Die zijn idd 2 cm hoogquote:Op zondag 27 mei 2012 14:53 schreef MaximusTG het volgende:
Genoeg ja :p. Maar ook veel mannen. Met latin kleding en hakjes. Ik gok dat het percentage homo's daarbinnen wel boven het landelijke gemiddelde ligt
klinkt spannend...quote:Op zondag 27 mei 2012 14:13 schreef golfer het volgende:
In het kader van de TT, maar dan echt Chinees eten.
In het Volkskrant magazine een briljante recensie van een nieuw echt Chinees restaurant in Rotterdam. San San.
Zaken als eendentong,zeekwal, runderlong, kikkerhammetjes en kabeljauwkop.
En volgens de recencent ook lekkere pittig heet.
Homo'squote:Op zondag 27 mei 2012 14:53 schreef MaximusTG het volgende:
Genoeg ja :p. Maar ook veel mannen. Met latin kleding en hakjes. Ik gok dat het percentage homo's daarbinnen wel boven het landelijke gemiddelde ligt
Je weegt dan ook ongeveer net zoveel als een kind van 8.quote:Op zondag 27 mei 2012 15:27 schreef FutureFairytale het volgende:
klinkt spannend...
Ik ben net als een klein kind van de kabelbaan gegaanEn hij is niet eens doorgezakt
Kindermishandelingquote:Op zondag 27 mei 2012 15:32 schreef MaximusTG het volgende:
"Evenveel als een kind van 8" is ook open voor interpretatie natuurlijk:
[ afbeelding ]
Pas je op dat je slurfje niet verbrand?quote:Op zondag 27 mei 2012 16:16 schreef Stereotomy het volgende:
ff een kwartiertje bloot in de tuin zitten denk ik
/life after studies
zonnesteek?quote:Op zondag 27 mei 2012 16:16 schreef Stereotomy het volgende:
Naar de AH gelopen
Pinksteren, dus dicht
Nu weer terug
Hier in Belgie is alles openquote:Op zondag 27 mei 2012 16:16 schreef Stereotomy het volgende:
Naar de AH gelopen
Pinksteren, dus dicht
Nu weer terug
ff een kwartiertje bloot in de tuin zitten denk ik
/life after studies
hier ook weer eens na lange tijd een F1 race aan gezet.quote:Op zondag 27 mei 2012 13:50 schreef Stereotomy het volgende:
GP van Monaco zodadelijk, leuk, al een paar jaar niet meer gezien.
ja 1 weg er naartoe over de dijk. in het dorp een kerk en een kroeg/eet tentje verder niets.quote:
Zo zeg: is de dragon al zo ver dat-ie geplukt kan worden?quote:Op zondag 27 mei 2012 20:24 schreef krakkemieke het volgende:
Zo, ik heb weer dragonazijn deze winter. Van eigen balkon.
Die urticu -dinges korreltjes hielpen mijn vriendje wel heel goed.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:03 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zo zeg: is de dragon al zo ver dat-ie geplukt kan worden?
En ik moet nog zaaien: rucola, koriander enzo.
En in het kader van narigheid: alleen met lange mouwen in de zon, want
zonneallergie.
Onderhuidse bultjes en jeuk.
/ heeft een half uurtje met zonder mouwen gefietst.
Verder alleen maar in de schaduw geweest.
Het is al de tweede keer dat ik dragon in azijn gestopt heb...quote:Op zondag 27 mei 2012 21:03 schreef AnneX het volgende:
[..]
zonneallergie.
It's a first !!!!quote:Op zondag 27 mei 2012 21:00 schreef PdeHoog het volgende:
Hier net lekker asperges met Hollandaisesaus gegetenMet ham en een gekookt eitje en gekookte aardappelen. Errug ok
AnneX, ik kreeg van een verkoopster in een drogist eens een tip die bij mij als een wonder werkte: in de zomer elke ochtend een anti-hooikoortspilletje slikken.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:03 schreef AnneX het volgende:
[..]
zonneallergie.
Welk pilletje?quote:Op zondag 27 mei 2012 21:33 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
AnneX, ik kreeg van een verkoopster in een drogist eens een tip die bij mij als een wonder werkte: in de zomer elke ochtend een anti-hooikoortspilletje slikken.
Heb het wel eens gedaan - meer voor de zzzennn dan voor de strijk.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:11 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb een paar jaar lang een zonneallergie gehad, maar het is volledig weg. Gelukkig!
krak, ik heb één keer een dekbedovertrek gestreken en daarna nooit weer. Wat een gedoe voor niks!
Thx, alleen is de loopneus ( ook allergie ? opeens) in onderzoek bij ha.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:33 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
AnneX, ik kreeg van een verkoopster in een drogist eens een tip die bij mij als een wonder werkte: in de zomer elke ochtend een anti-hooikoortspilletje slikken.
Of niks óf alles, Krakke !quote:Op zondag 27 mei 2012 21:38 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ben niet gek. ik strijk maar een kant he....
mijn ervaring is dat de pillen beter werken op een lege maag.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:42 schreef Isabeau het volgende:
Hooikoortspilletjes kan je beter 's avonds voor het slapen gaan nemen. En eigenlijk al beginnen in februari en geen dag overslaan. Maar niemand die dat doet
Nee joh! Ik zie toch maar 1 kant als ik in bed lig.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:46 schreef AnneX het volgende:
[..]
Of niks óf alles, Krakke !![]()
De buren zijn gek met jaren 60 muziek en zachtjes speelt de muziek.
/ Loving SpoonfulDo you believe in magic.
John Sebastian![]()
Zal ik het dan maar zeggen: 10 dagen een korreltje van de homeopathisch arts,quote:Op zondag 27 mei 2012 21:42 schreef Isabeau het volgende:
Hooikoortspilletjes kan je beter 's avonds voor het slapen gaan nemen. En eigenlijk al beginnen in februari en geen dag overslaan. Maar niemand die dat doet
Lief!!!quote:Op zondag 27 mei 2012 22:02 schreef borisz het volgende:
Truste Krakkemieke.
====
Nog ééntje dan.Op de uitkijk
[ afbeelding ]
Yupquote:
Steekt vinger op!quote:Op zondag 27 mei 2012 21:42 schreef Isabeau het volgende:
Ben je ook al in feb begonnen? Voor de 1e pol?quote:Op zondag 27 mei 2012 21:48 schreef z80 het volgende:
[..]
mijn ervaring is dat de pillen beter werken op een lege maag.
als ik 's ochtends het pilletje in neem werkt deze snel en de hele dag. als ik 's avonds het pilletje in neem zit ik na een uur nog te niezen en te snotteren.
Noteert dat voor moeders. Ze slikt wat anders, maar dat helpt niet.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Steekt vinger op!En het werkt idd heel goed. Hier en daar nog wel een niesje maar met paar keer per dag neusspray (prevalin) goed te doen. Ik roep het al tijden tegen iedereen, beginnen voor het begint.
Ik slik loratadine van t kruidvat, eigen merk.
Die bennuh tofquote:
quote:Op maandag 28 mei 2012 01:08 schreef FutureFairytale het volgende:
Staan die bomen midden op de weg ofzo?
Als ik die foto's zie weet ik meteen weer waarom ik niet zo'n klein autootje wilquote:Op maandag 28 mei 2012 00:55 schreef golfer het volgende:
Voor de 2e keer in 1 maand raak op bijna hetzelfde punt in ons dorp:
dode door auto tegen boom.
Morgenquote:Op maandag 28 mei 2012 10:58 schreef Sarabi het volgende:
Ik lig gewoon alweer een uur buiten in bikini, het zou vandaag toch gaan afkoelen?
ow, is het mooi weer dan?quote:Op maandag 28 mei 2012 10:58 schreef Sarabi het volgende:
Ik lig gewoon alweer een uur buiten in bikini, het zou vandaag toch gaan afkoelen?
Mogen jullie al eens naar huis?quote:
Misschien handig om een linkje te sturen dan?quote:Op maandag 28 mei 2012 12:18 schreef borisz het volgende:
Voor mensen die houden van rellen. U moet nu in R&P wezen.
neh. Hij houdt diarree en drinkt nog niet echt.quote:
Ik neem toch aan dat Tara en jij elkaar regelmatig aflossen?quote:Op maandag 28 mei 2012 12:27 schreef freecell het volgende:
En ik zit al 5 dagen binnen met te weinig slaap en tot nu toe vandaag helemaal alleen. Nouja, met suffe of huilende uk.
/einde klaagmoment
tara zit bij die andere hummel en die trekt het niet als we steeds wisselen. Dus ik zit hier. Hij heeft het daar trouwens niet echt makkelijker, jongste is flink van slag en iedereen belt hem plat. Hier is het volgens mij rustiger...quote:Op maandag 28 mei 2012 12:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik neem toch aan dat Tara en jij elkaar regelmatig aflossen?
Stelletje borderliners bij elkaar als ik ff terugleesquote:Op maandag 28 mei 2012 12:25 schreef borisz het volgende:
R&P Feedback.
en R&P Feedback.
Samenvatting. R&P Feedback.
Beetje puberaal bacchanaal in het park. Ik vraag me af wie dat grietje was die zo agressief was. Ach dat soort dingen deden wij ook vroeger. Alleen dat verliep meestal vredig.quote:Op maandag 28 mei 2012 13:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Stelletje borderliners bij elkaar als ik ff teruglees
Aaah, Buitenyoga ! Iets voor jouquote:Op maandag 28 mei 2012 13:28 schreef golfer het volgende:
Straks even op de fiets naar de jaarmarkt in Duin en Kruidberg.
Moeders en broertje zijn net terug. Ik sloeg even over.quote:Op maandag 28 mei 2012 13:28 schreef golfer het volgende:
Straks even op de fiets naar de jaarmarkt in Duin en Kruidberg.
Ik zat daar gisteravond nog even naar te kijken...met name de gemiddelde snelheden. Er waren gister twee teams die 15+ km/u liepen..... Da's echt heel rapquote:Op maandag 28 mei 2012 12:54 schreef kaasplankje het volgende:
Er komen hier Roparunners over de brug.
zuig de wind op met de stofzuigerquote:Op maandag 28 mei 2012 14:09 schreef FutureFairytale het volgende:
Tis helemaal niet zo warm. Ga es weg rotwind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |