Dat geldt niet voor iedere vrouw natuurlijk.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:06 schreef NanaVonB het volgende:
ik snap het wel, ik vind sperma ook walgelijk. En als je beft is het constant vochtig, Ik kan me wel wat voorstellen dat iemand het vies vindt.
Maar hoezo zouden vrouwen geen seks willen hebben als ze niet gebeft worden? het duurt altijd lang met beffen voordat je klaar komt en met seks is het lekkerder als je gewoon neukt...niet te veel gefriemel vooraf
Hoe werkt het bij jou dan?quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat geldt niet voor iedere vrouw natuurlijk.
heb helaas een iets te kieskeurige vriendin.... beter minder spontaan dan helemaal nietquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je eerst gaat douchen is het opeens niet meer spontaan vind ik.
Classy als altijd.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ga ik hier niet aan de grote klok hangenEn is ook off topic.
Je bent duidelijk een waardeloze beffer...quote:Op maandag 28 mei 2012 00:39 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Nee, pijpen zuigt. Beffen is gelikt.
Mijn klok is groot genoeg om aan te hangen hoorquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ga ik hier niet aan de grote klok hangenEn is ook off topic.
Dit.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:06 schreef NanaVonB het volgende:
Maar hoezo zouden vrouwen geen seks willen hebben als ze niet gebeft worden? het duurt altijd lang met beffen voordat je klaar komt en met seks is het lekkerder als je gewoon neukt...niet te veel gefriemel vooraf
quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:12 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Mijn klok is groot genoeg om aan te hangen hoor![]()
Bovendien hadden we het toch over beffen?
er zijn ook genoeg vrouwen die gek zijn op sperma...quote:
Ik zou eerst stoppen het heerlijkste geschenk van God een pruim te noemen.quote:
Heel toevallig zitten die allemaal op Fok.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:14 schreef Matty___ het volgende:
[..]
er zijn ook genoeg vrouwen die gek zijn op sperma...
Neuken ?quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:06 schreef NanaVonB het volgende:
ik snap het wel, ik vind sperma ook walgelijk. En als je beft is het constant vochtig, Ik kan me wel wat voorstellen dat iemand het vies vindt.
Ik heb daarom expres dat deel over dat ze sperma walgelijk vindt niet mee ge-quote. Want ik vind sperma niet lekker maar ook niet vies. Beter lezen!quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:14 schreef Matty___ het volgende:
[..]
er zijn ook genoeg vrouwen die gek zijn op sperma...
Er zijn ook vrouwen die hun tanden tijdens het pijpen gebruiken.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:27 schreef Fascination het volgende:
Over beffen gesproken, ik hoorde van een vrouw dat ze mannelijke bedpartners heeft gehad die enkel bij de ingang van haar vagina likten.Dus niet bij de clitoris. Zijn er echt nog zulke pipo's die niet weten dat de clitoris het epicentrum van het genot is?
Nee dat weet niet elke man, zeker jonge kerels niet.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:27 schreef Fascination het volgende:
Over beffen gesproken, ik hoorde van een vrouw dat ze mannelijke bedpartners heeft gehad die enkel bij de ingang van haar vagina likten.Dus niet bij de clitoris. Zijn er echt nog zulke pipo's die niet weten dat de clitoris het epicentrum van het genot is?
Het is toch juist leuk vanwege het totale plaatje, beetje seks, beetje oraal, beetje teasen, etc etc..quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:06 schreef NanaVonB het volgende:
Dat is wel erg ja.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:27 schreef Fascination het volgende:
notedquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:30 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik heb daarom expres dat deel over dat ze sperma walgelijk vindt niet mee ge-quote. Want ik vind sperma niet lekker maar ook niet vies. Beter lezen!
Schoonheidsfoutje. In de situatie die ik schets maakt de man toch wel een cruciale fout.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Er zijn ook vrouwen die hun tanden tijdens het pijpen gebruiken.
Ik denk dat jij wel van wanten weet.quote:
Het leuke aan pijpen is om je vriend/ bedpartner te zien genieten.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:36 schreef Angel-Joy het volgende:
Alsof pijpen wel lekker is
Offer jezelf op om jouw vriendin blij te maken.
Als de hitsigheid er goed in zit ja.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik denk dat jij wel van wanten weet.
Is een vrouw weleens klaargekomen door jouw befkunsten?quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als de hitsigheid er goed in zit ja.En ik weet waar ik moet zijn.
Nou, ik wil niet opscheppen maar het is nooit voorgekomen dat het niet zo was.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Is een vrouw weleens klaargekomen door jouw befkunsten?
Ja kloptquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:37 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Het leuke aan pijpen is om je vriend/ bedpartner te zien genieten.
Er zijn ook zat vrouwen die het te gevoelig vinden rond de KITTELAAR en die het juist weer mooi vinden als de tong 'neukbewegingen' maakt.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:27 schreef Fascination het volgende:
quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nou, ik wil niet opscheppen maar het is nooit voorgekomen dat het niet zo was.
En meestal begin ik met pijpen omdat ik gewoon geneukt wil wordenquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja klopt
Daarom moet ts maar ook zichzelf 'opofferen' en gewoon doen zodat zijn vriendin ervan geniet.
Hahaquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:41 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
En meestal begin ik met pijpen omdat ik gewoon geneukt wil worden. Stiekem ook voor eigen plezier.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:37 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Het leuke aan beffen is om je vriendin/ bedpartner te zien genieten.
So true dit.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:41 schreef eleusis het volgende:
[..]
Er zijn ook zat vrouwen die het te gevoelig vinden rond de KITTELAAR en die het juist weer mooi vinden als de tong 'neukbewegingen' maakt.
Het meest triest zijn vrouwen en mannen die niet durven te zeggen wat ze lekker vinden of zelfs gaan faken en achteraf gaan klagen
Een driedubbele sandwich van vers wit brood met nutella chocolade pasta of eventueel roomboter + venz hagelslag is oneindig veel lekkerder hoor. Maar smaken verschillen natuurlijkquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zou eerst stoppen het heerlijkste geschenk van God een pruim te noemen.
Het door God gegeven wonder, de kut, moet je koesteren. Die moet je aanbidden, voor op je knieën gaan, naar smachten. De smaakpapillen moeten uit je mond druipen bij de gedachte dat je er aan mag proeven. De kut is er niet voor niets. Die is er om de man te behagen en alleen de fijnproevers weten dat te waarderen. Daarom zijn er zoveel mannelijke meesterkoks.
Je vindt het niet te pruimen. Maar je bent nog jong. Je leert het nog wel te waarderen.
Ik lustte vroeger geen papje bij de bloemkool.
Later spoot ik overal een sausje over.
Kijk je op jouw leeftijd wel uit met sterretjes met oud en nieuw ? Voor je het weet word je in het donker in de maling genomen.
En dat van een dikzak die al 20 jaar geen sex heeft gehadquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zou eerst stoppen het heerlijkste geschenk van God een pruim te noemen.
Het door God gegeven wonder, de kut, moet je koesteren. Die moet je aanbidden, voor op je knieën gaan, naar smachten. De smaakpapillen moeten uit je mond druipen bij de gedachte dat je er aan mag proeven. De kut is er niet voor niets. Die is er om de man te behagen en alleen de fijnproevers weten dat te waarderen. Daarom zijn er zoveel mannelijke meesterkoks.
Je vindt het niet te pruimen. Maar je bent nog jong. Je leert het nog wel te waarderen.
Ik lustte vroeger geen papje bij de bloemkool.
Later spoot ik overal een sausje over.
Kijk je op jouw leeftijd wel uit met sterretjes met oud en nieuw ? Voor je het weet word je in het donker in de maling genomen.
Beetje rondom klitje likken en 2 vingers erin doet het bij die van mij altijd primaquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:47 schreef Fanta-stick het volgende:
Mijn vriend kan dus niet beffen en uiteindelijk vind ik het ook niet meer zo bijzonder dan. Ja ik kan makkelijk over seks praten, maar het lukt niet met 1 jongen en dat is mijn vriend. Ik hou ervan om gevingerd te worden maar dat vindt hij dus niet fijn voelen ofzo. Ik ben niet vies want hij wilt wel likken, begrijp er helemaal niks van.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nou, ik wil niet opscheppen maar het is nooit voorgekomen dat het niet zo was.
Veel geoefend met een vriendin toen ik zeventien-achttien was, en ze heeft me precies geleerd hoe het moet en waar ik op moet letten. Is dat raar of zo?quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:52 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]!! Nou ik zou je bijna eens willen uitnodigen
Ja dit is bijvoorbeeld lekker, maar als je vriend niet van vingeren houdt en maar 3 minuten beft( beetje het clitje likken)kom ik niet klaar hoor.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:50 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Beetje rondom klitje likken en 2 vingers erin doet het bij die van mij altijd prima
Wel toevallig dat al die meisjes hetzelfde lekker vonden als die vriendin van je.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Veel geoefend met een vriendin toen ik zeventien-achttien was, en ze heeft me precies geleerd hoe het moet en waar ik op moet letten. Is dat raar of zo?![]()
Nou, dat was het niet echt. Ze leerde me dat het voor iedereen verschillend is.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:54 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wel toevallig dat al die meisjes hetzelfde lekker vonden als die vriendin van je.
Ok.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:54 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nou, dat was het niet echt. Ze leerde me dat het voor iedereen verschillend is.
Maar zoveel vrouwen heb ik nou ook weer niet gebeft.
Geen idee.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:55 schreef HeatWave het volgende:
Wat is er toch mis met "iets meer daarheen, ja daar, harder, zachter" ??
Niks..maar dat werkt nietquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:55 schreef HeatWave het volgende:
Dan valt er achteraf niks te klagenquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:55 schreef HeatWave het volgende:
Iedereen op Fok weet toch exact hoe hij/zij de ander perfect bevredigt ?quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:55 schreef HeatWave het volgende:
Zijn hand verplaatsen?quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:57 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Niks..maar dat werkt niet, wat ik wel doe is dat ik zijn hand verplaats als iets niet lekker is.
Praten is eng blijkbaar.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:55 schreef HeatWave het volgende:
Ja, als hij niet lekker vingert ( ja hij doet het wel maar met tegenzin).. dan stuur ik zijn hand een beetje.quote:
Oh, ik dacht tijdens het beffen als een soort 'signaal' dat hij het niet goed doet.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:03 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja, als hij niet lekker vingert ( ja hij doet het wel maar met tegenzin).. dan stuur ik zijn hand een beetje.
Ik vraag me ook wel eens af of het wereldkundig maken van het bestaan van een clitoris en dat het daarom gaat geen vloek in vermomming is. Als je goed bezig bent zou je namelijk al doende het bestaan en de locatie ervan ontdekken. Het gaat immers niet om de juiste plek, maar om de juiste plek op het juiste moment en de juiste druk. Ik krijg namelijk wel eens de indruk dat veel mannen er bovenop duiken om dan als lassie tekeer te gaan, tja.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:47 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Met een klein beetje kennis van het vrouwelijk lichaam is die clitoris makkelijk te vinden. Alleen zit het bij de ene vrouw iets meer verstopt achter een stukje huid dan bij de ander. Maar met een klein beetje moeite weet je ook bij een nieuwe bedpartner zo waar je moet zijn.
En verder komt het toch vooral neer op luisteren. Niet alleen maar simpelweg likken als lassie, maar op de ademhaling/bewegingen letten om uit te vinden of je goed bezig bent en daar je tempo/druk/plaats op aanpassen. Zoals Eleusis al zegt, er zijn ook vrouwen die het allemaal veel te gevoelig vinden, dan zul je toch anders aan het werk moeten.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:03 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja, als hij niet lekker vingert ( ja hij doet het wel maar met tegenzin).. dan stuur ik zijn hand een beetje.
Klinkt als een fijne bedpartner.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:29 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja mijn vriend vindt vingeren dus niet fijn.
Als ik merkte dat mijn vriend iets met tegenzin deed zou ik zeggen "laat dan maar zitten, nou hoeft het al niet meer".quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:36 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Beffen vind ik ook leuker dan vingeren, maar met tegenzin vingeren is wel heel absurd..
Ook als dat er uiteindelijk toe zou leiden dat je dan nooit meer goed aan de beurt komt? Omdat hij er geen zin in heeft?quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ik merkte dat mijn vriend iets met tegenzin deed zou ik zeggen "laat dan maar zitten, nou hoeft het al niet meer".
Vreemd. Waarom niet? Beffen kan ik me nog iets bij voorstellen dat een man dat niet lekker vind. Ik zelf overigens wel. Maar waarom vingeren niet? Nog nooit van gehoord.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:29 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja mijn vriend vindt vingeren dus niet fijn.
krijgen ze krampquote:Op donderdag 31 mei 2012 17:47 schreef kijkmij het volgende:
[..]
Vreemd. Waarom niet? Beffen kan ik me nog iets bij voorstellen dat een man dat niet lekker vind. Ik zelf overigens wel. Maar waarom vingeren niet? Nog nooit van gehoord.
Is ook allemaal gedoe.quote:
Ik kan me ook niet voorstellen dat het dan de moeite waard is. Net als van die vrouwen die pijpen omdat het erbij hoort, ze er iets terug voor denken te krijgen of om jouw een plezier te doen. Ik snap best dat het je niet puur en alleen om de smaak te doen is, maar als je er zelf geen lol in hebt dan heb ik liever dat je iets doet wat je wel echt leuk vindt.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ik merkte dat mijn vriend iets met tegenzin deed zou ik zeggen "laat dan maar zitten, nou hoeft het al niet meer".
Met iemand iets doen die er geen zin in heeft, daar heb IK geen zin in.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:47 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Ook als dat er uiteindelijk toe zou leiden dat je dan nooit meer goed aan de beurt komt? Omdat hij er geen zin in heeft?Ze MAKEN maar zin
Precies, hij kan altijd wel iets anders verzinnen wat je allebei leuk vindt.quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:09 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet voorstellen dat het dan de moeite waard is. Net als van die vrouwen die pijpen omdat het erbij hoort, ze er iets terug voor denken te krijgen of om jouw een plezier te doen. Ik snap best dat het je niet puur en alleen om de smaak te doen is, maar als je er zelf geen lol in hebt dan heb ik liever dat je iets doet wat je wel echt leuk vindt.
vind ik ookquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:37 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Het leuke aan pijpen is om je vriend/ bedpartner te zien genieten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |