Dus ook zijn zaterdagse klanten moeten eraan geloven nu!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:
Ze lacht wel liefquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:28 schreef alors het volgende:
Leila, poppetje, neem aub een cursus Engels.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:24 schreef Greys het volgende:
YVONNE!
Henk whatsappt net dat ie ook kijkt
En voor Zweden is.
We hebben hem aangestoken
Ja, tien.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:29 schreef Miasan het volgende:
Albanie! Die gaven De Toppers toch punten?
quote:
Zijn ze toch al.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:30 schreef douche-eendje het volgende:
Griekenland wint -> Griekenland failliet
Hope so!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:30 schreef danilel het volgende:
[..]
s to the w to the e to the d to the e to the N
Kan altijd erger. Volgend jaar Zanger Rinus?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:30 schreef Karina het volgende:
[..]dat was het ergste wat ik ooit heb gezien
Ach je weet maar nooitquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:31 schreef remcoP het volgende:
[..]
Kan altijd erger. Volgend jaar Zanger Rinus?
quod erat demonstrandum.quote:
Friesland eraf ja.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:31 schreef alors het volgende:
Waarom moesten joego's nou per se uitelkaar![]()
Misschien moeten wij alle provincies ook onafhankelijk maken, dan kunnen wij ook op elkaar stemmen.
Ik kan me nog zo'n wijf van vorig jaar herinneren. Die zei gewoon niks en bleef staren, en dacht: hahaha nu willen jullie het wel weten he? maar ik ben een lelijke aandachtshoer en ik laat jullie lekker hangen.quote:
Bom op Maaskantjuhhhhhquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:31 schreef alors het volgende:
Misschien moeten wij alle provincies ook onafhankelijk maken, dan kunnen wij ook op elkaar stemmen.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:32 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik kan me nog zo'n wijf van vorig jaar herinneren. Die zei gewoon niks en bleef staren, en dacht: hahaha nu willen jullie het wel weten he? maar ik ben een lelijke aandachtshoer en ik laat jullie lekker hangen.
Gezien de reacties op Fok kunnen Friesland en Limburg het dan schudden.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:31 schreef alors het volgende:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Hopelijk hebben de Turken in Oostenrijk hun best gedaan
Nee die man die zo mooi kon zingenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:33 schreef Pisces29 het volgende:
Jongens wat was Servië ook alweer? Die lalalalla griet met rode lippen liv tyler?
De Man in Zwart.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:33 schreef Pisces29 het volgende:
Jongens wat was Servië ook alweer? Die lalalalla griet met rode lippen liv tyler?
Zanger, paar violen. Mooie stem!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:33 schreef Pisces29 het volgende:
Zeljko Joksimovic. De man die het beste liedje ooit heeft gecomponeerd en gezongen. Dusquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:33 schreef Pisces29 het volgende:
Welke van de 20?quote:
Zeljko! Die Zwarte Magica was van Macedonië.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:33 schreef Pisces29 het volgende:
Koeman?quote:
quote:
Wit-rusland ook wel.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:33 schreef alors het volgende:
Oekraine heeft wel de volle mep aan RUssia jahoor
Nouja liever dan Albanie natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:33 schreef ElizabethR het volgende:
Onbegrijpelijk dat Albanie punten krijgt. Ik ben bang dat Zweden gaat winnen
Ja ik weet wat Macedonië wasquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:34 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Zeljko! Die Zwarte Magica was van Macedonië.
Ik begrijp echt niet dat hij nog geen punten heeft.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:34 schreef Greys het volgende:
Ik hoop wel dat Hump een paar punten krijgt, anders vind ik het zielig
Zitten allebei in m'n top 5.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:34 schreef TheArt het volgende:
Oekraïne gaat dramatisch, net als Roemenië
UK wel jaquote:
En Jan Kooijman vind je niet mooi.quote:
Ik wel, wat een zeiknummer.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:35 schreef Karina het volgende:
Ik begrijp echt niet dat hij nog geen punten heeft.
Viel me ook ineens op..quote:
Dat had een komiek gezegd dat hij dat zou moeten zeggenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:35 schreef danilel het volgende:
Belgie ." great dresses fromt the Aldi" whahahaa
Hou op, ik slaap al halfquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:36 schreef Arcee het volgende:
Is wel een lange zit als nu al duidelijk is dat Zweden gaat winnen.:')
Thanks! Dan weet ik het weerquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:35 schreef Greys het volgende:
Servie was het Marco Borsato nummer, Pisces
Jup dat zei hij wel degelijkquote:
Maria mena is 10x tofferquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:37 schreef Asskicker14 het volgende:
Gaat Maria Mena/Bjork winnen? Of de oma's?
Ja, ik had op Joan gewedquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:37 schreef alors het volgende:
Kun je daar ook op wedden? Ik zou rijk worden
twitter:petervandeveire twitterde op zaterdag 26-05-2012 om 23:14:00Bijna afgelopen met stemmen. Ik ga zo meteen iets zeggen over Den Aldi voor heel Europa. #eurovisionbe. reageer retweet
Voor de kat om in m'n gordijnen te klimmen ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |