Het kan altijd beter dan in 2009quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:32 schreef Greys het volgende:
Ja maar jongens Rusland moet niet winnen hoor.
Presentator Dima Bilan, zie je het voor je????![]()
yip lolquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
Het is gewoon nog valser dan eerst.
Jeeyquote:
En dan komt er cake uit.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:34 schreef eleusis het volgende:
Voor degenen die de halve finales niet gekeken hebben, zometeen gaan ze in de oven
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:34 schreef eleusis het volgende:
Voor degenen die de halve finales niet gekeken hebben, zometeen gaan ze in de oven
eensquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:34 schreef Arashimashou het volgende:
Omaatjes: jaaaa
ESF in Rusland: Neee NOOOIT alsjeblieft
Ik snap de genialiteit hiervan niet. Ik zie het echt niet.quote:
Hm ik vind het persoonlijk beter klinken.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
Het is gewoon nog valser dan eerst.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:34 schreef Drrk het volgende:
Hilarisch, dat wel. En ik hou van die kleine babushka!
Lullig voor Humperdinck. Hij zou de oudste deelnemer aan het ESF ooit zijn, maar toen meldden deze grannies zich aan. (bron bakupedia)quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:34 schreef Miasan het volgende:
De gemiddelde leeftijd van dit ESF ligt 20 jaar hoger dan normaal.
Het is een soort Russische versie van de kabouterdansquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:35 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik snap de genialiteit hiervan niet. Ik zie het echt niet.
Leuk ook voor de landen die wel allemaal goed zingen en serieus bezig zijnquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:34 schreef Toposcoupe het volgende:
Lekker goed voor het songfestivalimago als dit zou winnen. Alsjeblieft niet...
Ben je Donny Montell?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:35 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik snap de genialiteit hiervan niet. Ik zie het echt niet.
Ik ookquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:36 schreef Toposcoupe het volgende:
Ik vind Within Temptation veel beter @ Belgisch commentaar...
Within Temptation ís ook veel beter!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:36 schreef Toposcoupe het volgende:
Dit gaat eerder naar Nightwish.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:36 schreef Toposcoupe het volgende:
Eensch.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:36 schreef Cee het volgende:
IJsland. Dit vind ik dus echt vreselijke klote-bombast van de bovenste middelmaat.
quote:
Op tv lijk je 5 kilo zwaarder, duh. En iedereen heeft nu breedbeeldquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:37 schreef Sdivad het volgende:
Waarom is vrijwel iedere act in 't zwart gekleed trouwens?
En de omaatjes geniaal vinden. Ok.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:36 schreef Cee het volgende:
IJsland. Dit vind ik dus echt vreselijke klote-bombast van de bovenste middelmaat.
sponsored by Grafzicht dit jaar.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:37 schreef Sdivad het volgende:
Waarom is vrijwel iedere act in 't zwart gekleed trouwens?
Says enough.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:38 schreef Breidniet het volgende:
IJsland, 306.000 inwoners volgens wikipedia en toch structureel beter dan Nederland
kijk je niet naar voetbal?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:38 schreef Karina het volgende:
Ik weet het alweer, dit vond ik niet zo leuk.
Toch jammer dat ze geen poedelprijs hebben.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:38 schreef Breidniet het volgende:
IJsland, 306.000 inwoners volgens wikipedia en toch structureel beter dan Nederland
Resultaten zijn volgens de website wiwibloggs.com gelekt, maar ik hou een slag om de arm.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:35 schreef Knutknuttsson het volgende:
Hole188
Hoe weet je of ze de eerste finale hebben gewonnen?
Maar wel zo goed als faillietquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:38 schreef Breidniet het volgende:
Per definitie niet; Hera Björkquote:
Hij laadt bij mij niet. Hoeveelste werd Ned. volgens hen?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:39 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Resultaten zijn volgens de website wiwibloggs.com gelekt, maar ik hou een slag om de arm.
http://wiwibloggs.com/201(...)st-semi-final/18065/
http://wiwibloggs.com/201(...)turkey-second/18167/
Hmm ja dat stuk hadden ze beter kunnen uitbreiden naar 3 minuten imo.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:39 schreef Drrk het volgende:
Beste stuk van 't nummer, ik hou er wel van.
Bij mij is dat ook zoquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:39 schreef TheMagnificent het volgende:
Klinkt alsof ik dit al 10.000 keer heb gehoord.
stand?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Is al bijna afgelopen. En vriendschappelijkIk zap nog steeds heen en weer.
ze melden alleen de top 10quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij laadt bij mij niet. Hoeveelste werd Ned. volgens hen?
Je zou haast gaan verhuizen, was het niet zo dat ze compleet bankroet zijn.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:39 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Blijkbaar geen Volendam en TROS aldaar.
Dittoquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Is al bijna afgelopen. En vriendschappelijkIk zap nog steeds heen en weer.
Nee man, is een toffe hobbyquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:40 schreef Kinga het volgende:
Die kerel die hier in de schaduw staat mee te zingen vind ik toch wel heel sneu....
Tuurlijk, het is dikke stront daar. En daarom moeten de lieve omaatjes ook niet winnen, want dan gaan we van de ene semi-dictatuur naar de andere.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:40 schreef tong80 het volgende:
Amnesty International heeft kritiek
geuit op de regering van Azerbeidzjan,
waar het Eurovisie Songfestival wordt
gehouden.Op de jaarvergadering van de
Duitse Amnesty-tak toonden 500 leden
een bord met de tekst 'nul punten'.
De mensenrechtenorganisatie protesteert
onder meer tegen de inperking van de
vrijheid van meningsuiting.Ook op het
gebrek aan persvrijheid en de vrijheid
van vergadering heeft Amnesty kritiek.
De laatste jaren is de situatie in
Azerbeidzjan verslechterd,zegt Amnesty.
Zeker 18 mensen zouden zijn vastgezet
na een oproep tot vreedzaam protest.De
organisatie wil meer druk op Baku.
Ik vind Noorwegen nog een beter dancenummer.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:41 schreef Toposcoupe het volgende:
Cyprus vind ik stiekem het beste dancelied van de competitie. Ik snap die stoeptegel act alleen niet zo...
vriendschappelijke wedstrijdenquote:
Ze zingt autotunedquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:40 schreef Karina het volgende:
Dit nummer vond ik wel leuk, alleen ze zingt zo raar.
Komt door dat lelijke lippenstiftquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Die barbie van Cyprus is wel lelijk zeg
Laat maar een dictatuur winnen, als een westeuropees land het moet gaan fixen met al die bezuinigingen wordt het een kut showquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:41 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Tuurlijk, het is dikke stront daar. En daarom moeten de lieve omaatjes ook niet winnen, want dan gaan we van de ene semi-dictatuur naar de andere.
hij lijkt op adam lambert imoquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind Noorwegen nog een beter dancenummer.
^^quote:
quote:
Ze mag er zeker zijn, maar ze beweegt zich als een trolquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:42 schreef TheArt het volgende:
[..]
Travestiet?!?!?! Lekker wijf zal je bedoelen.
^^quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:42 schreef TheArt het volgende:
[..]
Travestiet?!?!?! Lekker wijf zal je bedoelen.
Nederland mocht willen dat ze zo'n 13-in-een-dozijn nummer hadden gestuurd.quote:
dan smallerquote:
Dat leek hier idd opquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:43 schreef hexje het volgende:
Het chocolade liedje had echt moeten winnen bij de NSF.
Het is niet waaaaaar.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Die is, begrijpelijk, niet door naar de finale.
En terecht, wat was dat slecht zeg.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:44 schreef mrbrown87 het volgende:
[..]
Die zijn er uitgeknikkerd dacht ik.
Nee man, die heeft alvast een top-5 plek gekregen, die hoeven niet meer op.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Die is, begrijpelijk, niet door naar de finale.
Mooi, schaf dan ook het EK maar af want dat is ook een kutland.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:40 schreef tong80 het volgende:
Amnesty International heeft kritiek
geuit op de regering van Azerbeidzjan,
waar het Eurovisie Songfestival wordt
gehouden.Op de jaarvergadering van de
Duitse Amnesty-tak toonden 500 leden
een bord met de tekst 'nul punten'.
De mensenrechtenorganisatie protesteert
onder meer tegen de inperking van de
vrijheid van meningsuiting.Ook op het
gebrek aan persvrijheid en de vrijheid
van vergadering heeft Amnesty kritiek.
De laatste jaren is de situatie in
Azerbeidzjan verslechterd,zegt Amnesty.
Zeker 18 mensen zouden zijn vastgezet
na een oproep tot vreedzaam protest.De
organisatie wil meer druk op Baku.
quote:
Epilepsie?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:44 schreef douche-eendje het volgende:
Wat voor warning stond er net bij de BBC in beeld?
Strobe lights blabla. Hier moeten ze altijd overal waarschuwen. Elke fuck kondigen ze aanquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:44 schreef douche-eendje het volgende:
Wat voor warning stond er net bij de BBC in beeld?
Had daar ook nooit gehouden mogen worden nee.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mooi, schaf dan ook het EK maar af want dat is ook een kutland.
Zag het bij de repetitie al dat het slecht klonk. Not surprised! zeer jammerquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:45 schreef Kinga het volgende:
Wat zingt ze slecht, zo kan ik me de zang in die videoclip niet herinneren....
Dit dus, jammer. Nummer zelf is lekker!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:46 schreef Greys het volgende:
Ik vind het niet zoveel zo live eerlijk gezegd.
Ze zingt live echt vreselijk en verneukt het hele nummer.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:45 schreef Kinga het volgende:
Wat zingt ze slecht, zo kan ik me de zang in die videoclip niet herinneren....
Ik wilde je post likenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:46 schreef Ewelina het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Poes probeert me wederom wat duidelijk te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |