Jup, hij wilde gewoon laten zien wie de baas wasquote:Op zondag 27 mei 2012 00:08 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
maar dit kwam alleen omdat je naar zijn vriendin fluitte?
wat een dwaasquote:Op zondag 27 mei 2012 00:09 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Jup, hij wilde gewoon laten zien wie de baas was
Omdat je met een auto weg kan komen als je een grote bek opzet. Met die negers moet je maar kijken wie het hardst kan rennen.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:07 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Hoezo dat? Het zou me echt niks verbazen als hij een pistool bij had.
Of bij dat soort types sowieso niks flikken.quote:
sowieso die negers, zijn dat gewend hequote:Op zondag 27 mei 2012 00:10 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Omdat je met een auto weg kan komen als je een grote bek opzet. Met die negers moet je maar kijken wie het hardst kan rennen.
Ik ben normaal ook niet bang, vroeger schold ik elke mocro kapot als hij tegen me zei "wat kijk je". maar sinds kort dragen zij ook wapens in adamquote:Op zondag 27 mei 2012 00:10 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Of bij dat soort types sowieso niks flikken.
Normaal ben ik nooit echt bang dat er iets zal gebeuren maar deze kerel was echt link.
Je kunt ook niet meer op die mocro's aan tegenwoordigquote:Op zondag 27 mei 2012 00:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben normaal ook niet bang, vroeger schold ik elke mocro kapot als hij me zei "wat kijk je". maar sinds kort dragen zij ook wapens in adam
ik ontwijk plekken met mocro'squote:Op zondag 27 mei 2012 00:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben normaal ook niet bang, vroeger schold ik elke mocro kapot als hij tegen me zei "wat kijk je". maar sinds kort dragen zij ook wapens in adam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |