Dat geldt niet voor iedere vrouw natuurlijk.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:06 schreef NanaVonB het volgende:
ik snap het wel, ik vind sperma ook walgelijk. En als je beft is het constant vochtig, Ik kan me wel wat voorstellen dat iemand het vies vindt.
Maar hoezo zouden vrouwen geen seks willen hebben als ze niet gebeft worden? het duurt altijd lang met beffen voordat je klaar komt en met seks is het lekkerder als je gewoon neukt...niet te veel gefriemel vooraf
Hoe werkt het bij jou dan?quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat geldt niet voor iedere vrouw natuurlijk.
heb helaas een iets te kieskeurige vriendin.... beter minder spontaan dan helemaal nietquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je eerst gaat douchen is het opeens niet meer spontaan vind ik.
Classy als altijd.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ga ik hier niet aan de grote klok hangenEn is ook off topic.
Je bent duidelijk een waardeloze beffer...quote:Op maandag 28 mei 2012 00:39 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Nee, pijpen zuigt. Beffen is gelikt.
Mijn klok is groot genoeg om aan te hangen hoorquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ga ik hier niet aan de grote klok hangenEn is ook off topic.
Dit.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:06 schreef NanaVonB het volgende:
Maar hoezo zouden vrouwen geen seks willen hebben als ze niet gebeft worden? het duurt altijd lang met beffen voordat je klaar komt en met seks is het lekkerder als je gewoon neukt...niet te veel gefriemel vooraf
quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:12 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Mijn klok is groot genoeg om aan te hangen hoor![]()
Bovendien hadden we het toch over beffen?
er zijn ook genoeg vrouwen die gek zijn op sperma...quote:
Ik zou eerst stoppen het heerlijkste geschenk van God een pruim te noemen.quote:
Heel toevallig zitten die allemaal op Fok.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:14 schreef Matty___ het volgende:
[..]
er zijn ook genoeg vrouwen die gek zijn op sperma...
Neuken ?quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:06 schreef NanaVonB het volgende:
ik snap het wel, ik vind sperma ook walgelijk. En als je beft is het constant vochtig, Ik kan me wel wat voorstellen dat iemand het vies vindt.
Ik heb daarom expres dat deel over dat ze sperma walgelijk vindt niet mee ge-quote. Want ik vind sperma niet lekker maar ook niet vies. Beter lezen!quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:14 schreef Matty___ het volgende:
[..]
er zijn ook genoeg vrouwen die gek zijn op sperma...
Er zijn ook vrouwen die hun tanden tijdens het pijpen gebruiken.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:27 schreef Fascination het volgende:
Over beffen gesproken, ik hoorde van een vrouw dat ze mannelijke bedpartners heeft gehad die enkel bij de ingang van haar vagina likten.Dus niet bij de clitoris. Zijn er echt nog zulke pipo's die niet weten dat de clitoris het epicentrum van het genot is?
Nee dat weet niet elke man, zeker jonge kerels niet.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:27 schreef Fascination het volgende:
Over beffen gesproken, ik hoorde van een vrouw dat ze mannelijke bedpartners heeft gehad die enkel bij de ingang van haar vagina likten.Dus niet bij de clitoris. Zijn er echt nog zulke pipo's die niet weten dat de clitoris het epicentrum van het genot is?
Het is toch juist leuk vanwege het totale plaatje, beetje seks, beetje oraal, beetje teasen, etc etc..quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:06 schreef NanaVonB het volgende:
Dat is wel erg ja.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:27 schreef Fascination het volgende:
notedquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:30 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik heb daarom expres dat deel over dat ze sperma walgelijk vindt niet mee ge-quote. Want ik vind sperma niet lekker maar ook niet vies. Beter lezen!
Schoonheidsfoutje. In de situatie die ik schets maakt de man toch wel een cruciale fout.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Er zijn ook vrouwen die hun tanden tijdens het pijpen gebruiken.
Ik denk dat jij wel van wanten weet.quote:
Het leuke aan pijpen is om je vriend/ bedpartner te zien genieten.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:36 schreef Angel-Joy het volgende:
Alsof pijpen wel lekker is
Offer jezelf op om jouw vriendin blij te maken.
Als de hitsigheid er goed in zit ja.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik denk dat jij wel van wanten weet.
Is een vrouw weleens klaargekomen door jouw befkunsten?quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als de hitsigheid er goed in zit ja.En ik weet waar ik moet zijn.
Nou, ik wil niet opscheppen maar het is nooit voorgekomen dat het niet zo was.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Is een vrouw weleens klaargekomen door jouw befkunsten?
Ja kloptquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:37 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Het leuke aan pijpen is om je vriend/ bedpartner te zien genieten.
Er zijn ook zat vrouwen die het te gevoelig vinden rond de KITTELAAR en die het juist weer mooi vinden als de tong 'neukbewegingen' maakt.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:27 schreef Fascination het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |