Kan me geen reet schelen, het werkt en dan nog Eleftheria die het zingtquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:14 schreef Cee het volgende:
GriekenlandGraftakken-copy-paste-acts van ze. Na OPA! hadden ze moeten stoppen.
Opppppppppppppaaaaaquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:14 schreef Cee het volgende:
GriekenlandGraftakken-copy-paste-acts van ze. Na OPA! hadden ze moeten stoppen.
hoe werkt dat?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:13 schreef alors het volgende:
[..]
dat zingt ze echt hoor, staat bij mijn karaoke BBC
wat niet weet wat niet deertquote:
Dat was goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeed!quote:
weet ik niet, wist ik het maar, dan kon ik het uitzettenquote:
Inderdaad aan de heeuule korte kant jaquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:15 schreef NorthernStar het volgende:
Jurkje is iets te heet gewassen arm kind.
quote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:15 schreef Greys het volgende:
Allejezus, wat is het vals.
Hoe krijgen ze het toch voor elkaar om dan toch weer de finale te halen.
Echt alleen op een copy paste riedeltje en een kort rokje dus?
Vandaar dat het zo beroerd klinkt, dat ding is niet bedoeld om mee te zingen.quote:
Je kan best diep kijken jaquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:15 schreef NorthernStar het volgende:
Ieder jaar hetzelfde kunstje.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:15 schreef Breidniet het volgende:
Griekenland is weer eens ongeëvenaard in choreografie
Als Joan haar liedje in een lingerie-outfit had gespeeld, had zij ook in de finale gestaan.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:15 schreef NorthernStar het volgende:
Grieken zitten gewoon overal verspreid over Europa.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:16 schreef miss_dynastie het volgende:
Nou, het feit dat Griekenland uberhaupt stemmen heeft gekregen toont wel aan dat al die 'het is allemaal politiek'-mensen ongelijk hebben.
Beetje jaquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:16 schreef Miasan het volgende:
Tja dit zegt genoeg. Nederland faalt omdat ze het ESF gewoon niet serieus nemen. Deze mensen doen hun best, ook al zitten ze financieel aan de grond.
Geen geld voor meer stof.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:15 schreef NorthernStar het volgende:
het enige Turkse nummer dat ik ken is dat van Tarkan, kiss kissquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:16 schreef Ayca het volgende:
Doet me aan een Turks nummer denken, turkse users hier die weten welke ik bedoel? kom er maar niet op
Geef 'm 's ongelijkquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:16 schreef Quarant het volgende:
Heeft minister De Jager hier geld voor gegeven?
jaa daar lijkt ze wel op jaquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:16 schreef Pisces29 het volgende:
Ze heeft de ogen van die KEET van Telekids, net zo donker ook, alleen bruin haar ipv blond
Ze doen hun best?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:16 schreef Miasan het volgende:
Tja dit zegt genoeg. Nederland faalt omdat ze het ESF gewoon niet serieus nemen. Deze mensen doen hun best, ook al zitten ze financieel aan de grond.
quote:
Nou... nou... Joan is dit meisje x2 ofzoquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:16 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Als Joan haar liedje in een lingerie-outfit had gespeeld, had zij ook in de finale gestaan.
Omdat wij onze portemonnee trekken he. Braafste jongetje van de klas.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:16 schreef Miasan het volgende:
Dat wel, 4/5 zijn het een paar dames, dan een keer een vent, maar het is altijd op dans gefocust, ze blijven wel zichzelf, niet zoals wij met onze identiteitscrisisquote:
Ja, en af en toe is het net Raffaellaquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:17 schreef Snowbells het volgende:
Die Zweedse doet me denken aan Maria Mena..
Jaren 70.quote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:18 schreef L3viathan het volgende:
Zweden is echt om te janken zo slecht.. kansloos nikszeggend housenummer
Dat zei ie jaquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:19 schreef Steve het volgende:
Zegt 'ie nou dat ze op een trans lijkt?.
Wat een opmerking.
Ja ik eigenlijk ook wel. Vond ook dat ze dat best goed kon zingen voor live en rondspringen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:18 schreef RedFever007 het volgende:
Ik vond at Griekse nummer eigenlijk wel een OKAY nummer
Ze zingt ook beter dan donderdag zo te horenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:19 schreef ElizabethR het volgende:
Ze heeft zo te horen geen last meer van de sneeuw in haar keel
Ik twijfelde ook evenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:19 schreef Steve het volgende:
Zegt 'ie nou dat ze op een trans lijkt?.
Wat een opmerking.
Titanic maar dan snel.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:19 schreef Problemm het volgende:
Nummer is namaak van een bekende nummer.....
Nee. Refreintje is lekker, maar daar blijft het bij.quote:
quote:
Dat hoortquote:
Was het Jan die het zei?quote:
Ja... het ziet er nu al een beetje raar uit.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:20 schreef Stickertje het volgende:
gewoon een kei sterke regie achter de knoppen... zonder de goede camera shots had het nergens op geleken
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:20 schreef marcodej het volgende:
In het dagelijks leven geeft ze zwemles.
Nee die andere.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Was het Jan die het zei?Die uit een dorp komt waar ze allemaal dezelfde neus hebben?
hahah i dont knowwquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Was het Jan die het zei?Die uit een dorp komt waar ze allemaal dezelfde neus hebben?
Nou, als Nederland die kant opgaat, dan gaat het wel heel erg hard achteruit qua muzikaliteitquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:20 schreef Toposcoupe het volgende:
Ik vind het een prima nummer, alleen dat up-up-up kan ik niet uitstaan. Mag van mij op zich wel winnen om Nederland te laten zien hoe het wél moet.
Is dat niet van tevoren geprogrammeerd?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:20 schreef Stickertje het volgende:
gewoon een kei sterke regie achter de knoppen... zonder de goede camera shots had het nergens op geleken
Nou dat hadden ze beter bij Albanië gedaan, had ons die kraters op haar gezicht bespaardquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:21 schreef Macka66 het volgende:
Ik vind het zo zielig dat ze steeds in het donker staat.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:21 schreef L3viathan het volgende:
Dit mag gewoon niet winnen van topacts zoals cyprus en griekenland
quote:
Qua niveau doet het niet voor elkaar onder.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:21 schreef L3viathan het volgende:
Nou laten we eerst de oma's en stuiterballen eruit gooien danquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:21 schreef L3viathan het volgende:
Wij hebben Tiesto en van Buuren man. Laat je nakijkenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:20 schreef Toposcoupe het volgende:
Ik vind het een prima nummer, alleen dat up-up-up kan ik niet uitstaan. Mag van mij op zich wel winnen om Nederland te laten zien hoe het wél moet.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Tijd voor de boot!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:22 schreef tong80 het volgende:
Ik miste bij Zweden Hans van Zetten als commentator.
Juist niet, dat is het vreemde.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:22 schreef alors het volgende:
Dit nummer blijft zo verschrikkelijk hangen
hahah ik hoorde het ook jaquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:23 schreef Cee het volgende:
"As far as I know, this isn't Sacha Baron Cohen. And Eurovision isn't the subject of his next film."
Donderdag gemist de boot, ga nu oplettenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Tijd voor de boot!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:23 schreef Nepthys het volgende:
De Nationale Homotoneelvereniging van Turkije speelt voor u: Die Fledermaus.
Ow ik vond die Ninja Mr. T. wel grappig.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nummer + act van Zweden vind ik dus echt goed.
Mag winnen van mij.
Helemaal mijn smaak. (alleen die man die er ineens bijkomt had beter gekund, of weg mogen blijven)
Dan moet je eerst over land, beter kies je de Zwarte Zeequote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:23 schreef mrbrown87 het volgende:
Turkse bagger, duw ze snel met hun boot in de Kaspische zee.
Dat is ook zo'n beetjke het enige wat ie fatsoenlijkk uit zijn keel kan krijgenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:24 schreef Greys het volgende:
Yv, Franklin vond deze zo tof
Vooral het hey heyyyyy gedeelte.
watquote:
Lekker boeien. We hebben het hier over muziekquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:24 schreef Asskicker14 het volgende:
Turken zijn wel chill in vergelijking met Marokkanen. Minder overlast, meer werkethiek.
Een bruine baai ja.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:25 schreef Quarant het volgende:
Hij zingt dat zijn 'schip' op zoek is naar een 'baai'.
Dat dus.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:25 schreef Hierro het volgende:
[..]
Lekker boeien. We hebben het hier over muziek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |