Leuke vrouwen in Latin kleding en hakjes?quote:Op zondag 27 mei 2012 14:49 schreef MaximusTG het volgende:
4 happy feet he. Zonder hoofdletters (ja, zo staat het zelfs in de statuten...) . Kleine wereld. Wat een hitte daarbinnen
.
Die zijn idd 2 cm hoogquote:Op zondag 27 mei 2012 14:53 schreef MaximusTG het volgende:
Genoeg ja :p. Maar ook veel mannen. Met latin kleding en hakjes. Ik gok dat het percentage homo's daarbinnen wel boven het landelijke gemiddelde ligt
klinkt spannend...quote:Op zondag 27 mei 2012 14:13 schreef golfer het volgende:
In het kader van de TT, maar dan echt Chinees eten.
In het Volkskrant magazine een briljante recensie van een nieuw echt Chinees restaurant in Rotterdam. San San.
Zaken als eendentong,zeekwal, runderlong, kikkerhammetjes en kabeljauwkop.
En volgens de recencent ook lekkere pittig heet.
Homo'squote:Op zondag 27 mei 2012 14:53 schreef MaximusTG het volgende:
Genoeg ja :p. Maar ook veel mannen. Met latin kleding en hakjes. Ik gok dat het percentage homo's daarbinnen wel boven het landelijke gemiddelde ligt
Je weegt dan ook ongeveer net zoveel als een kind van 8.quote:Op zondag 27 mei 2012 15:27 schreef FutureFairytale het volgende:
klinkt spannend...
Ik ben net als een klein kind van de kabelbaan gegaanEn hij is niet eens doorgezakt
Kindermishandelingquote:Op zondag 27 mei 2012 15:32 schreef MaximusTG het volgende:
"Evenveel als een kind van 8" is ook open voor interpretatie natuurlijk:
[ afbeelding ]
Pas je op dat je slurfje niet verbrand?quote:Op zondag 27 mei 2012 16:16 schreef Stereotomy het volgende:
ff een kwartiertje bloot in de tuin zitten denk ik
/life after studies
zonnesteek?quote:Op zondag 27 mei 2012 16:16 schreef Stereotomy het volgende:
Naar de AH gelopen
Pinksteren, dus dicht
Nu weer terug
Hier in Belgie is alles openquote:Op zondag 27 mei 2012 16:16 schreef Stereotomy het volgende:
Naar de AH gelopen
Pinksteren, dus dicht
Nu weer terug
ff een kwartiertje bloot in de tuin zitten denk ik
/life after studies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |