quote:Op zondag 27 mei 2012 00:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Pas op met de sneeuw he, Loreen. Ik zou niet willen dat je je strotje bezeert, echt niet
Cool Story Broquote:Op zondag 27 mei 2012 00:18 schreef Arashimashou het volgende:
15de? Och och och...ik voel me zo machteloos.
Je VOND het gewoon echt niet zo goed.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:17 schreef Arashimashou het volgende:
Ik snap er niks van. Het was gewoon echt niet zo goed, maar blijkbaar denken heel veel mensen daar anders over.
Helft doet niet mee.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:19 schreef Anonymousz het volgende:
nederlands 11tal sturen volgend jaar
en het volkslied zingen
rusland is ook gewoon baggerzooiquote:Op zondag 27 mei 2012 00:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Jan die haat op Rusland.
tyfushond dat ie is, beetje objectiviteit mag.
ontslag graag.
Nee, het IS gewoon niet echt goed. Hoewel ik natuurlijk moet toegeven dat bijna alles bagger was.quote:
dat betekent ja in het zweedsquote:
Ze wilden niet met hem op de fotooowwwww, terwijl 'ie zijn eigen oma heeft bezongen. Of zo.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Jan die haat op Rusland.
tyfushond dat ie is, beetje objectiviteit mag.
ontslag graag.
Fijn dat jouw mening een graadmeter voor de waarheid is!quote:Op zondag 27 mei 2012 00:19 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Nee, het IS gewoon niet echt goed. Hoewel ik natuurlijk moet toegeven dat bijna alles bagger was.
nou enquote:
quote:
Dacht ik ook aanquote:Op zondag 27 mei 2012 00:20 schreef Eenskijken het volgende:
volgens mij is ze fucking stoned... ze lacht niet eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |