Jaquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:14 schreef Flippiee het volgende:
Wel lekker gegeten Tchock?![]()
met dit warme weer is leren wel naar.
Zulke TT's pak ik toch nooit debiel.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:14 schreef napoleonfour het volgende:
had een tt van jou kunnen zijn troll
ik snap je zin niet. sorryquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:16 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Zulke TT's pak ik toch nooit debiel.
wie wa is daquote:
Hey Monks, lang niet meer gezienquote:
Werken, slaaf van het systeem.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:17 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Hey Monks, lang niet meer gezien
Waar was je al die tijd
Ik had gisteren bbq dus vandaag balansdag. En vandaag gewinkeld en nog wat nuttige dingen gedaan zoals bruin worden.quote:
Ik ben bruiner nanaquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik had gisteren bbq dus vandaag balansdag. En vandaag gewinkeld en nog wat nuttige dingen gedaan zoals bruin worden.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Doe ik
[..]
Hey jij, ik ben Tchock
[..]
Moet jij niet eens een meisje zoeken
Ben jij een balansdagmeisje?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik had gisteren bbq dus vandaag balansdag. En vandaag gewinkeld en nog wat nuttige dingen gedaan zoals bruin worden.
Nu is je prachtige huidje zeker lekker bij gebruind?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:19 schreef monkyyy het volgende:
Ik bedoel films kijken en in het park liggen, was typo
Balansdag?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kreeftrood momenteel, maar binnenkort bruinquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:20 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Nu is je prachtige huidje zeker lekker bij gebruind?
hahahahahahahaquote:
Nou soms wel en soms niet. Weet niet met dit warme weer heb ik ook nooit veel trek in enorme maaltijden.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ben jij een balansdagmeisje?Ik had vandaag bbq
En shoppen, balansdag en bruinen, wat een vrouw ben je ook zeg
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:21 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Kreeftrood momenteel, maar binnenkort bruin
hahaahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
hahahahahahaha
[..]
Nou soms wel en soms niet. Weet niet met dit warme weer heb ik ook nooit veel trek in enorme maaltijden.
Hahahaha inderdaad. Wat een vrouw ben ik
Ja gisteren veel vet gegeten dus vandaag salades etc.quote:
Volgens mij heeft iedereen dat wel een beetje. Als het zo warm is drink ik ook meer dan ik eetquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou soms wel en soms niet. Weet niet met dit warme weer heb ik ook nooit veel trek in enorme maaltijden.
Hahahaha inderdaad. Wat een vrouw ben ik
Ik heb ooit mijn familie tot eind achtiende eeuw terug gezocht via stambomen enzo, allemaal nederlanders.quote:
Doosquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja gisteren veel vet gegeten dus vandaag salades etc.niet dat ik altijd heel bewust met eten om ga, maar soms wel.
En zeker met dit warme weer.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:24 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik heb ooit mijn familie tot eind achtiende eeuw terug gezocht via stambomen enzo, allemaal nederlanders.
Bij mij gaat het al na vijf generaties fout geloof ikquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:24 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik heb ooit mijn familie tot eind achtiende eeuw terug gezocht via stambomen enzo, allemaal nederlanders.
hoe doe je zoiets?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:24 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik weet alleen namen en geboorteplaatsen, geen rassenquote:
Ik heb een familieboek waar ieder lid van mijn familie in staat vanaf mijn over-over-overgrootvader toen hij naar Nederland emigreerdequote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:25 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
hoe doe je zoiets?
mijn roots zijn mischien zweeds russich
oke, ik ben familie van sil de strandjutterquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb een familieboek waar ieder lid van mijn familie in staat vanaf mijn over-over-overgrootvader toen hij naar Nederland emigreerde
Of ikquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:25 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Daar ga ik wel vanuit, misschien dat Heloef mij overtreft
Drinken is sowieso goed voor je, maar je hebt wel gelijk.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iedereen dat wel een beetje. Als het zo warm is drink ik ook meer dan ik eet
Ik ben geen doos.quote:
Watquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Drinken is sowieso goed voor je, maar je hebt wel gelijk.
[..]
Ik heb geen doos.
Geen blond haarquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:27 schreef Flippiee het volgende:
Ik ben ook 'zuiver' Germaans. Alleen geen Arier.
twatquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:27 schreef Tchock het volgende:
Ik ben Engels/Nederlands/Duits. Maar ook niet Arisch
Jij bent toch half Indonesisch ofzo?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dan moet je wel erg bruin/zwart zijni
Kwartquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:28 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Jij bent toch half Indonesisch ofzo?
Daarom, ik moet gauw aziequote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:28 schreef Plastic_zak het volgende:
dientje is wel een ekte ariërdientje
Geen seeders meer.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:28 schreef Trollscience het volgende:
Dat moment wanneer de downloadsnelheid van je torrent naar 0 zakt voor de laatste 0,1%![]()
bij vrouwen mee eens jaquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:29 schreef Smoofie het volgende:
Uit onderzoek blijkt dat halfbloedjes het meest aantrekkelijk zijn.
Tering wat was jij fout geweest in de oorlogquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:30 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ben een kwart Italiaans en 1/8ste Duits.
Ik heb nu zo'n tintje, overtref je mij?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kwart. Maar op een 1 of andere manier bruiner dan de meeste half indo's
. Meer indische genen ofzo bij toeval.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:29 schreef Smoofie het volgende:
Uit onderzoek blijkt dat halfbloedjes het meest aantrekkelijk zijn.
Toeval?quote:
Jaquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:31 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik heb nu zo'n tintje, overtref je mij?
[ afbeelding ]
Hai Pztje, nog gehosseld?quote:
Hai liefjequote:
Ja, ik ben ook wat tinten bruiner dan toenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:32 schreef pimmetje2010 het volgende:
Op de TC was je minder getint dan mij, of je moet wel heel snel bij gebruind zijn
jou tochquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hai Pztje, nog gehosseld?
[..]
Hai liefje
Dat heb ik altijd, hij remt zich af blijkbaar.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:28 schreef Trollscience het volgende:
Dat moment wanneer de downloadsnelheid van je torrent naar 0 zakt voor de laatste 0,1%![]()
Ja ik zo'n 2 a 3 uur per dag. Ik smeer me niet in, jij wel?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:33 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik heb de laaste 3 zonnige dagen minimaal 4 uur per dag buiten gezeten in de volle zon
Ik ook nietquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja ik zo'n 2 a 3 uur per dag. Ik smeer me niet in, jij wel?
Hij is nu klaar gelukkig, hij steeg naar 0,1 kbps en dat was blijkbaar genoeg.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:32 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd, hij remt zich af blijkbaar.
vertel nietquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:34 schreef pimmetje2010 het volgende:
Gistere trouwens wel gekke dingen meegemaakt
Chloroform?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:34 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
je weet het zelf niet meer gelukkig :$
Pluk je aardbeien ofzoquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:35 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ja ik ook
maar ik ben buiten met me werk
Ik jankte niet, maar het is best een lang verhaalquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:35 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Zeg het dan gelijk ipv te janken.
vertelquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:35 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik jankte niet, maar het is best een lang verhaal
Primaquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:35 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ok ik wil horen, ik dm me nummer ff
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:36 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
of nee post maar, ik ben een beetje zwakzinnig over de phona
doe niet zo skeere manquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:38 schreef pimmetje2010 het volgende:
Naja laat maar zitten trouwens, interesseert jullie vast niet
Begin er dan niet overquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:38 schreef pimmetje2010 het volgende:
Naja laat maar zitten trouwens, interesseert jullie vast niet
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi liedje toch, als je goed luistert
Ik had bericht gekregen dat ze bij andere vrienden gingen chillen. Niet dat ze even iets laten weten of zo.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:47 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik zeg je, nep vrienden
Ze lachen in je gezicht maar als je ze even niet ziet
Mezelf ervan verzekeren dat mijn moeder aan anticonceptie doet.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:47 schreef pimmetje2010 het volgende:
Nouja ik en nog 3 andere reden gister avond naar huis tot we opeens bij een stoplicht moesten wachten en er naast ons een auto met één stelletje voorin en één stelletje achterin. Wij dachten, ha lekkere dames dus wij deden het raampje open en floten. Die man achter het stuur draaide zich om met zn kutkop en begon meteen te schelden, zo van ik neuk jouw moeder enzo. Ik zeg doe rustig man, niks aan de hand. Hij bleef maar doorgaan met schreeuwen maar gelukkig werd het groen, hij ging rechtdoor wij linksaf. Toen hij bijna weg was zwaaide wij en hij gaf meteen een ruk aan het stuur en keerde om
Hij ging ons dus achtervolgen dus wij gaven blank gas en hij dus ook. Om één of andere reden was hij echt ontzettend kwaad. Hij reed ons echt bijna aan en wilde ons inhalen op een éénbaansweg. We hadden ongeveer 100 meter echt blankgas gereden toen we bij de volgende stoplichten aankwamen. Het stoplicht naar rechts stond op groen dus vol in de ankers en het bochtje om. Hij reed ons nog steeds achterna en bij de volgende stoplichten was alles rood. Dus hij komt naast ons staan en probeerde ons klem te rijden met zn verneukte auto. Hij was helemaal rood enzo. Begon te schreeuwen van ik maak je dood, ik heb 3 jaar in de gevangenis gezeten en weer 5 keer ik neuk je moeder achter elkaar. Ik zat dus voorin met nogsteeds het raampje open met een schreeuwende turk naast mijHij ging echt helemaal over de rooie terwijl er eigenlijk niks aan de had was. Hij wilde nog uitstappen maar zn vriendin (die overigens veel en veel te knap was voor hem) probeerde hem ook te kalmeren. Uiteindelijk reed gaf hij het op en ging hij rechtdoor en wij weer naar links
Hij was echt link man om helemaal niks. Als het stoplicht op groen stond was hij ons waarschijnlijk op de snelweg gaan achtervolgen om mij te melden dat hij mijn moeder ging neuken
Wat zouden jullie in zo'n situatie hebben gedaan?
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:48 schreef Beach het volgende:
[..]
Mezelf ervan verzekeren dat mijn moeder aan anticonceptie doet.
Het was een half kalende turk van rond de 25 met een knappe 18 jarige blondine naast hem. Wat moet hij met mijn moeder?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:48 schreef Beach het volgende:
[..]
Mezelf ervan verzekeren dat mijn moeder aan anticonceptie doet.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:47 schreef pimmetje2010 het volgende:
Nouja ik en nog 3 andere reden gister avond naar huis tot we opeens bij een stoplicht moesten wachten en er naast ons een auto met één stelletje voorin en één stelletje achterin. Wij dachten, ha lekkere dames dus wij deden het raampje open en floten. Die man achter het stuur draaide zich om met zn kutkop en begon meteen te schelden, zo van ik neuk jouw moeder enzo. Ik zeg doe rustig man, niks aan de hand. Hij bleef maar doorgaan met schreeuwen maar gelukkig werd het groen, hij ging rechtdoor wij linksaf. Toen hij bijna weg was zwaaide wij en hij gaf meteen een ruk aan het stuur en keerde om
Hij ging ons dus achtervolgen dus wij gaven blank gas en hij dus ook. Om één of andere reden was hij echt ontzettend kwaad. Hij reed ons echt bijna aan en wilde ons inhalen op een éénbaansweg. We hadden ongeveer 100 meter echt blankgas gereden toen we bij de volgende stoplichten aankwamen. Het stoplicht naar rechts stond op groen dus vol in de ankers en het bochtje om. Hij reed ons nog steeds achterna en bij de volgende stoplichten was alles rood. Dus hij komt naast ons staan en probeerde ons klem te rijden met zn verneukte auto. Hij was helemaal rood enzo. Begon te schreeuwen van ik maak je dood, ik heb 3 jaar in de gevangenis gezeten en weer 5 keer ik neuk je moeder achter elkaar. Ik zat dus voorin met nogsteeds het raampje open met een schreeuwende turk naast mijHij ging echt helemaal over de rooie terwijl er eigenlijk niks aan de had was. Hij wilde nog uitstappen maar zn vriendin (die overigens veel en veel te knap was voor hem) probeerde hem ook te kalmeren. Uiteindelijk reed gaf hij het op en ging hij rechtdoor en wij weer naar links
Hij was echt link man om helemaal niks. Als het stoplicht op groen stond was hij ons waarschijnlijk op de snelweg gaan achtervolgen om te melden dat hij mijn moeder ging neuken
Plankgas tochquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:50 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja zo zeg je dat toch? Gaspedaal helemaal ingetrapt in de tweede versnelling doortrekken
Plank.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:50 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja zo zeg je dat toch? Gaspedaal helemaal ingetrapt in de tweede versnelling doortrekken
Nee, ze bellen alleen als je ze nodig hebben tochquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik had bericht gekregen dat ze bij andere vrienden gingen chillen. Niet dat ze even iets laten weten of zo.
Ff Molotov maken en naar zn auto gooienquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:50 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Dude, hij probeerde ons te rammen met zn oude bak
Volgens mij is het plank gas.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:50 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
hmmm, dan weg rijden ofzoquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:50 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Dude, hij probeerde ons te rammen met zn oude bak
Meer als in blank, niets uitvoeren.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Helemaal intrappen en dan denk je aan blank? Vuile racist/.
ik ben een keer door marokanen uit wagen getrokkenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:51 schreef pimmetje2010 het volgende:
Fuck man, ik scheet wel even in mn broek
Ik had z'n moeder geneukt. Gewoon om te kutten.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:47 schreef pimmetje2010 het volgende:
Hij was echt link man om helemaal niks. Als het stoplicht op groen stond was hij ons waarschijnlijk op de snelweg gaan achtervolgen om te melden dat hij mijn moeder ging neuken
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Helemaal intrappen en dan denk je aan blank? Vuile racist/.
Lastige keuze voor hetzelfde geld een oud barrel of een gun kopen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:52 schreef pimmetje2010 het volgende:
Voor hetzelfde geld had hij een pistool bij ofzo
Gekke kerel
niet leuk.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:51 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee, ze bellen alleen als je ze nodig hebben toch
Ik wilde zeggen, prima jij neukt mijn moeder, ik jouw vriendin.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:52 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik had z'n moeder geneukt. Gewoon om te kutten.
Ik dacht eerst typfoutquote:
Dat dacht ik inderdaad ook.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik dacht eerst typfouten toen zag ik het nog een keer staan
![]()
Muhahahquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:53 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen, prima jij neukt mijn moeder, ik jouw vriendin.
Maar dan was het echt afgelopen
jullie waren tog met zn 4en?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:53 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:53 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:53 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Pf, hoe harder ze blaffen, hoe laffer ze zijn.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:53 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Nah er zat ook nog een brede kerel achterin en voor hetzelfde geld had hij een mes of pistool bij.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:53 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
jullie waren tog met zn 4en?
gewoon die vent mishandelen tot die door een rietje moet eten
Waaromquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:56 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ik ben echt heel boos op j whaha xd xd
Gewoon racen om chickie tochquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:56 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Nah er zat ook nog een brede kerel achterin en voor hetzelfde geld had hij een mes of pistool bij.
Sowieso die gast was of drugsdealer of loverboy met zo'n kutkop zo'n knappe vriendin kan gewoon niet.
Hij was echt gestoord manquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:56 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Pf, hoe harder ze blaffen, hoe laffer ze zijn.
JAAAAAAAquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:57 schreef Flippiee het volgende:
Spees ik kom wel naar braboland om uit te gaan,
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:56 schreef Dimens het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/2149391/c844b4e3/rage_quit.html
De man waar Pimmie vannacht naast stond.
uitstappen, men to men. als je graag zo moeilijk wilt doen kom maar wilde westen stijl. Mensen met de grootste mond klaren het minst.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:47 schreef pimmetje2010 het volgende:
Geloof mij, tegen dat soort types wil je niet één tegen één staanquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
uitstappen, men to men. als je graag zo moeilijk wilt doen kom maar wilde westen stijl. Mensen met de grootste mond klaren het minst.
ach manquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:59 schreef pimmetje2010 het volgende:
Was wel echt spannend man
Begon al tijdens die achtervolging en toen de stoplichten rood waren kon het wel eens goed misgaan
Wat als je hem op straat tegenkomtquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:59 schreef pimmetje2010 het volgende:
Was wel echt spannend man
Begon al tijdens die achtervolging en toen de stoplichten rood waren kon het wel eens goed misgaan
Mijn bold ook, gelukkigquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mijn Blackberry torch ligt in de kast te verstoffen
hoezo nie? hoe groot was het fitnessknaapje?quote:Op zondag 27 mei 2012 00:00 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Geloof mij, tegen dat soort types wil je niet één tegen één staan
Nouja het ergste was nog dat als hij was uitgestapt ik geen kant op kon, het raam stond nog openquote:Op zondag 27 mei 2012 00:00 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wat als je hem op straat tegenkomt
Beter ren je als usain bolt
Ja, nogmaals, hoe harder ze blaffen, hoe laffer ze zijn. Als het een echte vent was geweest, was ie wel uit zn auto gestapt.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:57 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Hij was echt gestoord man
Toen wij floten bleef hij ons eerst 10 seconde aanstaren om vervolgens uit zn plaat te gaan bij het stoplicht. Later bij het volgende stoplicht liep hij nog erger rood aan.
Ik sloeg een gast die twee koppen groter was dan ik met een vuist in zijn gezicht en toen sloeg hij mij tegen de grond. Goeden gevechtquote:Op zondag 27 mei 2012 00:02 schreef Dientje12 het volgende:
ik heb nog nooit gevochten in me leven
jullie wel?
Tja, door rood gaan, of gaatje vindenquote:Op zondag 27 mei 2012 00:02 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Nouja het ergste was nog dat als hij was uitgestapt ik geen kant op kon, het raam stond nog open
quote:Op zondag 27 mei 2012 00:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik sloeg een gast die twee koppen groter was dan ik met een vuist in zijn gezicht en toen sloeg hij mij tegen de grond. Goeden gevecht
in de keuken?quote:Op zondag 27 mei 2012 00:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik sloeg een gast die twee koppen groter was dan ik met een vuist in zijn gezicht en toen sloeg hij mij tegen de grond. Goeden gevecht
Hatenquote:Op zondag 27 mei 2012 00:03 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dat is klap uitwisselen, maar ik bedoel echt vechten
ja 15x tot dood toe, ik leef nog as you can see.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:03 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dat is klap uitwisselen, maar ik bedoel echt vechten
Weet niet, hij bleef in zn auto zitten dus kon ik niet goed zien.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hoezo nie? hoe groot was het fitnessknaapje?
reactie"quote:Op zondag 27 mei 2012 00:04 schreef Dientje12 het volgende:
Pfff al een drie kwartier in bed en niet kunnen slapen en maar draaien in bed helppp wil slapen me kamer is vies benauwd ,,,,,, maar blijven proberen en heerlijk dromen over me ventje ♥ hope dat ik gauw slaaap
facebook status,
Ik ben eens 2 negers na het uitgaan tegengekomen die dreigde me neer te schieten als ik niet snel doorliep, wij waren met 6, zij met 2. Maar het leek ons slim om niet te testen of ze echt guns haddenquote:Op zondag 27 mei 2012 00:02 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, nogmaals, hoe harder ze blaffen, hoe laffer ze zijn. Als het een echte vent was geweest, was ie wel uit zn auto gestapt.
quote:Op zondag 27 mei 2012 00:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
reactie"
ff soppen dan slaap je weer goed.
Dat is ook een heel andere situatie.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben eens 2 negers na het uitgaan tegengekomen die dreigde me neer te schieten als ik niet snel doorliep, wij waren met 6, zij met 2. Maar het leek ons slim om niet te testen of ze echt guns hadden.
3 jaar kan van alles zijn, gezien zijn temprament denk ik meer aan drugs aangezien dat echte driftkikkerts zijnquote:Op zondag 27 mei 2012 00:04 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Weet niet, hij bleef in zn auto zitten dus kon ik niet goed zien.
Sowieso ben ik niet zo'n held als het op vechten aankomt tegen dat soort gasten
Ik ben 18 hij 25 dat is hele andere koek dan tegen de meeste 18 jarige middelbare scholiertjes.
Zo iemand zit niet voor niks 3 jaar in de gevangenis op die leeftijd
Ja ik zei nog tegen die vriend van mij waar deed je het raam niet dichtquote:Op zondag 27 mei 2012 00:03 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Tja, door rood gaan, of gaatje vinden
of hij bluft om stoer te doenquote:Op zondag 27 mei 2012 00:04 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Weet niet, hij bleef in zn auto zitten dus kon ik niet goed zien.
Sowieso ben ik niet zo'n held als het op vechten aankomt tegen dat soort gasten
Ik ben 18 hij 25 dat is hele andere koek dan tegen de meeste 18 jarige middelbare scholiertjes.
Zo iemand zit niet voor niks 3 jaar in de gevangenis op die leeftijd
ja das waar, dus weg rijden enigste oplossingquote:Op zondag 27 mei 2012 00:05 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja ik zei nog tegen die vriend van mij waar deed je het raam niet dicht
Maarja hij zei dat als hij uitstapte hij sowieso kei hard gas zou geven, maarja dat hoop je dan maar, zelf kan je niks als je daar zit
Hoezo dat? Het zou me echt niks verbazen als hij een pistool bij had.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:05 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat is ook een heel andere situatie.
Tja ik kalmeerde die gast gewoon anders was hij ons de hele snelweg achterna geredenquote:Op zondag 27 mei 2012 00:07 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ja das waar, dus weg rijden enigste oplossing
Smurfquote:Op zondag 27 mei 2012 00:08 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
even 2 minuten mn adem inhouden brb
maar dit kwam alleen omdat je naar zijn vriendin fluitte?quote:Op zondag 27 mei 2012 00:08 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Tja ik kalmeerde die gast gewoon anders was hij ons de hele snelweg achterna gereden
Flootquote:Op zondag 27 mei 2012 00:08 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
maar dit kwam alleen omdat je naar zijn vriendin fluitte?
Je vergeet een punt.quote:
Jup, hij wilde gewoon laten zien wie de baas wasquote:Op zondag 27 mei 2012 00:08 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
maar dit kwam alleen omdat je naar zijn vriendin fluitte?
wat een dwaasquote:Op zondag 27 mei 2012 00:09 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Jup, hij wilde gewoon laten zien wie de baas was
Omdat je met een auto weg kan komen als je een grote bek opzet. Met die negers moet je maar kijken wie het hardst kan rennen.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:07 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Hoezo dat? Het zou me echt niks verbazen als hij een pistool bij had.
Of bij dat soort types sowieso niks flikken.quote:
sowieso die negers, zijn dat gewend hequote:Op zondag 27 mei 2012 00:10 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Omdat je met een auto weg kan komen als je een grote bek opzet. Met die negers moet je maar kijken wie het hardst kan rennen.
Ik ben normaal ook niet bang, vroeger schold ik elke mocro kapot als hij tegen me zei "wat kijk je". maar sinds kort dragen zij ook wapens in adamquote:Op zondag 27 mei 2012 00:10 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Of bij dat soort types sowieso niks flikken.
Normaal ben ik nooit echt bang dat er iets zal gebeuren maar deze kerel was echt link.
Je kunt ook niet meer op die mocro's aan tegenwoordigquote:Op zondag 27 mei 2012 00:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben normaal ook niet bang, vroeger schold ik elke mocro kapot als hij me zei "wat kijk je". maar sinds kort dragen zij ook wapens in adam
ik ontwijk plekken met mocro'squote:Op zondag 27 mei 2012 00:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben normaal ook niet bang, vroeger schold ik elke mocro kapot als hij tegen me zei "wat kijk je". maar sinds kort dragen zij ook wapens in adam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |