOSS ftw
pi_112153274
quote:
Rizelmine.danna-sama _O-
  dinsdag 29 mei 2012 @ 00:45:47 #197
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_112153452
quote:
Another (slapstick tot het logische uiteinde), Daily Lives of Highschool Boys ('satire done right' volgens Scamp), Thermae Romae (flash animatie, korter van duur), Ijsbeer Café (veel voor ons gaijin onbegrijpelijke woordgrapjes), Hanasaku Iroha (zolang je Mari Okada's dorama negeert)

12
24
12
lopend
26
  † In Memoriam † dinsdag 29 mei 2012 @ 00:46:31 #198
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_112153478
Ugh wat een sloom tempo bij Hunter X Hunter :r Zat deze meuk in de manga?
SPOILER
  † In Memoriam † dinsdag 29 mei 2012 @ 00:48:36 #199
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_112153523
quote:
Bokusatsu tenshi dokuro-chan :@
  dinsdag 29 mei 2012 @ 01:22:14 #200
FOSS ftw
pi_112154113
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 00:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

nou ,nee!!
Surfshark - veilig toegang tot het open internetSurf prive met PureVPNBekijk het streamingaanbod van Primevideo
  dinsdag 29 mei 2012 @ 01:25:01 #201
77135 mschol
pi_112154163
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 01:22 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

nou ,nee!!
die was wel komisch :+
  dinsdag 29 mei 2012 @ 02:20:26 #202
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_112154770
quote:
Level E en Arakawa under the bridge maar beide geen miniserie, Moshidora is leuk maar geen komedie maar wel redelijkj klein met 10 afleveringen en Fractale is een grap op zich.

SPOILER: clameRe
ANIMEES.
- Scamp
  dinsdag 29 mei 2012 @ 07:46:34 #203
124400 Qunix
pi_112155697
Level E is behoorlijk random en tof! Ook Arakawa under the bridge is tof :Y mooi geanimeerd.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 07:54:45 #204
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112155777
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 00:23 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Haha, Hah, Ha :')
SPOILER
Oke, nu ga ik hem zeker niet kijken :')
  dinsdag 29 mei 2012 @ 08:39:46 #205
-1 #ANONIEM
pi_112156177
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 00:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Inderdaad. Die is best tof.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 09:02:49 #206
173887 cablegunmaster
Redacted
pi_112156453
Iemand uit Groningen die interesse in Anime heeft? :P Zoek nog naar mensen die zin hebben om een Anime avond te houden :).
Redacted
  dinsdag 29 mei 2012 @ 09:28:24 #207
370366 smitjew
pi_112156918
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 09:02 schreef cablegunmaster het volgende:
Iemand uit Groningen die interesse in Anime heeft? :P Zoek nog naar mensen die zin hebben om een Anime avond te houden :).
ik woon te ver weg :P
0906-090SEX
  dinsdag 29 mei 2012 @ 11:32:47 #208
180416 Bakakame
pi_112160184
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 09:02 schreef cablegunmaster het volgende:
Je mag met ons mee naar Utrecht op de meet! :D
  dinsdag 29 mei 2012 @ 11:33:03 #209
180416 Bakakame
pi_112160196
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 09:28 schreef smitjew het volgende:

[..]

ik woon te ver weg :P
En jij ook!
  dinsdag 29 mei 2012 @ 11:33:38 #210
180416 Bakakame
pi_112160217
VyprVPN - de snelle VPNSurf volledig anoniem met NordVPNZavvi - Fandom en Geekgear
  dinsdag 29 mei 2012 @ 11:35:25 #211
180416 Bakakame
pi_112160295
Overigens heb ik Tsuritama gedropt. Ik lag 4 afleveringen achter en gister keek ik ep 4 in de trein en het wist me nog steeds niet te grijpen, leek dat me een indicatie dat ik 't maar beter kon droppen :Y
  dinsdag 29 mei 2012 @ 11:50:55 #212
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112160902
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 07:54 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Oke, nu ga ik hem zeker niet kijken :')
Ik MOET hem afkijken van mezelf :D
Nu eerst ff naar school, Engels examen maken. :)
  dinsdag 29 mei 2012 @ 11:52:18 #213
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_112160953
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 11:50 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

ANIMEES.
- Scamp
  dinsdag 29 mei 2012 @ 11:52:33 #214
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112160963
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 11:50 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Nu eerst ff naar school, Engels examen maken. :)
Succes! Maar moet je je door die serie heenslepen of vind je het serieus leuk?
  dinsdag 29 mei 2012 @ 11:58:47 #215
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112161251
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 11:52 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Succes! Maar moet je je door die serie heenslepen of vind je het serieus leuk?
Dankje, komt wel goed :D En ja ik moet mezelf er doorheen slepen, heb namelijk de slechte gewoonte dat ik meestal alles af MOET maken waar ik aan begin. :P
  dinsdag 29 mei 2012 @ 12:54:27 #216
-1 #ANONIEM
pi_112163511
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 22:50 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Zo'n klein kind kan volgens mij niet zulke *ahum* intelligente reacties als ik posten.
je weet nooit met die asian. ze zou al beter piano spelen als jij :P
  dinsdag 29 mei 2012 @ 13:39:37 #217
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112165427
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 12:54 schreef redboyke het volgende:

[..]

je weet nooit met die asian. ze zou al beter piano spelen dan :@ sorry jij :P
;( ja dat is waar, maar ze kan dan geen Nederlands :P
  dinsdag 29 mei 2012 @ 13:43:37 #218
-1 #ANONIEM
pi_112165616
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 13:39 schreef Klipnap het volgende:

[..]

;( ja dat is waar, maar ze kan dan geen Nederlands :P
ik zou toch liever japans kunnen dan nederlands.
moet jij niet op school zitten spijbelaar?
  dinsdag 29 mei 2012 @ 13:46:50 #219
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112165746
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 13:43 schreef redboyke het volgende:

[..]

ik zou toch liever japans kunnen dan nederlands.
moet jij niet op school zitten spijbelaar?
Dinsdag = wekelijks vergadermiddag :P

Maar ik ga vandaag niet meer op FOK of anime. Kijken hoe lang ik het volhoud.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 13:49:54 #220
370366 smitjew
pi_112165879
Zijn er ook series met nederlandse ondertiteling ofzo , kan goed engelse maar om echt japans beetje beter te snappen lijkt me direct beter inplaats van tussen stapje . Snap je
0906-090SEX
Surf volledig anoniem met NordVPNSurf volledig anoniem met NordVPNCyberghost VPN
  dinsdag 29 mei 2012 @ 13:51:05 #221
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112165920
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 13:49 schreef smitjew het volgende:
Zijn er ook series met nederlandse ondertiteling ofzo , kan goed engelse maar om echt japans beetje beter te snappen lijkt me direct beter inplaats van tussen stapje . Snap je
Ik zag NANA op nyaa.eu met NL subs.
En anders heb je nog fandubs :')

Maar even serieus, ik heb in de brugklas heel goed Engels geleerd door die subs.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 14:02:02 #222
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_112166320
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 13:49 schreef smitjew het volgende:
De meeste Nederlandse fansubs zijn een vertaling van de Engelse vertaling.
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 13:39 schreef Klipnap het volgende:

[..]

;( ja dat is waar, maar zij :@ kan dan geen Nederlands :P
http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/groter-als-groter-dan
  dinsdag 29 mei 2012 @ 14:03:30 #223
370366 smitjew
pi_112166395
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 13:51 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Maar even serieus, ik heb in de brugklas heel goed Engels geleerd door die subs.
engels is het punt niet maar gewoon dat je de japanse taal iets beter en sneller snapt
0906-090SEX
  dinsdag 29 mei 2012 @ 14:05:28 #224
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_112166487
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 14:03 schreef smitjew het volgende:

[..]

engels is het punt niet maar gewoon dat je de japanse taal iets beter en sneller snapt
SleepSub is de enige nederlandse subber voor zover ik weet.
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 13:46 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Dinsdag = wekelijks vergadermiddag :P

Maar ik ga vandaag niet meer op FOK of anime. Kijken hoe lang ik het volhoud.
Niet zo lang blijkbaar, want:
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 13:51 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Ik tel 5 minuten :P
ANIMEES.
- Scamp
  dinsdag 29 mei 2012 @ 14:08:11 #225
370366 smitjew
pi_112166589
Oke zal wel effe kijken naar die sleepsubber
0906-090SEX
  dinsdag 29 mei 2012 @ 14:08:35 #226
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112166607
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 14:05 schreef .Cake. het volgende:

[..]

SleepSub is de enige nederlandse subber voor zover ik weet.

[..]

Niet zo lang blijkbaar, want:

[..]

Ik tel 5 minuten :P
Oke ik zet mijn mobiel nu uit ;(
  dinsdag 29 mei 2012 @ 14:13:52 #227
372464 AnimeFan
pi_112166803
Ik heb vandaag vrij genomen, nog steeds een beetje ziek sinds donderdag.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 14:17:05 #228
-1 #ANONIEM
pi_112166937

Die Evangelion verwijzing :D
  dinsdag 29 mei 2012 @ 14:32:32 #229
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_112167605
Die tekst staat niet bij dat plaatje in de Tokyopop versie van Wecome to the NHK volume 8. Ben je hem aan het lezen trouwens? De latere boekdelen hebben wel wat te veel drama nar mijn smaak.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 14:36:36 #230
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_112167750
Een vraagje voor de geïntresseerden van Animees:

Ik ga denk ik Sankarea droppen op Animees omdat 4 series volgen teveel blijkt te zijn, ik hou het simpelweg gewoon niet bij. De afgelopen weken hebben mij geleerd dat als ik ook maar iets te doen heb in het weekend dat ik dan al vies achter ga lopen en dat wil ik eigenlijk een beetje inperken. Nu doe ik dat vooral door Sankarea "later" te doen, maar het komt er in dit tempo gewoon niet van.

Ik zou het echter zonde vinden als ik de serie moet droppen vanwege die reden, dus ik vroeg mij af of er iemand van jullie is die de serie op zou willen pikken op Animees? Geef mij even een pm/dm of mail naar cake@animees.nl, dan regelen we wel wat.

In principe is de deal voor nu alleen zolang Sankarea nog loopt, maar als het mij/jou/jullie bevalt en je wilt zelf ook wel doorgaan dan kunnen we ter zijner tijd wel kijken of je als vaste schrijver mee kan doen.
ANIMEES.
- Scamp
Bekijk het streamingaanbod van PrimevideoBetrouwbaar en snel - ExpressVPNCyberghost VPN
  dinsdag 29 mei 2012 @ 14:37:05 #231
-1 #ANONIEM
pi_112167765
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 14:32 schreef Repelsteeltju het volgende:
Die tekst staat niet bij dat plaatje in de Tokyopop versie van Wecome to the NHK volume 8. Ben je hem aan het lezen trouwens? De latere boekdelen hebben wel wat te veel drama nar mijn smaak.
Ik lees de fan-translation van [Evil-Genius].
  dinsdag 29 mei 2012 @ 14:41:22 #232
370366 smitjew
pi_112167896
Ik kijk beetje wekelijks paar afleveringen en op zondag meestal als ik brak ben knetter veel , ik vind het ook fijner om meerdere afleveringen van de zelfde serie achter elkaar te zien dus soms wacht ik weekje langer met ongoing series
0906-090SEX
  dinsdag 29 mei 2012 @ 14:41:26 #233
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112167900
quote:
5s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 14:36 schreef .Cake. het volgende:
Een vraagje voor de geïntresseerden van Animees:

Ik ga denk ik Sankarea droppen op Animees omdat 4 series volgen teveel blijkt te zijn, ik hou het simpelweg gewoon niet bij. De afgelopen weken hebben mij geleerd dat als ik ook maar iets te doen heb in het weekend dat ik dan al vies achter ga lopen en dat wil ik eigenlijk een beetje inperken. Nu doe ik dat vooral door Sankarea "later" te doen, maar het komt er in dit tempo gewoon niet van.

Ik zou het echter zonde vinden als ik de serie moet droppen vanwege die reden, dus ik vroeg mij af of er iemand van jullie is die de serie op zou willen pikken op Animees? Geef mij even een pm/dm of mail naar cake@animees.nl, dan regelen we wel wat.

In principe is de deal voor nu alleen zolang Sankarea nog loopt, maar als het mij/jou/jullie bevalt en je wilt zelf ook wel doorgaan dan kunnen we ter zijner tijd wel kijken of je als vaste schrijver mee kan doen.
Ik wil wel maar ik heb het te druk met school ;(

Oh, een goeie deal! Jij maakt mijn werkstukken, dan doe ik Sankarea.

(sorry, deze reactie moest ik posten. Nu maar weer verder aan mijn werkstuk over dat k*tfeminisme. Ach zonder hen zat ik nu achter de naaimachine en kon ik niet eens dit werkstuk maken)
  dinsdag 29 mei 2012 @ 14:56:19 #234
372464 AnimeFan
pi_112168450
.Cake: Moet je fanzub.com en nieuwsgroepen niet op je site noemen, of wordt het dan te ingewikkeld? :P
  dinsdag 29 mei 2012 @ 14:59:58 #235
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112168591
quote:
11s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 14:56 schreef AnimeFan het volgende:
.Cake: Moet je fanzub.com en nieuwsgroepen niet op je site noemen, of wordt het dan te ingewikkeld? :P
_O_ik wist helemaal niet dat die site bestond!
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:01:56 #236
-1 #ANONIEM
pi_112168669
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 14:59 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Beste Klipnap,

Jij hebt geen nieuwsgroepen. Of voor zo ver ik weet geen payserver.

Groeten,

Robin

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 29-05-2012 15:02:10 ]
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:02:53 #237
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_112168706
quote:
11s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 14:56 schreef AnimeFan het volgende:
Goeie, bedankt! Zal het er op zetten binnenkort.
ANIMEES.
- Scamp
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:03:02 #238
372464 AnimeFan
pi_112168713
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:01 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Beste Klipnap,

Groeten,

Robin
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 14:59 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Als je wil mag je mijn payserver gebruiken.

Groetjes Animefan en de kids
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:03:22 #239
-1 #ANONIEM
pi_112168721
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:02 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Goeie, bedankt! Zal het er op zetten binnenkort.
En http://news.is-fabulo.us/ is dan misschien ook wel handig.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:03:26 #240
180416 Bakakame
pi_112168725
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:01 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Beste Klipnap,

Groeten,

Robin
fanzub bedoelt ze denk ik
Zenmate VPNBekijk het streamingaanbod van PrimevideoZavvi - Fandom en Geekgear
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:03:48 #241
180416 Bakakame
pi_112168736
quote:
11s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:03 schreef robin007bond het volgende:

[..]

En http://news.is-fabulo.us/ is dan misschien ook wel handig.
google.com is ook best handig soms
SPOILER
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:04:21 #242
-1 #ANONIEM
pi_112168757
quote:
11s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:03 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

[..]

Als je wil mag je mijn payserver gebruiken.

Groetjes Animefan en de kids
Strak plan, maar ik denk dat ze IRC handiger blijft vinden.

Groetjes,

Papa Robin en de kids.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:04:39 #243
-1 #ANONIEM
pi_112168773
quote:
11s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:03 schreef Bakakame het volgende:

[..]

fanzub bedoelt ze denk ik
Dat is een site om via nieuwsgroepen te downloaden :P
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:05:11 #244
180416 Bakakame
pi_112168796
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:04 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Dat is een site om via nieuwsgroepen te downloaden :P
Ah, niet verder gekeken, zit op uni, die waarderen downloaden meestal niet zo ;(
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:05:23 #245
372464 AnimeFan
pi_112168810
quote:

[..]

Groetjes,

Papa Robin en de kids.
Het lukt me nooit om op IRC meer dan 6MB/s te halen :(
Hoe doen jullie dat?
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:05:27 #246
180416 Bakakame
pi_112168817
quote:

[..]

Groetjes,

Papa Robin en de kids.
IRC SUCKS TORRENTS FTW
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:05:42 #247
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112168827
Dus hoe maak ik NZB-dingen anders?
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:06:06 #248
180416 Bakakame
pi_112168844
quote:
11s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:05 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Hoe doen jullie dat?
Is toch meer dan genoeg lijkt me? Dan heb je de gemiddelde anime aflevering met zo'n 30 sec binnengehengeld
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:06:13 #249
-1 #ANONIEM
pi_112168850
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:05 schreef Klipnap het volgende:
Dus hoe maak ik NZB-dingen anders?
Dan moet je een payserver hebben en een programma om via nieuwsgroepen te downloaden. Als Animefan je de payserver geeft, dan wil ik je wel uitleggen hoe je dat programma installeert e.d.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:06:28 #250
-1 #ANONIEM
pi_112168858
quote:
11s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:05 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Hoe doen jullie dat?
Het ligt puur aan je bot.
De snelste VPN - FastestVPNCyberghost VPNDe snelste VPN - FastestVPN
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:07:06 #251
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112168893
Oke ik zit nu op de computer van mijn broer (want geen anime). Dus later.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:07:14 #252
180416 Bakakame
pi_112168901
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:06 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Het ligt puur aan je bot.
Ik heb deze, zijn deze 'n beetje goed?
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:07:28 #253
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112168910
quote:
9s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:07 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Ik heb deze, zijn deze 'n beetje goed?
[ afbeelding ]
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:07:51 #254
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112168924
Ik wil de nieuwe TT halen :'(
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:07:56 #255
180416 Bakakame
pi_112168928
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:07 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Haters gonna hate
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:08:09 #256
-1 #ANONIEM
pi_112168938
quote:
Ik ga hem lekker kapen. :6
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:08:17 #257
180416 Bakakame
pi_112168944
quote:
Nog maar 47 (dit postnummer min 301) posts, go go gadget spambot
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:08:40 #258
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112168954
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:08 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ik ga hem lekker kapen. :6
Als je dan wel mijn TT-idee neemt :P
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:09:17 #259
372464 AnimeFan
pi_112168983
Als ik de nieuwe TT heb noem ik 'm Hoi Klipnap
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:09:36 #260
180416 Bakakame
pi_112169000
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:08 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Als jij 'm deelt, zullen wij ons oor aan je deel geven.

SPOILER
Zavvi - Fandom en GeekgearSurfshark - veilig toegang tot het open internetPathe Thuis - Net uit de bios nu al op je tv
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:09:45 #261
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112169011
quote:
11s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:09 schreef AnimeFan het volgende:
Als ik de nieuwe TT heb noem ik 'm Hoi Klipnap
Als ik de nieuwe TT heb noem ik 'm ''Boku no Topico''

Hahaha
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:10:01 #262
180416 Bakakame
pi_112169022
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:09 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Als ik de nieuwe TT heb noem ik 'm ''Boku no Topico''

Hahaha
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:10:19 #263
180416 Bakakame
pi_112169033
Maar als ik de TT pak, dan noem ik 'm anders. Deze originele hoort op jouw naam te staan :Y
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:10:49 #264
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112169056
Doet mijn UI het bij jullie wel goed? :P
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:11:09 #265
372464 AnimeFan
pi_112169063
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:10 schreef Klipnap het volgende:
Doet mijn UI het bij jullie wel goed? :P
Nee hij zegt steeds hetzelfde

Edit: Oh nu is het iemand die iemand anders slaat
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:12:11 #266
-1 #ANONIEM
pi_112169110
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:08 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Is goed.

En je avatar is vervelend. :(

Mijn autisme kan de verandering niet aan!
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:12:47 #267
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112169135
quote:
11s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:11 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Nee hij zegt steeds hetzelfde

Edit: Oh nu is het iemand die iemand anders slaat
Harry Potter
:P :P
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:14:29 #268
180416 Bakakame
pi_112169202
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:12 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Harry Potter
:P :P
HARRY POTTER WAAR
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:14:58 #269
372464 AnimeFan
pi_112169216
Te laat :P
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:15:26 #270
180416 Bakakame
pi_112169232
quote:
11s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:14 schreef AnimeFan het volgende:
Te laat :P
Ik wil! Gimme gimme
Zavvi - Fandom en GeekgearDe snelste VPN - FastestVPNZavvi - Fandom en Geekgear
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:16:56 #271
-1 #ANONIEM
pi_112169279
Harry Potter :')
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:17:18 #272
180416 Bakakame
pi_112169290
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:16 schreef robin007bond het volgende:
Nee! Niet haten!
SPOILER
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:17:39 #273
372464 AnimeFan
pi_112169301
balkenende.gif
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:18:44 #274
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112169349
quote:
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:20:00 #275
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_112169401
Dreuzels. :{w
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:20:40 #276
372464 AnimeFan
pi_112169428
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:20:56 #277
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112169442
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:20 schreef Repelsteeltju het volgende:
Dreuzels. :{w

dinsdag 29 mei 2012 @ 15:21:03 #278
180416 Bakakame
pi_112169450
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:18 schreef Klipnap het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Jaa HP *O*

dinsdag 29 mei 2012 @ 15:23:26 #279
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112169536
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:21 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Jaa HP *O*

[ afbeelding ]

O nee, da's LOTR :')

dinsdag 29 mei 2012 @ 15:25:23 #280
77135 mschol
pi_112169619
quote:
haten op harry potter, das zo ouderwets :')
Bekijk het streamingaanbod van PrimevideoAnoniem en veilig met ProtonVPNFiverr - alle diensten vanaf 5 piek
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:26:20 #281
372464 AnimeFan
pi_112169649
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:27:06 #282
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112169679
quote:
11s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:26 schreef AnimeFan het volgende:
[ afbeelding ]
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:27:47 #283
372464 AnimeFan
pi_112169705
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:30:21 #284
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112169819
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:33:37 #285
372464 AnimeFan
pi_112169945
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:33:49 #286
-1 #ANONIEM
pi_112169955
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:25 schreef mschol het volgende:

[..]

haten op harry potter, das zo ouderwets :')
Nou en. Ik ben ouderwets. :{w
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:36:48 #287
372464 AnimeFan
pi_112170077
Oja moest jij niet aan een werkstuk werken :P
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:37:20 #288
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112170100
quote:
11s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:33 schreef AnimeFan het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
11s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:36 schreef AnimeFan het volgende:
Oja moest jij niet aan een werkstuk werken :P
;(
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:37:25 #289
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_112170104
Harry Potter is het niet Japanse equivalent van mahou shoujo, echt waar, NichiBros zei het.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:39:00 #290
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112170162
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:37 schreef Repelsteeltju het volgende:
Harry Potter is het niet Japanse equivalent van mahou shoujo, echt waar, NichiBros zei het.
Surf prive met PureVPNBekijk het streamingaanbod van PrimevideoSurf volledig anoniem met NordVPN
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:39:49 #291
-1 #ANONIEM
pi_112170197
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:41:40 #292
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112170269

dinsdag 29 mei 2012 @ 15:44:25 #293
-1 #ANONIEM
pi_112170374
mijn datalimiet wat doe je ;(
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:45:14 #294
-1 #ANONIEM
pi_112170398
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:45:47 #295
372464 AnimeFan
pi_112170428
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:44 schreef redboyke het volgende:
mijn datalimiet wat doe je ;(
Datalimiet????
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:46:09 #296
-1 #ANONIEM
pi_112170441
quote:
11s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:45 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Datalimiet????
Belgen. :N
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:46:30 #297
372464 AnimeFan
pi_112170460
1999 belde :')
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:46:46 #298
372464 AnimeFan
pi_112170471
Ze wilden hun datalimiet terug!!!!11111
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:47:17 #299
-1 #ANONIEM
pi_112170488
Hihi
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:47:27 #300
-1 #ANONIEM
pi_112170499
Wacht maar.
Surf volledig anoniem met NordVPNSurfshark - veilig toegang tot het open internetCyberghost VPN
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:47:37 #301
-1 #ANONIEM
pi_112170506
HAHAHA!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')