Hier in Belgie is alles openquote:Op zondag 27 mei 2012 16:16 schreef Stereotomy het volgende:
Naar de AH gelopen
Pinksteren, dus dicht
Nu weer terug
ff een kwartiertje bloot in de tuin zitten denk ik
/life after studies
hier ook weer eens na lange tijd een F1 race aan gezet.quote:Op zondag 27 mei 2012 13:50 schreef Stereotomy het volgende:
GP van Monaco zodadelijk, leuk, al een paar jaar niet meer gezien.
ja 1 weg er naartoe over de dijk. in het dorp een kerk en een kroeg/eet tentje verder niets.quote:
Zo zeg: is de dragon al zo ver dat-ie geplukt kan worden?quote:Op zondag 27 mei 2012 20:24 schreef krakkemieke het volgende:
Zo, ik heb weer dragonazijn deze winter. Van eigen balkon.
Die urticu -dinges korreltjes hielpen mijn vriendje wel heel goed.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:03 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zo zeg: is de dragon al zo ver dat-ie geplukt kan worden?
En ik moet nog zaaien: rucola, koriander enzo.
En in het kader van narigheid: alleen met lange mouwen in de zon, want
zonneallergie.
Onderhuidse bultjes en jeuk.
/ heeft een half uurtje met zonder mouwen gefietst.
Verder alleen maar in de schaduw geweest.
Het is al de tweede keer dat ik dragon in azijn gestopt heb...quote:Op zondag 27 mei 2012 21:03 schreef AnneX het volgende:
[..]
zonneallergie.
It's a first !!!!quote:Op zondag 27 mei 2012 21:00 schreef PdeHoog het volgende:
Hier net lekker asperges met Hollandaisesaus gegetenMet ham en een gekookt eitje en gekookte aardappelen. Errug ok
AnneX, ik kreeg van een verkoopster in een drogist eens een tip die bij mij als een wonder werkte: in de zomer elke ochtend een anti-hooikoortspilletje slikken.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:03 schreef AnneX het volgende:
[..]
zonneallergie.
Welk pilletje?quote:Op zondag 27 mei 2012 21:33 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
AnneX, ik kreeg van een verkoopster in een drogist eens een tip die bij mij als een wonder werkte: in de zomer elke ochtend een anti-hooikoortspilletje slikken.
Heb het wel eens gedaan - meer voor de zzzennn dan voor de strijk.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:11 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb een paar jaar lang een zonneallergie gehad, maar het is volledig weg. Gelukkig!
krak, ik heb één keer een dekbedovertrek gestreken en daarna nooit weer. Wat een gedoe voor niks!
Thx, alleen is de loopneus ( ook allergie ? opeens) in onderzoek bij ha.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:33 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
AnneX, ik kreeg van een verkoopster in een drogist eens een tip die bij mij als een wonder werkte: in de zomer elke ochtend een anti-hooikoortspilletje slikken.
Of niks óf alles, Krakke !quote:Op zondag 27 mei 2012 21:38 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ben niet gek. ik strijk maar een kant he....
mijn ervaring is dat de pillen beter werken op een lege maag.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:42 schreef Isabeau het volgende:
Hooikoortspilletjes kan je beter 's avonds voor het slapen gaan nemen. En eigenlijk al beginnen in februari en geen dag overslaan. Maar niemand die dat doet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |