Ja echt hé...leer Engels...quote:
Rinus. Of Josti. Of Rinus die de Josties dirigeert.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:03 schreef douche-eendje het volgende:
Nou ja, de locatie is zo goed als bekendWat sturen we volgend jaar?
Vader Abraham.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:03 schreef douche-eendje het volgende:
Nou ja, de locatie is zo goed als bekendWat sturen we volgend jaar?
quote:Op zondag 27 mei 2012 00:03 schreef Cee het volgende:
[..]
De bottom is nu spannender dan de top!
Oeh, dat klonk heel dubieus.
Omdat er veel Turken wonen.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:03 schreef mrstylo het volgende:
Waarom krijgt Turkije alleen maar punten van landen waar veel Turken wonen?
Alcohol is daar duur, thanks but no thanks.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:04 schreef BrandX het volgende:
zweden is best nog te doen qua afstand he? vakantie vieren daar
Ik ook niet. Ik heb vaker leukere dingen uit Turkije gezien hierquote:
Nope, die krijgt alleen wat bekendheidsvotes.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:04 schreef Karina het volgende:
VOlgend jaar Tom Jones is dan ook geen goed idee zeker? Voor UK dan.
Ja, en dan liggen we dus weer een jaar achter en wordt het weer niks.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik mag hopen dat de TROS hiervan geleerd heeft en volgend jaar dus een soortgelijke act als Zweden moeten sturen.
Ja lol-act krijgt puntenquote:Op zondag 27 mei 2012 00:04 schreef Greys het volgende:
Dus ouwe oma's krijgen wel punten maar ouwe kerels niet?
En nogmaals, het heeft 0 uitwerking op de einduitslagquote:Op zondag 27 mei 2012 00:04 schreef CoolStoryBro het volgende:
Ik vind dat dit weinig met muziek te maken heeft. Je weet van bepaalde landen dat ze elkaar 12 punten geven ongeacht het nummer. Vriendjespolitiek
Inderdaadquote:Op zondag 27 mei 2012 00:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, en dan liggen we dus weer een jaar achter en wordt het weer niks.
Elize.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, en dan liggen we dus weer een jaar achter en wordt het weer niks.
Nou, ik zag San marino op ze stemmen!! hahahaquote:
Dino Merlin deed het vorig jaar prima en die was ook oud.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:04 schreef Greys het volgende:
Dus ouwe oma's krijgen wel punten maar ouwe kerels niet?
Vorig jaar was er toch zo'n lief ouder mannetje dat 'one to a hundred, multiplied by youuuu' zong?
Die deed het toch prima qua punten?
Hoezo niet?quote:Op zondag 27 mei 2012 00:05 schreef TheArt het volgende:
[..]
En nogmaals, het heeft 0 uitwerking op de einduitslag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |