quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:41 schreef wizarddragon het volgende:
Heksenmuziek waar veel fokkers naar luisteren.
Dat wil niemand.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:41 schreef alors het volgende:
Ze zingt 'Ik ben naakt, wild en vrij' nou heren wie springt erop?
Vind je hem zelf ook top 5 materiaal miss_d of is het puur je voorspelling?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:40 schreef miss_dynastie het volgende:
mister_d vindt haar lijken op Monica Belluci... dat zal ze nog niet vaak gehoord hebben![]()
Ik zeg top 5
Wow dit is voor het eerst dat ik op 1 lijn zit met jou op muziek, dit moeten we vierenquote:
Vergeet je niet ook op Can te stemmen?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:41 schreef yvonne het volgende:
Omdat ze zo aardig tegen Joan was krijgt ze m'n stem
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:41 schreef L3viathan het volgende:
Zit die hair metal band nog in de race eigenlijk?
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:41 schreef marcodej het volgende:
Dit is zo'n wijf dat op elke feestje dronken is, en zich dan irritant gedraagt.
Ja, dat zei ik donderdag ook al, maar ik zeg het gewoon nog een keer.
neequote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:41 schreef L3viathan het volgende:
Zit die hair metal band nog in de race eigenlijk?
Shit lees dit nu pas, nu is het afquote:
Lijkt me meer een strenge typetje, zo van he k zei toch rustig ragge!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:41 schreef marcodej het volgende:
Dit is zo'n wijf dat op elke feestje dronken is, en zich dan irritant gedraagt.
Ja, dat zei ik donderdag ook al, maar ik zeg het gewoon nog een keer.
Ja, echt, verschillen wij zoveel? Is me nooit zo opgevallenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wow dit is voor het eerst dat ik op 1 lijn zit met jou op muziek, dit moeten we vieren![]()
![]()
Scherpquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:42 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Liever een draak die kan zingen dan een barbiesnol die geen noot juist zingt.
dat wel, maar deze draak kan in mijn ogen ook niet zingen...quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:42 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Liever een draak die kan zingen dan een barbiesnol die geen noot juist zingt.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:42 schreef douche-eendje het volgende:
Ik vind dat "rauwe randje" op haar stem vreselijk. Alsof haar stempoliep continu de verkeerde kant op klappert.
OOK!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Vergeet je niet ook op Can te stemmen?
1. The Humpquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:43 schreef Miasan het volgende:
Wat is de droom top-5 van Fok! vanavond?|
1. Zweden
2. The hump
3. Macedonie
4. Macedonie
5. Macedonie
trema doet het niet hier
the hump?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:43 schreef Miasan het volgende:
Wat is de droom top-5 van Fok! vanavond?|
1. Zweden
2. The hump
3. Macedonie
4. Macedonie
5. Macedonie
trema doet het niet hier
Die gasten niet, het liedje en de actquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:44 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
... En natuurlijk weer een vrouw.
Vind ik er wel iets beter uitzien zo, maar ook minder opvallend.quote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:44 schreef ElizabethR het volgende:
2 Juni hebben we hier schaapscheerwedstrijden, en dan komen ze ook. Ga er toch eens naartoe!
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:44 schreef ElizabethR het volgende:
2 Juni hebben we hier schaapscheerwedstrijden, en dan komen ze ook. Ga er toch eens naartoe!
Post van de avond.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:44 schreef ElizabethR het volgende:
Ja. Ze hebben wel iets.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:44 schreef alors het volgende:
Lipstick was wel epischer, maarja ze blijven cute
Ik ook, sinds jij het zei!quote:
Weet ik, maar op de één of andere manier vinden vrouwen foute liedjes als dit altijd wel leuk (ik niet).quote:
juist!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:45 schreef speknek het volgende:
Lipstick had vorig jaar moeten winnen. Dit nummer is minder en dan had je eigenlijk niet mee moeten doen.
Mee eens!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:45 schreef speknek het volgende:
Lipstick had vorig jaar moeten winnen. Dit nummer is minder en dan had je eigenlijk niet mee moeten doen.
Ik houd van foute disco, ik denk dat het daardoor komtquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:45 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Weet ik, maar op de één of andere manier vinden vrouwen foute liedjes als dit altijd wel leuk (ik niet).Het nummer van daarnet daarentegen...
En 2?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:47 schreef Toposcoupe het volgende:
1. Albanië & Macedonië
3. Italië
4. Servië
5. Zweden
Ze zingen het echtquote:
Kom je nu mee?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:48 schreef lezzer het volgende:
Ik vind het niveau over het algemeen eigenlijk best bagger...
Zolang de bagger dan ook maar niet beloond wordt, en netjes onderaan eindigt...quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:48 schreef lezzer het volgende:
Ik vind het niveau over het algemeen eigenlijk best bagger...
^^quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:48 schreef Steve het volgende:
Ik weet nog steeds niet waar ik dat deuntje van herken.
En jij m aar denken, huh? Kennen ze dat lied allemaalquote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:48 schreef Cee het volgende:
...die 'k herken van onze ruzies...over kleine misverstanden...over grote desillusies..."
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:48 schreef Steve het volgende:
Ik weet nog steeds niet waar ik dat deuntje van herken.
hahaha jaaquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:48 schreef Cee het volgende:
...die 'k herken van onze ruzies...over kleine misverstanden...over grote desillusies..."
Klopt ook, dat betekent het ookquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:49 schreef ElizabethR het volgende:
Hahahahaha!!! Dit leidje begint volgens de sing a long versie met de volgende regel: 'Better luck next time'
twitter:dijkshoorn twitterde op zaterdag 26-05-2012 om 22:46:39De eerste Siamese tweeling waarvan je hoopt dat ze weer met hun mond aan elkaar worden genaaid #esf reageer retweet
Beter een fluit in de mond...quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:49 schreef tong80 het volgende:
Loopt er iemand met een fluit in zijn mond die je niet hoort
ben ik niet de enige die dit hetkent als dusdanig.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:48 schreef Cee het volgende:
Dan is Jan wel heel oud geworden opeensquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:50 schreef Lutte het volgende:
Ik heb m'n bril niet op en dacht dat het Jan Smit was![]()
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:49 schreef TheArt het volgende:
Even nog terugkomen op Ierland:twitter:dijkshoorn twitterde op zaterdag 26-05-2012 om 22:46:39De eerste Siamese tweeling waarvan je hoopt dat ze weer met hun mond aan elkaar worden genaaid #esf reageer retweet
![]()
![]()
Ik kijk dit juist voor gehups en geblerquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:49 schreef Karina het volgende:
Dit is wel tenminste een echt liedje. Geen gehups en gebler.
dan 10x geilerquote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:49 schreef TheArt het volgende:
Even nog terugkomen op Ierland:twitter:dijkshoorn twitterde op zaterdag 26-05-2012 om 22:46:39De eerste Siamese tweeling waarvan je hoopt dat ze weer met hun mond aan elkaar worden genaaid #esf reageer retweet
![]()
![]()
dan liever human centipede stijlquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:49 schreef TheArt het volgende:
![]()
![]()
ja, dat snap ik, want daarom dus de sing a long versie, dat ik begrijp wat ze zingen, maar ik vind het een grappige eerste regel, in het kader van de competitiequote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Klopt ook, dat betekent het ook
quote:
En je gehoorapparaat had je ook niet in?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:50 schreef Lutte het volgende:
Ik heb m'n bril niet op en dacht dat het Jan Smit was![]()
Ik vind het een beetje Efteling-achtig, Fata Morgana of zo..quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Die begintune van het nummer van Servië...die nu is, waar is dat van? Ik heb dat letterlijk al eerder in een nummer gehoord, maar kan het niet plaatsen.
Je zult maar uit NL komen voor alleen een halve finale.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:51 schreef tong80 het volgende:
Komt zo iemand helemaal uit Servië om met een trommel in zijn hand op het podium te staan.
deze manquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:51 schreef Xetran het volgende:
volgens mij zijn rusland en servie de enigste landen die hun nummer fatsoenlijk en niet vals zingen
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:51 schreef Bundesrepublik het volgende:
Zal me niks verbazen als Servie de twaalf punten krijgt uit Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |