Jan Smit mag zijn voeten nog niet eens kussenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:50 schreef Marie30 het volgende:
Denemarken nog steeds nul... onbegrijplijk...
En die Servische Jan Smith zoveel punten
Niet alleen bij haar.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:51 schreef Pisces29 het volgende:
Die vrouw hoopt op een groet terug, maar die 2 staan als dooie achter de tafel
Echt he, zo stom.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:52 schreef Hierro het volgende:
Ik snap nog steeds niet wat er zo goed is aan het nummer van Zweden.
Onbegrijpelijk hequote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:51 schreef speknek het volgende:
en jawel.
Waar was de tijd dat al die joegoslaven elkaar doodschoten.
Ik hoop het, maar het is normaal dat het twaalf punten wordt voor Turkije.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nederland lekker 12 punten geven aan Zweden
Niks.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:52 schreef Hierro het volgende:
Oh ja ik lees hier steeds en hoor het alleen, jeetjequote:
Wat een hater ben je ook.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:51 schreef speknek het volgende:
en jawel.
Waar was de tijd dat al die joegoslaven elkaar doodschoten.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jan Smit mag zijn voeten nog niet eens kussen
Denk dat de instructie is dat de presentatoren geen praatje aangaan om vertraging te voorkomen...quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:51 schreef Pisces29 het volgende:
Die vrouw hoopt op een groet terug, maar die 2 staan als dooie achter de tafel
Engelbert en Ijslandquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:52 schreef Greys het volgende:
Ja laat Servië dan in elk geval boven Rusland eindigen...
En wat een schande, die Engelbert
Je bent niet alleen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:52 schreef Hierro het volgende:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:53 schreef Problemm het volgende:
Serieus wie stemt nou op rusland en servie??? zweden was ook niet top![]()
Ja ik denk het ook wel, maar toch... de presentatie überhaupt op zich alquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:53 schreef elkravo het volgende:
[..]
Denk dat de instructie is dat de presentatoren geen praatje aangaan om vertraging te voorkomen...
Chocolattequote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:53 schreef Greys het volgende:
Ik zie nu pas hoeveel het Zweden meisje op Raffaela lijkt
Maar dan smaakvol.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:53 schreef Greys het volgende:
Ja dat riep ik al een poos maar niemand zag het nogquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:53 schreef Greys het volgende:
Ons land komt nooit de finale in tenzij we de Berlijnse muur weer opbouwen en al die ongeciviliseerden weren.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat een hater ben je ook.Ga eerst maar eens zorgen dat je eigen land de finale in komt.
Het lied, de dans, de hele act eigenlijk.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:52 schreef Hierro het volgende:
Dit. Oké, behalve vorig jaar.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:54 schreef Asskicker14 het volgende:
Je kunt niet van politiek stemmen praten als in 5 jaar tijd, Finland, Zweden en Duitsland hebben gewonnen. Beste liedje wint.
Dat ligt aan jouquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:54 schreef Wild_Overstekend het volgende:
Ik snap die punten voor Servie niet.
buurlandenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:54 schreef Wild_Overstekend het volgende:
Ik snap die punten voor Servie niet.
Het is ook lastig te zien, Zweden heeft namelijk wél kleren aan.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat riep ik al een poos maar niemand zag het nog
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:55 schreef Steve het volgende:
[..]
Het is ook lastig te zien, Zweden heeft namelijk wél kleren aan.
ik weet niet eens meer hoe dat voelt.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:55 schreef Karina het volgende:
En TOCH is het minder spannend als NL niet meedoet
Ja 2009, alexander rybakquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:55 schreef TheArt het volgende:
Is het ooit gebeurd dat een winnaar van alle landen punten heeft gekregen?
Ja, we fappen vast wel op die IJslandse kraaien.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:55 schreef Bundesrepublik het volgende:
Zo nederland, wordt weer erger op de punten.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:55 schreef marcodej het volgende:
Hier gaan de Zweden al toeterend door de straten.
Sneu ventje ben je ook.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:54 schreef speknek het volgende:
[..]
Ons land komt nooit de finale in tenzij we de Berlijnse muur weer opbouwen en al die ongeciviliseerden weren.
Frankrijk Spanje Duitsland Engeland Italië en de winnaar van vanavond.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:55 schreef Problemm het volgende:
welke landen mogen volgend jaar direct mee doen?
altijd dezelfde 5quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:55 schreef Problemm het volgende:
welke landen mogen volgend jaar direct mee doen?
Hele mooie vrouwquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Waarom heeft NL nou weer een pot
rellenquote:
quote:
Jezusquote:Op [url=http://forum.fok.nl : /topic/1821904/5/25#112072522]zaterdag 26 mei 2012 23:56[/url] schreef hexje het volgende:
de belgen: Tis een vrouw.
dat maakt het alleen nog maar ergerquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:53 schreef Greys het volgende:
Ik WEET het niet. Ik weet het gewoon niet...quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:57 schreef Little_Dolls het volgende:
Kan mij iemand eens goed uitleggen... Zweden? Waarom?
geen idee, snap er ook geen flikker vanquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:57 schreef Little_Dolls het volgende:
Ik ook hoor, geen flauw idee wie ze is.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:57 schreef Wild_Overstekend het volgende:
[..]
Wie is dat in vredesnaam? Ik leef echt onder een steen.
Is al herhaaldelijk uitgelegd, als je 't niks vindt ga je het ondanks de 2309 x uitleggen niet ineens geweldig vinden dus laat het nou maar gewoon.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:57 schreef Little_Dolls het volgende:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:58 schreef mrbrown87 het volgende:
Ik versta geen hol van al die stemmen voor Zweden, wat is er in godsnaam zo goed aan dat nummer???
Ik kreeg een melding dat mijn sms'jes niet werkten. Iets met abonnementdienst die ik uit had moeten zetten. Blij dat ik dat niet had geregeld.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:57 schreef Arashimashou het volgende:
Ik heb 0.50 cent weggegooid, gelukkig heb ik maar een keer gestemd.
Maar er is in elk geval witte wijn onder de steen! Proost.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ook hoor, geen flauw idee wie ze is.
Want alle landen die meedoen aan het ESF hebben de euro?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:58 schreef Pulu het volgende:
Als Griekenland uit de euro stapt, mogen ze dan nog wel meedoen met het Eurosongfestival?
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:57 schreef Greys het volgende:
Geen punten voor Engelbert uit Nederland
Die wordt straks laatste
Inderdaad, schande dat wij die halve Turk hebben gestuurd.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:57 schreef L3viathan het volgende:
[..]
dat maakt het alleen nog maar erger
Dat was goed ja, ander jaren hebben wij ook een stomme doos hoor. Geena Lisa enzoquote:
Waarom niet?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:58 schreef Pulu het volgende:
Als Griekenland uit de euro stapt, mogen ze dan nog wel meedoen met het Eurosongfestival?
sinds wanneer moet een nummer goed zijn???quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:58 schreef mrbrown87 het volgende:
Ik versta geen hol van al die stemmen voor Zweden, wat is er in godsnaam zo goed aan dat nummer???
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:58 schreef Wild_Overstekend het volgende:
[..]
Maar er is in elk geval witte wijn onder de steen! Proost.
Laf o lafquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
sinds wanneer moet een nummer goed zijn???
Ja, al 14 keer.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:55 schreef TheArt het volgende:
Is het ooit gebeurd dat een winnaar van alle landen punten heeft gekregen?
voor mij is het de mystiek van het nummer, ik vind het superquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:58 schreef mrbrown87 het volgende:
Goede zangeres.. perfecte donkere performance.. is gewoon winst!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:57 schreef BrandX het volgende:
[..]
geen idee, snap er ook geen flikker van
Ja, maar door het accent klinkt zelfs de vaagste doos nog charmant.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:58 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Dat was goed ja, ander jaren hebben wij ook een stomme doos hoor. Geena Lisa enzo
Ik ook, ik had niet gedacht dat hij zo laag zou eindigenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:59 schreef Greys het volgende:
Verdomme jongens, ik vind het ECHT ECHT ECHT kut voor Humperdinck.
Griekenland zong d'r hele nummer vals en die rekenen ze dr ook niet op af.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:59 schreef Pisces29 het volgende:
Hump had zuiver moeten zingen denk ik...
Jaquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:59 schreef Greys het volgende:
gemalen knackerbrodquote:Op zondag 27 mei 2012 00:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
wat de neuk heeft dat wijf gesnoven
Liefquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:59 schreef Wild_Overstekend het volgende:
[..]
Ja, maar door het accent klinkt zelfs de vaagste doos nog charmant.
Jij niet alleen... Ik dacht, die zal wel hoog eindigen...quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:59 schreef Greys het volgende:
Je hapt ook zo lekkerquote:
Als ze won was ze net als ons Nlder?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:58 schreef hexje het volgende:
[..]
Inderdaad, schande dat wij die halve Turk hebben gestuurd.
Hij doet een Willeke-tjequote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:59 schreef Greys het volgende:
elk jaarquote:
supercrap bedoel je?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:59 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Goede zangeres.. perfecte donkere performance.. is gewoon winst!![]()
"were going up up up up up up" gedeelte is supercathy!
Alsof wij vrouwen al een lekkere vent hebben gezienquote:Op zondag 27 mei 2012 00:00 schreef marcodej het volgende:
Het is ook crisis in Zweden zo te zien. Ik heb een slappe.
Deed UK vaker, laatste eindigen, maar dan terecht...quote:
Jullie hebben Donny Montell.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Alsof wij vrouwen al een lekkere vent hebben gezien
Nee maar die is hip en happening en strak en jong en en enquote:Op zondag 27 mei 2012 00:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Griekenland zong d'r hele nummer vals en die rekenen ze dr ook niet op af.
Daar ging ik zelf al niet van uit.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:00 schreef speknek het volgende:
[..]
Je hapt ook zo lekker.
Maar jij denkt dat ze in Sarajevo massaal op Servie hebben gestemd en in de Republika Srpska allemaal op Albanie?
....................................quote:
Sinds 2000 ook al 3 keer.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:00 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde dus sinds zoveel landen stemmen
quote:
Inderdaad, wat is dit nog. Ik bedoel, ik zal elk jaar toch wel weer kijken... maar dit 'festival' is zo'n grote schande.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:01 schreef Greys het volgende:
Humperdinck had echt niet hoeven winnen, ook geen top 10, maar LAATSTE?
Echt een grote schande met al die bagger er tussen.
Ja hoor, komt in orde. Kat en ik zijn nu vrij teut, maar we gaan door.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:59 schreef Arashimashou het volgende:
Wild_Overstekend, drink nog wat voor mij aub
Hadden wij toch ook met de Toppers, niemand stemt op een ouwe vent.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:01 schreef Greys het volgende:
Weet je dat de Republika Srpska een deel van Bosnië is en niet Servië?quote:Op zondag 27 mei 2012 00:00 schreef speknek het volgende:
[..]
Maar jij denkt dat ze in Sarajevo massaal op Servie hebben gestemd en in de Republika Srpska allemaal op Albanie?
Zegt toch genoeg over deze wanvertoning?quote:Op zondag 27 mei 2012 00:01 schreef Greys het volgende:
Zou dat het inderdaad zijn?quote:Op zondag 27 mei 2012 00:02 schreef speknek het volgende:
[..]
Hadden wij toch ook met de Toppers, niemand stemt op een ouwe vent.
Ze hebben al wel gestemd maar nog niet hun resultaten door gegeven.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:01 schreef Toposcoupe het volgende:
Ierland heeft nog niet gestemd of wel? Dan kan Humpy nog van de laatste plaats af.
DE toppers en engelbert vergelijken.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:02 schreef speknek het volgende:
[..]
Hadden wij toch ook met de Toppers, niemand stemt op een ouwe vent.
Dat maak jij ervanquote:
Ik kan heel goed leven met de nr 1 en 2 momenteel.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:01 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Inderdaad, wat is dit nog. Ik bedoel, ik zal elk jaar toch wel weer kijken... maar dit 'festival' is zo'n grote schande.
jouw kat drinkt wijnquote:Op zondag 27 mei 2012 00:02 schreef Wild_Overstekend het volgende:
[..]
Ja hoor, komt in orde. Kat en ik zijn nu vrij teut, maar we gaan door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |