Dat is ook een heel andere situatie.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben eens 2 negers na het uitgaan tegengekomen die dreigde me neer te schieten als ik niet snel doorliep, wij waren met 6, zij met 2. Maar het leek ons slim om niet te testen of ze echt guns hadden.
3 jaar kan van alles zijn, gezien zijn temprament denk ik meer aan drugs aangezien dat echte driftkikkerts zijnquote:Op zondag 27 mei 2012 00:04 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Weet niet, hij bleef in zn auto zitten dus kon ik niet goed zien.
Sowieso ben ik niet zo'n held als het op vechten aankomt tegen dat soort gasten
Ik ben 18 hij 25 dat is hele andere koek dan tegen de meeste 18 jarige middelbare scholiertjes.
Zo iemand zit niet voor niks 3 jaar in de gevangenis op die leeftijd
Ja ik zei nog tegen die vriend van mij waar deed je het raam niet dichtquote:Op zondag 27 mei 2012 00:03 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Tja, door rood gaan, of gaatje vinden
of hij bluft om stoer te doenquote:Op zondag 27 mei 2012 00:04 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Weet niet, hij bleef in zn auto zitten dus kon ik niet goed zien.
Sowieso ben ik niet zo'n held als het op vechten aankomt tegen dat soort gasten
Ik ben 18 hij 25 dat is hele andere koek dan tegen de meeste 18 jarige middelbare scholiertjes.
Zo iemand zit niet voor niks 3 jaar in de gevangenis op die leeftijd
ja das waar, dus weg rijden enigste oplossingquote:Op zondag 27 mei 2012 00:05 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja ik zei nog tegen die vriend van mij waar deed je het raam niet dicht
Maarja hij zei dat als hij uitstapte hij sowieso kei hard gas zou geven, maarja dat hoop je dan maar, zelf kan je niks als je daar zit
Hoezo dat? Het zou me echt niks verbazen als hij een pistool bij had.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:05 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat is ook een heel andere situatie.
Tja ik kalmeerde die gast gewoon anders was hij ons de hele snelweg achterna geredenquote:Op zondag 27 mei 2012 00:07 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ja das waar, dus weg rijden enigste oplossing
Smurfquote:Op zondag 27 mei 2012 00:08 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
even 2 minuten mn adem inhouden brb
maar dit kwam alleen omdat je naar zijn vriendin fluitte?quote:Op zondag 27 mei 2012 00:08 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Tja ik kalmeerde die gast gewoon anders was hij ons de hele snelweg achterna gereden
Flootquote:Op zondag 27 mei 2012 00:08 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
maar dit kwam alleen omdat je naar zijn vriendin fluitte?
Je vergeet een punt.quote:
Jup, hij wilde gewoon laten zien wie de baas wasquote:Op zondag 27 mei 2012 00:08 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
maar dit kwam alleen omdat je naar zijn vriendin fluitte?
wat een dwaasquote:Op zondag 27 mei 2012 00:09 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Jup, hij wilde gewoon laten zien wie de baas was
Omdat je met een auto weg kan komen als je een grote bek opzet. Met die negers moet je maar kijken wie het hardst kan rennen.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:07 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Hoezo dat? Het zou me echt niks verbazen als hij een pistool bij had.
Of bij dat soort types sowieso niks flikken.quote:
sowieso die negers, zijn dat gewend hequote:Op zondag 27 mei 2012 00:10 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Omdat je met een auto weg kan komen als je een grote bek opzet. Met die negers moet je maar kijken wie het hardst kan rennen.
Ik ben normaal ook niet bang, vroeger schold ik elke mocro kapot als hij tegen me zei "wat kijk je". maar sinds kort dragen zij ook wapens in adamquote:Op zondag 27 mei 2012 00:10 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Of bij dat soort types sowieso niks flikken.
Normaal ben ik nooit echt bang dat er iets zal gebeuren maar deze kerel was echt link.
Je kunt ook niet meer op die mocro's aan tegenwoordigquote:Op zondag 27 mei 2012 00:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben normaal ook niet bang, vroeger schold ik elke mocro kapot als hij me zei "wat kijk je". maar sinds kort dragen zij ook wapens in adam
ik ontwijk plekken met mocro'squote:Op zondag 27 mei 2012 00:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben normaal ook niet bang, vroeger schold ik elke mocro kapot als hij tegen me zei "wat kijk je". maar sinds kort dragen zij ook wapens in adam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |