quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:36 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
of nee post maar, ik ben een beetje zwakzinnig over de phona
doe niet zo skeere manquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:38 schreef pimmetje2010 het volgende:
Naja laat maar zitten trouwens, interesseert jullie vast niet
Begin er dan niet overquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:38 schreef pimmetje2010 het volgende:
Naja laat maar zitten trouwens, interesseert jullie vast niet
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi liedje toch, als je goed luistert
Ik had bericht gekregen dat ze bij andere vrienden gingen chillen. Niet dat ze even iets laten weten of zo.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:47 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik zeg je, nep vrienden
Ze lachen in je gezicht maar als je ze even niet ziet
Mezelf ervan verzekeren dat mijn moeder aan anticonceptie doet.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:47 schreef pimmetje2010 het volgende:
Nouja ik en nog 3 andere reden gister avond naar huis tot we opeens bij een stoplicht moesten wachten en er naast ons een auto met één stelletje voorin en één stelletje achterin. Wij dachten, ha lekkere dames dus wij deden het raampje open en floten. Die man achter het stuur draaide zich om met zn kutkop en begon meteen te schelden, zo van ik neuk jouw moeder enzo. Ik zeg doe rustig man, niks aan de hand. Hij bleef maar doorgaan met schreeuwen maar gelukkig werd het groen, hij ging rechtdoor wij linksaf. Toen hij bijna weg was zwaaide wij en hij gaf meteen een ruk aan het stuur en keerde om
Hij ging ons dus achtervolgen dus wij gaven blank gas en hij dus ook. Om één of andere reden was hij echt ontzettend kwaad. Hij reed ons echt bijna aan en wilde ons inhalen op een éénbaansweg. We hadden ongeveer 100 meter echt blankgas gereden toen we bij de volgende stoplichten aankwamen. Het stoplicht naar rechts stond op groen dus vol in de ankers en het bochtje om. Hij reed ons nog steeds achterna en bij de volgende stoplichten was alles rood. Dus hij komt naast ons staan en probeerde ons klem te rijden met zn verneukte auto. Hij was helemaal rood enzo. Begon te schreeuwen van ik maak je dood, ik heb 3 jaar in de gevangenis gezeten en weer 5 keer ik neuk je moeder achter elkaar. Ik zat dus voorin met nogsteeds het raampje open met een schreeuwende turk naast mijHij ging echt helemaal over de rooie terwijl er eigenlijk niks aan de had was. Hij wilde nog uitstappen maar zn vriendin (die overigens veel en veel te knap was voor hem) probeerde hem ook te kalmeren. Uiteindelijk reed gaf hij het op en ging hij rechtdoor en wij weer naar links
Hij was echt link man om helemaal niks. Als het stoplicht op groen stond was hij ons waarschijnlijk op de snelweg gaan achtervolgen om mij te melden dat hij mijn moeder ging neuken
Wat zouden jullie in zo'n situatie hebben gedaan?
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:48 schreef Beach het volgende:
[..]
Mezelf ervan verzekeren dat mijn moeder aan anticonceptie doet.
Het was een half kalende turk van rond de 25 met een knappe 18 jarige blondine naast hem. Wat moet hij met mijn moeder?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:48 schreef Beach het volgende:
[..]
Mezelf ervan verzekeren dat mijn moeder aan anticonceptie doet.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:47 schreef pimmetje2010 het volgende:
Nouja ik en nog 3 andere reden gister avond naar huis tot we opeens bij een stoplicht moesten wachten en er naast ons een auto met één stelletje voorin en één stelletje achterin. Wij dachten, ha lekkere dames dus wij deden het raampje open en floten. Die man achter het stuur draaide zich om met zn kutkop en begon meteen te schelden, zo van ik neuk jouw moeder enzo. Ik zeg doe rustig man, niks aan de hand. Hij bleef maar doorgaan met schreeuwen maar gelukkig werd het groen, hij ging rechtdoor wij linksaf. Toen hij bijna weg was zwaaide wij en hij gaf meteen een ruk aan het stuur en keerde om
Hij ging ons dus achtervolgen dus wij gaven blank gas en hij dus ook. Om één of andere reden was hij echt ontzettend kwaad. Hij reed ons echt bijna aan en wilde ons inhalen op een éénbaansweg. We hadden ongeveer 100 meter echt blankgas gereden toen we bij de volgende stoplichten aankwamen. Het stoplicht naar rechts stond op groen dus vol in de ankers en het bochtje om. Hij reed ons nog steeds achterna en bij de volgende stoplichten was alles rood. Dus hij komt naast ons staan en probeerde ons klem te rijden met zn verneukte auto. Hij was helemaal rood enzo. Begon te schreeuwen van ik maak je dood, ik heb 3 jaar in de gevangenis gezeten en weer 5 keer ik neuk je moeder achter elkaar. Ik zat dus voorin met nogsteeds het raampje open met een schreeuwende turk naast mijHij ging echt helemaal over de rooie terwijl er eigenlijk niks aan de had was. Hij wilde nog uitstappen maar zn vriendin (die overigens veel en veel te knap was voor hem) probeerde hem ook te kalmeren. Uiteindelijk reed gaf hij het op en ging hij rechtdoor en wij weer naar links
Hij was echt link man om helemaal niks. Als het stoplicht op groen stond was hij ons waarschijnlijk op de snelweg gaan achtervolgen om te melden dat hij mijn moeder ging neuken
Wat zouden jullie in zo'n situatie hebben gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |