Ja echt hé...leer Engels...quote:
Rinus. Of Josti. Of Rinus die de Josties dirigeert.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:03 schreef douche-eendje het volgende:
Nou ja, de locatie is zo goed als bekendWat sturen we volgend jaar?
Vader Abraham.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:03 schreef douche-eendje het volgende:
Nou ja, de locatie is zo goed als bekendWat sturen we volgend jaar?
quote:Op zondag 27 mei 2012 00:03 schreef Cee het volgende:
[..]
De bottom is nu spannender dan de top!
Oeh, dat klonk heel dubieus.
Omdat er veel Turken wonen.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:03 schreef mrstylo het volgende:
Waarom krijgt Turkije alleen maar punten van landen waar veel Turken wonen?
Alcohol is daar duur, thanks but no thanks.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:04 schreef BrandX het volgende:
zweden is best nog te doen qua afstand he? vakantie vieren daar
Ik ook niet. Ik heb vaker leukere dingen uit Turkije gezien hierquote:
Nope, die krijgt alleen wat bekendheidsvotes.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:04 schreef Karina het volgende:
VOlgend jaar Tom Jones is dan ook geen goed idee zeker? Voor UK dan.
Ja, en dan liggen we dus weer een jaar achter en wordt het weer niks.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik mag hopen dat de TROS hiervan geleerd heeft en volgend jaar dus een soortgelijke act als Zweden moeten sturen.
Ja lol-act krijgt puntenquote:Op zondag 27 mei 2012 00:04 schreef Greys het volgende:
Dus ouwe oma's krijgen wel punten maar ouwe kerels niet?
En nogmaals, het heeft 0 uitwerking op de einduitslagquote:Op zondag 27 mei 2012 00:04 schreef CoolStoryBro het volgende:
Ik vind dat dit weinig met muziek te maken heeft. Je weet van bepaalde landen dat ze elkaar 12 punten geven ongeacht het nummer. Vriendjespolitiek
Inderdaadquote:Op zondag 27 mei 2012 00:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, en dan liggen we dus weer een jaar achter en wordt het weer niks.
Elize.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, en dan liggen we dus weer een jaar achter en wordt het weer niks.
Nou, ik zag San marino op ze stemmen!! hahahaquote:
Dino Merlin deed het vorig jaar prima en die was ook oud.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:04 schreef Greys het volgende:
Dus ouwe oma's krijgen wel punten maar ouwe kerels niet?
Vorig jaar was er toch zo'n lief ouder mannetje dat 'one to a hundred, multiplied by youuuu' zong?
Die deed het toch prima qua punten?
Hoezo niet?quote:Op zondag 27 mei 2012 00:05 schreef TheArt het volgende:
[..]
En nogmaals, het heeft 0 uitwerking op de einduitslag
doet het weer.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:05 schreef elkravo het volgende:
http://songfestival.hole1988.nl/ vliegt eruit???? KUTZOOI!
We hadden zo'n act incl. zichtbare flamoes.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik mag hopen dat de TROS hiervan geleerd heeft en volgend jaar dus een soortgelijke act als Zweden moeten sturen.
DIe bedoelde ik ook iddquote:Op zondag 27 mei 2012 00:05 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dino Merlin deed het vorig jaar prima en die was ook oud.
quote:Op zondag 27 mei 2012 00:05 schreef Karina het volgende:
Ik ben nog steeds niet over de nederlaag van Oppa heen, dus dit verbaast me allemaal niets.
Daar gaat het niet goed mee... vrees ervoor of hij er dan nog isquote:Op zondag 27 mei 2012 00:05 schreef mrbrown87 het volgende:
België kan volgend jaar Eddy Wally naar Zweden sturen.
quote:
Stemmen Finland:quote:Op zondag 27 mei 2012 00:05 schreef Wild_Overstekend het volgende:
KUT! Mijn stream valt uit.
Fokkers, geef een live-verslag!
Inderdaad.quote:
quote:Op zondag 27 mei 2012 00:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
Echt, Humperdink kijkt naar zijn twee Ierse buurtjes, kijkt naar het scorebord, kijkt nog eens naar die blonde stuiterballen.
Die stapt nog per direct uit de muziekwereld zo.
Iddquote:
Zou me niet eens verbazen.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:07 schreef Pulu het volgende:
Oh oh een berber gaat het winnen!
Morgen worden er kamervragen gesteld....
1) Minister, bent u er van op de hoogte dat er berbers meedoen aan het EUROsongfestival?
quote:
Inderdaad...quote:Op zondag 27 mei 2012 00:08 schreef speknek het volgende:
Die scandinaviers zijn net zo erg als de Joegos hoor.
Finland heeft ook alleen aan buurlanden gegeven.
mocroquote:
Dat doen ze ómdat die Joegos het ook doen.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:08 schreef speknek het volgende:
Die scandinaviers zijn net zo erg als de Joegos hoor.
Finland heeft ook alleen aan buurlanden gegeven.
Joan was laatstequote:Op zondag 27 mei 2012 00:08 schreef Cee het volgende:
Ik ga me maar alvast nerveus maken voor de uitslag van de tweede halve finale.
Ik ook, nu ik ben overgestapt naar Nederland 1.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:08 schreef Cee het volgende:
Ik ga me maar alvast nerveus maken voor de uitslag van de tweede halve finale.
ja is een turk ofzoquote:
Ik hoop hetquote:Op zondag 27 mei 2012 00:08 schreef alors het volgende:
Maar Servie moet echt even boven die schijtrussen komen
quote:Op zondag 27 mei 2012 00:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja is een turk ofzo
Ik zei het al, corrupte competitie.
Volgend jaar maar een allochtoon voor Nederland.
Joan was toch ook een Turk?quote:Op zondag 27 mei 2012 00:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja is een turk ofzo
Joan, half turk.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja is een turk ofzo
Je bedoeld die Italiaan, neem ik even aan?quote:
quote:Op zondag 27 mei 2012 00:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja is een turk ofzo
quote:
quote:
Jazekers.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je bedoeld die Italiaan, neem ik even aan?
Disqualification aub.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:10 schreef Arashimashou het volgende:
Wacht even, het is dus niet eens een Zweed? PFFFFF
Regelrechte schande inderdaad, hij was supergoed bij stem.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:10 schreef L3viathan het volgende:
het is sowieso eigenlijk belachelijk dat euro neuro uitgeschakeld is.. was toch al niet meer serieus te namen daarna![]()
En die Duitser, watskebeurt daar dan mee Cee?quote:
quote:Op zondag 27 mei 2012 00:10 schreef HiZ het volgende:
Het gaat dus alleen nog maar om de tweede plaats ?
quote:Op zondag 27 mei 2012 00:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Wij gaan over drie maanden ONZE favorieten grijs draaien
Ik doelde op die mislukte kiss gastquote:
Azerbeidzjan dan zo hoogquote:Op zondag 27 mei 2012 00:10 schreef speknek het volgende:
Wat de neuk is toch omhoog met die punten voor Albanie. Dat kan toch niemand mooi gevonden hebben?
Die had iemand anders al geclaimed.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En die Duitser, watskebeurt daar dan mee Cee?
Is allemaal toch hetzelfde hè?quote:Op zondag 27 mei 2012 00:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja is een turk ofzo
En we kunnen alles meezingenquote:Op zondag 27 mei 2012 00:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Wij gaan over drie maanden ONZE favorieten grijs draaien
We kunnen er een zoeken die ook de taal spreekt, natuurlijk.quote:
Jawel!quote:Op zondag 27 mei 2012 00:10 schreef speknek het volgende:
Wat de neuk is toch omhoog met die punten voor Albanie. Dat kan toch niemand mooi gevonden hebben?
Innaquote:
Half, Zweedse mama. Papa uit Marokkoquote:
Turken oke, maar maroks nee. (Ja nu ga ik los, let maar niet op mij)quote:Op zondag 27 mei 2012 00:11 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Half, Zweedse mama. Papa uit Marokko
Dit idd.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:10 schreef speknek het volgende:
veel turken in germanyquote:
quote:Op zondag 27 mei 2012 00:12 schreef Cee het volgende:
Verrek, is het al kwart over 12? In Azerbeidzjan is het dus kwart over 3 's nachts. Arme Humpie.
Nodigen we hem dan ook uit?quote:
Altijd van Duitsland, wel blijven oplettenquote:
Wat denk je van die omaatjes? Die zijn ook al in slaap gesukkeld nu.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:12 schreef Cee het volgende:
Verrek, is het al kwart over 12? In Azerbeidzjan is het dus kwart over 3 's nachts. Arme Humpie.
Net als met Nederland meestal.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Altijd van Duitsland, wel blijven opletten
ik heb de idee dat dit zijn eerste jaar is.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Altijd van Duitsland, wel blijven opletten
Beste nummer imoquote:Op zondag 27 mei 2012 00:13 schreef Arashimashou het volgende:
Hoe kan Zweden zoveel punten hebben. Ik bedoel, ze waren toch gewoon echt niet zo goed.
Half of heel....Morgen worden er kamervragen gesteld?quote:Op zondag 27 mei 2012 00:11 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Half, Zweedse mama. Papa uit Marokko
jij en ik wij begrijpen elkaarquote:Op zondag 27 mei 2012 00:13 schreef mrstylo het volgende:
Strootman moet voor Nederland meedoen volgens jaar.
Diaspora-votingquote:Op zondag 27 mei 2012 00:13 schreef Arashimashou het volgende:
Hoe kan Zweden zoveel punten hebben. Ik bedoel, ze waren toch gewoon echt niet zo goed.
Die hebben speciale dingen in hun koekjes gedaan.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat denk je van die omaatjes? Die zijn ook al in slaap gesukkeld nu.
Is geen echte zweed.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:13 schreef Marie30 het volgende:
Vinden jullie ook dat die Zweedse er zo koud bij zit?Normaal is het toch dik pre-feest in het winnende kamp... Zelfs als er geen voorsprong is...
Daar wilk ik er ook wel een paar van, ik slaap ook zowatquote:Op zondag 27 mei 2012 00:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Die hebben speciale dingen in hun koekjes gedaan.
Dat kan je nu echt niet zeggen, sorryquote:
Het boeit haar niet zoveel volgens mijquote:Op zondag 27 mei 2012 00:13 schreef Pisces29 het volgende:
Normaal gaan ze toch juichen als ze weten dat er niet ingehaald kan worden, nu niet meer?
Of ze moeten rap-rap vaart maken... vreemd hoor...quote:Op zondag 27 mei 2012 00:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Het boeit haar niet zoveel volgens mij
quote:Op zondag 27 mei 2012 00:14 schreef remcoP het volgende:
ik vind dat ze de verkiezingsuitslagen voortaan ook zo moeten doen. Vanuit elke gemeente 1 persoon.
quote:Op zondag 27 mei 2012 00:14 schreef remcoP het volgende:
ik vind dat ze de verkiezingsuitslagen voortaan ook zo moeten doen. Vanuit elke gemeente 1 persoon.
op schotel ook turkse zender met dit rotzooi.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:14 schreef Pulu het volgende:
[..]
Ik dacht die turkies in Germany alleen maar naar de schotel keken?
Whehequote:Op zondag 27 mei 2012 00:14 schreef remcoP het volgende:
nee imoquote:Op zondag 27 mei 2012 00:14 schreef Felagund het volgende:
Was Zweden een beetje goed? Ik heb behalve onze eigen inzending er nog niets van gehoord.
Dan hebben ze er nog steeds wel voordeel van dat er heel veel Zweden in Finland, Noorwegen, Denemarken wonen.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat kan je nu echt niet zeggen, sorry
Zweden krijgt van bijna ALLE landen 10 of 12 punten.
Ik vond het een goed nummer, dito act. Sommigen zijn het met me eens. Sommige niet. De meeste wel.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:14 schreef Felagund het volgende:
Was Zweden een beetje goed? Ik heb behalve onze eigen inzending er nog niets van gehoord.
En dan kun je Das Erste niet krijgen?quote:Op zondag 27 mei 2012 00:14 schreef Pulu het volgende:
[..]
Ik dacht die turkies in Germany alleen maar naar de schotel keken?
Stukken spannenderquote:Op zondag 27 mei 2012 00:14 schreef remcoP het volgende:
quote:Op zondag 27 mei 2012 00:14 schreef Klauz het volgende:
Israel... Jullie zijn geen europa, ga weg bij dit feestje
Waardeloos, gestolen overwinning.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:14 schreef Felagund het volgende:
Zoals The Guardian zei: het kwelende nijlpaard dat vast zit in het riool.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:13 schreef speknek het volgende:
Ik vond het liedje van Albanie serieus een van de minst plezante muziekervaringen ooit. Alsof er nagels over het schoolbord gingen. En dat komt van iemand die vroeger op Rob Gee stond te gabberen.
Idd belachelijk! Punten die Roemenië zo had kunnen gebruikenquote:
Ik had liever Israël hier gezien dan Zweden.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:14 schreef Klauz het volgende:
EBU is niet Europa.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:15 schreef Pulu het volgende:
Sinds wanneer ligt Israel in Europa?
Nog meer kamervragen....
Ze zijn wel eurovisionquote:Op zondag 27 mei 2012 00:14 schreef Klauz het volgende:
Tuurlijk, maar daar hebben ze niet door gewonnen.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:15 schreef speknek het volgende:
[..]
Dan hebben ze er nog steeds wel voordeel van dat er heel veel Zweden in Finland, Noorwegen, Denemarken wonen.
Hoepel op trolletje.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:15 schreef CoolStoryBro het volgende:
Belachelijk dat Israel meedoet, zit helemaal geen stuk land in Europa
EBU.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:15 schreef Pulu het volgende:
Sinds wanneer ligt Israel in Europa?
Nog meer kamervragen....
quote:Op zondag 27 mei 2012 00:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
1 punt Turkije
Al die Turken in Israël!!
quote:Op zondag 27 mei 2012 00:15 schreef CoolStoryBro het volgende:
Belachelijk dat Israel meedoet, zit helemaal geen stuk land in Europa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |