Jaquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:14 schreef Flippiee het volgende:
Wel lekker gegeten Tchock?![]()
met dit warme weer is leren wel naar.
Zulke TT's pak ik toch nooit debiel.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:14 schreef napoleonfour het volgende:
had een tt van jou kunnen zijn troll
ik snap je zin niet. sorryquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:16 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Zulke TT's pak ik toch nooit debiel.
wie wa is daquote:
Hey Monks, lang niet meer gezienquote:
Werken, slaaf van het systeem.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:17 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Hey Monks, lang niet meer gezien
Waar was je al die tijd
Ik had gisteren bbq dus vandaag balansdag. En vandaag gewinkeld en nog wat nuttige dingen gedaan zoals bruin worden.quote:
Ik ben bruiner nanaquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik had gisteren bbq dus vandaag balansdag. En vandaag gewinkeld en nog wat nuttige dingen gedaan zoals bruin worden.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Doe ik
[..]
Hey jij, ik ben Tchock
[..]
Moet jij niet eens een meisje zoeken
Ben jij een balansdagmeisje?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik had gisteren bbq dus vandaag balansdag. En vandaag gewinkeld en nog wat nuttige dingen gedaan zoals bruin worden.
Nu is je prachtige huidje zeker lekker bij gebruind?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:19 schreef monkyyy het volgende:
Ik bedoel films kijken en in het park liggen, was typo
Balansdag?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kreeftrood momenteel, maar binnenkort bruinquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:20 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Nu is je prachtige huidje zeker lekker bij gebruind?
hahahahahahahaquote:
Nou soms wel en soms niet. Weet niet met dit warme weer heb ik ook nooit veel trek in enorme maaltijden.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ben jij een balansdagmeisje?Ik had vandaag bbq
En shoppen, balansdag en bruinen, wat een vrouw ben je ook zeg
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:21 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Kreeftrood momenteel, maar binnenkort bruin
hahaahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
hahahahahahaha
[..]
Nou soms wel en soms niet. Weet niet met dit warme weer heb ik ook nooit veel trek in enorme maaltijden.
Hahahaha inderdaad. Wat een vrouw ben ik
Ja gisteren veel vet gegeten dus vandaag salades etc.quote:
Volgens mij heeft iedereen dat wel een beetje. Als het zo warm is drink ik ook meer dan ik eetquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou soms wel en soms niet. Weet niet met dit warme weer heb ik ook nooit veel trek in enorme maaltijden.
Hahahaha inderdaad. Wat een vrouw ben ik
Ik heb ooit mijn familie tot eind achtiende eeuw terug gezocht via stambomen enzo, allemaal nederlanders.quote:
Doosquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja gisteren veel vet gegeten dus vandaag salades etc.niet dat ik altijd heel bewust met eten om ga, maar soms wel.
En zeker met dit warme weer.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:24 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik heb ooit mijn familie tot eind achtiende eeuw terug gezocht via stambomen enzo, allemaal nederlanders.
Bij mij gaat het al na vijf generaties fout geloof ikquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:24 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik heb ooit mijn familie tot eind achtiende eeuw terug gezocht via stambomen enzo, allemaal nederlanders.
hoe doe je zoiets?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:24 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |