abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112071419
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 23:36 schreef pimmetje2010 het volgende:

[..]

Zekur weten? :@
ja
pi_112071434
en ik moet altijd dingen navragen want ik versta nooit mensen over telefoon :')
pi_112071443
quote:
11s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 23:36 schreef Dientje12 het volgende:

[..]

of nee post maar, ik ben een beetje zwakzinnig over de phona :@
:@
pi_112071446
quote:
8s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 23:36 schreef Trollscience het volgende:

[..]

ja
OKe
pi_112071483
Ik vertel wel alleen het plot anders duurt het te lang
pi_112071487
dientje al dronken?
pi_112071503
schiet op nigga, terwijl je je tijd zit te verdoen worden er homies gepopt
pi_112071512
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 23:37 schreef Plastic_zak het volgende:
dientje al dronken?
nee
pi_112071519
Naja laat maar zitten trouwens, interesseert jullie vast niet
pi_112071526
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 23:38 schreef pimmetje2010 het volgende:
doe niet zo skeere man
pi_112071538
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 23:38 schreef Dientje12 het volgende:

[..]

doe niet zo skeere man
Oke man
pi_112071548
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 23:38 schreef pimmetje2010 het volgende:
Begin er dan niet over :r Aandachtshoer
pi_112071556
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 23:39 schreef pimmetje2010 het volgende:

[..]

Oke man
:D
pi_112071571
Hehe Pimmetje :')
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 23:41:17 #135
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_112071661
Uft, nog in de zon gelegen?
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_112071749
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 23:41 schreef Smoofie het volgende:
Uft, nog in de zon gelegen?
Ja fftjes :9
pi_112071887
schiet op pimmetje, slome slak
pi_112071929
Ik had nu die film kunnen kijken.
pi_112071953
quote:
13s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 23:46 schreef Dimens het volgende:
boehoe
pi_112071967
quote:
13s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 23:46 schreef Dimens het volgende:
Ik zeg je, nep vrienden

Ze lachen in je gezicht maar als je ze even niet ziet
pi_112071976
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 23:46 schreef Trollscience het volgende:

[..]

boehoe
quote:
11s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 23:37 schreef Trollscience het volgende:

[..]

:@
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi liedje toch, als je goed luistert
pi_112071984
Nouja ik en nog 3 andere reden gister avond naar huis tot we opeens bij een stoplicht moesten wachten en er naast ons een auto met één stelletje voorin en één stelletje achterin. Wij dachten, ha lekkere dames dus wij deden het raampje open en floten. Die man achter het stuur draaide zich om met zn kutkop en begon meteen te schelden, zo van ik neuk jouw moeder enzo. Ik zeg doe rustig man, niks aan de hand. Hij bleef maar doorgaan met schreeuwen maar gelukkig werd het groen, hij ging rechtdoor wij linksaf. Toen hij bijna weg was zwaaide wij en hij gaf meteen een ruk aan het stuur en keerde om :')
Hij ging ons dus achtervolgen dus wij gaven blank gas en hij dus ook. Om één of andere reden was hij echt ontzettend kwaad. Hij reed ons echt bijna aan en wilde ons inhalen op een éénbaansweg. We hadden ongeveer 100 meter echt blankgas gereden toen we bij de volgende stoplichten aankwamen. Het stoplicht naar rechts stond op groen dus vol in de ankers en het bochtje om. Hij reed ons nog steeds achterna en bij de volgende stoplichten was alles rood. Dus hij komt naast ons staan en probeerde ons klem te rijden met zn verneukte auto. Hij was helemaal rood enzo. Begon te schreeuwen van ik maak je dood, ik heb 3 jaar in de gevangenis gezeten en weer 5 keer ik neuk je moeder achter elkaar. Ik zat dus voorin met nogsteeds het raampje open met een schreeuwende turk naast mij :') Hij ging echt helemaal over de rooie terwijl er eigenlijk niks aan de had was. Hij wilde nog uitstappen maar zn vriendin (die overigens veel en veel te knap was voor hem) probeerde hem ook te kalmeren. Uiteindelijk reed gaf hij het op en ging hij rechtdoor en wij weer naar links :')
Hij was echt link man om helemaal niks. Als het stoplicht op groen stond was hij ons waarschijnlijk op de snelweg gaan achtervolgen om te melden dat hij mijn moeder ging neuken ;(
Wat zouden jullie in zo'n situatie hebben gedaan? :@
pi_112072008
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 23:47 schreef Dientje12 het volgende:

[..]

Ik zeg je, nep vrienden

Ze lachen in je gezicht maar als je ze even niet ziet
Ik had bericht gekregen dat ze bij andere vrienden gingen chillen. Niet dat ze even iets laten weten of zo.
pi_112072056
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 23:47 schreef pimmetje2010 het volgende:
Nouja ik en nog 3 andere reden gister avond naar huis tot we opeens bij een stoplicht moesten wachten en er naast ons een auto met één stelletje voorin en één stelletje achterin. Wij dachten, ha lekkere dames dus wij deden het raampje open en floten. Die man achter het stuur draaide zich om met zn kutkop en begon meteen te schelden, zo van ik neuk jouw moeder enzo. Ik zeg doe rustig man, niks aan de hand. Hij bleef maar doorgaan met schreeuwen maar gelukkig werd het groen, hij ging rechtdoor wij linksaf. Toen hij bijna weg was zwaaide wij en hij gaf meteen een ruk aan het stuur en keerde om :')
Hij ging ons dus achtervolgen dus wij gaven blank gas en hij dus ook. Om één of andere reden was hij echt ontzettend kwaad. Hij reed ons echt bijna aan en wilde ons inhalen op een éénbaansweg. We hadden ongeveer 100 meter echt blankgas gereden toen we bij de volgende stoplichten aankwamen. Het stoplicht naar rechts stond op groen dus vol in de ankers en het bochtje om. Hij reed ons nog steeds achterna en bij de volgende stoplichten was alles rood. Dus hij komt naast ons staan en probeerde ons klem te rijden met zn verneukte auto. Hij was helemaal rood enzo. Begon te schreeuwen van ik maak je dood, ik heb 3 jaar in de gevangenis gezeten en weer 5 keer ik neuk je moeder achter elkaar. Ik zat dus voorin met nogsteeds het raampje open met een schreeuwende turk naast mij :') Hij ging echt helemaal over de rooie terwijl er eigenlijk niks aan de had was. Hij wilde nog uitstappen maar zn vriendin (die overigens veel en veel te knap was voor hem) probeerde hem ook te kalmeren. Uiteindelijk reed gaf hij het op en ging hij rechtdoor en wij weer naar links :')
Hij was echt link man om helemaal niks. Als het stoplicht op groen stond was hij ons waarschijnlijk op de snelweg gaan achtervolgen om mij te melden dat hij mijn moeder ging neuken ;(
Mezelf ervan verzekeren dat mijn moeder aan anticonceptie doet.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_112072070
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 23:48 schreef Beach het volgende:

[..]

:D :D: D
pi_112072123
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 23:48 schreef Beach het volgende:

[..]

Het was een half kalende turk van rond de 25 met een knappe 18 jarige blondine naast hem. Wat moet hij met mijn moeder? ;(
En was doet zo'n man met zo'n knappe vriendin :')
pi_112072131
blank gas :')
There is a time of cumming and going.
pi_112072171
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 23:47 schreef pimmetje2010 het volgende:
Hij was echt link man om helemaal niks. Als het stoplicht op groen stond was hij ons waarschijnlijk op de snelweg gaan achtervolgen om te melden dat hij mijn moeder ging neuken ;(
:')

Gewoon negeren
pi_112072172
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 23:49 schreef Oceanview het volgende:
Ja zo zeg je dat toch? Gaspedaal helemaal ingetrapt in de tweede versnelling doortrekken :')
pi_112072173
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 23:49 schreef Oceanview het volgende:
Ik moest daar ook om lachen :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')